quote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, jij wil ons niet op msn, dus gaan wij ons ook niet aan jouw tempo aanpassen![]()
en nu in het nederlands?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oh, van die oaln bint dat ?
dat hoef ook nietquote:Op woensdag 17 december 2008 13:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, jij wil ons niet op msn, dus gaan wij ons ook niet aan jouw tempo aanpassen![]()
dat is wel netjes, normaal staan ze wel vaak in de garagequote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heeft nog nooit in de garage gestaan, ik weet namelijk hoe ik met een aluminium blok moet racen zonder dat me de klepstoters langs de oren vliegen
kun je lachen, is oud beestje van 1993, met meer dan 3 ton op de klok, maar ik trek heeeeeel wat sjonnies bij het stoplicht weg
nee dat kan niet p00p heft al schijtquote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
dat hoef ook niet
maar dan ga ik lekker ook niet terug lezen![]()
mag hier niet eens posten eigenlijk..
heb ik toch ff flink scheit aan
quote:
hahah ik vind echt kool een dame die sjonnies weg trekt bij de stoplichtquote:Op woensdag 17 december 2008 13:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heeft nog nooit in de garage gestaan, ik weet namelijk hoe ik met een aluminium blok moet racen zonder dat me de klepstoters langs de oren vliegen
kun je lachen, is oud beestje van 1993, met meer dan 3 ton op de klok, maar ik trek heeeeeel wat sjonnies bij het stoplicht weg
Dan heeft je pa met een koude motor dingen fout gedaanquote:Op woensdag 17 december 2008 13:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat is wel netjes, normaal staan ze wel vaak in de garage.
Mijn pa heeft vroeger een alfa gt gehad, ding stond elk weekend in de garage
BMWquote:Op woensdag 17 december 2008 13:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]vind ik ook mooier, maar een gegeven paard moet je niet in de bek schijten euhm kijken he..
Dus de 155 (met parkeervergunning) staat nu ff voor mn deur en heb de 164 mee naar het werk genomen
Ding is ook wel pittig moet ik zeggen
Een of andere 3-serie BMW had hem vanmorgen onderschat
Mn vent zegt dat ik moet gaan dragracen omdat ik echt heeel snel optrekquote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ik vind echt kool een dame die sjonnies weg trekt bij de stoplicht![]()
zij trekt sjonnies weg, en de schapen trekken jou wegquote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef Runx het volgende:
[..]
hahah ik vind echt kool een dame die sjonnies weg trekt bij de stoplicht![]()
mja... mensen registreren zich niet op fok om in GRTDOJW te postenquote:Op woensdag 17 december 2008 12:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ben ook geen kloon... terwijl ik toch hier inmiddels 3 weken zit...
dat was gewoon een kut autoquote:Op woensdag 17 december 2008 13:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan heeft je pa met een koude motor dingen fout gedaan
Maar moet zeggen dat de GT ook niet echt betrouwbaar is
Ken een alfamonteur (die doet al 50 jaar alfa) en toen ik mn 155 liet zien aan hem zei hij: de motoren van 155 zijn nog altijd het meest betrouwbare en je moet toch echt idioot rijden wil je die verrekken.. hij heeft gelijk gehad
Het waren idd 4 buitenlandersquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zij trekt sjonnies weg, en de schapen trekken jou weg
De wattes?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zij trekt sjonnies weg, en de schapen trekken jou weg
hey intussen zijn we aardig beroemd hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja... mensen registreren zich niet op fok om in GRTDOJW te posten
hahaha zie je welquote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het waren idd 4 buitenlanders
en ze vonden het niet leuk dat ik deed zwaaien
Dat hoor ik echt vaakquote:Op woensdag 17 december 2008 13:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
dat was gewoon een kut auto
ja sorry was even een grapje tegen runxquote:
ik vind bmw 3 serie wel vet hoorquote:
Beroemd en berucht zijn 2 heel verschillende dingenquote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey intussen zijn we aardig beroemd hoor
aha, jullie hebben een schapen-fetish?quote:Op woensdag 17 december 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry was even een grapje tegen runx
RUNXquote:Op woensdag 17 december 2008 13:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha, jullie hebben een schapen-fetish?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |