Fuck yeahquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb laatste evil dead 2 en army of darkness achtemekaar gezien. man ik was vergeten , hoe tof horrorfilms wel niet kunnen zijn. tegenwoordig is het gewoon crap
[ afbeelding ]
okeeujquote:
quote:
Ik weet helaas niet meer wat ik precies heb gedaan. Ik weet wel dat ik toen dacht van wtf is dit? Toen nog een keer geprobeerd, zelfde error en toen of initialen gedaan of juist voluit of voornamen helemaal weggelaten. Something like that at least en toen werkte hetquote:Op vrijdag 12 december 2008 10:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Kun je nog even heel hard nadenken hoe je dat precies had gedaan? Normaliter moet je je gegevens overnemen zoals vermeld staat op de creditcard.Dus voornaam + achternaam voluit, in hoofdletters.
Verder staan er 3 regels voor het adres. Hiervoor gebruik ik alleen de bovenste voor straat + huisnummer. Dat klopt toch ook gewoon .. ?
lijkt me echt irritant ZONDER toetsenbordquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer wat ik precies heb gedaan. Ik weet wel dat ik toen dacht van wtf is dit? Toen nog een keer geprobeerd, zelfde error en toen of initialen gedaan of juist voluit of voornamen helemaal weggelaten. Something like that at least en toen werkte het
Dude wtfquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer wat ik precies heb gedaan. Ik weet wel dat ik toen dacht van wtf is dit? Toen nog een keer geprobeerd, zelfde effect en toen 2 vingers erin gedaan of me vuist voluit of arm helemaal erin gedaan. Something like that at least en toen ging het omhoog
Ja is het ook hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me echt irritant ZONDER toetsenbord
OMFGquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik weet helaas niet meer wat ik precies heb gedaan. Het ene moment was ik nog aan het dansen,
en het volgende moment werd ik wakker tussen 3 negers en had allemaal initialen op mijn rug getatooeerd(weet niet of dit correct is)
Wat Beller zeiquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
lijkt me echt irritant ZONDER toetsenbord
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:hallowww mensen
ff een vraagje
Bewaren oud werkgevers ergens in een archief je maandelijkse salarisspecificatie??? Ik heb er namelijk wat
nodig maar ik ben de helft weer kwijt
Ja maar is het ook niet een gedeelte van hun eigen administratie?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
volgens mij niet ....
dat is iets dat je zelf goed moet bewaren![]()
zelfde met je jaar opgave ...
hooiquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:hallowww mensen
ff een vraagje
Bewaren oud werkgevers ergens in een archief je maandelijkse salarisspecificatie??? Ik heb er namelijk wat
Ja dat doen zequote:Op vrijdag 12 december 2008 11:25 schreef debbie_19 het volgende:hallowww mensen
ff een vraagje
Klopt, maar is voor eigen doeleinden en mogen ze officieel niet 2x uitgevenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar is het ook niet een gedeelte van hun eigen administratie?
Ze moeten hun "uitgave" toch ergens bewaren?
Je kan hetquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:34 schreef debbie_19 het volgende:
Dan...ga ik maar even bellenomfg sommige oud collega's WIL ik niet aan de foon krijgen, maar ja.
Inderdaad maar wil niet zeggen dat ze het niet voor je willen doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt, maar is voor eigen doeleinden en mogen ze officieel niet 2x uitgeven
quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:33 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja dat doen ze
Maar ze hoeven het maar 1 keer te geven
Btw hey debbie
Mmm dat is van een heel jaar zeker?quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
idd wat hij zegt
je krijgt het 1x en vaak als je het opnieuw nodig hebt dan ....
ooit wel eens een kopie van een afschrift bij de bank gevraagt ....
koste gewoon 48¤......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |