Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 12:54 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
hahaha geweldig dit !! :p.... DEBBIE wat is je leeftijd eigenlijk? want je heet zo mooi debbie 19..
dan denk ik dat je de enige bentquote:Op woensdag 17 december 2008 12:53 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
eeuhm ik ben van niemand een kloon?? denk ik?
je failt ook met je sepoquote:
kan niet, japanners en koreanen zijn uitgeslotenquote:
mensenkennis...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dit wordt engjullie beginnen mij te goed te kennen
zelfs jij al MD
lees ff terugquote:
Ik niet..ik moet zo alweer wegquote:Op woensdag 17 december 2008 12:57 schreef Ladylike het volgende:ik heb het gevoel dat ik vandaag in de top 100 kom
ik ben ook geen kloon... terwijl ik toch hier inmiddels 3 weken zit...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan denk ik dat je de enige bent
ik denk dat jij de enige bentquote:Op woensdag 17 december 2008 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Wow zeg, al 3 weken... hoe houd je het vol?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook geen kloon... terwijl ik toch hier inmiddels 3 weken zit...
nice nice... binne het uurquote:
ik ben ook geen kloonquote:Op woensdag 17 december 2008 12:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Hebben we ff goed gefliktquote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nice nice... binne het uur
ik ga ook maar weer vergaderen...
cewlquote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mijn corsa heeft een stunning 60PK
zelf veel posten... en net doen alsof je sommige dingen niet leest...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wow zeg, al 3 weken... hoe houd je het vol?
1.4 tje ?quote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
successquote:
ja toen zaten we ook aan de dopingquote:Op woensdag 17 december 2008 13:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Inderdaad
Vroegah gingen er 5 topics op een dag doorheen
quote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Mijn fiets heeft achterwiel aandrijvingquote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
die van mij volgens mij 107 ofzo...quote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ja ik zie het woord energydrink weinig vallen idd...quote:
we werden betraptquote:Op woensdag 17 december 2008 13:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja ik zie het woord energydrink weinig vallen idd...
nee, jij wil ons niet op msn, dus gaan wij ons ook niet aan jouw tempo aanpassenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:01 schreef Crazy-p het volgende:
tvp
zeg die vaart mag er wel eens uit he..
zo kan ik het ook niet bij houden
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:02 schreef Runx het volgende:
[..]
we werden betraptdat was de code woord
Dat is hier zo belangrijkquote:Op woensdag 17 december 2008 12:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zelf veel posten... en net doen alsof je sommige dingen niet leest...
welke type alfa heb je ?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar zou ik gek in worden
Mijn huidige alfa heeft er 172
Ik zei al tegen mn vent: als we een andere of nieuwe auto halen wil ik wel weer even veel PK's.. kan die nu niet meer missen nu ik er aan gewend ben
en hoe vaak staat die in de garage ?quote:
ik gok een 156quote:
hahahhaha WAt grappgquote:
155quote:
geen smoesjes, je woont hier al lang genoegquote:Op woensdag 17 december 2008 13:04 schreef Runx het volgende:
[..]
hahahhaha WAt grappgallochtoon betrappen op spelfouten hahahahh ..... NOT
lolquote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, jij wil ons niet op msn, dus gaan wij ons ook niet aan jouw tempo aanpassen![]()
zat ik er maar 1 cijfertje naastquote:
oh, van die oaln bint dat ?quote:
heeft nog nooit in de garage gestaan, ik weet namelijk hoe ik met een aluminium blok moet racen zonder dat me de klepstoters langs de oren vliegenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en hoe vaak staat die in de garage ?
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, jij wil ons niet op msn, dus gaan wij ons ook niet aan jouw tempo aanpassen![]()
en nu in het nederlands?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh, van die oaln bint dat ?
dat hoef ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is wel netjes, normaal staan ze wel vaak in de garagequote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heeft nog nooit in de garage gestaan, ik weet namelijk hoe ik met een aluminium blok moet racen zonder dat me de klepstoters langs de oren vliegen
kun je lachen, is oud beestje van 1993, met meer dan 3 ton op de klok, maar ik trek heeeeeel wat sjonnies bij het stoplicht weg
nee dat kan niet p00p heft al schijtquote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat hoef ook niet
maar dan ga ik lekker ook niet terug lezen![]()
mag hier niet eens posten eigenlijk..
heb ik toch ff flink scheit aan
quote:
hahah ik vind echt kool een dame die sjonnies weg trekt bij de stoplichtquote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heeft nog nooit in de garage gestaan, ik weet namelijk hoe ik met een aluminium blok moet racen zonder dat me de klepstoters langs de oren vliegen
kun je lachen, is oud beestje van 1993, met meer dan 3 ton op de klok, maar ik trek heeeeeel wat sjonnies bij het stoplicht weg
Dan heeft je pa met een koude motor dingen fout gedaanquote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is wel netjes, normaal staan ze wel vaak in de garage.
Mijn pa heeft vroeger een alfa gt gehad, ding stond elk weekend in de garage
BMWquote:Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]vind ik ook mooier, maar een gegeven paard moet je niet in de bek schijten euhm kijken he..
Dus de 155 (met parkeervergunning) staat nu ff voor mn deur en heb de 164 mee naar het werk genomen
Ding is ook wel pittig moet ik zeggen
Een of andere 3-serie BMW had hem vanmorgen onderschat
Mn vent zegt dat ik moet gaan dragracen omdat ik echt heeel snel optrekquote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ik vind echt kool een dame die sjonnies weg trekt bij de stoplicht![]()
zij trekt sjonnies weg, en de schapen trekken jou wegquote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ik vind echt kool een dame die sjonnies weg trekt bij de stoplicht![]()
mja... mensen registreren zich niet op fok om in GRTDOJW te postenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook geen kloon... terwijl ik toch hier inmiddels 3 weken zit...
dat was gewoon een kut autoquote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan heeft je pa met een koude motor dingen fout gedaan
Maar moet zeggen dat de GT ook niet echt betrouwbaar is
Ken een alfamonteur (die doet al 50 jaar alfa) en toen ik mn 155 liet zien aan hem zei hij: de motoren van 155 zijn nog altijd het meest betrouwbare en je moet toch echt idioot rijden wil je die verrekken.. hij heeft gelijk gehad
Het waren idd 4 buitenlandersquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zij trekt sjonnies weg, en de schapen trekken jou weg
De wattes?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zij trekt sjonnies weg, en de schapen trekken jou weg
hey intussen zijn we aardig beroemd hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... mensen registreren zich niet op fok om in GRTDOJW te posten
hahaha zie je welquote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het waren idd 4 buitenlanders
en ze vonden het niet leuk dat ik deed zwaaien
Dat hoor ik echt vaakquote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was gewoon een kut auto
ja sorry was even een grapje tegen runxquote:
ik vind bmw 3 serie wel vet hoorquote:
Beroemd en berucht zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey intussen zijn we aardig beroemd hoor
aha, jullie hebben een schapen-fetish?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry was even een grapje tegen runx
RUNXquote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha, jullie hebben een schapen-fetish?
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey intussen zijn we aardig beroemd hoor
ja maar zou het nooit halen omdat ze zo'n status hebben dus , heb liever een Evoquote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind bmw 3 serie wel vet hoor
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beroemd en berucht zijn 2 heel verschillende dingen
ik niet, runx welquote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha, jullie hebben een schapen-fetish?
ja en naamsbekendheid is weer een andere term.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beroemd en berucht zijn 2 heel verschillende dingen
Dudequote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet, runx welzeker als debbie haar hoofd erop geplakt staat
ja idd. !Fok mag blij met ons zijn. als wij er niet waren geweest, was de site gewoon snel!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
komt omdat we allemaal kwaliteits users zijn
een golf heeft ook een status, maar bij kokkeler staat een golf 4 die mijn naam telkens weer roeptquote:Op woensdag 17 december 2008 13:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar zou het nooit halen omdat ze zo'n status hebben dus , heb liever een Evo
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor debbie, maar ik moest enorm lachen om die photoshopquote:Op woensdag 17 december 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudewaarom zeg je dat nou weer
![]()
jij hoort in een bmw runx.. je bent buitenlanderquote:Op woensdag 17 december 2008 13:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar zou het nooit halen omdat ze zo'n status hebben dus , heb liever een Evo
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor debbie, maar ik moest enorm lachen om die photoshop
ben je een allochtoonquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een golf heeft ook een status, maar bij kokkeler staat een golf 4 die mijn naam telkens weer roept
eindelijk nog iemand die er verstand van heeft..wat vind je van opel dan ?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
jij hoort in een bmw runx.. je bent buitenlander
bmw heeft bij mij echt geen status, net als een alfaik kan het niet helpen, maar vind vrijwel elke alfa spuug lelijk
niet alleen alfa maar ook elke franse auto
ja man geilquote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en duurquote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je een allochtoondie sirocco is wel mooi
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. !Fok mag blij met ons zijn. als wij er niet waren geweest, was de site gewoon snel!
over lelijk gesproken, de hummerquote:Op woensdag 17 december 2008 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daardoor heeft Danny een rede om abo's te maken en een hummer te rijden
![]()
nee alfa vind ik sommige echt wel mooi , franse auto's kunnen mooi zijn (zelden) maar zijn niet echt betrouwbaarquote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
bmw heeft bij mij echt geen status, net als een alfaik kan het niet helpen, maar vind vrijwel elke alfa spuug lelijk
de alfa brera, en 159 (sedan) zijn wel uber geil hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 13:19 schreef Runx het volgende:
[..]
nee alfa vind ik sommige echt wel mooi , franse auto's kunnen mooi zijn (zelden) maar zijn niet echt betrouwbaar
BMWquote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
idd bmwquote:
onder anderequote:Op woensdag 17 december 2008 13:20 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
de alfa brera, en 159 (sedan) zijn wel uber geil hoor
suzuki jimmyquote:
Dude als ik al een BMW kon betalen wilde ik die nog niet eens.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude als ik al een BMW kon betalen wilde ik die nog niet eens.
hehe je hebt het gevondenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:21 schreef Smeej het volgende:
hoi!
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dude als ik al een BMW kon betalen wilde ik die nog niet eens.
heb je haar ook al zitten stalken op haar fobo ?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:23 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe je hebt het gevonden![]()
![]()
![]()
welkom en stel je even voor
ik heb goudvissenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hap niet zo joh, je bent toch geen vis
ook alquote:Op woensdag 17 december 2008 13:23 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je haar ook al zitten stalken op haar fobo ?
er zit een neger in jou avaquote:Op woensdag 17 december 2008 13:23 schreef Papi.Chulo het volgende:
HALLO
zij begon met dat ik in enschede woonde enzo, dan ga ik wel mee praten duhquote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef Runx het volgende:
[..]
ook alwie zat nou queen E te stalken dan
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zij begon met dat ik in enschede woonde enzo, dan ga ik wel mee praten duh
Whoohooee ik krijg geen kerstpakket volgens mijquote:Op woensdag 17 december 2008 13:24 schreef Smeej het volgende:
haha ja...
esmay niets te doen hier... maar wel om 3 uur vrij en kerstpakket halen! woehoe
quote:
Neejquote:
wat zegt die negert in jou ava ? sorry ik ben wel blind alleen kan niet liplezenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Papi.Chulo het volgende:
Mij moet je wel kennen. toch?
heeft ook al problemen met al die nieuwe namenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
WTF is dit allemaal hier mensenallemaal mensen die we nog niet kennen
is dit een invasie ofzo
iedereen die ik nog niet ken
FUCK YOU, fuck you, fuck youquote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zegt die negert in jou ava ? sorry ik ben wel blind alleen kan niet liplezen
hehe beroemt en berucht of fok!quote:
Volgens mij zegt ie steeds: FUCK YOUquote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zegt die negert in jou ava ? sorry ik ben wel blind alleen kan niet liplezen
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe beroemt en berucht of fok!
![]()
![]()
![]()
aha , naiisquote:
En het stukje komt uit de film "How High", en die moet je gezien hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , naiisdank u nu weet ik tenminste wat die zegt
ik vond je vorige ava beterquote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
En het stukje komt uit de film "How High", en die moet je gezien hebbenhehe
nee heb ik niet gezienquote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Je toen werd ik gestalkt door een meisje dat ik een andere avatar moest omdat zij em al eerder had volgens haar.. en toen kon ik de druk niet meer aan en heb ik em maar veranderd.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vond je vorige ava beter
de titel klinkt erg goedquote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Duidelijk je moederquote:Op woensdag 17 december 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
hoi papi.chulo en smeej![]()
koffie/thee/limonade/mn moeder ?
Ah hebben ze weer plaats voor je?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef debbie_19 het volgende:
Mensen ik ben naar het asiel tot later
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:37 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Je toen werd ik gestalkt door een meisje dat ik een andere avatar moest omdat zij em al eerder had volgens haar.. en toen kon ik de druk niet meer aan en heb ik em maar veranderd.
hahah ja jou msn adres ookquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef debbie_19 het volgende:
suc6quote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef debbie_19 het volgende:
veel succesquote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef debbie_19 het volgende:
Deze was wel heel gevaarlijk hoor!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds wanneer laat jij je leiden door wat een sma'tje van je wil
dat is toch een uitdaging?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Deze was wel heel gevaarlijk hoor!
wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:43 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
Jezus, al het eten was bijna op
laaaaaaaast christmass.......quote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef Crazy-p het volgende:
zit stiekum zachtjes met dr muziek mee te zingen..
zachtjes in de hoop dat niemand het hoort..
WBquote:Op woensdag 17 december 2008 13:43 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
Jezus, al het eten was bijna op
dat is beter dan:quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laaaaaaaast christmass.......
quote:i want to fuck you in the ass, want to fuck you in the ass
Ja natuurlijk, maar dit was anders! Het voelde gewoon niet goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is toch een uitdaging?
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
HO HO HO HOOWWWWWWquote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
onnie, jij lurkte eerst bij haar
en toen verneukte rene alles
ja wat voor eenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:46 schreef renedis het volgende:
[..]
HO HO HO HOOWWWWWW
ik plaatste 1 foto.. meer NIET..
Heb maar een broodje frikandel genomenquote:
die heb ik ook nog niet gezienquote:
nee het is geen kerst muziek..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schijnt leuke film te zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik ook nog niet gezien
lekkuh Yoghurt met musliquote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb maar een broodje frikandel genomen
Yoghurt met musli staat op mn bureau
hier ookquote:
oh wat voor muziek wel dan als ik vragen mag ?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nee het is geen kerst muziek..
het is gelukkig mn eigen muziek.. en niet muziek wat hier zou moeten klinken..
lekker mp3 speler op .. en werken maar!
ik wil je anders ook wel even bukakenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil je anders ook wel even bukaken![]()
![]()
lol neej..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh wat voor muziek wel dan als ik vragen mag ?
toch geen dries roelvink of zo heh ?
[ afbeelding ]
nou ik zou echt niet zonder muziek kunnen (werken) zegquote:Op woensdag 17 december 2008 13:55 schreef Papi.Chulo het volgende:
Ik lekker geen
ikke halfquote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik ook nog niet gezien
in je eentje?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil je anders ook wel even bukaken![]()
![]()
meestal vrouwelijke artiesten dusquote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol neej..
euh.. ff denken.. Anouk, Alanis morrisette, Evanescence, Dido
en vast nog wel meer..
bij runx of bij jou ?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
in je eentje?
Dat vind ik knap..
Hierbij nodig ik je uit om het te komen bewijzen
oude nummers van anouk zijn wel mooiquote:Op woensdag 17 december 2008 13:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
lol neej..
euh.. ff denken.. Anouk, Alanis morrisette, Evanescence, Dido
en vast nog wel meer..
Dat boeit me niet...quote:
en was die leuk ? die helft die jij gezien hebt ?quote:
is een mooie nummer iddquote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Papi.Chulo het volgende:
Tracy Chapmen - Fast Car, standaar staat deze op de laatste tijd
het gaat best lukken , alleen met ik steeds rondjes lopenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat boeit me niet...
Iedere man die ALLEEN bukkake (je schreef het trouwens ook nog eens fout) kan doen is imo een held
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat best lukken , alleen met ik steeds rondjes lopen![]()
ja en aan de spelling moet je me niet ophangen hoor, tis japans
ik heb liever schapen i.p.v mierenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ぶっかけ dat is de japanse spelling
Jij spelt de europese vertaling fout
sorrie, miereneuken is ook een vak![]()
nu schrijf jij sorry weer verkeerdquote:Op woensdag 17 december 2008 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
raar volk die jappenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het gaat best lukken , alleen met ik steeds rondjes lopen![]()
ja en aan de spelling moet je me niet ophangen hoor, tis japans
ja dat is een ding wat zeker is. kijk maar naar die gameshowsquote:
hahha ja iddquote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is een ding wat zeker is. kijk maar naar die gameshows
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat is een ding wat zeker is. kijk maar naar die gameshows
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nu schrijf jij sorry weer verkeerd![]()
je bent toch niet stiekem japans heh ?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
verklap ik bijna dat ik geen hollandse chick ben
je bent toch niet zon gekke japanner?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gmtaquote:Op woensdag 17 december 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch niet stiekem japans heh ?
ik ben ook een allochtoon hoarquote:Op woensdag 17 december 2008 14:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je bent toch niet stiekem japans heh ?
GMTAquote:Op woensdag 17 december 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bent toch niet zon gekke japanner?
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:11 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ben ook een allochtoon hoarmaar je bent wel blond
![]()
良い日失敗quote:Op woensdag 17 december 2008 14:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
GMTA
Eigenlijk wel
sssssssst niet verder vertellen
moet vanavond wegquote:
Neuken?quote:
Ik spreek een ander dialectquote:
aha okquote:Op woensdag 17 december 2008 14:17 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
moet vanavond weg
heb je eventueel zin om zondag ochtend naar eindhoven te kachelen ?
Kochira-wa Tanaka-san desuquote:Op woensdag 17 december 2008 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Ik spreek een ander dialect![]()
ik hoop dat ik me zo ingedekt heb
lekkerquote:Op woensdag 17 december 2008 14:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Neuken?
[..]
Ik spreek een ander dialect![]()
ik hoop dat ik me zo ingedekt heb
ja, twente is pas om half 3quote:Op woensdag 17 december 2008 14:18 schreef Runx het volgende:
[..]
aha ok
wattan ? ochtend ? we gaan naar fc twente
ok wat moet je daar doen ? kunnen we de volvo meekrijgen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja, twente is pas om half 3
* LL Buigtquote:Op woensdag 17 december 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kochira-wa Tanaka-san desu
Dat is nog te bezienquote:
naja als ik de foto's moet geloven zal het niet tegenvallenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Buigt
[..]
Dat is nog te bezien
ik buig maar 1 keerquote:
kijk WL leest het welquote:Op woensdag 17 december 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kochira-wa Tanaka-san desu
Geloof me maar dat looks niet altijd skills betekentquote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
naja als ik de foto's moet geloven zal het niet tegenvallen
ja die is idd heel erg mooi!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Papi.Chulo het volgende:
Tracy Chapmen - Fast Car, standaard staat deze op de laatste tijd
klopt, maar daar komen we dan wel achterquote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geloof me maar dat looks niet altijd skills betekent
Ik heb het ook gelezenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt, maar daar komen we dan wel achter
daarom, soms gok je goed en soms nietquote:
nou ik vond het net atsuku naruquote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik buig maar 1 keer![]()
daarbij ben ik toch stiekum een kaaskopje
ik bedoelde begrijpend lezen?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen
maar tussen lezen en begrijpen zit een enorm gat
ik moet HEEL MISSCHIEN (WAARSCHIJNLIJK NIET) die italiaan weg brengen naar eindhovuh vliegveld, en dan auto van opa en oma mee. Wordt wel vroeg weg, omdat we daar om kwart voor 10 moeten zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ok wat moet je daar doen ? kunnen we de volvo meekrijgen ?en hoe laat vertrekken we ?, ik wil best mee, maar dat hangt van me zaterdag af hoeveel ik gedronken heb
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik vond het net atsuku naru
Konichuwaquote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
ik kan een word Japans en dat is bakka , maar das niet lief
Dat kent iedereen die Taxi gekeken heeftquote:
welke italiaanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet HEEL MISSCHIEN (WAARSCHIJNLIJK NIET) die italiaan weg brengen naar eindhovuh vliegveld, en dan auto van opa en oma mee. Wordt wel vroeg weg, omdat we daar om kwart voor 10 moeten zijn
nee hij en ik kennen dat omdat we een nerd in de klas hadden die hele dag anime keekquote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kent iedereen die Taxi gekeken heeft
bakka betekend?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
ik kan een word Japans en dat is bakka , maar das niet lief
GENIALE FILMSquote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kent iedereen die Taxi gekeken heeft
volgens mij idiootquote:Op woensdag 17 december 2008 14:30 schreef renedis het volgende:
[..]
bakka betekend?
ik ken nog wel meer japansklein beetje geoefend toen ik nog een een japans auto (skyline/supra/rx-7) forum zat
nee, ik ken het van de Taxi filmsquote:Op woensdag 17 december 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
nee hij en ik kennen dat omdat we een nerd in de klas hadden die hele dag anime keek
Het zijn idd meesterlijke filmsquote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik ken het van de Taxi films
KONICHUUUWAAAAA
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik ken het van de Taxi films
KONICHUUUWAAAAA
quote:
dan zou je wel een kleine teef neger zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
[..]
welke italiaan
omg een franse automaar ok ik kijk wel
zou wel leuk zijn , maar als ik uit ga ben ik niet in staat om mee te gaan
huhquote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan zou je wel een kleine teef neger zijn
?quote:
pappedi poepi ?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
huhhoezo ? maar welke italiaan
ken ik die ?
Dat is niet de eerste keer dat je m hier post mooz... vorige keer dat je het deed, hebben we het de rest van de middag gehad over de mannenbeha in Japan..quote:
koffie uit je neus?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef Ladylike het volgende:
*proest*
okay ik moet geen slok nemen als ik dit topic open
Heb ik die al eens gepostquote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat je m hier post mooz... vorige keer dat je het deed, hebben we het de rest van de middag gehad over de mannenbeha in Japan..
om Sgele te quoten:quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef Ladylike het volgende:
*proest*
okay ik moet geen slok nemen als ik dit topic open
okeeequote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pappedi poepi ?
nee heb je nog niet gezien, maar is wel lijpe kerel
ik reken er dus op van nietquote:Op woensdag 17 december 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
okeeezoals ik al je hoort het wel als ik uit ga ga ik niet mee , zo niet ga ik misschien mee
idd ik wil best mee ik hou wel van in de auto zittenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik reken er dus op van niet
Precies wat ik dachtquote:
mietje!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
idd ik wil best mee ik hou wel van in de auto zittenalleen is fakking vroeg
autch... dat geeft (vooral met melk in je koffie) een branderig gevoel...quote:
pussyquote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Runx het volgende:
[..]
idd ik wil best mee ik hou wel van in de auto zittenalleen is fakking vroeg
dat ook weer nietquote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mietje!
Ik werk op zaterdagnacht tot een uur of 5/6, ben tussen 7 en 8 pas thuis maar sta om half 11 weer naast mn bed
ADHD FTW
Ik vond de warmte deze keer het kutste.. was net vers gehaaldquote:Op woensdag 17 december 2008 14:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
autch... dat geeft (vooral met melk in je koffie) een branderig gevoel...
Nja ik ben extreem wat dat betreftquote:
Heb je het weer opgevangen?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vond de warmte deze keer het kutste.. was net vers gehaald
omgquote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mietje!
Ik werk op zaterdagnacht tot een uur of 5/6, ben tussen 7 en 8 pas thuis maar sta om half 11 weer naast mn bed
ADHD FTW
Ben je beveiliger?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mietje!
ADHD FTW
ga je toch mee uit en gaan we daarna samen na eindhovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |