je mag heul geen fipo maken in je eigen Topicquote:
Doe jij ook nooit...quote:Op woensdag 17 december 2008 08:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
je mag heul geen fipo maken in je eigen Topic
ohquote:
Verschil moet er zijn he...quote:
En dat op FUBAR zijn verjaardag...quote:
die komt hier toch bijna niet meerquote:Op woensdag 17 december 2008 08:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dat op FUBAR zijn verjaardag...
kan ik niet zienquote:Op woensdag 17 december 2008 08:43 schreef crazy987 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dumpert geblocktquote:
hey jou ken ikquote:Op woensdag 17 december 2008 08:56 schreef Aho het volgende:
greets all![]()
dat was ff geleden..*denkt terug aan die goeie ouwe mooie tijd* ahum
moggequote:Op woensdag 17 december 2008 09:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ff een tvptje... zo ff solli en daarna weer terug
moggequote:Op woensdag 17 december 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
zo nog 20 uur woohoo!
succes barra
Hee jou ken ik(ook)quote:
sexy aankleden !!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
thanks mates!
snel ff verder aankleden
klaar voor watquote:Op woensdag 17 december 2008 09:06 schreef WhiteLightning het volgende:
ben je er klaar voor Crazy987654321 ?
dat zou dan de eerste leraar zijn die ik ken die er wat degelijk vanaf weetquote:Op woensdag 17 december 2008 09:08 schreef Aho het volgende:
[..]
Hee jou ken ik(ook)![]()
![]()
Tis de laatste periode erg druk hier dus nauwlijks tijd gehad voor mn opleiding
PHP..tsja het gaat...loop hier en der nog tegen problemen maar ja ben pas net begonne
komt wel goe..docent weet gelukkig(de 1e trouwens) ook wel van php af
ja voor maar één ding natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:11 schreef crazy987 het volgende:
[/img]http://gcompris.net/screenshots/connect4.jpg[/img]
hahaquote:Op woensdag 17 december 2008 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja voor maar één ding natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:
Ghehe idd de 1e docent die iets van programmeren afweetquote:Op woensdag 17 december 2008 09:11 schreef crazy987 het volgende:
[..]
dat zou dan de eerste leraar zijn die ik ken die er wat degelijk vanaf weet
succes
en mocht je vragen hebben stel ze he
Maak er een wekelijks ritueel van, zal de sfeer goed doen op de werkvloer...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
ik zat er nog over na te denken om op t werk een plank met WEEK erop mee te nemen
dan een zaag uit de werkplaats te pakken
en dan in de pauze die plank doormidden te zagen
haha welke schoolquote:Op woensdag 17 december 2008 09:16 schreef Aho het volgende:![]()
[..]
Ghehe idd de 1e docent die iets van programmeren afweet![]()
Wil jij niet onze docent worden, betaald goed toevallig(weet ik toevallig) en je doet bijna niks(omdat we dis zelfstandiger zijn) beetje helpen af en toe
hmm goed ideequote:Op woensdag 17 december 2008 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maak er een wekelijks ritueel van, zal de sfeer goed doen op de werkvloer...
moggequote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
Goedemorgenallemaal
alles goed met iedereen
ff debs pm-enquote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
toch nice om te weten dat ik geen waardige poster meer ben
bedankt en veel plezier in dit topic....
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ff debs pm-en
en jij bent wel een waardige poster hoor
hoekomtquote:Op woensdag 17 december 2008 09:21 schreef draculettetje het volgende:
ik kan weer inloggen dus ook weer werken
al heb ik daar totaal geen zin in
moequote:Op woensdag 17 december 2008 09:20 schreef crazy987 het volgende:
[..]
mogge
hier wel stabiel hoor
met jou ?
Gefeliciteerd mister...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:19 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
toch nice om te weten dat ik geen waardige poster meer ben
bedankt en veel plezier in dit topic....
dank uquote:
haha dat zou idd wel een stunt zijnquote:Op woensdag 17 december 2008 09:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha
ik zat er nog over na te denken om op t werk een plank met WEEK erop mee te nemen
dan een zaag uit de werkplaats te pakken
en dan in de pauze die plank doormidden te zagen
omdat het werk gewoon echt niet leuk is!quote:
haha okequote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
Gefeliciteerd FUBAR![]()
[ afbeelding ]
vraag me af hoe ze reagerenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha dat zou idd wel een stunt zijn
wtf ben jij nou aan het doen
nou de week doormidden zagen
haha
waarom zoek je dan niet wat anders ?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat het werk gewoon echt niet leuk is!
maar ach collega heeft vrij dus ik kan op mn gemakje doen
da's een onderwerp waar ik het even niet over ga hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn he...
hoe is het met je been?
owja jij bent jarig hequote:
je wil iemand schoppen, maar je been weigert ?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een onderwerp waar ik het even niet over ga hebben![]()
komt omdat ie niet doet wat ik wil
omdat solliciteren nu echt geen nut heeftquote:Op woensdag 17 december 2008 09:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
waarom zoek je dan niet wat anders ?
welke programmeertalen en welke dagen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Aho het volgende:
@ Crazy
als je het echt wilt weten....=P
Waar:Gouda.
Uren: 2x3.5uur
Brutoloon? kom ik nog op terug=p
ha ha dan schop ik gewoon met mn goeie beenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je wil iemand schoppen, maar je been weigert ?![]()
morgen runxquote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
Goedemorgenallemaal
alles goed met iedereen
haha kan ookquote:Op woensdag 17 december 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dan schop ik gewoon met mn goeie been
Dan zeg ik ook niet: Balen, zeg, hopen dat het snel beter gaat!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een onderwerp waar ik het even niet over ga hebben![]()
komt omdat ie niet doet wat ik wil
ja en ervoor zorgen dat ik alsnog niet zelf onderuit knalquote:Op woensdag 17 december 2008 09:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha kan ook
wel goed richten he
hihi dan heb ik dat niet gelezen!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zeg ik ook niet: Balen, zeg, hopen dat het snel beter gaat!!!
En tja ik heb ook een beetje een middenweek dip...echt geen zin vandaag... maar ja, moet nog veel doen... blablablabla..
gewoon zittend doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en ervoor zorgen dat ik alsnog niet zelf onderuit knal
Gelukkig, ik was bang dat je het zou zien...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan heb ik dat niet gelezen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef crazy987 het volgende:
13-jarige jongen met naakte MILF op achterbank
HELD
Gelukkig definieer ik een HELD toch anders...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef crazy987 het volgende:
13-jarige jongen met naakte MILF op achterbank
HELD
wat zit je dan te huilenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah daar ga ik niet de moeite voor nemen
tis nu niet zo dat het topic nog echt super leuk is of zo
on to the next one![]()
moet je zn post history eens bekijkenquote:
Mogguh WL! M'n koelkast is leeg!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je zn post history eens bekijken![]()
mogguh! Sgele!![]()
Gast! heb je niets bewaard voor in het vliegtuig dan ?quote:
hihi niet dusquote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was bang dat je het zou zien...
Eten en drinken krijg je gewoon in het vliegtuig hequote:Op woensdag 17 december 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gast! heb je niets bewaard voor in het vliegtuig dan ?
hoi sgele!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:54 schreef Sgele het volgende:
Gefeliciteerd met FUBAR!![]()
![]()
en goedemorgen aan de rest
geen drank meer ?quote:
haha, oude snoepertquote:Op woensdag 17 december 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eten en drinken krijg je gewoon in het vliegtuig he
Da's 2xquote:Op woensdag 17 december 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen drank meer ?
ff nieuw halen he
krijg trouwens vandaag m`n voorraadje nitraten
quote:
kreeg jij vandaag trouwens niet je voorraadje nitraten ?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen drank meer ?
ff nieuw halen he
krijg trouwens vandaag m`n voorraadje nitraten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.catch ya mby later...#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kreeg jij vandaag trouwens niet je voorraadje nitraten ?
sorryquote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's 2xDat had je vanmorgen ook al gezegd
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dank u voor de leuke tijd hier
beller,dracu,sgele,wl,Crazy, en wie ik ook vergeten mag zijn.
have funn in het topicbedankt voor je inzet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.catch ya mby later...De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
http://www.dumpert.nl/med(...)hoen_gif_galore.htmlquote:Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets heel triests op het nieuws
De kerel die die schoen naar Bush gooide kan worden aangeklaagd wegens poging tot moord op de president van Amerika
hoe triest is dat?
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dank u voor de leuke tijd hier
beller,dracu,sgele,wl,Crazy, en wie ik ook vergeten mag zijn.
have funn in het topicBedankt voor uw inzet! En een fijne verjaardag nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.catch ya mby later...Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)hoen_gif_galore.html
Oh, dan zie je mijn plaaike ook nietquote:
neequote:Op woensdag 17 december 2008 10:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh, dan zie je mijn plaaike ook niet
pwndquote:
godverdommequote:Op woensdag 17 december 2008 10:23 schreef WhiteLightning het volgende:
NSFW. babes top 100
http://www.thesun.co.uk//sol/homepage/features/article2043981.ece?slideshowPopup=true&articleId=2043981
![]()
nee staat nsfwquote:Op woensdag 17 december 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
is iedereen gelijk fappen ofzo ?
kijken wie hier allemaal berichtjes terug krijgtquote:
Allaaaaaaaang gezienquote:
en toch staat dit erquote:Op woensdag 17 december 2008 10:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Renedis heeft het echt verneukt met queen e gvd
ja en dan niet hier posten héquote:
zo, ff pm gestuurdquote:Op woensdag 17 december 2008 10:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
en toch staat dit er
bij mijn fobo
Laatste voyeur Queen_E
quote ik mezelf nu 3x achter elkaar ?quote:
ga je vliegen vandaag ?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
Ik ga een taxi opzoeken en richting het vliegveld.
Mensen maak er wat van, vandaag![]()
![]()
jij hebt je buurvrouwquote:Op woensdag 17 december 2008 10:37 schreef Runx het volgende:
[..]
playerrrdan neem ik wel je buurmeisje
ik had expres NFSW gezetquote:Op woensdag 17 december 2008 10:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
godverdomme
waarschuw voortaan even dat de 1e foto gelijk topless is
zit op t werk man
Fijne vluchtquote:Op woensdag 17 december 2008 10:37 schreef Sgele het volgende:
Ik ga een taxi opzoeken en richting het vliegveld.
Mensen maak er wat van, vandaag![]()
![]()
ook ?quote:
eigendommenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ook ?
echt allochtoon he, hier naar dit land komen en dan meteen andermans eigendommen () willen hebben
echt niet, dat is erwin.quote:Op woensdag 17 december 2008 10:40 schreef Runx het volgende:
[..]
eigendommen![]()
![]()
jij neuk ook mijn schapen dus niet lullen![]()
Erwin ?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
echt niet, dat is erwin.
Zo laag zink ik niet.
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:41 schreef Runx het volgende:
[..]
Erwin ?kerel alles altijd op die arme erwinetje gooien hé
"oh als 't dan toch niet uitmaakt"quote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
ik was net bij een klant, best wel lekker wijf.
Raakte ik per ongeluk haar been aan, aan de binnenkant, wel vrij hoog
ik zo: oh sorry.
zegt ze: maakt niet uit
ja, ik zat te twijfelenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:45 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
"oh als 't dan toch niet uitmaakt"
*been nogmaals aanraakt*
woooow geil zegquote:Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
ik was net bij een klant, best wel lekker wijf.
Raakte ik per ongeluk haar been aan, aan de binnenkant, wel vrij hoog
ik zo: oh sorry.
zegt ze: maakt niet uit
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:46 schreef Runx het volgende:
[..]
woooow geil zeg
en
je moest gewoon verder gaan en hoger en hogeren dan mi scuzi
leugenaarquote:
ok ok, ik probeerde nog een keer maar toen kreeg ik een bitchslapquote:
Goedemorgenquote:Op woensdag 17 december 2008 10:48 schreef renedis het volgende:
goede morgen mensen!
fak niet meer 19quote:Op woensdag 17 december 2008 10:54 schreef renedis het volgende:
dat 19 jaar klopt niet.. maar die tekst is ook al erg oud.
Wie ben jij ?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef DTC_danny het volgende:
HOI
Ik ben WL , en ik ben verslaafd aan grtopjw.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]
Wie ben jij ?
stel je even voor
en Hoi
ja net ook bij mijquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat zit iedereen in mijn fobo te gluren dan
nu weer cathy
he we hebben wat gemeen ik ben ook Grtdojw verslaafdequote:Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ben WL , en ik ben verslaafd aan grtopjw.
groep: Hallo WL!
Welkomquote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef DTC_danny het volgende:
en ik ben Danny en heb net zoals jullie niks te doen
HOOOI DANNYY !!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef DTC_danny het volgende:
en ik ben Danny en heb net zoals jullie niks te doen
klik maar in die link in mijn onderschrift dan kom je er vanzelf wel achterquote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef DTC_danny het volgende:
Ik loop stage 40 uur in de week als commercieel medewerker en heb hier geen fuck te doen en zodoende ben ik hier terrecht gekomen uit verveling ... !.. las net een heel forum van iemand en dacht van hey.. laat ik daar ook eens aan mee gaan doen
...
maar wie zijn jullie vertel?
ja strak plan. met zweedse verpleegsters.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
he we hebben wat gemeen ik ben ook Grtdojw verslaafde
zullen we een afkickkliniek beginnen
in dat geval vind ik maar 1 manier gepast om af te kickenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja strak plan. met zweedse verpleegsters.
[ afbeelding ]
lijkt je dat wat ?
uhu, we nemen alleen maar zweedse dames aan en Debbiequote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja strak plan. met zweedse verpleegsters.
[ afbeelding ]
lijkt je dat wat ?
ik ben crazy987 of voor sommige crazy7578963 of crazy912856 ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef DTC_danny het volgende:
Ik loop stage 40 uur in de week als commercieel medewerker en heb hier geen fuck te doen en zodoende ben ik hier terrecht gekomen uit verveling ... !.. las net een heel forum van iemand en dacht van hey.. laat ik daar ook eens aan mee gaan doen
...
maar wie zijn jullie vertel?
en queen_e, maar dat heeft renedis verneuktquote:Op woensdag 17 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu, we nemen alleen maar zweedse dames aan en Debbie![]()
en wij bepalen de kledingvoorschrift
kerel meteen aan neuken denken sjongequote:Op woensdag 17 december 2008 11:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
in dat geval vind ik maar 1 manier gepast om af te kicken
veel neucken
haha laat debbie het maar niet horen/lezen. heej waar is ze trouwens ?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu, we nemen alleen maar zweedse dames aan en Debbie![]()
en wij bepalen de kledingvoorschrift
klopt, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 17 december 2008 11:14 schreef DTC_danny het volgende:
jezuss jij hebt echt nik te doen ofwel??
hele teksten !! hahah
en omdat ze goeie jetsers hebben en een lekker lichaamquote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel meteen aan neuken denken sjonge
wij nemen zweedse dames aan omdat ze intelligent zijn
Woensdags is ze vrijquote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha laat debbie het maar niet horen/lezen. heej waar is ze trouwens ?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en omdat ze goeie jetsers hebben en een lekker lichaam
ONTKEN HET MAAR NIET
dat bedoel ikquote:
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ONTKEN HET MAAR NIET
dat valt best wel mee vind ikquote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ONTKEN HET MAAR NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt best wel mee vind ikdies wel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt best wel mee vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt eraan natuurlijk he !
je moet ze VULLEN !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen. Zweedse dames daar moet je niet alleen over lullen (woordgrapje) maar die moet je ervaren
weet jij wel meer van of niet ouwe snoepzakquote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen. Zweedse dames daar moet je niet alleen over lullen (woordgrapje) maar die moet je ervaren
nou ik zou best een avondje plezier ermee willen hebben hoor.quote:
ja sinds dat verhaal van jou, ben ik echt geneigd wow te gaan spelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ja ik ookquote:Op woensdag 17 december 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zou best een avondje plezier ermee willen hebben hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik ook
ik ga ff computer een dvd brander in een computer zettentotso
Thnx man !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
Ow welkom danny... zo te zien kan je goed meekomen met crazy en WL
is geen msn gekquote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef DTC_danny het volgende:
keep on talking people !!....
NIET LULLEN MAAR VULLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
kunnen we er wel van makenquote:
vooruit omdat je het zo lief vraagt...quote:
* crazy987 checkt foboquote:
jij hebt je schapenquote:
kan ook wel vlinders voor je regele !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef crazy987 het volgende:
ik ga eventjes m`n nitraten ophalen
hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:
kindjequote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef crazy987 het volgende:
Aangezien je mn Fobo gechecked hebt weet je precies wie ik benquote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 checkt fobo
ja hoor
wie ben jij
stel je voor
* LL gooit poten op tafelquote:
ga je daar heenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe meer zielen, hoe meer vreugd
dat is ook mijn motto voor als ik naar zweden ga
ja tochquote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ga je daar heen
ik wil regelen dat we in maart ofzo kunnen gaan maarjaiedereen gaat wel weer kutten
oke gaan we zo beginnen !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien je mn Fobo gechecked hebt weet je precies wie ik ben
[..]
* LL gooit poten op tafel
ja is goed!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
kan ook wel vlinders voor je regele !
vuurwerkquote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef crazy987 het volgende:
volgens mij was jij de eerste die zei dat daar niks te doen wasquote:
* -Madskillz28TH maakt foto van danny's hoofd met toetsafdrukken eropquote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
oke gaan we zo beginnen !!.
DTC_danny legt hoofd op toetsen bord !
Knallersquote:
dat is wat mijn ma zeiquote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij was jij de eerste die zei dat daar niks te doen was
goodmeuningquote:
komt dat doordat die slogan iets met een rund heeft en niet met een schaap???quote:
nitraten zijn illegaal hoor, dus dan ben je heeeel stoer als je dat doet !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Knallers
goedkoop en voor kindertjes
quote:
gooeed alleen wel moe maarjaquote:
Jaaah best welquote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat werd ook eens tijd... lekker uitgeslapen deb?
ik heb ook een fobo echt waarquote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien je mn Fobo gechecked hebt weet je precies wie ik ben
[..]
* LL gooit poten op tafel
Ja lekker lui tot nu toe. Moet vanmiddag fotoreportage maken in het asielquote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
gooeed alleen wel moe maarja
geniet je al een beetje van je vrije dagje ?
oh zielige beestjes. nou suc6quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lekker lui tot nu toe. Moet vanmiddag fotoreportage maken in het asiel
LL is niet nieuw hier hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 checkt fobo
ja hoor
wie ben jij
stel je voor
wahAHAHA ! my god !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH maakt foto van danny's hoofd met toetsafdrukken eropen zet deze op internet
, gephotoshopped uiteraard
aha naisquote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lekker lui tot nu toe. Moet vanmiddag fotoreportage maken in het asiel
Eerlijk???quote:
supervlinders ?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
kan ook wel vlinders voor je regele !
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef Runx het volgende:
[..]
aha naisje kan dat ook doen op mijn schapenweiland
Mwoaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerlijk???tuurlijk... wilde je bijna als vermist opgeven...
maar mooi dat je weer lekker fris en fruitig bent door het uitslapen
mijn god! er komt geen einde aan!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
swaffelvlinders ?
want die zoek ik nog
ik draai al jaren op dat nederlandse flutvuurwerkquote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nitraten zijn illegaal hoor, dus dan ben je heeeel stoer als je dat doet !
naja tuurlijk is het zielig maar we moeten blij zijn dat zo iets bestaatquote:Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh zielige beestjes. nou suc6
het is geen vrijdag godverdegodverquote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god! er komt geen einde aan!
Als jij ze in doetinchem op wilt halen ... JA.!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
supervlinders ?
want die zoek ik nog
Uiteraard moeten we daar blij om zijn. Maar het blijft altijd beetje een vervelende zaakquote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
naja tuurlijk is het zielig maar we moeten blij zijn dat zo iets bestaat
ik heb vroeger stage gelopen in een dierenasiel in enschede, ze verzorgen die dieren echt goedelke dag alles schrobben en schoon maken, en toen ik er was hadden we meer tijd en konden we de honden vaker uitlaten
Oh .. I Forgotquote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nitraten zijn illegaal hoor, dus dan ben je heeeel stoer als je dat doet !
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ook een fobo echt waar
kuch hint ... kuch
Een nieuwe poster?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Als jij ze in doetinchem op wilt halen ... JA.!
haha van die spaanse vlinders.. zijn 2 x zo groot als die normale.. ! zitten in bruine verpakking
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoalijkt wel hoe later ik op sta...hoe luier ik ben
ja, 1 nieuwequote:
Jeweetschquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt bekend... lang leve het ritme van om half 7 opstaan...
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
naja tuurlijk is het zielig maar we moeten blij zijn dat zo iets bestaat
ik heb vroeger stage gelopen in een dierenasiel in enschede, ze verzorgen die dieren echt goedelke dag alles schrobben en schoon maken, en toen ik er was hadden we meer tijd en konden we de honden vaker uitlaten
LL is niet NIEUW!!quote:
Yessss thats me... ik ben dus danny !! .. en heb niet veel te doen op mijn stage... vandaar dat ik hier rondhang!!.. aangenaam kennis te makenquote:
*gaat even op mappy kjiken waar dat isquote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Als jij ze in doetinchem op wilt halen ... JA.!
haha van die spaanse vlinders.. zijn 2 x zo groot als die normale.. ! zitten in bruine verpakking
en ik heb een zwak tegen dieren...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.
iets vergelijkbaars bij jou en je schapen
Hoi Dannyquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Yessss thats me... ik ben dus danny !! .. en heb niet veel te doen op mijn stage... vandaar dat ik hier rondhang!!.. aangenaam kennis te maken
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik heb een zwak tegen dieren...
geen dieren in mijn huis... iieeww...
hahaa idd !!! t lijkt wel een beetje op handele?? of vergis ik me nouquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
*gaat even op mappy kjiken waar dat is
lang leve OV
ik weet niet waar je het ove hebtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
LL is niet NIEUW!!die kwam hier vroeger wel vaak toch LL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ik voel me vereerd dat je me nog kentquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
LL is niet NIEUW!!die kwam hier vroeger wel vaak toch LL?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het ove hebtLadyLikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoel ik
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
haha uiteraard... !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi Dannyik ben Debbie. Ik werk niet op woensdag
o ja en ik ben ontslagen, maar heb alweer
een nieuwe baan waar ik natuurlijk ook hoop op fok! te kunnen.
sorry...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat valt me dan weer even tegen zeg...vooral omdat je een eend als ava hebt
Ik vergeet niet zo snel mensen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat je me nog kent
Ja, kwam hier vaker.. vroegah
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werkenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vergeet niet zo snel mensen hoor
Maar welcome backheb je weer geen ruk te doen?
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
haha uiteraard... !
want een dag zonder FOK is een dag niet geleefd !! haha .. begrijp denk ik wel een beetje waarom je ontslagen ben... heeft het iets met FOK te maken?
ja ik ook , tuurlijk is het zielig, maar de mensen verzorgen de dieren erg goed, alleen de dieren asiel waar ik stage liep werkte samen met de dieren ambulance en als je soms zag wat er binnen kwamquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.
iets vergelijkbaars bij jou en je schapen
haha goede taakverdelingquote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werken
Ik heb geen zin
150 kmquote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
hahaa idd !!! t lijkt wel een beetje op handele?? of vergis ik me nou
nou idd. geen brood meer voor hemquote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat valt me dan weer even tegen zeg...vooral omdat je een eend als ava hebt
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik ook , tuurlijk is het zielig, maar de mensen verzorgen de dieren erg goed, alleen de dieren asiel waar ik stage liep werkte samen met de dieren ambulance en als je soms zag wat er binnen kwamdat mensen dat aan kunnen doen aan dieren echt niet normaal, die eigenaren zullen echt gestraft moeten worden
![]()
maar was wel leuk om stage te lopen
tja kredietcrisis... in de olie&gas sector is dat nauwelijks te merkenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegen
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd. geen brood meer voor hem
juist ja .. snap em.. me zus heeft hetzlefde.. ook een aannemers bedrijf voor de bouw enzo.. die vliegt er de volgende maand uit.. !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegen
en bedankt...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd. geen brood meer voor hem
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja kredietcrisis... in de olie&gas sector is dat nauwelijks te merken
Helemaal niksquote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
juist ja .. snap em.. me zus heeft hetzlefde.. ook een aannemers bedrijf voor de bouw enzo.. die vliegt er de volgende maand uit.. !!
tja wat doe je deraan !?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werken
Ik heb geen zin
ach ja, geen idee waar het naartoe gaat, maar volgens mij kan ik nog op genoeg plaatsen aan de gang, mocht het nodig zijn...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jadat geluk heb jij
ik hoop dat het bij me volgende werkgever wel stabiel blijft
aangezien de autohandel er ook onder te lijden heeft. Maar volgens hem is dat bij hun
(nog) niet het geval
goed bezig meidquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenwat ze die dieren aan kunnen doen.
Bah...ik kom vast kapot thuis vanmiddag. Maar ik probeer wel iets met de foto's te doen
aandacht vragen voor het asiel en de beestjes
ja dat snap ik ja.. administratief werk???quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helemaal niksdaarom ben ik blij dat ik al wat anders heb gevonden
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff nietquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja, geen idee waar het naartoe gaat, maar volgens mij kan ik nog op genoeg plaatsen aan de gang, mocht het nodig zijn...
mjaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef DTC_danny het volgende:
pfff jezus... nou denk dat je dat beter zelf effe naar belgie kunt gaan wahah..!! ..
Niet via Lanakenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef DTC_danny het volgende:
pfff jezus... nou denk dat je dat beter zelf effe naar belgie kunt gaan wahah..!! ..
ja, ook op voetgangersquote:
dan zou je 1x in de week mijn kamer wel mogen deonquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff niet
Dit jaar zijn ze goed bezigquote:
ik hoop niet dat je dat hoeft tegen te komenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenwat ze die dieren aan kunnen doen.
Bah...ik kom vast kapot thuis vanmiddag. Maar ik probeer wel iets met de foto's te doen
aandacht vragen voor het asiel en de beestjes
ja dat is zeker zo... ik kan ook gewoon niet te lang stilzitten... was vorige maand twee dagen ziek... pff ik wist niet hoe snel ik weer moest gaan werken...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff niet
True het viel me eerst wat tegen qua vacatures enzo, maar toen toch. En nu wordt ik doorquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja dat snap ik ja.. administratief werk???
ach ja tis ook niet zo heel moeilijk om weer wat nieuws te vinden als je ergens goed in bent tog?
eet smakelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga eten . tot later
en daar is tie weer
[ afbeelding ]
baarle-nassau en ulvenhout is ook niet handig.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet via Lanaken
ben tot nu toe iedere dag aangehouden voor controle
Neej ik heb Spike toch alquote:Op woensdag 17 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dat hoeft tegen te komenmisschien zie je wel een leuk hondje
die je kan meenemen
maar wel , nais dat je aandacht vraagt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |