veel succesquote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef debbie_19 het volgende:
Mensen ik ben naar het asiel tot later
Deze was wel heel gevaarlijk hoor!quote:Op woensdag 17 december 2008 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
sinds wanneer laat jij je leiden door wat een sma'tje van je wil
dat is toch een uitdaging?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Deze was wel heel gevaarlijk hoor!
wat heb je gegeten?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:43 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
Jezus, al het eten was bijna op
laaaaaaaast christmass.......quote:Op woensdag 17 december 2008 13:40 schreef Crazy-p het volgende:
zit stiekum zachtjes met dr muziek mee te zingen..
zachtjes in de hoop dat niemand het hoort..
WBquote:Op woensdag 17 december 2008 13:43 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik weer
Jezus, al het eten was bijna op
dat is beter dan:quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
laaaaaaaast christmass.......
quote:i want to fuck you in the ass, want to fuck you in the ass
Ja natuurlijk, maar dit was anders! Het voelde gewoon niet goed.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is toch een uitdaging?
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
HO HO HO HOOWWWWWWquote:Op woensdag 17 december 2008 13:26 schreef Runx het volgende:
[..]
onnie, jij lurkte eerst bij haar
en toen verneukte rene alles
ja wat voor eenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:46 schreef renedis het volgende:
[..]
HO HO HO HOOWWWWWW
ik plaatste 1 foto.. meer NIET..
Heb maar een broodje frikandel genomenquote:
die heb ik ook nog niet gezienquote:
nee het is geen kerst muziek..quote:Op woensdag 17 december 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
schijnt leuke film te zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die heb ik ook nog niet gezien
lekkuh Yoghurt met musliquote:Op woensdag 17 december 2008 13:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb maar een broodje frikandel genomen
Yoghurt met musli staat op mn bureau
hier ookquote:
oh wat voor muziek wel dan als ik vragen mag ?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nee het is geen kerst muziek..
het is gelukkig mn eigen muziek.. en niet muziek wat hier zou moeten klinken..
lekker mp3 speler op .. en werken maar!
ik wil je anders ook wel even bukakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |