Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaagquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef Diaan73 het volgende:
Jeetje wat gaan jullie megasnel met posten zeg... bijna niet bij te houden.
Dank U, Dank Uquote:
Nog 15 minuten en danquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die gespeelde serieusheid van Coen *zucht*
Mwah... met m'n HTC Touch hou ik 't nog wel redelijk bij... maar dat is dan natuurlijk wel 's nachts en 's ochtends, dus dan is het rustiger.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:42 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Ik zit nu achter de PC. Vandmiddag met de iPhone was het geen doen
Had `t bijna goed: ik dacht dat het Uri Geller zou zijnquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het Zesde Zintuig in de Coca-Cola truck
Omdat wij dan meer van de muziek gaan genieten (en omdat er dan meer ouwe mensjes aanwezig zijn) . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
Dat gaat minder snel volgens mij hoor....
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Had `t bijna goed: ik dacht dat het Uri Geller zou zijn
Die houden 't niet bij ofzoquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Omdat wij dan meer van de muziek gaan genieten (en omdat er dan meer ouwe mensjes aanwezig zijn) . . .![]()
Vandaag is voor het eerst dat ik hier meepost, gisteren geen tijd gehad. Druk met shoppen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |