Cya manquote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
mooi moment om te zeggen dat ik naar huis ga
* MaleDuck zwaait naar iedereen, fijne avond!
laterz , nog een fijne middag/avond nogquote:Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef MaleDuck het volgende:
mooi moment om te zeggen dat ik naar huis ga
* MaleDuck zwaait naar iedereen, fijne avond!
* Moozzie paast runx de ducktapequote:Op maandag 15 december 2008 15:47 schreef Runx het volgende:
[..]
nou ze reageert niet eens op mijn berichtjeze denkt vast dat ik een enge allochtoon ben
nu is me hartje gebroken
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 15:50 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Ik kon niet zo snel 2 berichten achter elkaar posten
sensiaquote:Op maandag 15 december 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haaaai bent ik weer
Hey barraquote:Op maandag 15 december 2008 15:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
haaaai bent ik weer
helpt niet zijn in miljarden stukjes gebrokenquote:Op maandag 15 december 2008 15:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast runx de ducktape
Dat spul werkt goed
Dat wordt even puzzelen jongequote:Op maandag 15 december 2008 15:52 schreef Runx het volgende:
[..]
helpt niet zijn in miljarden stukjes gebrokenalleen een berichtje van haar helpt nog
hey mooozquote:
Nog steeds goedquote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey moooz
hey runx
how are ya guys
ja maar ik zie het nietquote:
stalkerquote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar ik zie het nietbij maleduck laat ze wel berichten achter
![]()
ja sorry... maar dat komt ook alleen maar door mn vrouw volgens mij...quote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
goed goed , alleen mijn hart is gebroken sensaiquote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey moooz
hey runx
how are ya guys
Zo even wat testenquote:Op maandag 15 december 2008 15:55 schreef Runx het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu weer een brug opzoeken?quote:Op maandag 15 december 2008 15:58 schreef Runx het volgende:
[..]
goed goed , alleen mijn hart is gebroken sensai![]()
![]()
door haar : http://fotoboek.fok.nl/Queen_E
ik probeerde een fipo te scoren en toen stond mijn hart stil en kwam er kwijl uit me mond , toen heb ik maar een hele lieve berichtje geplaatst en nu plaats ze niks terug![]()
bij andere mensen wel
![]()
Dat is best wel langquote:Op maandag 15 december 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
bah , ik heb geen izn meer![]()
nog 29 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |