Hij netjes geworden hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef OA het volgende:
Ik las iets in de laatste reacties van het vorige topic over FOK! en prioriteiten, vandaar de TT...
Als ze zo heet die je net thuis hebt afgezet, dan jaquote:
Hopelijk dit weekend in badquote:
whehe... nee, zo heet ze niet.. het gekke is dat haar laptop wel bij mij thuis ligt nog. Die moet ik morgen even doorzetten naar de kenissen van de reparatie-afdeling. Dat ding reboot de hele tijd als je een programma opent nadat windows opgestart is. Lijkt me een virusje of zo, maar daar ga ik lekker niet mee rommelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze zo heet die je net thuis hebt afgezet, dan ja
quote:
Die choco en sandwich was tussen het neuken door?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... nee, zo heet ze niet.. het gekke is dat haar laptop wel bij mij thuis ligt nog. Die moet ik morgen even doorzetten naar de kenissen van de reparatie-afdeling. Dat ding reboot de hele tijd als je een programma opent nadat windows opgestart is. Lijkt me een virusje of zo, maar daar ga ik lekker niet mee rommelen.
Hmjah, heeft ze me mooi weten te strikken dat ik dat wel even oplos.. en het kostte haar maar 1 bak warme chocomel en een sandwich.
Ooh, het is een kennisje hoor, dus die choco en sandwich was gewoon voor het neuken.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die choco en sandwich was tussen het neuken door?
Ik moet wel gewoon hard studeren hoorquote:
Asociaal!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet slecht.. ik weet al niet meer wanneer mijn vakantie begon. Ergens in 2006 geloof ik.
Je moest haar eerst nog omkopenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh, het is een kennisje hoor, dus die choco en sandwich was gewoon voor het neuken.
aangezien dat neuken niet heeft plaatsgevonden niet omdat ik die volgorde hanteer voor kennisjes trouwens.
geen idee.. heb niet echt haast er een einde aan te breien, die vakantie dan.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Asociaal!
Lekker hoorhoe lang gaat hij nog duren?
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee.. heb niet echt haast er een einde aan te breien, die vakantie dan.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moest haar eerst nog omkopen
Hier wel goedquote:
Heb je ook al een ladder gehaald dan om de piek er op te zetten?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef BrandX het volgende:
hier alles prima, ben mijn huisje een beetje meer aan het pimpen. Heb voor het eerst van mijn leven een kerstboom gekocht. Een heule echte van 1 meter hoog (alstie dat al haalt)
Nog twee daagjes werken en dan lekker twee weken vrij
quote:
ja, en hoe nu verder?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, krijg allemaal maar een dikke piem0l, ik ga naar huisGegroet.
Neem je het voor opquote:Op woensdag 17 december 2008 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]arme jij. Ik hou je op de hoogte: ze gaan nu koken met verschillende ingrediënten.
Rechts van het topc? Daar heb ik geen reclame hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 17:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom krijg ik trouwens reclame in het Indonesisch rechts van het topic? Net of ik dat kan lezen en zo..
Tssk, integreren hier.. *brrr* dadelijk gaan mensen me nog in het Indonesisch aanspreken.. alleen de gedachte al.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rechts van het topc? Daar heb ik geen reclame hoor
En dan nog, leer het lezen dan, mag ondertussen wel met al die vakantie van je
Ik heb geen opneem dingesquote:
Die gaat heul niet overquote:Op woensdag 17 december 2008 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neem dan je telefoon maar gewoon op.
Over 20 sec zijn ze klaarquote:
Jaquote:
Shoarmaquote:Op woensdag 17 december 2008 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Jade rooie heeft gewonnen en hij gaat met het geld een varken of een schaap kopen.
Bah, dat haat ik echt. Dan heb ik vet zin in lezen in de trein en dan kom ik er achter dat mijn boek nog thuis ligtquote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best wel ja. Normaal lees ik in de trein, maar boek ligt nog thuis
.
Jummmquote:
Ik weet nog niet wat ik ga eten, dat zou een optie zijn natuurlijk, straks toch geen zin meer in kokenquote:
Ik maak pasta. met een gebakken uitje, een blikje tomatenpuree er door en wat italiaanse kruidenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga eten, dat zou een optie zijn natuurlijk, straks toch geen zin meer in koken
Je maakt het iig welquote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik maak pasta. met een gebakken uitje, een blikje tomatenpuree er door en wat italiaanse kruidenIk heb ook geen zin in koken
Ja anders gaat mijn vriend zeiken dat ik moet etenquote:
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders gaat mijn vriend zeiken dat ik moet etendie is er heilig van overtuigd dat ik spontaan dood ga als ik een keer geen avond eten eet
Ach, als ik geen honger heb dan kan ik prima een avond niet eten. Ik geloof echt niet dat dat zoveel schade aan richt :p en als wel.. jammer danquote:Op woensdag 17 december 2008 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Alleen dat spontaan dood misschien niet
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan morgen een nieuw record neerzetten door voor de 5e dag op rij te gaan zwemmen
Uiteraardquote:Op woensdag 17 december 2008 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou je wel netjes je gezwommen km's bij?
Nee dat nietquote:
Niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En op welke zender zenden ze die wedstrijd van Feyenoord uit?
TV Rijnmondquote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En op welke zender zenden ze die wedstrijd van Feyenoord uit?
Dat kan ik dus niet ontvangenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TV Rijnmond
Wordt zelfs op Teletekst op gewezen
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet ontvangen.
De landelijke omroepen zijn hun prioriteiten duidelijk weer eens kwijt.
waarvan is dat in je sig??quote:
Nee, ze missen hun laatste kans om mij live naar Feyenoord te laten kijken dit jaar... verder zijn ze weer een voetbalkijker kwijt tot het volgende Europese avontuur van de mooiste club van Nederland!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]want we gaan de meest kansloze ploeg van allemaal uitzenden
DaMart, gaat het wel goed met je? Zou je je niet eens grondig laten nakijkenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze missen hun laatste kans om mij live naar Feyenoord te laten kijken dit jaar... verder zijn ze weer een voetbalkijker kwijt tot het volgende Europese avontuur van de mooiste club van Nederland!
lijkt je sexleven welquote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Programma's die crashen als je toch al geen zin meer hebt![]()
Ik heb me gisteren nog laten bestuderen door een arts he, en behalve de benauwde hoestbuien, mankeer ik niksquote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DaMart, gaat het wel goed met je? Zou je je niet eens grondig laten nakijken
Jij toch danquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef Fha het volgende:
Hm. Poes zit op de vensterbank. De vetplant heeft tandafdrukjes in zich. Poes kijkt heel onschuldig.
Ik vraag me af wie het gedaan heeft!
Die arts moeten ze onmiddellijk ontslaan. Iemand die zegt dat F***** de mooiste club van het land is kan niet gezond zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren nog laten bestuderen door een arts he, en behalve de benauwde hoestbuien, mankeer ik niks.
Nee ik niet, dat weet ik heel zeker.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik niet, dat weet ik heel zeker.
Jij bent zeker voor die schoonmakers uit de hoofdstad?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die arts moeten ze onmiddellijk ontslaan. Iemand die zegt dat F***** de mooiste club van het land is kan niet gezond zijn
Ga jij nou maar in dat nieuwe stadion in de maas zitten. Kan je met het andere vuil wegspoelenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent zeker voor die schoonmakers uit de hoofdstad?
De dokter vond het niet nodig om antibiotica uit te schrijven, trouwens. Ze gaf me liever een prednisonkuurquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren nog laten bestuderen door een arts he, en behalve de benauwde hoestbuien, mankeer ik niks.
quote:
AZ Alkmaar !!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent zeker voor die schoonmakers uit de hoofdstad?
Doe nou niet, straks komt MPG VVV weer promotenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ Alkmaar !!!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
AZ Alkmaar !!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks komt MPG VVV weer promoten![]()
.
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
De dokter vond het niet nodig om antibiotica uit te schrijven, trouwens. Ze gaf me liever een prednisonkuur.
Weet jij trouwens wat het verschil is tussen feyenoord en een driehoek?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Oh, jij ongelovigequote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
Sowieso mensen die voetbalclubs promoten alsof het een kwestie van leven of dood is
Ik weet het. Heb het als kind al een paar keer gehad. Maar het is wel een paardenmiddel.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das helemaal troep als ik het zo hoor
Allebij geen reet aan?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat het verschil is tussen feyenoord en een driehoek?
Ja hoor, er moet vreselijk nodig bericht worden over die megalomane nikskunnersquote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef DaMart het volgende:
De landelijke omroepen zijn hun prioriteiten duidelijk weer eens kwijt.
Die zouden naar dokter Phil moeten... net zo ergquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
Sowieso mensen die voetbalclubs promoten alsof het een kwestie van leven of dood is
dan is het toch geen verschil, helder lichtquote:
Een driehoek is georganiseerder?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat het verschil is tussen feyenoord en een driehoek?
Ik had het niet over PSVquote:Op woensdag 17 december 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, er moet vreselijk nodig bericht worden over die megalomane nikskunners
VERSCHILquote:
Ja nou inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2008 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zouden naar dokter Phil moeten... net zo erg.
GMTAquote:
En bij Ajax kunnen ze binnenkort niet meer zitten in het stadion.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een driehoek heeft wel 3 punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doeeiquote:
Oeh jumquote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met biefstuk.
Heh?quote:
Die wedstrijd van Feyenoord gaat trouwens nergens meer om dus dat dat geen prioriteit heeft is duidelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 18:59 schreef DaMart het volgende:
Genoeg gedold over voetbal, ik ga eens eten maken.
Hey, wie staat er eerste in de competitie en negen punten los van de nummer twee?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en welke Rotterdamse club met groot stadion stevent af op een europees verlies vanavond en een degradatie aan het eind van de competitie?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Doorgaan, adelaarsquote:Op woensdag 17 december 2008 19:28 schreef Fha het volgende:
En welke....
nee ik weet niks over voetbal
De aanhangers van de eagles zijn stom. die trashen mijn halve straat altijdquote:
Dat moeten ze niet meer doenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
De aanhangers van de eagles zijn stom. die trashen mijn halve straat altijd
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet meer doenFoei. Stout. Billekoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
En? Dus?quote:
waar?quote:
Op tv, computer, Zandvoort, maakt me niet zo veel uit eigenlijkquote:
Neequote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, ik poep even in m'n broek
Sorriequote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Moet jij maar niet zo eng doen
Hoiquote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Ola Marc
zometeen kleine naar bed doen
Daag kleinequote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Ola Marc
zometeen kleine naar bed doen
Omdat ie moe isquote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom ga jij fles naar bed doen
Laat je ons nog even weten of het boomstammen, plakkaatverf of sap met blokjes geworden is?quote:
het word een stokstaartjequote:Op woensdag 17 december 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je ons nog even weten of het boomstammen, plakkaatverf of sap met blokjes geworden is?
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn vent verkrachten als de kleine in bed ligt
* LL Fles over bolletje aait en met hem schommelt
Weet vent het al of word het een verassing?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn vent verkrachten als de kleine in bed ligt
* LL Fles over bolletje aait en met hem schommelt
Meercat Manorquote:
Denken wij wel aan hetzelfde bij de term "kleien"?quote:
Denk dat ie al wat vermoedtquote:Op woensdag 17 december 2008 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet vent het al of word het een verassing?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
hmpf. bij mijn vorige vriend verloor ik de laatste tijd ook telkens van de pc. Erg slecht voor mijn egoquote:Op woensdag 17 december 2008 19:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat ie al wat vermoedt
Heb um gisteren ook lastig gevallen
Alleen was de pc interessanter
Vast nietquote:Op woensdag 17 december 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denken wij wel aan hetzelfde bij de term "kleien"?
Een "soap"serie over stokstaartjesquote:
Vandaag gaat ie eraanquote:Op woensdag 17 december 2008 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
hmpf. bij mijn vorige vriend verloor ik de laatste tijd ook telkens van de pc. Erg slecht voor mijn ego
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Een "soap"serie over stokstaartjesecht geweldig
Whehehequote:Op woensdag 17 december 2008 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ambulance staat voor de deur
Als ik bestel moeten ze gewoon opschieten.quote:
Dat wel ja, al moeten ze wel een beetje normaal de tijd hebben om het te maken. Als ze te snel zijn is het niet versquote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik bestel moeten ze gewoon opschieten.
Ze moeten gewoon rekening houden met het feit dat ik eventueel zou kunnen bestellen. en het dus zo op tijd klaarmaken dat ze meteen kunnen wegrijden na mijn telefoontje en het dus vers hier is, binnen een minuut of 5quote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wel ja, al moeten ze wel een beetje normaal de tijd hebben om het te maken. Als ze te snel zijn is het niet vers
ja. En die 362 dagen per jaar dat je niet bestelt kunnen ze de boel in de kliko tiefenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon rekening houden met het feit dat ik eventueel zou kunnen bestellen. en het dus zo op tijd klaarmaken dat ze meteen kunnen wegrijden na mijn telefoontje en het dus vers hier is, binnen een minuut of 5
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En die 362 dagen per jaar dat je niet bestelt kunnen ze de boel in de kliko tiefen
Hun probleem tochquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En die 362 dagen per jaar dat je niet bestelt kunnen ze de boel in de kliko tiefen
Afrikaantjes enzo hoor ik nu toch over te beginnen?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hun probleem toch
Maar het is er
nu wel...quote:
Aaaaaaahwwwwquote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef Ladylike het volgende:
zo, kleine ligt in bed.
Ging meteen op zn zij liggen, duimpje in de mond en zei: tot morgen mamma, slaap lekker
sorrie van het gekwezel maar het is zo'n lief menneke![]()
ik ook. En ik stoor me aan die kerel in zijn zwarte jasjes. Hij praat zooooooooo raar.quote:
Teringquote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef Ladylike het volgende:
zo, kleine ligt in bed.
Ging meteen op zn zij liggen, duimpje in de mond en zei: tot morgen mamma, slaap lekker
sorrie van het gekwezel maar het is zo'n lief menneke![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
ik ook. En ik stoor me aan die kerel in zijn zwarte jasjes. Hij praat zooooooooo raar.
Ja echt hoor. dit zijn herhalingen, vorige keer stoorde ik me er ook al aan, en de afgelopen twee dagen ookquote:
Het eten zag er wel heel lekker uitquote:Op woensdag 17 december 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
ik ook. En ik stoor me aan die kerel in zijn zwarte jasjes. Hij praat zooooooooo raar.
Ik hou van jequote:Op woensdag 17 december 2008 20:29 schreef Fha het volgende:
En die simone is trouwens een sagerijnige trut
het moet er even uit![]()
Mijn tampon distributeurquote:
hihiquote:
Een hufter uit italië die zijn poten niet thuis kan houden en die ik twee tanden uit zijn mond moest slaan voor hij de boodschap begreepquote:
quote:
Ja, ik hou van jullie allebeiquote:
Ow. Was het ZO erg.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Een hufter uit italië die zijn poten niet thuis kan houden en die ik twee tanden uit zijn mond moest slaan voor hij de boodschap begreep
Sorryquote:Op woensdag 17 december 2008 20:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh kut.. mn hele laptop onder de Kriek
Mijn lijf is mijn lijf en nee is nee.. dus nouja als men dan niet luistertquote:
Ik proeste dus echtquote:
Mijne is mooierquote:Op woensdag 17 december 2008 20:33 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat er een spoordijk tussen ons in komt te zittenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Mijn lijf is mijn lijf en nee is nee.. dus nouja als men dan niet luistert
kl0000000000nquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
waarom heb jij bijna dezelfde UI als pier?!daar kan ik niet mee om gaan.
Als jij je handen thuis houdt, of ze in ieder geval niet op mijn tieten en of kont plaatst gaan we gewoon gezellig een keer een kop koffie of thee doen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er een spoordijk tussen ons in komt te zittenWaag jij je niet in het noorden, waag ik me niet in het zuiden. Okee?
ohwjaquote:
Nou, vraag maar aan LL hoe drastisch dat de vorige keer mis gingquote:Op woensdag 17 december 2008 20:36 schreef Fha het volgende:
Als jij je handen thuis houdt, of ze in ieder geval niet op mijn tieten en of kont plaatst
wehehehquote:Op woensdag 17 december 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, vraag maar aan LL hoe drastisch dat de vorige keer mis ging
Fotoquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijne is mooieren waarom heb jij bijna dezelfde UI als pier?!
daar kan ik niet mee om gaan.
quote:
Ik moet je trouwens iets vertellen..quote:Op woensdag 17 december 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, vraag maar aan LL hoe drastisch dat de vorige keer mis ging
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens iets vertellen..
ik heb een testje gedaan...
WIJF!!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Robijn echt veel lekkerder ruiken dan Persil
quote:
Altijd tochquote:Op woensdag 17 december 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah, we zijn het eens begrijp ik
Neuh, liever niet. Ben je zo uitgekeken op elkaarquote:
Oh das ook zoquote:Op woensdag 17 december 2008 20:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, liever niet. Ben je zo uitgekeken op elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Hijs bezigquote:Op woensdag 17 december 2008 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga nou eerst je vent maar verkrachten, ik ben voetbal kijken
Alrighty then!!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je daarna nog wat nodig hebt dan verricht ik desgewenst wel wat hand- en spandiensten
Trustequote:Op woensdag 17 december 2008 23:34 schreef DaMart het volgende:
Ik vind het wel weer bedtijd. Dus welterusten alvast voor degenen die dit voor ze gaan slapen nog lezen![]()
.
Bij huifbedrijden liggen de meestal dubbel gehandicapte mensen op een matras tussen twee paardenruggen, door de beweging worden mensen die de hele dag verkrampt in de rolstoel zitten heel erg ontspannen, maar het werkt ook op de ingewanden, mensen die normaal gesproken medicijnen nodig hebben om te poepen die hebben na het huifbedrijden meestal de luier goed vol (gelukkig pas thuis...)quote:Op donderdag 18 december 2008 07:35 schreef marcb1974 het volgende:
Heren
@ Klonk, alleen werken en dan misschien vanavond weer scriptieschrijven
Huifbed rijden? T is dat?
Ah okequote:Op donderdag 18 december 2008 07:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
Bij huifbedrijden liggen de meestal dubbel gehandicapte mensen op een matras tussen twee paardenruggen, door de beweging worden mensen die de hele dag verkrampt in de rolstoel zitten heel erg ontspannen, maar het werkt ook op de ingewanden, mensen die normaal gesproken medicijnen nodig hebben om te poepen die hebben na het huifbedrijden meestal de luier goed vol (gelukkig pas thuis...)
http://www.daelzichtplein.nl/Manege-De-Huif.233.0.html
Fruts Lquote:Op donderdag 18 december 2008 09:12 schreef Frutsel het volgende:
JortK![]()
![]()
MarcB![]()
![]()
BrandX![]()
![]()
![]()
![]()
IndahN![]()
![]()
LadyL![]()
![]()
![]()
DrF![]()
![]()
KlonK![]()
Zwaaitopic
Onder of boven? of beide?quote:Op donderdag 18 december 2008 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
En oh, ben weer eens naar de kapper geweest... tondeuse erover
Boven, dat onderste zou ik dan door een kapster laten doen, bij mij thuis of zo.. en niet door een kapper in een kapperszaak.quote:
Als jij het ticket opstuurt, neem ik mn kappersspullen meequote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boven, dat onderste zou ik dan door een kapster laten doen, bij mij thuis of zo.. en niet door een kapper in een kapperszaak.
met de nadruk op KAPSTERquote:Op donderdag 18 december 2008 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Boven, dat onderste zou ik dan door een kapster laten doen, bij mij thuis of zo.. en niet door een kapper in een kapperszaak.
oh shit.. er zijn nog wat extra voorwaarden.quote:Op donderdag 18 december 2008 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als jij het ticket opstuurt, neem ik mn kappersspullen mee
Vertelquote:Op donderdag 18 december 2008 09:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oh shit.. er zijn nog wat extra voorwaarden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |