Whehehequote:Op woensdag 17 december 2008 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De ambulance staat voor de deur
Als ik bestel moeten ze gewoon opschieten.quote:
Dat wel ja, al moeten ze wel een beetje normaal de tijd hebben om het te maken. Als ze te snel zijn is het niet versquote:Op woensdag 17 december 2008 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik bestel moeten ze gewoon opschieten.
Ze moeten gewoon rekening houden met het feit dat ik eventueel zou kunnen bestellen. en het dus zo op tijd klaarmaken dat ze meteen kunnen wegrijden na mijn telefoontje en het dus vers hier is, binnen een minuut of 5quote:Op woensdag 17 december 2008 20:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat wel ja, al moeten ze wel een beetje normaal de tijd hebben om het te maken. Als ze te snel zijn is het niet vers
ja. En die 362 dagen per jaar dat je niet bestelt kunnen ze de boel in de kliko tiefenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon rekening houden met het feit dat ik eventueel zou kunnen bestellen. en het dus zo op tijd klaarmaken dat ze meteen kunnen wegrijden na mijn telefoontje en het dus vers hier is, binnen een minuut of 5
Dat dusquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En die 362 dagen per jaar dat je niet bestelt kunnen ze de boel in de kliko tiefen
Hun probleem tochquote:Op woensdag 17 december 2008 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja. En die 362 dagen per jaar dat je niet bestelt kunnen ze de boel in de kliko tiefen
Afrikaantjes enzo hoor ik nu toch over te beginnen?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hun probleem toch
Maar het is er
nu wel...quote:
Aaaaaaahwwwwquote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef Ladylike het volgende:
zo, kleine ligt in bed.
Ging meteen op zn zij liggen, duimpje in de mond en zei: tot morgen mamma, slaap lekker
sorrie van het gekwezel maar het is zo'n lief menneke![]()
ik ook. En ik stoor me aan die kerel in zijn zwarte jasjes. Hij praat zooooooooo raar.quote:
Teringquote:Op woensdag 17 december 2008 20:24 schreef Ladylike het volgende:
zo, kleine ligt in bed.
Ging meteen op zn zij liggen, duimpje in de mond en zei: tot morgen mamma, slaap lekker
sorrie van het gekwezel maar het is zo'n lief menneke![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
ik ook. En ik stoor me aan die kerel in zijn zwarte jasjes. Hij praat zooooooooo raar.
Ja echt hoor. dit zijn herhalingen, vorige keer stoorde ik me er ook al aan, en de afgelopen twee dagen ookquote:
Het eten zag er wel heel lekker uitquote:Op woensdag 17 december 2008 20:26 schreef Fha het volgende:
[..]
ik ook. En ik stoor me aan die kerel in zijn zwarte jasjes. Hij praat zooooooooo raar.
Ik hou van jequote:Op woensdag 17 december 2008 20:29 schreef Fha het volgende:
En die simone is trouwens een sagerijnige trut
het moet er even uit![]()
Mijn tampon distributeurquote:
hihiquote:
Een hufter uit italië die zijn poten niet thuis kan houden en die ik twee tanden uit zijn mond moest slaan voor hij de boodschap begreepquote:
quote:
Ja, ik hou van jullie allebeiquote:
Ow. Was het ZO erg.quote:Op woensdag 17 december 2008 20:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Een hufter uit italië die zijn poten niet thuis kan houden en die ik twee tanden uit zijn mond moest slaan voor hij de boodschap begreep
Sorryquote:Op woensdag 17 december 2008 20:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh kut.. mn hele laptop onder de Kriek
Mijn lijf is mijn lijf en nee is nee.. dus nouja als men dan niet luistertquote:
Ik proeste dus echtquote:
Mijne is mooierquote:Op woensdag 17 december 2008 20:33 schreef Armoedzaaier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben blij dat er een spoordijk tussen ons in komt te zittenquote:Op woensdag 17 december 2008 20:32 schreef Fha het volgende:
Mijn lijf is mijn lijf en nee is nee.. dus nouja als men dan niet luistert
kl0000000000nquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
waarom heb jij bijna dezelfde UI als pier?!daar kan ik niet mee om gaan.
Als jij je handen thuis houdt, of ze in ieder geval niet op mijn tieten en of kont plaatst gaan we gewoon gezellig een keer een kop koffie of thee doen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er een spoordijk tussen ons in komt te zittenWaag jij je niet in het noorden, waag ik me niet in het zuiden. Okee?
ohwjaquote:
Nou, vraag maar aan LL hoe drastisch dat de vorige keer mis gingquote:Op woensdag 17 december 2008 20:36 schreef Fha het volgende:
Als jij je handen thuis houdt, of ze in ieder geval niet op mijn tieten en of kont plaatst
wehehehquote:Op woensdag 17 december 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, vraag maar aan LL hoe drastisch dat de vorige keer mis ging
Fotoquote:Op woensdag 17 december 2008 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Mijne is mooieren waarom heb jij bijna dezelfde UI als pier?!
daar kan ik niet mee om gaan.
quote:
Ik moet je trouwens iets vertellen..quote:Op woensdag 17 december 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, vraag maar aan LL hoe drastisch dat de vorige keer mis ging
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik moet je trouwens iets vertellen..
ik heb een testje gedaan...
WIJF!!quote:Op woensdag 17 december 2008 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind Robijn echt veel lekkerder ruiken dan Persil
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |