je kan op de site van paypal een creditcard aanmaken. die je weer op psn kan gebruiken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan dat ook dan? Heb wel paypal (gekoppeld aan m'n bankrekening), maar ik zie bij PSN nergens dat je dat ervoor kunt gebruiken.
Je kunt wel middels 'Billy-cards'(www.billy.be) een tijdelijke CC aanvragen wat wel schijnt te werken. Echter, bij het bekijken van de FAQ kregen we nogal de slappe lach van die teksten, en we besloten dat het beter was om daar maar niet mee verder te gaan
ik weet niet waar je het over hebtquote:
Neej de store was stukquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hebben jullie Home al dan ?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapotquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan op de site van paypal een creditcard aanmaken. die je weer op psn kan gebruiken.
wtf billy.be ? ?? ?
[ afbeelding ]
quote:Q: Ik heb een Billy gekregen! Wat nu?
Minderquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kon er gisteren niet in
Whehehequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapot
[..]![]()
whahahha ... ja het zijn belgen . dat zie je welquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapot
[..]![]()
Of probeer de game gratis te verkrijgen via iemand anders?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ik wil dat wel ff regelen met die credit card. ik wil Wipeout nl bestellen
Hij kwam ook niet bij de store gekkiequote:
hoe werkt dat dan ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of probeer de game gratis te verkrijgen via iemand anders?
Lolquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hij kwam ook niet bij de store gekkie
hij kwam gewoon in je menu te staan, en dan kon je hem installeren.. net als Playstation Life
Veuls te veul werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://muppet-modding.com/showthread.php?tid=1055
Geniaal![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol
Daar zag ik um niet staan en er was geen software update dus ik dacht dat ik um uit de store moest halen
Malle jonge
Valt wel mee hoorquote:
Nah valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, we gaan dinsdag maar weer eens afspreken![]()
Eerst ff bowlen en daarna filmpie kijken oid. Mevrouw had het erover dat ze House of Wax een heel enge film vond, dus neem ik The Shining maar even mee om te laten zien hoe een échte enge film eruit ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |