Neejquote:
wat zegt die negert in jou ava ? sorry ik ben wel blind alleen kan niet liplezenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Papi.Chulo het volgende:
Mij moet je wel kennen. toch?
heeft ook al problemen met al die nieuwe namenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:27 schreef debbie_19 het volgende:
WTF is dit allemaal hier mensenallemaal mensen die we nog niet kennen
is dit een invasie ofzo
iedereen die ik nog niet ken
FUCK YOU, fuck you, fuck youquote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zegt die negert in jou ava ? sorry ik ben wel blind alleen kan niet liplezen
hehe beroemt en berucht of fok!quote:
Volgens mij zegt ie steeds: FUCK YOUquote:Op woensdag 17 december 2008 13:29 schreef Runx het volgende:
[..]
wat zegt die negert in jou ava ? sorry ik ben wel blind alleen kan niet liplezen
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe beroemt en berucht of fok!
![]()
![]()
![]()
aha , naiisquote:
En het stukje komt uit de film "How High", en die moet je gezien hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
aha , naiisdank u nu weet ik tenminste wat die zegt
ik vond je vorige ava beterquote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
En het stukje komt uit de film "How High", en die moet je gezien hebbenhehe
nee heb ik niet gezienquote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Je toen werd ik gestalkt door een meisje dat ik een andere avatar moest omdat zij em al eerder had volgens haar.. en toen kon ik de druk niet meer aan en heb ik em maar veranderd.quote:Op woensdag 17 december 2008 13:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik vond je vorige ava beter
de titel klinkt erg goedquote:Op woensdag 17 december 2008 13:33 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Duidelijk je moederquote:Op woensdag 17 december 2008 13:37 schreef WhiteLightning het volgende:
hoi papi.chulo en smeej![]()
koffie/thee/limonade/mn moeder ?
Ah hebben ze weer plaats voor je?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef debbie_19 het volgende:
Mensen ik ben naar het asiel tot later
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:37 schreef Papi.Chulo het volgende:
[..]
Je toen werd ik gestalkt door een meisje dat ik een andere avatar moest omdat zij em al eerder had volgens haar.. en toen kon ik de druk niet meer aan en heb ik em maar veranderd.
hahah ja jou msn adres ookquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef debbie_19 het volgende:
suc6quote:Op woensdag 17 december 2008 13:38 schreef debbie_19 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |