Hij netjes geworden hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 16:02 schreef OA het volgende:
Ik las iets in de laatste reacties van het vorige topic over FOK! en prioriteiten, vandaar de TT...
Als ze zo heet die je net thuis hebt afgezet, dan jaquote:
Hopelijk dit weekend in badquote:
whehe... nee, zo heet ze niet.. het gekke is dat haar laptop wel bij mij thuis ligt nog. Die moet ik morgen even doorzetten naar de kenissen van de reparatie-afdeling. Dat ding reboot de hele tijd als je een programma opent nadat windows opgestart is. Lijkt me een virusje of zo, maar daar ga ik lekker niet mee rommelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ze zo heet die je net thuis hebt afgezet, dan ja
quote:
Die choco en sandwich was tussen het neuken door?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe... nee, zo heet ze niet.. het gekke is dat haar laptop wel bij mij thuis ligt nog. Die moet ik morgen even doorzetten naar de kenissen van de reparatie-afdeling. Dat ding reboot de hele tijd als je een programma opent nadat windows opgestart is. Lijkt me een virusje of zo, maar daar ga ik lekker niet mee rommelen.
Hmjah, heeft ze me mooi weten te strikken dat ik dat wel even oplos.. en het kostte haar maar 1 bak warme chocomel en een sandwich.
Ooh, het is een kennisje hoor, dus die choco en sandwich was gewoon voor het neuken.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die choco en sandwich was tussen het neuken door?
Ik moet wel gewoon hard studeren hoorquote:
Asociaal!quote:Op woensdag 17 december 2008 16:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Niet slecht.. ik weet al niet meer wanneer mijn vakantie begon. Ergens in 2006 geloof ik.
Je moest haar eerst nog omkopenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ooh, het is een kennisje hoor, dus die choco en sandwich was gewoon voor het neuken.
aangezien dat neuken niet heeft plaatsgevonden niet omdat ik die volgorde hanteer voor kennisjes trouwens.
geen idee.. heb niet echt haast er een einde aan te breien, die vakantie dan.quote:Op woensdag 17 december 2008 16:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Asociaal!
Lekker hoorhoe lang gaat hij nog duren?
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op woensdag 17 december 2008 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee.. heb niet echt haast er een einde aan te breien, die vakantie dan.
quote:Op woensdag 17 december 2008 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je moest haar eerst nog omkopen
Hier wel goedquote:
Heb je ook al een ladder gehaald dan om de piek er op te zetten?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:40 schreef BrandX het volgende:
hier alles prima, ben mijn huisje een beetje meer aan het pimpen. Heb voor het eerst van mijn leven een kerstboom gekocht. Een heule echte van 1 meter hoog (alstie dat al haalt)
Nog twee daagjes werken en dan lekker twee weken vrij
quote:
ja, en hoe nu verder?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, krijg allemaal maar een dikke piem0l, ik ga naar huisGegroet.
Neem je het voor opquote:Op woensdag 17 december 2008 17:05 schreef Fha het volgende:
[..]arme jij. Ik hou je op de hoogte: ze gaan nu koken met verschillende ingrediënten.
Rechts van het topc? Daar heb ik geen reclame hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 17:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Waarom krijg ik trouwens reclame in het Indonesisch rechts van het topic? Net of ik dat kan lezen en zo..
Tssk, integreren hier.. *brrr* dadelijk gaan mensen me nog in het Indonesisch aanspreken.. alleen de gedachte al.quote:Op woensdag 17 december 2008 17:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rechts van het topc? Daar heb ik geen reclame hoor
En dan nog, leer het lezen dan, mag ondertussen wel met al die vakantie van je
Ik heb geen opneem dingesquote:
Die gaat heul niet overquote:Op woensdag 17 december 2008 17:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Neem dan je telefoon maar gewoon op.
Over 20 sec zijn ze klaarquote:
Jaquote:
Shoarmaquote:Op woensdag 17 december 2008 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Jade rooie heeft gewonnen en hij gaat met het geld een varken of een schaap kopen.
Bah, dat haat ik echt. Dan heb ik vet zin in lezen in de trein en dan kom ik er achter dat mijn boek nog thuis ligtquote:Op woensdag 17 december 2008 17:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Best wel ja. Normaal lees ik in de trein, maar boek ligt nog thuis
.
Jummmquote:
Ik weet nog niet wat ik ga eten, dat zou een optie zijn natuurlijk, straks toch geen zin meer in kokenquote:
Ik maak pasta. met een gebakken uitje, een blikje tomatenpuree er door en wat italiaanse kruidenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga eten, dat zou een optie zijn natuurlijk, straks toch geen zin meer in koken
Je maakt het iig welquote:Op woensdag 17 december 2008 18:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik maak pasta. met een gebakken uitje, een blikje tomatenpuree er door en wat italiaanse kruidenIk heb ook geen zin in koken
Ja anders gaat mijn vriend zeiken dat ik moet etenquote:
Hij heeft wel gelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 18:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja anders gaat mijn vriend zeiken dat ik moet etendie is er heilig van overtuigd dat ik spontaan dood ga als ik een keer geen avond eten eet
Ach, als ik geen honger heb dan kan ik prima een avond niet eten. Ik geloof echt niet dat dat zoveel schade aan richt :p en als wel.. jammer danquote:Op woensdag 17 december 2008 18:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk
Alleen dat spontaan dood misschien niet
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan morgen een nieuw record neerzetten door voor de 5e dag op rij te gaan zwemmen
Uiteraardquote:Op woensdag 17 december 2008 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hou je wel netjes je gezwommen km's bij?
Nee dat nietquote:
Niet natuurlijkquote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En op welke zender zenden ze die wedstrijd van Feyenoord uit?
TV Rijnmondquote:Op woensdag 17 december 2008 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En op welke zender zenden ze die wedstrijd van Feyenoord uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |