Schijnbaar kennen de meeste mensen alleen Humanquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef Mdrop het volgende:
Wanner gaan ze is een nieuwe platen-bak kopen.
Tssssssquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die lijn zal het bij mij iig niet aan liggen (glasvezel) .
Er zijn er een boel die pas in de toplijst komen, maar ook flink wat die helemaal niet gedraaid gaan worden (anders zouden ze een toplijst van 1,5 maand moeten uitzenden).quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:48 schreef gateway het volgende:
damn hoevaak is dit nummer al wel niet aangevraagd? vraag me uberhaupt af of alle nummers wel gedraait worden deze dagen? of dat er een aantal zijn die pas in de toplijst voor gaan komen?
Wat trouwens de nieuwe single gaat worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef TheArt het volgende:
De volgende keer a.u.b. Spaceman. Dat is echt een veel beter nummer dan Human.
Hij hoeft nog maar 4 dagen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan koen slapie gaan doen, zxiet er best kapot uit.
Dat gebeurt 1 keer per uur, op het hele uur.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef weirdofm het volgende:
de stats zijn nog niet bijgewerkt.
Coen bedoel je? Ja, die heeft maar 1 uur geslapenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan koen slapie gaan doen, zxiet er best kapot uit.
Je hoeft ook niet alles te lezen, kan ook niet en lukt mij ook niet. Ik zit naar de stream te kijken en ik post af en toe es wat wanneer mij iets opvalt op de stream of een post dat ik hier zie . . .quote:
quote:
Ik denk dat 't vooral over Human gingquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te lezen, kan ook niet en lukt mij ook niet. Ik zit naar de stream te kijken en ik post af en toe es wat wanneer mij iets opvalt op de stream of een post dat ik hier zie . . .
okequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gebeurt 1 keer per uur, op het hele uur.
Eetzequote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach voor ieder wat wils he??
Ik ga even eten maken![]()
Ik bedoelde eigenlijk het nummer van The Killersquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te lezen, kan ook niet en lukt mij ook niet. Ik zit naar de stream te kijken en ik post af en toe es wat wanneer mij iets opvalt op de stream of een post dat ik hier zie . . .
Succes ermee en eet smakelijk alvast.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach voor ieder wat wils he??
Ik ga even eten maken![]()
Netzoveel als ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Coen bedoel je? Ja, die heeft maar 1 uur geslapen
Echt hey. Dacht dat ik alles al gekocht had. Bleek toch niet zo te zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat doe je dan ook op de allerdrukste dag van 't jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |