Zou ff bellen voordat je dat kreng ook nog moet meeslepen in de treinquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, op mijn oude slaapkamertje!![]()
Ik denk dat ik mijn laptop maar mee neem, en dan heel hard bidden dat vaders inmiddels zoiets heeft als draadloos internet!
Lijkt me echt gezellig 3 uur in de trein voor verjaardag van moeder om dan daar te gaan doen wat je thuis ook altijd doetquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, op mijn oude slaapkamertje!![]()
Ik denk dat ik mijn laptop maar mee neem, en dan heel hard bidden dat vaders inmiddels zoiets heeft als draadloos internet!
Ja!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen........
dat wordt anders afkicken voor je........![]()
ik ga even de keuken in.......
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
*rinding home wegtieft en kerstfeest alleen opzoekt
Bellen is wel een optie, ik denk maar niet dat ik Fok in de geschiedenis van mijn vaders PC ga zettenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou ff bellen voordat je dat kreng ook nog moet meeslepen in de trein
Of je fok wachtwoord weten en je pa's pc misbruiken![]()
Tis maar een forum hoorquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bellen is wel een optie, ik denk maar niet dat ik Fok in de geschiedenis van mijn vaders PC ga zetten
Niets dan goeds over de dodenquote:
Ja, nou, echt gezellig zal het sowieso niet worden.quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
Lijkt me echt gezellig 3 uur in de trein voor verjaardag van moeder om dan daar te gaan doen wat je thuis ook altijd doet
kun je er toch zo weer uitgooienquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bellen is wel een optie, ik denk maar niet dat ik Fok in de geschiedenis van mijn vaders PC ga zetten
Zie Lies dan ook in de KPDquote:
*eigen user heeft aangemaaktquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neuh, het gaat meer om mijn bedtijden enzo.
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat mij erom dat we je gaan missen.
Leuke paint btw Ik heb nog steeds geen inspiratie voor een T shirt
We gaan je missenquote:Op vrijdag 19 december 2008 17:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja Fok zal niet hetzelfde zijn zonder mij vannacht!
![]()
Mja, ik had ook niet zo heel veel inspiratie, ik schaam me haast een beetje dat ze er tussen staan, er staan echt vet leuke tussen!Maar ja pecht, paint is gewoon leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We gaan je missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie weet hebben de buren het wel.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:09 schreef liesje1979 het volgende:Geen draadloosinternet. Nah misschien dat ik dan mijn vaders PC wel gebruik, ik zie wel.
Voordat ik het vergeet: HONDJES: heel veel plezier in Spanje!
Zou je denken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie weet hebben de buren het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |