Eet smakelijkquote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb even MusicForLife opgezet, Belgische Glazen Huis, en wat een verademing qua muziek.
Veel tijd om te slapen heeft hj niet, want om 22:00 uur moet hij weer draaien.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan koen slapie gaan doen, zxiet er best kapot uit.
En hoef je ws ook niet nog een paar dagen radio te maken.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Netzoveel als ik, alleen heb ik mogen eten om energie te krijgen (en heb ik gisteren overdag geslapen
.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef RHCPeter het volgende:
Er zijn hier ook best veel mensen weer bij die er vorig jaar ook bij waren
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb even MusicForLife opgezet, Belgische Glazen Huis, en wat een verademing qua muziek.
Idd veel bekende namen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vaste groep 3FM-ers en idd wat SR-mensen van vorig jaar
.
Niet, en ik zit hier maar te lezen en lezen en de stream te kijken en te typen en te roken en cola naar binnen te werkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles te lezen, kan ook niet en lukt mij ook niet. Ik zit naar de stream te kijken en ik post af en toe es wat wanneer mij iets opvalt op de stream of een post dat ik hier zie . . .
Hoor je dat fragment nu pas?quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef weirdofm het volgende:
Roosmarijn zingt mee met Bertolf. 't Is alleen niet helemaal zuiver...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
understatement van het jaar.
Ik zit pas een uur aan de computer vandaag. ook 2 uur pas uit bed maar oké.quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Te veel naar het scherm gestaard
quote:Op zaterdag 20 december 2008 17:53 schreef weirdofm het volgende:
Roosmarijn zingt mee met Bertolf. 't Is alleen niet helemaal zuiver...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
understatement van het jaar.
Laatste categorie hoor ik bij hoewel ik ook veel 3fm luister. Post alleen niet in het topic. Zal ik ook eens mee beginnen. Kunnen we nieuwe nachtbar beginnenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Vaste groep 3FM-ers en idd wat SR-mensen van vorig jaar
.
quote:
Erger nog, ik moet ernaar luisteren en kijkenquote:Op zaterdag 20 december 2008 17:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En hoef je ws ook niet nog een paar dagen radio te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |