je kan op de site van paypal een creditcard aanmaken. die je weer op psn kan gebruiken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan dat ook dan? Heb wel paypal (gekoppeld aan m'n bankrekening), maar ik zie bij PSN nergens dat je dat ervoor kunt gebruiken.
Je kunt wel middels 'Billy-cards'(www.billy.be) een tijdelijke CC aanvragen wat wel schijnt te werken. Echter, bij het bekijken van de FAQ kregen we nogal de slappe lach van die teksten, en we besloten dat het beter was om daar maar niet mee verder te gaan
ik weet niet waar je het over hebtquote:
Neej de store was stukquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hebben jullie Home al dan ?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapotquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan op de site van paypal een creditcard aanmaken. die je weer op psn kan gebruiken.
wtf billy.be ? ?? ?
[ afbeelding ]
quote:Q: Ik heb een Billy gekregen! Wat nu?
Minderquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kon er gisteren niet in
Whehehequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapot
[..]![]()
whahahha ... ja het zijn belgen . dat zie je welquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapot
[..]![]()
Of probeer de game gratis te verkrijgen via iemand anders?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ik wil dat wel ff regelen met die credit card. ik wil Wipeout nl bestellen
Hij kwam ook niet bij de store gekkiequote:
hoe werkt dat dan ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of probeer de game gratis te verkrijgen via iemand anders?
Lolquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hij kwam ook niet bij de store gekkie
hij kwam gewoon in je menu te staan, en dan kon je hem installeren.. net als Playstation Life
Veuls te veul werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://muppet-modding.com/showthread.php?tid=1055
Geniaal![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol
Daar zag ik um niet staan en er was geen software update dus ik dacht dat ik um uit de store moest halen
Malle jonge
Valt wel mee hoorquote:
Nah valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, we gaan dinsdag maar weer eens afspreken![]()
Eerst ff bowlen en daarna filmpie kijken oid. Mevrouw had het erover dat ze House of Wax een heel enge film vond, dus neem ik The Shining maar even mee om te laten zien hoe een échte enge film eruit ziet
House of Wax hooooooooiquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, we gaan dinsdag maar weer eens afspreken![]()
Eerst ff bowlen en daarna filmpie kijken oid. Mevrouw had het erover dat ze House of Wax een heel enge film vond, dus neem ik The Shining maar even mee om te laten zien hoe een échte enge film eruit ziet
En... wat is dan wél een enge film volgens jou?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
en toch zou ik d'r doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
House of Wax hooooooooi [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk mij niet kunnen acteren
The Ring geak, woahquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En... wat is dan wél een enge film volgens jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb dus serieus een keer met een meisje die film zitten kijken.. Ze had hem al vaker gezien, ik nog nooit..en toch moest ze elke keer schrikken
-edit: Domme hoer
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
een film van Runx die bezig is met z`n schapenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
een film van Runx die bezig is met z`n schapen
*fapfapfapfapfapfap*quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
House of Wax hooooooooi [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk mij niet kunnen acteren
Het ging om het plaatje lulquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
The Ring geak, woahWeten wat er komt en toch schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb dus serieus een keer met een meisje die film zitten kijken.. Ze had hem al vaker gezien, ik nog nooit..en toch moest ze elke keer schrikken
-edit: Domme hoer
Edit:
Nahja heb ik ook eigenlijk
Elke ochtend voordat ik in de spiegel kijk weet ik wat er komen gaat maar toch schrik ik me elke keer weer kapot![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weten wat er komt en toch schrikken
Edit:
Nahja heb ik ook eigenlijk
Elke ochtend voordat ik in de spiegel kijk weet ik wat er komen gaat maar toch schrik ik me elke keer weer kapot
EVIL DEAD2quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik ben die gast met die chick gekquote:
Omg wat heb ik een kleine piemelquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben die gast met die chick gek
1 en 2 zijn echt geweldige filmsquote:
dat zei je vriendin ook al over jou tegen mijquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zei je vriendin ook al over jou tegen mij
ik heb laatste evil dead 2 en army of darkness achtemekaar gezien. man ik was vergeten , hoe tof horrorfilms wel niet kunnen zijn. tegenwoordig is het gewoon crapquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
1 en 2 zijn echt geweldige films
gastquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben die gast met die dikke homofiele neger gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |