Dat kan ik dus niet ontvangenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TV Rijnmond
Wordt zelfs op Teletekst op gewezen
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet ontvangen.
De landelijke omroepen zijn hun prioriteiten duidelijk weer eens kwijt.
waarvan is dat in je sig??quote:
Nee, ze missen hun laatste kans om mij live naar Feyenoord te laten kijken dit jaar... verder zijn ze weer een voetbalkijker kwijt tot het volgende Europese avontuur van de mooiste club van Nederland!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]want we gaan de meest kansloze ploeg van allemaal uitzenden
DaMart, gaat het wel goed met je? Zou je je niet eens grondig laten nakijkenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ze missen hun laatste kans om mij live naar Feyenoord te laten kijken dit jaar... verder zijn ze weer een voetbalkijker kwijt tot het volgende Europese avontuur van de mooiste club van Nederland!
lijkt je sexleven welquote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef marcb1974 het volgende:
Programma's die crashen als je toch al geen zin meer hebt![]()
Ik heb me gisteren nog laten bestuderen door een arts he, en behalve de benauwde hoestbuien, mankeer ik niksquote:Op woensdag 17 december 2008 18:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
DaMart, gaat het wel goed met je? Zou je je niet eens grondig laten nakijken
Jij toch danquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef Fha het volgende:
Hm. Poes zit op de vensterbank. De vetplant heeft tandafdrukjes in zich. Poes kijkt heel onschuldig.
Ik vraag me af wie het gedaan heeft!
Die arts moeten ze onmiddellijk ontslaan. Iemand die zegt dat F***** de mooiste club van het land is kan niet gezond zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren nog laten bestuderen door een arts he, en behalve de benauwde hoestbuien, mankeer ik niks.
Nee ik niet, dat weet ik heel zeker.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee ik niet, dat weet ik heel zeker.
Jij bent zeker voor die schoonmakers uit de hoofdstad?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die arts moeten ze onmiddellijk ontslaan. Iemand die zegt dat F***** de mooiste club van het land is kan niet gezond zijn
Ga jij nou maar in dat nieuwe stadion in de maas zitten. Kan je met het andere vuil wegspoelenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent zeker voor die schoonmakers uit de hoofdstad?
De dokter vond het niet nodig om antibiotica uit te schrijven, trouwens. Ze gaf me liever een prednisonkuurquote:Op woensdag 17 december 2008 18:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren nog laten bestuderen door een arts he, en behalve de benauwde hoestbuien, mankeer ik niks.
quote:
AZ Alkmaar !!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent zeker voor die schoonmakers uit de hoofdstad?
Doe nou niet, straks komt MPG VVV weer promotenquote:Op woensdag 17 december 2008 18:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ Alkmaar !!!![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
AZ Alkmaar !!!quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe nou niet, straks komt MPG VVV weer promoten![]()
.
quote:Op woensdag 17 december 2008 18:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
De dokter vond het niet nodig om antibiotica uit te schrijven, trouwens. Ze gaf me liever een prednisonkuur.
Weet jij trouwens wat het verschil is tussen feyenoord en een driehoek?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Oh, jij ongelovigequote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
Sowieso mensen die voetbalclubs promoten alsof het een kwestie van leven of dood is
Ik weet het. Heb het als kind al een paar keer gehad. Maar het is wel een paardenmiddel.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]das helemaal troep als ik het zo hoor
Allebij geen reet aan?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat het verschil is tussen feyenoord en een driehoek?
Ja hoor, er moet vreselijk nodig bericht worden over die megalomane nikskunnersquote:Op woensdag 17 december 2008 18:39 schreef DaMart het volgende:
De landelijke omroepen zijn hun prioriteiten duidelijk weer eens kwijt.
Die zouden naar dokter Phil moeten... net zo ergquote:Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef Fha het volgende:
Sowieso mensen die voetbalclubs promoten alsof het een kwestie van leven of dood is
dan is het toch geen verschil, helder lichtquote:
Een driehoek is georganiseerder?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij trouwens wat het verschil is tussen feyenoord en een driehoek?
Ik had het niet over PSVquote:Op woensdag 17 december 2008 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor, er moet vreselijk nodig bericht worden over die megalomane nikskunners
VERSCHILquote:
Ja nou inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2008 18:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zouden naar dokter Phil moeten... net zo erg.
GMTAquote:
En bij Ajax kunnen ze binnenkort niet meer zitten in het stadion.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een driehoek heeft wel 3 punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doeeiquote:
Oeh jumquote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen met biefstuk.
Heh?quote:
Die wedstrijd van Feyenoord gaat trouwens nergens meer om dus dat dat geen prioriteit heeft is duidelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 18:59 schreef DaMart het volgende:
Genoeg gedold over voetbal, ik ga eens eten maken.
Hey, wie staat er eerste in de competitie en negen punten los van de nummer twee?quote:Op woensdag 17 december 2008 18:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow, en welke Rotterdamse club met groot stadion stevent af op een europees verlies vanavond en een degradatie aan het eind van de competitie?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Doorgaan, adelaarsquote:Op woensdag 17 december 2008 19:28 schreef Fha het volgende:
En welke....
nee ik weet niks over voetbal
De aanhangers van de eagles zijn stom. die trashen mijn halve straat altijdquote:
Dat moeten ze niet meer doenquote:Op woensdag 17 december 2008 19:30 schreef Fha het volgende:
De aanhangers van de eagles zijn stom. die trashen mijn halve straat altijd
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet meer doenFoei. Stout. Billekoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
En? Dus?quote:
waar?quote:
Op tv, computer, Zandvoort, maakt me niet zo veel uit eigenlijkquote:
Neequote:Op woensdag 17 december 2008 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht, ik poep even in m'n broek
Sorriequote:Op woensdag 17 december 2008 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Moet jij maar niet zo eng doen
Hoiquote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Ola Marc
zometeen kleine naar bed doen
Daag kleinequote:Op woensdag 17 december 2008 19:49 schreef Ladylike het volgende:
Ola Marc
zometeen kleine naar bed doen
Omdat ie moe isquote:Op woensdag 17 december 2008 19:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi![]()
Waarom ga jij fles naar bed doen
Laat je ons nog even weten of het boomstammen, plakkaatverf of sap met blokjes geworden is?quote:
het word een stokstaartjequote:Op woensdag 17 december 2008 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat je ons nog even weten of het boomstammen, plakkaatverf of sap met blokjes geworden is?
quote:Op woensdag 17 december 2008 19:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn vent verkrachten als de kleine in bed ligt
* LL Fles over bolletje aait en met hem schommelt
Weet vent het al of word het een verassing?quote:Op woensdag 17 december 2008 19:55 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga mn vent verkrachten als de kleine in bed ligt
* LL Fles over bolletje aait en met hem schommelt
Meercat Manorquote:
Denken wij wel aan hetzelfde bij de term "kleien"?quote:
Denk dat ie al wat vermoedtquote:Op woensdag 17 december 2008 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet vent het al of word het een verassing?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
hmpf. bij mijn vorige vriend verloor ik de laatste tijd ook telkens van de pc. Erg slecht voor mijn egoquote:Op woensdag 17 december 2008 19:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Denk dat ie al wat vermoedt
Heb um gisteren ook lastig gevallen
Alleen was de pc interessanter
Vast nietquote:Op woensdag 17 december 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denken wij wel aan hetzelfde bij de term "kleien"?
Een "soap"serie over stokstaartjesquote:
Vandaag gaat ie eraanquote:Op woensdag 17 december 2008 19:58 schreef Fha het volgende:
[..]
hmpf. bij mijn vorige vriend verloor ik de laatste tijd ook telkens van de pc. Erg slecht voor mijn ego
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2008 19:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Een "soap"serie over stokstaartjesecht geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |