Wie ben jij ?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:59 schreef DTC_danny het volgende:
HOI
Ik ben WL , en ik ben verslaafd aan grtopjw.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]
Wie ben jij ?
stel je even voor
en Hoi
ja net ook bij mijquote:Op woensdag 17 december 2008 11:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Wat zit iedereen in mijn fobo te gluren dan
nu weer cathy
he we hebben wat gemeen ik ben ook Grtdojw verslaafdequote:Op woensdag 17 december 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik ben WL , en ik ben verslaafd aan grtopjw.
groep: Hallo WL!
Welkomquote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef DTC_danny het volgende:
en ik ben Danny en heb net zoals jullie niks te doen
HOOOI DANNYY !!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef DTC_danny het volgende:
en ik ben Danny en heb net zoals jullie niks te doen
klik maar in die link in mijn onderschrift dan kom je er vanzelf wel achterquote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef DTC_danny het volgende:
Ik loop stage 40 uur in de week als commercieel medewerker en heb hier geen fuck te doen en zodoende ben ik hier terrecht gekomen uit verveling ... !.. las net een heel forum van iemand en dacht van hey.. laat ik daar ook eens aan mee gaan doen
...
maar wie zijn jullie vertel?
ja strak plan. met zweedse verpleegsters.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:08 schreef Runx het volgende:
[..]
he we hebben wat gemeen ik ben ook Grtdojw verslaafde
zullen we een afkickkliniek beginnen
in dat geval vind ik maar 1 manier gepast om af te kickenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja strak plan. met zweedse verpleegsters.
[ afbeelding ]
lijkt je dat wat ?
uhu, we nemen alleen maar zweedse dames aan en Debbiequote:Op woensdag 17 december 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja strak plan. met zweedse verpleegsters.
[ afbeelding ]
lijkt je dat wat ?
ik ben crazy987 of voor sommige crazy7578963 of crazy912856 ofzoquote:Op woensdag 17 december 2008 11:11 schreef DTC_danny het volgende:
Ik loop stage 40 uur in de week als commercieel medewerker en heb hier geen fuck te doen en zodoende ben ik hier terrecht gekomen uit verveling ... !.. las net een heel forum van iemand en dacht van hey.. laat ik daar ook eens aan mee gaan doen
...
maar wie zijn jullie vertel?
en queen_e, maar dat heeft renedis verneuktquote:Op woensdag 17 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu, we nemen alleen maar zweedse dames aan en Debbie![]()
en wij bepalen de kledingvoorschrift
kerel meteen aan neuken denken sjongequote:Op woensdag 17 december 2008 11:15 schreef crazy987 het volgende:
[..]
in dat geval vind ik maar 1 manier gepast om af te kicken
veel neucken
haha laat debbie het maar niet horen/lezen. heej waar is ze trouwens ?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:16 schreef Runx het volgende:
[..]
uhu, we nemen alleen maar zweedse dames aan en Debbie![]()
en wij bepalen de kledingvoorschrift
klopt, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 17 december 2008 11:14 schreef DTC_danny het volgende:
jezuss jij hebt echt nik te doen ofwel??
hele teksten !! hahah
en omdat ze goeie jetsers hebben en een lekker lichaamquote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef Runx het volgende:
[..]
kerel meteen aan neuken denken sjonge
wij nemen zweedse dames aan omdat ze intelligent zijn
Woensdags is ze vrijquote:Op woensdag 17 december 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha laat debbie het maar niet horen/lezen. heej waar is ze trouwens ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |