Nee inderdaad en allemaal saaie muziek erachter elkaar.quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we nu dus echt dat zelfingenomen stuk vreten weer met zijn edits, geile begroetingen en zijn liefje
In that case:![]()
![]()
Misschien zometeen Fake Blood of vind je dat ook niet boeiend?quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee inderdaad en allemaal saaie muziek erachter elkaar.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb vijf streams open staan.
Dat snbapte ik dus.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:07 schreef weirdofm het volgende:
[..]
ik bedoel als je normaal alleen radio maakt, en voor de rest niet met je kop op tv bent(uitgezonderd de webcam, maar daar sluit je je vanaf) en je word nu met een microfoon tegenover een camera gezet, met de mededeling dat honderdduizenden mensen kijken ..............
Ik hou het bij eentje, de TV-stream.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Heb vijf streams open staan.
MARS!!quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien zometeen Fake Blood of vind je dat ook niet boeiend?
quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hou het bij eentje, de TV-stream.
Maar eigenlijk heb ik die stream 2x open staan, want hij wordt ook tegelijkertijd opgenomen door m'n thuisserver.
Half uurtje maarquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
Binnen voor 't slotje.Wat 'n tempo ook.
![]()
Tot het volgende topicquote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even drinken pakken... wel ff stoppen met posten he?, anders moet ik straks weer een hele boeketreeks lezen.
Oké.quote:Op zaterdag 20 december 2008 18:09 schreef peaceman het volgende:
Ik ga even drinken pakken... wel ff stoppen met posten he?, anders moet ik straks weer een hele boeketreeks lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |