ik buig maar 1 keerquote:
kijk WL leest het welquote:Op woensdag 17 december 2008 14:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kochira-wa Tanaka-san desu
Geloof me maar dat looks niet altijd skills betekentquote:Op woensdag 17 december 2008 14:20 schreef Runx het volgende:
[..]
naja als ik de foto's moet geloven zal het niet tegenvallen
ja die is idd heel erg mooi!quote:Op woensdag 17 december 2008 14:00 schreef Papi.Chulo het volgende:
Tracy Chapmen - Fast Car, standaard staat deze op de laatste tijd
klopt, maar daar komen we dan wel achterquote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Geloof me maar dat looks niet altijd skills betekent
Ik heb het ook gelezenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:22 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt, maar daar komen we dan wel achter
daarom, soms gok je goed en soms nietquote:
nou ik vond het net atsuku naruquote:Op woensdag 17 december 2008 14:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik buig maar 1 keer![]()
daarbij ben ik toch stiekum een kaaskopje
ik bedoelde begrijpend lezen?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen
maar tussen lezen en begrijpen zit een enorm gat
ik moet HEEL MISSCHIEN (WAARSCHIJNLIJK NIET) die italiaan weg brengen naar eindhovuh vliegveld, en dan auto van opa en oma mee. Wordt wel vroeg weg, omdat we daar om kwart voor 10 moeten zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 14:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ok wat moet je daar doen ? kunnen we de volvo meekrijgen ?en hoe laat vertrekken we ?, ik wil best mee, maar dat hangt van me zaterdag af hoeveel ik gedronken heb
quote:Op woensdag 17 december 2008 14:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik vond het net atsuku naru
Konichuwaquote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
ik kan een word Japans en dat is bakka , maar das niet lief
Dat kent iedereen die Taxi gekeken heeftquote:
welke italiaanquote:Op woensdag 17 december 2008 14:26 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik moet HEEL MISSCHIEN (WAARSCHIJNLIJK NIET) die italiaan weg brengen naar eindhovuh vliegveld, en dan auto van opa en oma mee. Wordt wel vroeg weg, omdat we daar om kwart voor 10 moeten zijn
nee hij en ik kennen dat omdat we een nerd in de klas hadden die hele dag anime keekquote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kent iedereen die Taxi gekeken heeft
bakka betekend?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:25 schreef Runx het volgende:
ik kan een word Japans en dat is bakka , maar das niet lief
GENIALE FILMSquote:Op woensdag 17 december 2008 14:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat kent iedereen die Taxi gekeken heeft
volgens mij idiootquote:Op woensdag 17 december 2008 14:30 schreef renedis het volgende:
[..]
bakka betekend?
ik ken nog wel meer japansklein beetje geoefend toen ik nog een een japans auto (skyline/supra/rx-7) forum zat
nee, ik ken het van de Taxi filmsquote:Op woensdag 17 december 2008 14:30 schreef Runx het volgende:
[..]
nee hij en ik kennen dat omdat we een nerd in de klas hadden die hele dag anime keek
Het zijn idd meesterlijke filmsquote:Op woensdag 17 december 2008 14:31 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, ik ken het van de Taxi films
KONICHUUUWAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |