quote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik ken het van de Taxi films
KONICHUUUWAAAAA
quote:
dan zou je wel een kleine teef neger zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Runx het volgende:
[..]
welke italiaan
omg een franse automaar ok ik kijk wel
zou wel leuk zijn , maar als ik uit ga ben ik niet in staat om mee te gaan
huhquote:Op woensdag 17 december 2008 14:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dan zou je wel een kleine teef neger zijn
?quote:
pappedi poepi ?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:34 schreef Runx het volgende:
[..]
huhhoezo ? maar welke italiaan
ken ik die ?
Dat is niet de eerste keer dat je m hier post mooz... vorige keer dat je het deed, hebben we het de rest van de middag gehad over de mannenbeha in Japan..quote:
koffie uit je neus?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef Ladylike het volgende:
*proest*
okay ik moet geen slok nemen als ik dit topic open
Heb ik die al eens gepostquote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat is niet de eerste keer dat je m hier post mooz... vorige keer dat je het deed, hebben we het de rest van de middag gehad over de mannenbeha in Japan..
om Sgele te quoten:quote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef Ladylike het volgende:
*proest*
okay ik moet geen slok nemen als ik dit topic open
okeeequote:Op woensdag 17 december 2008 14:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
pappedi poepi ?
nee heb je nog niet gezien, maar is wel lijpe kerel
ik reken er dus op van nietquote:Op woensdag 17 december 2008 14:37 schreef Runx het volgende:
[..]
okeeezoals ik al je hoort het wel als ik uit ga ga ik niet mee , zo niet ga ik misschien mee
idd ik wil best mee ik hou wel van in de auto zittenquote:Op woensdag 17 december 2008 14:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik reken er dus op van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |