je kan op de site van paypal een creditcard aanmaken. die je weer op psn kan gebruiken.quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kan dat ook dan? Heb wel paypal (gekoppeld aan m'n bankrekening), maar ik zie bij PSN nergens dat je dat ervoor kunt gebruiken.
Je kunt wel middels 'Billy-cards'(www.billy.be) een tijdelijke CC aanvragen wat wel schijnt te werken. Echter, bij het bekijken van de FAQ kregen we nogal de slappe lach van die teksten, en we besloten dat het beter was om daar maar niet mee verder te gaan
ik weet niet waar je het over hebtquote:
Neej de store was stukquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hebben jullie Home al dan ?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:32 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapotquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je kan op de site van paypal een creditcard aanmaken. die je weer op psn kan gebruiken.
wtf billy.be ? ?? ?
[ afbeelding ]
quote:Q: Ik heb een Billy gekregen! Wat nu?
Minderquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik kon er gisteren niet in
Whehehequote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapot
[..]![]()
whahahha ... ja het zijn belgen . dat zie je welquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja echt, lees die FAQ eens door, je gaat kapot
[..]![]()
Of probeer de game gratis te verkrijgen via iemand anders?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:33 schreef WhiteLightning het volgende:
maar ik wil dat wel ff regelen met die credit card. ik wil Wipeout nl bestellen
Hij kwam ook niet bij de store gekkiequote:
hoe werkt dat dan ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of probeer de game gratis te verkrijgen via iemand anders?
Lolquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Hij kwam ook niet bij de store gekkie
hij kwam gewoon in je menu te staan, en dan kon je hem installeren.. net als Playstation Life
Veuls te veul werkquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
http://muppet-modding.com/showthread.php?tid=1055
Geniaal![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:40 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Lol
Daar zag ik um niet staan en er was geen software update dus ik dacht dat ik um uit de store moest halen
Malle jonge
Valt wel mee hoorquote:
Nah valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, we gaan dinsdag maar weer eens afspreken![]()
Eerst ff bowlen en daarna filmpie kijken oid. Mevrouw had het erover dat ze House of Wax een heel enge film vond, dus neem ik The Shining maar even mee om te laten zien hoe een échte enge film eruit ziet
House of Wax hooooooooiquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:43 schreef Sm0keZ het volgende:
Oja, we gaan dinsdag maar weer eens afspreken![]()
Eerst ff bowlen en daarna filmpie kijken oid. Mevrouw had het erover dat ze House of Wax een heel enge film vond, dus neem ik The Shining maar even mee om te laten zien hoe een échte enge film eruit ziet
En... wat is dan wél een enge film volgens jou?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
en toch zou ik d'r doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
House of Wax hooooooooi [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk mij niet kunnen acteren
The Ring geak, woahquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En... wat is dan wél een enge film volgens jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb dus serieus een keer met een meisje die film zitten kijken.. Ze had hem al vaker gezien, ik nog nooit..en toch moest ze elke keer schrikken
-edit: Domme hoer
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
een film van Runx die bezig is met z`n schapenquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:49 schreef crazy987 het volgende:
[..]
een film van Runx die bezig is met z`n schapen
*fapfapfapfapfapfap*quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:45 schreef Moozzie het volgende:
[..]
House of Wax hooooooooi [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk mij niet kunnen acteren
Het ging om het plaatje lulquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
The Ring geak, woahWeten wat er komt en toch schrikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb dus serieus een keer met een meisje die film zitten kijken.. Ze had hem al vaker gezien, ik nog nooit..en toch moest ze elke keer schrikken
-edit: Domme hoer
Edit:
Nahja heb ik ook eigenlijk
Elke ochtend voordat ik in de spiegel kijk weet ik wat er komen gaat maar toch schrik ik me elke keer weer kapot![]()
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:52 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Weten wat er komt en toch schrikken
Edit:
Nahja heb ik ook eigenlijk
Elke ochtend voordat ik in de spiegel kijk weet ik wat er komen gaat maar toch schrik ik me elke keer weer kapot
EVIL DEAD2quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ik ben die gast met die chick gekquote:
Omg wat heb ik een kleine piemelquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben die gast met die chick gek
1 en 2 zijn echt geweldige filmsquote:
dat zei je vriendin ook al over jou tegen mijquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat zei je vriendin ook al over jou tegen mij
ik heb laatste evil dead 2 en army of darkness achtemekaar gezien. man ik was vergeten , hoe tof horrorfilms wel niet kunnen zijn. tegenwoordig is het gewoon crapquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
1 en 2 zijn echt geweldige films
gastquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:56 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik ben die gast met die dikke homofiele neger gek
Fuck yeahquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb laatste evil dead 2 en army of darkness achtemekaar gezien. man ik was vergeten , hoe tof horrorfilms wel niet kunnen zijn. tegenwoordig is het gewoon crap
[ afbeelding ]
okeeujquote:
quote:
Ik weet helaas niet meer wat ik precies heb gedaan. Ik weet wel dat ik toen dacht van wtf is dit? Toen nog een keer geprobeerd, zelfde error en toen of initialen gedaan of juist voluit of voornamen helemaal weggelaten. Something like that at least en toen werkte hetquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kun je nog even heel hard nadenken hoe je dat precies had gedaan? Normaliter moet je je gegevens overnemen zoals vermeld staat op de creditcard.Dus voornaam + achternaam voluit, in hoofdletters.
Verder staan er 3 regels voor het adres. Hiervoor gebruik ik alleen de bovenste voor straat + huisnummer. Dat klopt toch ook gewoon .. ?
lijkt me echt irritant ZONDER toetsenbordquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer wat ik precies heb gedaan. Ik weet wel dat ik toen dacht van wtf is dit? Toen nog een keer geprobeerd, zelfde error en toen of initialen gedaan of juist voluit of voornamen helemaal weggelaten. Something like that at least en toen werkte het
Dude wtfquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer wat ik precies heb gedaan. Ik weet wel dat ik toen dacht van wtf is dit? Toen nog een keer geprobeerd, zelfde effect en toen 2 vingers erin gedaan of me vuist voluit of arm helemaal erin gedaan. Something like that at least en toen ging het omhoog
Ja is het ook hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me echt irritant ZONDER toetsenbord
OMFGquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer wat ik precies heb gedaan. Het ene moment was ik nog aan het dansen,
en het volgende moment werd ik wakker tussen 3 negers en had allemaal initialen op mijn rug getatooeerd(weet niet of dit correct is)
Wat Beller zeiquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me echt irritant ZONDER toetsenbord
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:hallowww mensen
ff een vraagje
Bewaren oud werkgevers ergens in een archief je maandelijkse salarisspecificatie??? Ik heb er namelijk wat
nodig maar ik ben de helft weer kwijt
Ja maar is het ook niet een gedeelte van hun eigen administratie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij niet ....
dat is iets dat je zelf goed moet bewaren![]()
zelfde met je jaar opgave ...
hooiquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:hallowww mensen
ff een vraagje
Bewaren oud werkgevers ergens in een archief je maandelijkse salarisspecificatie??? Ik heb er namelijk wat
Ja dat doen zequote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:hallowww mensen
ff een vraagje
Klopt, maar is voor eigen doeleinden en mogen ze officieel niet 2x uitgevenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar is het ook niet een gedeelte van hun eigen administratie?
Ze moeten hun "uitgave" toch ergens bewaren?
Je kan hetquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:34 schreef debbie_19 het volgende:
Dan...ga ik maar even bellenomfg sommige oud collega's WIL ik niet aan de foon krijgen, maar ja.
Inderdaad maar wil niet zeggen dat ze het niet voor je willen doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt, maar is voor eigen doeleinden en mogen ze officieel niet 2x uitgeven
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat doen ze
Maar ze hoeven het maar 1 keer te geven
Btw hey debbie
Mmm dat is van een heel jaar zeker?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd wat hij zegt
je krijgt het 1x en vaak als je het opnieuw nodig hebt dan ....
ooit wel eens een kopie van een afschrift bij de bank gevraagt ....
koste gewoon 48¤......
Wbquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:41 schreef MaleDuck het volgende:ben er ook weer even...
zometeen weer vette hap2 broodjes kroket & patatje met
Thnx,quote:
Eetse, nog iets speciaals daar in Boekarest?quote:
thxquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Thnx,
ook leuk dat jij er ben mooz... en je avatar blijft me bezig houden...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
Okeeej ik heb gebeldik krijg de specificaties die ik nodig heb op de mail
Netjesquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:52 schreef crazy987 het volgende:
binnenkort misschien nieuw speelgoed om de servers thuis mee aan te sturen.
namelijk dit schatje:
http://www.beetronics.nl/index.php?disp=product&id=154&PHPSESSID=f8922755d36ef64c6f2f52bbfc508d23
en die dan met een USB KVM switch gekoppelt.
uhu.quote:
Ja idd, netjes een touch screentje. Maar hoe gaat dat als je iets moet type?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:56 schreef crazy987 het volgende:
[..]
uhu.
scheelt in de remote-control rotzooi.
en ik loop ook niet meer met kabels te kutten, grote schermen, toetsenborden en muizen
gewoon alles met 1 simpel schermpje te beheren
windos heeft een ingebouwd schermtoetsenbordquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:59 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja idd, netjes een touch screentje. Maar hoe gaat dat als je iets moet type?
Okeej hehequote:Op vrijdag 12 december 2008 12:06 schreef crazy987 het volgende:
[..]
windos heeft een ingebouwd schermtoetsenbord
nu lekker aant eten
2 broodjes kroket en kibbeling
ik eet ze de laatste weken altijdquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Okeej hehe
Zijn 2 broodjes kroket in tegenwoordigmaleduck ging daar ook al voor
Ej Beller!quote:
wil je ook een portie kibbeling ?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ik eet ze de laatste weken altijd
Jaaah lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
wil je ook een portie kibbeling ?
Hey droxzquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej Beller!
Heb jij nog meer muziek (van films) die ik moet zien/horen?
Kom ik aan met me 2 pannenkoekenquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:13 schreef crazy987 het volgende:
was trouwens gistere erg tijdens t avondeten.
ik heb het volgende op:
1 groot bord friet met mayo
3 kroketten
1 frikadel
en ik had een uur later weer honger
* crazy987 geeft debbie_19 een portie kibbelingquote:
Ej lieverd!quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ej Beller!
Heb jij nog meer muziek (van films) die ik moet zien/horen?
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je gaan eten deb... suggestie: 2 broodjes kroket
Ik moest net een Sr. helpen met een probleem, terwijl ik nog maar Jr. ben..![]()
Echt wel humor... en dan raar opkijken als ik niet weet hoe het zit...
Ach ik had ook maar gewoon een bord spaghetti...quote:
Done, thx!quote:
Mooi dat je weer aan het werk ben! Hoe gaat het met je pols?quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Done, thx!
Ik was zowaar aan het werk!
Die lust ik welquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:16 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
moet je gaan eten deb... suggestie: 2 broodjes kroket
Ik moest net een Sr. helpen met een probleem, terwijl ik nog maar Jr. ben..![]()
Echt wel humor... en dan raar opkijken als ik niet weet hoe het zit...
Graag gedaanquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Done, thx!
Wat heb jequote:Op vrijdag 12 december 2008 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik ben zowaar ziektegeld aan het ontvangen
Het had wel met het planningspakket te maken ja, maar ja de oorzaak niet kunnen achterhalen, maar wel een tussenoplossing gegeven, zodat hij in ieder geval hetgene wat hij moet maken kan maken...quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:20 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die lust ik wel
Omg wat voor probleem had die Sr. dan? zeker iets met computers
geen ideequote:Op vrijdag 12 december 2008 12:27 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
mensen prettig weekend ik ga ff ergens mn frustratie uiten ......
en zal nie meer op fok komen vandaag
en voor allemensen die wat te zeiken hebben
[ afbeelding ]
lijkt me duidelijk genoeg in wat voor bui ik verkeer!
hehequote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef Rossdale het volgende:
* Rossdale pakt nu zijn spullen en gaat naar huis.
Koos Werkeloos uithangen
gefeliquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:43 schreef Rossdale het volgende:
* Rossdale pakt nu zijn spullen en gaat naar huis.
Koos Werkeloos uithangen
ja idd, is altijd standaard hierquote:
70cl, dat wordt flink achterover gooien danquote:
wtf,quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Done, thx!
haa, altijd fijnquote:Op vrijdag 12 december 2008 12:21 schreef lynda het volgende:
[..]
Graag gedaan
Ik ben zowaar ziektegeld aan het ontvangen
Ik niet, mag niet van de baasquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haa, altijd fijn
werk je zeker niet te hard op de vrijdag
ik wil lui zijn, maar het kan niet hahaquote:
Ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil lui zijn, maar het kan niet haha
Het is een zwaar (en vermoeiende) vakquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil lui zijn, maar het kan niet haha
bijna weekend hehquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Het is een zwaar (en vermoeiende) vak
Zekerzquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna weekend heh![]()
[ afbeelding ]
niet van je baas of de gezondheidquote:
jazeker, ben de hele zaterdag bezig met schoonmaken. daar kijk ik nu al naar uitquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:09 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Zekerzga je nog wat leuks doen?
Juistquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
bijna weekend heh![]()
[ afbeelding ]
Oquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jazeker, ben de hele zaterdag bezig met schoonmaken. daar kijk ik nu al naar uit![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jazeker, ben de hele zaterdag bezig met schoonmaken. daar kijk ik nu al naar uit![]()
hehe, dat klinkt als een behoorlijke klusquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Odas niet echt leuk nee. Dat ga ik zo maar doen, als ik overal klaar mee ben.
Lijkt wel of er een bom is ontploft hiero.
ik doe alleen je moederquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als je het zo leuk vind mag je mijn kamer ook wel doen
wat er ook gebeurt, altijd blijven lachenquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme
Detailsquote:
idd godverdomme! ik zie nietsquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme
Whahahahhaaquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Godverdomme
Anderhalf uur?? das langquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:30 schreef Bellerophon het volgende:
Waren we weer... terug van een lunch van 1.30 uur
Huh?!? Zag ik nou Droxz en Lynda voorbij komen??![]()
![]()
En dan ook nog om 15.00 naar huis gaanquote:
ok werelds, klinkt goed!quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:37 schreef Sm0keZ het volgende:
WL, bewaar hem maar voor thuis; www.electricretard.com
Die verhaaltjes zijn eigenlijk net iets té extreem
Hoe moet je dat verwoorden... Uhm, moord, verkrachting, racisme, enorme hitlers die de hele stad neuken, ingewanden, etc.
Wat een levenquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog om 15.00 naar huis gaan![]()
Zwaar hequote:
ruilen ? ik moet tot 17:30quote:
P.O.W.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ruilen ? ik moet tot 17:30![]()
[ afbeelding ]
Zó laat pas?quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan ook nog om 15.00 naar huis gaan![]()
Bitchquote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leeeeeeeeeeeroooooooy jenkiiiiiiiiiiiiins
je moet ook niet naar buiten gaan manquote:
Leroy Jenkins = Epicquote:
Je gaat nu niet voor je lol naar buiten. Ik had het je best even kunnen melden dat het koudquote:
Dat is echt het toppuntquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga even naar de recycling: Ik moet schijten én ik heb honger![]()
Inderdationquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef Sm0keZ het volgende:
Wat gebeurt hier nou weer, jullie WoW-haters vinden Leeroy Jenkins weer wél grappig?
Heb je foto's van mijn nieuwe hond al gezien op mijn Fobo ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je gaat nu niet voor je lol naar buiten. Ik had het je best even kunnen melden dat het koud
was toen ik de hond uit ging laten
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRROOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYY...quote:
Geweldig filmpjequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
LEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRROOOOOOOOOOOOOOYYYYYYYYYYYYY...
JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJeennkins
Neej maar ik zal even kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Heb je foto's van mijn nieuwe hond al gezien op mijn Fobo ?
Waarschijnlijk gaan we hem Woody noemenquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej maar ik zal even kijken
*klik
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we hem Woody noemen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan we hem Woody noemen
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet ook niet naar buiten gaan man![]()
Jah normaal kom ik ook nooit buiten eigenlijk...Ik kijk wel eens door mn raam naar buiten, maarja echt een stap buiten zetten...weet je hoe eng 't buiten isquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Je gaat nu niet voor je lol naar buiten. Ik had het je best even kunnen melden dat het koud
was toen ik de hond uit ging laten
vooral 's avondsquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
[..]
Jah normaal kom ik ook nooit buiten eigenlijk...Ik kijk wel eens door mn raam naar buiten, maarja echt een stap buiten zetten...weet je hoe eng 't buiten is
had ik al gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:33 schreef debbie_19 het volgende:
[..]lieeeef
ik heb dat ook al in je fobo gezet
Hey draakjequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:45 schreef draculettetje het volgende:
* draakje komt voorzichtig uit bed om de hoek kijken en rolt zo door naar bed
* MaleDuck heeft draakje niet gezienquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:45 schreef draculettetje het volgende:
* draakje komt voorzichtig uit bed om de hoek kijken en rolt zo door naar bed
* Moozzie paast MaleDuck een nieuwe brilquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck heeft draakje niet gezien
* -Madskillz28TH kijkt het allemaal maar even aanquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast MaleDuck een nieuwe bril
* MaleDuck ziet draakje ineens welquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
* Moozzie paast MaleDuck een nieuwe bril
latur playerquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
K ga m'n spullen maar eens pakken denk ik..
Fijn weekend allemaal, en niet te weinig drinken he!
Dudequote:Op vrijdag 12 december 2008 14:57 schreef Logician het volgende:
[ afbeelding ]
Helllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooo pplzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Cyaquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:57 schreef Sm0keZ het volgende:
K ga m'n spullen maar eens pakken denk ik..
Fijn weekend allemaal, en niet te weinig drinken he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |