quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:50 schreef Manu82 het volgende:
Je zou deze er toch in proppen:
[ afbeelding ]
Die is wél mooi. Alleen kan dat kruisje ook rood?quote:
Je vergeet de Jagermeisterquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nergens dat ik die er in zou proppen. Niet in het oorspronkelijke bericht, en de zojuist gedane toevoeging laat al helemáál aan duidelijkheid niets te wensen over. DUFFE DOPEHEAD , MET JE SPRAYS EN PILLUH!!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:55 schreef Copycat het volgende:
Manu, voel je je alweer wat beter?
Je krijgt niet eens de tijd om ziek te zijn, met al die telefoontjes tussendoor, bizar!quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je vergeet de Jagermeister![]()
Denk dat die 6 ijskoude shotjes gisteren alle bacterien hebben gedood
Ja! Dat komt door al die kruiden die er in die shit zitten, goed spul man.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je vergeet de Jagermeister![]()
Denk dat die 6 ijskoude shotjes gisteren alle bacterien hebben gedood
Nou het smaakt toch echt naar dat hoestsiroop spul dat ik vroeger altijd van mams kreeg ( en nee, dat was geen drankquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja! Dat komt door al die kruiden die er in die shit zitten, goed spul man.
En wat kost zo'n kreng nou dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En mijn nieuwe notebook wordt besteld, vanwege verregaande lompheid en het niet langer dan één jaar werkend kunnen houden is het deze geworden, de "All Terrain Grade"
Leuk, nieuw speeltje
in hoestsiroop zit ook alcohol...quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou het smaakt toch echt naar dat hoestsiroop spul dat ik vroeger altijd van mams kreeg ( en nee, dat was geen drank)
Met wat geheugenuitbreiding rond de ¤ 1.500,00. Om en de nabij dacht ik, want het was niet helemaal zeker nog, ze komen pas eind deze maand naar Europa (wacht er al een tijdje op)quote:
Rijden jullie in 1 keer door dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
in hoestsiroop zit ook alcohol...![]()
morgenvroeg vertrek ik...![]()
![]()
Te duur, voor de rest perfectquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met wat geheugenuitbreiding rond de ¤ 1.500,00. Om en de nabij dacht ik, want het was niet helemaal zeker nog, ze komen pas eind deze maand naar Europa (wacht er al een tijdje op)
Het is iets van 17 graden daar enzo nuquote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef hondjes het volgende:
op de heenweg nooit,dan rijden we tot Orange of zo, terug wel, dan wil mannetje naar huis..
Jups. 32 Gb schijf zonder bewegende delen en dat scherm is ook wel grappig (die helderheid). Dan kun je echt in de zon zitten "werken"quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Te duur, voor de rest perfect
Met name schokbestendigheid enzo
maar wel veel wind, zei dochter.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:17 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het is iets van 17 graden daar enzo nu![]()
![]()
![]()
Heb er ook superveel zin in![]()
![]()
Nee, helaas ben ik niet in de mogelijkheid om het kruisje rood te maken. Ik neem het even mee in mijn rooster voor volgende week. Ik had net een boze collega aan de telefoon waarom ik er niet was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Die is wél mooi. Alleen kan dat kruisje ook rood?
Hahaha die hoofdletter O.![]()
De brug stond open, de wekker stuk, een verdwaalde pepernoot in je band en -mijn favoriet- je kon niet kiezen wat aan te trekken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:41 schreef noekje het volgende: Ik had net een boze collega aan de telefoon waarom ik er niet was.
Toen heb ik geloof ik alle kinder-excuses gebruikt die er waren en nu lijk ik volstrekt ongeloofwaardig.
Nee, kind ziek, kind bijna dood, naar de huisarts, allergisch voor de medicatie, man stond in de file. Oh en toen moest het kind naar het kerstdiner. Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gewauweld maar ik doe dat nooit meer. Ik moet gewoon zeggen dat ik geen zin had. Maar iemand had me bang gemaakt over de uithoek en toen durfde ik niet meer.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
De brug stond open, de wekker stuk, een verdwaalde pepernoot in je band en -mijn favoriet- je kon niet kiezen wat aan te trekken?
Neem die telefoon dan ook niet opquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, kind ziek, kind bijna dood, naar de huisarts, allergisch voor de medicatie, man stond in de file. Oh en toen moest het kind naar het kerstdiner. Ik weet niet meer wat ik allemaal heb gewauweld maar ik doe dat nooit meer. Ik moet gewoon zeggen dat ik geen zin had. Maar iemand had me bang gemaakt over de uithoek en toen durfde ik niet meer.![]()
En ik heb 2 verschillende verhalen opgehangen aan twee collega's. Ja, weet ik veel wat ik gisteren heb gezegd. Toen had ik nog ADHD light. Ik neem ook geen telefoon meer op. Ik meld me wel dood maandag.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem die telefoon dan ook niet op
Heb me ooit overigens ziek gemeld via mail, was ook niet echt een succes
Is altijd handig om er even iemand bij te vragen als je belt om je af te melden denk ik danquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
En ik heb 2 verschillende verhalen opgehangen aan twee collega's. Ja, weet ik veel wat ik gisteren heb gezegd. Toen had ik nog ADHD light. Ik neem ook geen telefoon meer op. Ik meld me wel dood maandag.
Krijg ik dan wel een uitkering als ik dood ben??
Niet zoveel, moest ooit een paper met iemand af hebben voor 's morgens 9 uur en we waren pas om 5 uur klaar en vond het niet verstandig om dan al weer te gaan rijden om 8 uur en dus maar via mail afgemeld, werden ze niet echt blij vanquote:Wat heb jij gedaan dan??
quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:09 schreef noekje het volgende:
Maar iemand had me bang gemaakt over de uithoek en toen durfde ik niet meer.![]()
Nou ja, dit was een etentje. Ik ga zelfs doodziek naar het werk omdat ik me niet durf ziek te melden. Ik heb issues maar goed, dus zo verplicht was het allemaal niet maar ik doe het NOOIT meer. Mijn innerlijke labrador verliest hier heel veel karma-punten mee, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:26 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is altijd handig om er even iemand bij te vragen als je belt om je af te melden denk ik danIn een gesprek gaat het nogal ongecontroleerd
[..]
Was je toen een jaar persona non grata op school? De emo waar niemand een bammetje mee wil eten?quote:Niet zoveel, moest ooit een paper met iemand af hebben voor 's morgens 9 uur en we waren pas om 5 uur klaar en vond het niet verstandig om dan al weer te gaan rijden om 8 uur en dus maar via mail afgemeld, werden ze niet echt blij van
Dan hadden ze me opgehaald én dat is ook niet de bedoeling als je toch niet echt zin hebt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je dát dan niet gewoon gezegd? Daar smelt toch iedereen voor, zo'n reden.
Iedereen heelhuids teruggekeerd trouwens? Of ben je niet de enige die zich dood meldt maandag?![]()
Nee, je begrijpt het dus verkeerd, ik moest werken om 8 uur in een auto, niet echt verstandig met maar 2 uur slaap, maar had me dus om 5 uur afgemeld via mailquote:Op vrijdag 19 december 2008 12:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Was je toen een jaar persona non grata op school? De emo waar niemand een bammetje mee wil eten?
Hoi Bingebongetje!quote:Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef BONG4002 het volgende:
@Noekje:
Hebben die tips mbt SMG nog geholpen btw?![]()
quote:
Natuurlijk heb ik die link nog! Hier komt ie dan: *klik*quote:Nou, op een gegeven moment hadden we Fifa in huis en nu kijken ze niet meer naar Mario om. Maar goed dat je het zegt, ik ga vanavond eens nerden. Nu heb ik die link alleen niet meer opgeslagen, heb je die nog zo bij de hand, in je favorieten ofzo?
Haha die toevoegingquote:Op vrijdag 19 december 2008 10:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nergens dat ik die er in zou proppen. Niet in het oorspronkelijke bericht, en de zojuist gedane toevoeging laat al helemáál aan duidelijkheid niets te wensen over. DUFFE DOPEHEAD , MET JE SPRAYS EN PILLUH!!
Ja! Nou was ik dan de terrorist, omdat ik er een gat in had geschopt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:45 schreef Manu82 het volgende:
CarO ik begrijp heel het probleem niet met fietsen en voortuinen enzo
Of waren dat die terroristen van die deur
Haha dan heb je ADHD?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
Bong, yeah got it en opgeslagen!Ik sleur de laptop wel mee op de fatboy vanavond.
Of er moet een goede horror op zijn vanavond want daar heb ik ook wel zin in.
CarO, je deed een," Oh en!"Je hebt ADHD. Slotje!
Weet je zeker dat ze geen Paarsje heet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Groundhog_Gay het volgende:
Voor mijn schatje en mijn allesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De hele wereld mag het weten!
En Marietje Servaesje krijgt een lekker stukje pens te eten.![]()
Want.......................................... ze is jarig!!!!![]()
[ afbeelding ]
Jaaa dat was het!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
CarO, brandnetelzaad FTW, jij aso.![]()
![]()
![]()
Ik zie dat LS een ban heeft voor 48 uur, das ff geleden zeg maar.
Beterschap! En dat je er maar snel bovenop mag komen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ben ook alweer weg, mn bed in, wat ziekjes.
En bedankt Manu
De arme jongenquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:02 schreef beequeen het volgende:
Ik zie dat LS een ban heeft voor 48 uur, das ff geleden zeg maar.
Beterschap Marrije.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:15 schreef Marrije het volgende:
Ben ook alweer weg, mn bed in, wat ziekjes.
En bedankt Manu
Heb ff snel in de gids gekeken voor je maar zag niet direct een goede horror helaasquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
Bong, yeah got it en opgeslagen!Ik sleur de laptop wel mee op de fatboy vanavond.
Of er moet een goede horror op zijn vanavond want daar heb ik ook wel zin in.
Nou, van harte dan maar.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:11 schreef Groundhog_Gay het volgende:
Voor mijn schatje en mijn allesje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De hele wereld mag het weten!
En Marietje Servaesje krijgt een lekker stukje pens te eten.![]()
Want.......................................... ze is jarig!!!!![]()
Niet met de crew toch? Althans, zij hoeven daar geen uitleg over te geven. Dat heb ik er altijd van begrepen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
Bans mogen niet besproken worden, je weetzzz. Iets met ziektes toewensen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beterschap Marrije.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi btw BQ
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Oh, bah, toch niet naar Manu en Marrije he!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beterschap Marrije.![]()
@CarO, geen idee wanneer je dat moet inzaaien. Gewoon een paar handen vol in de voortuin pleuren.![]()
Joh, die kon die nacht nog geen voodoo poppetje breien al deed die nog zo zijn best.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh, bah, toch niet naar Manu en Marrije he!!
Want die zijn nu ziek!
Oh, is dat zo? Dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
Niet met de crew toch? Althans, zij hoeven daar geen uitleg over te geven. Dat heb ik er altijd van begrepen.
Niet meer dan terecht, vind ik het. Dat mag toch wel gezegd worden?
Gert weet dat vast wel. Ik weet het eigenlijk ook niet!quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, is dat zo? Dat wist ik niet.
Eensch, hij ging werkelijk als een dolle tekeer tegen @Manu. Huub en Bart kregen ook een beurt. BrandX heeft wrs die toewensingen verwijderd. Ik wil het niet eens weten.
Nee, maar misschien wel beeldhouwen uit zn bevroren snertquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Joh, die kon die nacht nog geen voodoo poppetje breien al deed die nog zo zijn best.
*omringt Manu met mijn magische licht
Ja, je weet het niet!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ze geen Paarsje heet?![]()
Maar wel gefeliciteerd hoor!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:27 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi Bongetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hoi btw BQ![]()
Geen idee waarom die ban vandaag pas is ingegaan. Kan me ook niks schelen, hij verdient 'm gewoon.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
Even concentreren.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, maar misschien wel beeldhouwen uit zn bevroren snert![]()
Doe Marrije ook even, t kind is ook ziek!
Even voor de zekerheid!
quote:
quote:Geen idee waarom die ban vandaag pas is ingegaan. Kan me ook niks schelen, hij verdient 'm gewoon.
Ja, dat kan er ook nog wel bij. Een kind en een ezel, arme Marrije.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
Even concentreren.
*straalt
Ja, als het goed is straalt ze nu zo hard dat er straks wijzen uit Oosten bij haar aanbellen en dat er plots een baby op de bank ligt. Oh en een ezel in de achtertuin!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef Groundhog_Gay het volgende:
Want ze is dol op biscuitjes met zo'n chocoladelaagje erop en dan suiker. En pens ook dus je kunt wel raden wat Vaarsje vanavond voor diner krijgt: pens met chocobiscuitjes toe.
Vorig jaar op haar verjaarsjevaarsjedag wilde ik haar extra werwennen en had ik chocoprinsen gekocht. Als het baasje van prinsjes houdt dan houdt mijn Vaarsje er ook van toch? Nee, zo liep het niet. Eeb teleurgestelde blik naar het baarsje van vaarsje want ze wilde biscuitjes. Mijn hart brak.![]()
Dit jaar krijgt ze haar lievelingsmaaltje weer en geen rare fratsen van het baasje met die gekke koekjes.
En dan samen Popstars kijken!!! Het is een mooie emotionele dag en ik ben dol op mijn Vaarsje en zij op mij.![]()
Wij zijn vanavond voor Déon trouwens. Hup Déon!
Ik heb een pesthekel aan al dat gedoe met Kerst enzo. 1e Kerstdag bij mijn schoonouders eten, 2e Kerstdag gewoon met zijn tweetjes. Ik zal blij zijn als het zondag is, Vic weer thuis....werd tijd zeg.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:35 schreef BONG4002 het volgende:
Nog leuke plannen voor de feestdagen?
Ik ben er ook niet dol op, maar ben nu wel 2 weken vrij, is ook wel lekker dus die paar verplichtingen neem ik dan wel graag op de koop toequote:Op vrijdag 19 december 2008 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb een pesthekel aan al dat gedoe met Kerst enzo. 1e Kerstdag bij mijn schoonouders eten, 2e Kerstdag gewoon met zijn tweetjes. Ik zal blij zijn als het zondag is, Vic weer thuis....werd tijd zeg.
Ahaha wat scheetigquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:32 schreef Groundhog_Gay het volgende:
[..]![]()
Ja dat zegt mijn moeder ook altijd! Ze noemt Vaarsje ook paarsje, en dan het liefst alletwee! Achter elkaar dus. "Kom eens hier Vaarsjepaarsje, een lekker biscuitje voor je" roept ze dan. En dan komt Vaarsjepaarsje Marietje Servaesje meteen aangetippeld natuurlijk!
![]()
Kijk, gewoon positief benaderen dan komt alles goed. Ik zal iig blij zijn met 1 januari 2009.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:43 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ben er ook niet dol op, maar ben nu wel 2 weken vrij, is ook wel lekker dus die paar verplichtingen neem ik dan wel graag op de koop toe
En een os op de BBQquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat kan er ook nog wel bij. Een kind en een ezel, arme Marrije.
Wat dan? Geen afspraken voor de Kerst?quote:
Heb jij zo'n grote BBQ dan? Werk ze.quote:
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef CarOnline het volgende:
Oh werken.
Daag mensen. Lief zijn he!
Nee, hier! Vaarsjes en zulks die ik niet thuis kan brengen. En ik mis ook een internetverbinding die er niet om de haverklap uit ligt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef beequeen het volgende:
Wat dan? Geen afspraken voor de Kerst?
Het is ook geen wonder dat Thea de moeder van Amanda niet was.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, hier! Vaarsjes en zulks die ik niet thuis kan brengen. En ik mis ook een internetverbinding die er niet om de haverklap uit ligt.
Ik ben daar te naïef voor.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:16 schreef noekje het volgende:
Het is ook geen wonder dat Thea de moeder van Amanda niet was.Oh en Mathara. Cc, jij slechte Sherlock, jij!
Je bent geslaagd voor het valse nichtendiploma schat.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahaha wat scheetig![]()
Leuke en grappige moeder heb je ook! Echt, heel leuk, ik lach me slap!![]()
Ja Vaarsjepaarsje weet wel wat lekker is! Heel pienter, echt, ik ben blij voor je dat je zo'n fijne vriendin hebt!
Nog heel veel jaren met Vaarsjepaarsje toegewenst.
Want je moet er niet aan denken dat ze onder een auto loopt ofzo!
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:22 schreef noekje het volgende:Ja, de ongelaarsde.
Laarzen, ik zei laarzen.![]()
Wordt het al tijd voor een busje?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,
en mijn schoenen ook..naar spanje
auto is toch groot genoeg?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
laarzen oh..bruine, witte ,,,beige en zwarte.........wil ze eigenlijk allemaal meenemen,
Doen! Neem mee!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:28 schreef hondjes het volgende:
[..]
heerlijk wat een luxe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:33 schreef hondjes het volgende:
[..]
het spijt me zo..laat busje maar komen, maar ik heb het allemaal ...echt...nodig in spanje..
Doen...kopen...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen! Neem mee!![]()
Ik heb echt een helse laarzen-tijd erop zitten. Nee echt. En nu heb ik twee hele mooie paren op het oog. Ik kan niet kiezen maar zelfs met veel korting zijn ze nog schandalig duur maar het is alles of niets. Nu kan ik vast nooit meer slapen.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Doen...kopen...
anders ga je nog midden in de nacht voor de deur liggen..als het heb-gevoel eris...kopen, kopen
Fucking lastig ook!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Doen! Neem mee!![]()
Ik heb echt een helse laarzen-tijd erop zitten. Nee echt. En nu heb ik twee hele mooie paren op het oog. Ik kan niet kiezen
Zoiets?quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:55 schreef noekje het volgende:
Oh en ik moet nu echt mee kijken naar een auto. Twee zelfs.
Nou, zoek eens een plaatje op dan!
quote:
Net alsof ze dan niet nat wordtquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee Sáábs. Degelijk en lots of power en zo hoor. maar. vind dáár maar eens een grappig plaatje bij.
De cabrio's worden trouwens met gratis regenpak geleverd. Komt door dat godverdomde klöteweer in Zweden.
[ afbeelding ]
Haha ik moet er nog steeds om lachen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:11 schreef beequeen het volgende:
Saab FTW Gert, love those cars.![]()
Ik vind dit wel iets voor noek. Amanda zetten we gewoon bij het grof vuil.![]()
[ afbeelding ]
Die rechter is Gert.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
Die rechter is een vent!
En ze hebben allebei lelijke laarzen. Van plastic.
En je kunt d'r zo bij de vuilnis zettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach in dat geval blijft de bekleding in ieder geval in goede staat.
Die was té makkelijkquote:
Joh laat 'm. Die heeft weer een witte weduwe gecremeerd en ligt nog steeds dubbel om z'n "grap".quote:
Moet je ook maar geen foto's van jezelf posten, dan vraag je eromquote:Op vrijdag 19 december 2008 16:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh laat 'm. Die heeft weer een witte weduwe gecremeerd en ligt nog steeds dubbel om z'n "grap".
Is dat al je nieuwe adres ? Of zit je nog in je eigen huisjequote:Op vrijdag 19 december 2008 16:50 schreef HiDiHo het volgende:
Kut vuurwerk![]()
*30 meter van een tunneltje woont
Nee, zit er nog. Bijna leeg. Voor de kerst ga ik eruit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat al je nieuwe adres ? Of zit je nog in je eigen huisje
Oh wat en kut tijd om te movenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, zit er nog. Bijna leeg. Voor de kerst ga ik eruit.
Hoi, lekker hoor. Tijd voor een wijntje?quote:
Zat net te denken MG wat lullig voor Hidi juist in deze tijd verhuizen,quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoi, lekker hoor. Tijd voor een wijntje?
Je komt er uiteindelijk sterker uit moet je maar denken.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
En ook al geen YT om me op te vrolijken
Precies, vrijdagquote:
''zucht'' .......quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:05 schreef beequeen het volgende:
Oh, voor de liefhebbers. Interview met Ribas en Yasmin nu online bij fruitenzuivel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:29 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb je het gemist? Ik gelukkig ook![]()
Met je ogen en oren is toch wel alles in orde he?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik mis Rieb..........
Ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik mis Rieb..........
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
waar moet je naar toe dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Getver, moet ik straks 3 uur in de trein zitten!
* riding home for christmas zoektquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:39 schreef liesje1979 het volgende:
Getver, moet ik straks 3 uur in de trein zitten!
Naar mijn ouders, morgen verjaardag van mijn moeder vieren!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:40 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
waar moet je naar toe dan?
3 uur.......
Boh Liesje moet dat echt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar mijn ouders, morgen verjaardag van mijn moeder vieren!
dus dan blijf je daar slapen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naar mijn ouders, morgen verjaardag van mijn moeder vieren!
Oh dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup, daar ga ik niet onderuit komen! Heb al wel besloten dat ik dan met kerst niet wéér ga!
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dus dan blijf je daar slapen?
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, op mijn oude slaapkamertje!![]()
Ik denk dat ik mijn laptop maar mee neem, en dan heel hard bidden dat vaders inmiddels zoiets heeft als draadloos internet!
*rinding home wegtieft en kerstfeest alleen opzoektquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup, daar ga ik niet onderuit komen! Heb al wel besloten dat ik dan met kerst niet wéér ga!
Zou ff bellen voordat je dat kreng ook nog moet meeslepen in de treinquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn laptop maar mee neem, en dan heel hard bidden dat vaders inmiddels zoiets heeft als draadloos internet!
Lijkt me echt gezellig 3 uur in de trein voor verjaardag van moeder om dan daar te gaan doen wat je thuis ook altijd doetquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen........
dat wordt anders afkicken voor je........![]()
ik ga even de keuken in.......
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*rinding home wegtieft en kerstfeest alleen opzoekt
Bellen is wel een optie, ik denk maar niet dat ik Fok in de geschiedenis van mijn vaders PC ga zettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ff bellen voordat je dat kreng ook nog moet meeslepen in de trein
Of je fok wachtwoord weten en je pa's pc misbruiken![]()
Tis maar een forum hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bellen is wel een optie, ik denk maar niet dat ik Fok in de geschiedenis van mijn vaders PC ga zetten
Niets dan goeds over de dodenquote:
Ja, nou, echt gezellig zal het sowieso niet worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Lijkt me echt gezellig 3 uur in de trein voor verjaardag van moeder om dan daar te gaan doen wat je thuis ook altijd doet
kun je er toch zo weer uitgooienquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bellen is wel een optie, ik denk maar niet dat ik Fok in de geschiedenis van mijn vaders PC ga zetten
Zie Lies dan ook in de KPDquote:
*eigen user heeft aangemaaktquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, het gaat meer om mijn bedtijden enzo.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat we je gaan missen.
Leuke paint btw Ik heb nog steeds geen inspiratie voor een T shirt
We gaan je missenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja Fok zal niet hetzelfde zijn zonder mij vannacht!
![]()
Mja, ik had ook niet zo heel veel inspiratie, ik schaam me haast een beetje dat ze er tussen staan, er staan echt vet leuke tussen!Maar ja pecht, paint is gewoon leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We gaan je missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet hebben de buren het wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:09 schreef liesje1979 het volgende:Geen draadloosinternet. Nah misschien dat ik dan mijn vaders PC wel gebruik, ik zie wel.
Voordat ik het vergeet: HONDJES: heel veel plezier in Spanje!
Zou je denken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie weet hebben de buren het wel.
quote:i loved your profile please email me back so we can chat and get to know eachother i am emailing you from my friends house so i am on her account please be sure to email me back at my email address Eva@emailmaniamail.com
of heeft pappa misschien wel dingen op zijn pc staan die zij niet mag zienquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie weet hebben de buren het wel.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:34 schreef Coos het volgende:
De eerste bewegende beelden van LS![]()
en andere ongein![]()
Schater! Pastoraat, straks melden ze zich ook aan.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:43 schreef Coos het volgende:
Hé Lies zeg je toch gewoon tegen je ouders dat je vrijwilliger ben bij het Foknachtpastoraat.
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS is al bezig met pm gedoe blijkbaar
Eh, Manu? DIe kaartjes kan je toch ook gewoon uit het apperaat halen?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:49 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS is al bezig met pm gedoe blijkbaar
Welke kaartjes?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, Manu? DIe kaartjes kan je toch ook gewoon uit het apperaat halen?
Hoogezand.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]tuurlijk
Waar ga je eigenlijk heen?
Als je vaker zulk soort afstanden af gaat leggen even die kaartjes kopen van Blokker of van Kruidvatquote:
Die worden opgekocht door Marktplaatspaupers.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je vaker zulk soort afstanden af gaat leggen even die kaartjes kopen van Blokker of van Kruidvat
Goede tip!quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als je vaker zulk soort afstanden af gaat leggen even die kaartjes kopen van Blokker of van Kruidvat
Valt best mee, zelf heb ik alles gekocht wat ik nodig had en niks op marktplaats gezetquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die worden opgekocht door Marktplaatspaupers.
Wat ben je dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Valt best mee, zelf heb ik alles gekocht wat ik nodig had en niks op marktplaats gezet
Fuck is mijn T shirt eindelijk afquote:
Wel aan en nat graag.quote:
Is niet witquote:
quote:
Nou iidquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het blijft behelpen als er geen voetbal op tievie is.
Ik hou niet van voetbal.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hé muis, alles goed?quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke streams en lekkere muziek.![]()
Tsja, sites genoeg zou ik zeggen.quote:
Ik kom alleen maar hier in de SCquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, sites genoeg zou ik zeggen.
WTF is Sophie?quote:
Ik zou je graag willen helpen maar ik mag niet spammen.quote:
Yes yes primaquote:
Zegt me niks maar wie is de fotograaf?quote:
Waldemar Torenstraquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zegt me niks maar wie is de fotograaf?
Bij nader inzien, laat maar.quote:
Die is van BNNquote:Op vrijdag 19 december 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ik weet nog steeds niet wie Sophie is, lees geen Prive of Story.
Zegt me nog niks. Maakt niet uit, ze heeft wel een Spuiten en Slikken bekkie.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
Die is van BNN
Best een leuk meisje en zo af en toe een beetje stout
Sophie Hilbrand toch van spuiten en slikken als ik het goed heb onthouden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 19:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die is van BNN
Best een leuk meisje en zo af en toe een beetje stout
quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:06 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Sophie Hilbrand toch van spuiten en slikken als ik het goed heb onthouden.
quote:AMSTERDAM - Een Nederlandse militair is vrijdagochtend in de Afghaanse provincie Uruzgan om het leven gekomen door een bermbom. Het gaat om de 24-jarige in Schaarsbergen gelegerde sergeant Mark Weijdt, die tijdens een vuurgevecht vermoedelijk te voet op een geïmproviseerd vuurexplosief was gestapt.
quote:Het kabinet heeft geschokt gereageerd. Minister van Middelkoop zei dat het nu vrij rustig is in Uruzgan maar dat bermbommen 'ongelooflijk verraderlijk' blijven.
Neem aan dat je op z'n minst met een hongerstaking gaat dreigenquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat ze daar in Den Haag maar een leuke variant van het Noro griepvirus mogen ontvangen op eerste Kerstdag
Huilliequote:Op vrijdag 19 december 2008 20:50 schreef lies1958 het volgende:
zo naar, is mijn verkoudheid bijna weg heb ik nu weer oorpijn gekregen. Ik word echt een zeikwijf op dit moment met die stomme kwaaltjes. Maar lekker vrij nu dus kan als ik wil heel lang in mijn bed blijven liggen morgen. En me zieker voordoen dan ik ben en lekker misbruik maken van m'n gezinsleden door me van alles te laten brengen boven.
Ik walg van die gasten. Jonge jongens horen te swaffelen, niet ergens in den verre ten faveure van politci dood te gaan. En ik begrijp die pubers en hun ouders ook niet. Je laat je kind toch geen oorlog voeren, laat ze de tering maar krijgen ginds....quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neem aan dat je op z'n minst met een hongerstaking gaat dreigen
Werkt goed, binnen een dag ben je van oorpijn afquote:Op vrijdag 19 december 2008 20:50 schreef lies1958 het volgende:
zo naar, is mijn verkoudheid bijna weg heb ik nu weer oorpijn gekregen. Ik word echt een zeikwijf op dit moment met die stomme kwaaltjes. Maar lekker vrij nu dus kan als ik wil heel lang in mijn bed blijven liggen morgen. En me zieker voordoen dan ik ben en lekker misbruik maken van m'n gezinsleden door me van alles te laten brengen boven.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:33 schreef Manu82 het volgende:
Rinileen tabletten, Otalgan oordruppels & iet van xylometazoline neusspray
thanx gelijk opgeslagen en morgen even halen bij apotheek.quote:Op vrijdag 19 december 2008 20:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Werkt goed, binnen een dag ben je van oorpijn af
[..]
Hoeft niet bij apotheek, kan ook gewoon bij Etosquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:09 schreef lies1958 het volgende:
[..]
thanx gelijk opgeslagen en morgen even halen bij apotheek.
Aanrader dan voor je: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_stille_overnamequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Heb een heel artikel ergens gelezen over dat de irak oorlog alleen maar begonnen is om de olie. Bush en zijn regering hebben zich echt nooit druk gemaakt om de bevolking van irak of afghanistan volgens mij maar zitten er veel grotere economische belangen achter.
als je alles over de oorlog, de kredietcrisis leest, wordt je echt para..quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Aanrader dan voor je: http://nl.wikipedia.org/wiki/De_stille_overname
Ik heb er een boek over gelezen en een korte review over geschreven in REV, ff zoekenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:13 schreef lies1958 het volgende:
Heb een heel artikel ergens gelezen over dat de irak oorlog alleen maar begonnen is om de olie. Bush en zijn regering hebben zich echt nooit druk gemaakt om de bevolking van irak of afghanistan volgens mij maar zitten er veel grotere economische belangen achter.
Het piramidespel van wie en waarom?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er een boek over gelezen en een korte review over geschreven in REV, ff zoeken.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
als je alles over de oorlog, de kredietcrisis leest, wordt je echt para..![]()
neem nog het boek ..de bilderberg, vervolgens pagina hetechtenieuws, weet je helemaal niet meer
waar je aan toe bent.![]()
echt iets voor vrije dagen met kerst .http://www.hetechtenieuws.be/index.php/terrorisme...voor wie van complotten houdt
ben klaar , heb alles gepakt,![]()
In ieder geval alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier in Spanjequote:
Hé Woef! Have fun daar!quote:
quote:
Hondjes, doe ze de groeten in het Spaanse.....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:28 schreef hondjes het volgende:
gaat even verkeerd, ..vakantie stress..
Ja en welke wordt het?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé Woef! Have fun daar!Wanneer ben je terug? Ik ga je relativerende koffie-posten missen.
Dat zit weer erg in de conspiracy hoek, zeer moeilijk te checken op feitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, dan gooien we deze er ook nog maar even tegenaan , voor nog wat extra leesvoer en voor als het linksom niet wil, we nog een "rechtsom variant" hebben.
Jij ook alvast Prettige Kerstdagen en een goed uiteindequote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
zal iedereen kussen in spanje...doen ze toch al,,,en zeggen ,,dit is van de fokkers..
neem laptop mee, dus, ben niet weg..of ik tijd heb , is een tweede.
wens iedereen een goede Kerst, eet je maar ongans,maak geen ruzie met de familie.
en hoop iedereen weer terug te zien ..met alle ledematen en ogen in tact, dus voorzichtig met vuurwerk.
ADIOS, vamos a ver, en de groeten, tot in 2009.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ADIOS, vamos a ver, en de groeten, tot in 2009.
Wat even vergeten dat je nogal gespitst was op feitenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat zit weer erg in de conspiracy hoek, zeer moeilijk te checken op feiten.
Ja is zo, ik ben ook wel van de zeitgeist en fahrenheit 9/11 enzulksquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat even vergeten dat je nogal gespitst was op feiten![]()
Maar ook feiten kunnen op meerdere manier interpretabel zijn.....
Jups, afijn, beter is misschien (zeker als je geen nageslacht en derhalve minder verantwoordelijkehid?) om je maar te beperken tot wat leukere dingen in het korte leven....quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja is zo, ik ben ook wel van de zeitgeist en fahrenheit 9/11 enzulks.
7,5quote:
Zal er eens over nadenkenquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
7,5
Het is prettig om te lezen, maar als geïnteresseerde in de materie is 't net te makkelijk en te weinig diepgaand. Ik heb 't gevoel dat er (nog) meer in zat
. Als je niet bekend bent met de hele materie is 't zeker een aanrader.
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja en welke wordt het?![]()
NEE NIET WELKE LÁARZEN.
hoi en helaquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.
Ké, deal. Mooi, veel plezier ermee en is het een cadeautje? Spaart u ook zegeltjes?
Lotr maakt weer veel goed.
Dat soort van hondjes uitlaten doe je zelfs in de regen met plezier. Hondenweer is dan niet zo erg meerquote:Op vrijdag 19 december 2008 21:51 schreef willem-jozef het volgende:
hondjes!!
ik ga jullie...enorm missen.,veel plezier..en tot gauw!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit alles tegen één enkele N.Sepiels?quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, hou maar op! Sterker nog, je krijgt hem en z'n auto gratis bij die Swaffel.
Ké, deal. Mooi, veel plezier ermee en is het een cadeautje? Spaart u ook zegeltjes?
Lotr maakt weer veel goed.
hee! ja, zoiets. nog een klein klusje dit weekeinde, maar het mag geen naam hebben "joop"quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat soort van hondjes uitlaten doe je zelfs in de regen met plezier. Hondenweer is dan niet zo erg meer![]()
Weekend WJ?
Ja, maar toch nog niet echt een vakantiegevoel, er ligt nog zoveel werk dat ik de hele vakantie wel door zou kunnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
en jij, nu al vrij tot januari?
hoi gertmans. hoe was die docu gisteren (of was het een speelfilm)over dat gevang? ga zo nog ff iets binnen halen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit alles tegen één enkele N.Sepiels?![]()
Jij zit in dezelfde reclamepauzes dan mij te posten.![]()
Maar ik ga afhaken. Hele zooi in de bios gezien en ik weet al hoe het uiterindelijk afloopt: met een half uur gejank.
zeg gewoon dat je het kwijt bent geraaktquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, maar toch nog niet echt een vakantiegevoel, er ligt nog zoveel werk dat ik de hele vakantie wel door zou kunnen.
Morgen de meuk maar eens uit het zicht leggen, misschien helpt ut.......
Nee het is een docu, en enkele "hoofdrolspelers" die op de beruchte foto's te zien waren, komen uitgebreid aan het woord. Waaronder Lyndsey England, de vrouw die op de foto stond met een naakte Irakees aan de hondenketting. Het is op zich best wel geil allemaal, maar echt rúkvoer: nee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi gertmans. hoe was die docu gisteren (of was het een speelfilm)over dat gevang? ga zo nog ff iets binnen halen.
Zal wel, maar ik ken dat woord niet. Zat ook niet in het dictee.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die kans was aanwezig..
culeeterheidel
Mooi nieuw woord voor 2009quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zal wel, maar ik ken dat woord niet. Zat ook niet in het dictee.
Pazzesco come la migliorequote:
Sarebbe signore ci può essere qualcosa da bere?quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja lekker, doe maar met extra kaas.![]()
Non capisco tutto del tuo italiano ma io prende l'ultima birra.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sarebbe signore ci può essere qualcosa da bere?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |