quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey intussen zijn we aardig beroemd hoor
ja maar zou het nooit halen omdat ze zo'n status hebben dus , heb liever een Evoquote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik vind bmw 3 serie wel vet hoor
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beroemd en berucht zijn 2 heel verschillende dingen
ik niet, runx welquote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha, jullie hebben een schapen-fetish?
ja en naamsbekendheid is weer een andere term.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beroemd en berucht zijn 2 heel verschillende dingen
Dudequote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik niet, runx welzeker als debbie haar hoofd erop geplakt staat
ja idd. !Fok mag blij met ons zijn. als wij er niet waren geweest, was de site gewoon snel!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
komt omdat we allemaal kwaliteits users zijn
een golf heeft ook een status, maar bij kokkeler staat een golf 4 die mijn naam telkens weer roeptquote:Op woensdag 17 december 2008 13:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar zou het nooit halen omdat ze zo'n status hebben dus , heb liever een Evo
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor debbie, maar ik moest enorm lachen om die photoshopquote:Op woensdag 17 december 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dudewaarom zeg je dat nou weer
![]()
jij hoort in een bmw runx.. je bent buitenlanderquote:Op woensdag 17 december 2008 13:13 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar zou het nooit halen omdat ze zo'n status hebben dus , heb liever een Evo
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry hoor debbie, maar ik moest enorm lachen om die photoshop
ben je een allochtoonquote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
een golf heeft ook een status, maar bij kokkeler staat een golf 4 die mijn naam telkens weer roept
eindelijk nog iemand die er verstand van heeft..wat vind je van opel dan ?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
jij hoort in een bmw runx.. je bent buitenlander
bmw heeft bij mij echt geen status, net als een alfaik kan het niet helpen, maar vind vrijwel elke alfa spuug lelijk
niet alleen alfa maar ook elke franse auto
ja man geilquote:Op woensdag 17 december 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en duurquote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef Runx het volgende:
[..]
ben je een allochtoondie sirocco is wel mooi
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd. !Fok mag blij met ons zijn. als wij er niet waren geweest, was de site gewoon snel!
over lelijk gesproken, de hummerquote:Op woensdag 17 december 2008 13:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daardoor heeft Danny een rede om abo's te maken en een hummer te rijden
![]()
nee alfa vind ik sommige echt wel mooi , franse auto's kunnen mooi zijn (zelden) maar zijn niet echt betrouwbaarquote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
bmw heeft bij mij echt geen status, net als een alfaik kan het niet helpen, maar vind vrijwel elke alfa spuug lelijk
de alfa brera, en 159 (sedan) zijn wel uber geil hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 13:19 schreef Runx het volgende:
[..]
nee alfa vind ik sommige echt wel mooi , franse auto's kunnen mooi zijn (zelden) maar zijn niet echt betrouwbaar
BMWquote:Op woensdag 17 december 2008 13:17 schreef renedis het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |