omdat het werk gewoon echt niet leuk is!quote:
haha okequote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
Gefeliciteerd FUBAR![]()
[ afbeelding ]
vraag me af hoe ze reagerenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha dat zou idd wel een stunt zijn
wtf ben jij nou aan het doen
nou de week doormidden zagen
haha
waarom zoek je dan niet wat anders ?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat het werk gewoon echt niet leuk is!
maar ach collega heeft vrij dus ik kan op mn gemakje doen
da's een onderwerp waar ik het even niet over ga hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 08:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verschil moet er zijn he...
hoe is het met je been?
owja jij bent jarig hequote:
je wil iemand schoppen, maar je been weigert ?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een onderwerp waar ik het even niet over ga hebben![]()
komt omdat ie niet doet wat ik wil
omdat solliciteren nu echt geen nut heeftquote:Op woensdag 17 december 2008 09:28 schreef crazy987 het volgende:
[..]
waarom zoek je dan niet wat anders ?
welke programmeertalen en welke dagen ?quote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef Aho het volgende:
@ Crazy
als je het echt wilt weten....=P
Waar:Gouda.
Uren: 2x3.5uur
Brutoloon? kom ik nog op terug=p
ha ha dan schop ik gewoon met mn goeie beenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:29 schreef crazy987 het volgende:
[..]
je wil iemand schoppen, maar je been weigert ?![]()
morgen runxquote:Op woensdag 17 december 2008 09:18 schreef Runx het volgende:
Goedemorgenallemaal
alles goed met iedereen
haha kan ookquote:Op woensdag 17 december 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dan schop ik gewoon met mn goeie been
Dan zeg ik ook niet: Balen, zeg, hopen dat het snel beter gaat!!!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's een onderwerp waar ik het even niet over ga hebben![]()
komt omdat ie niet doet wat ik wil
ja en ervoor zorgen dat ik alsnog niet zelf onderuit knalquote:Op woensdag 17 december 2008 09:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
haha kan ook
wel goed richten he
hihi dan heb ik dat niet gelezen!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan zeg ik ook niet: Balen, zeg, hopen dat het snel beter gaat!!!
En tja ik heb ook een beetje een middenweek dip...echt geen zin vandaag... maar ja, moet nog veel doen... blablablabla..
gewoon zittend doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 09:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en ervoor zorgen dat ik alsnog niet zelf onderuit knal
Gelukkig, ik was bang dat je het zou zien...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dan heb ik dat niet gelezen!
quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef crazy987 het volgende:
13-jarige jongen met naakte MILF op achterbank
HELD
Gelukkig definieer ik een HELD toch anders...quote:Op woensdag 17 december 2008 09:46 schreef crazy987 het volgende:
13-jarige jongen met naakte MILF op achterbank
HELD
wat zit je dan te huilenquote:Op woensdag 17 december 2008 09:22 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nah daar ga ik niet de moeite voor nemen
tis nu niet zo dat het topic nog echt super leuk is of zo
on to the next one![]()
moet je zn post history eens bekijkenquote:
Mogguh WL! M'n koelkast is leeg!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je zn post history eens bekijken![]()
mogguh! Sgele!![]()
Gast! heb je niets bewaard voor in het vliegtuig dan ?quote:
hihi niet dusquote:Op woensdag 17 december 2008 09:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was bang dat je het zou zien...
Eten en drinken krijg je gewoon in het vliegtuig hequote:Op woensdag 17 december 2008 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Gast! heb je niets bewaard voor in het vliegtuig dan ?
hoi sgele!quote:Op woensdag 17 december 2008 09:54 schreef Sgele het volgende:
Gefeliciteerd met FUBAR!![]()
![]()
en goedemorgen aan de rest
geen drank meer ?quote:
haha, oude snoepertquote:Op woensdag 17 december 2008 09:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eten en drinken krijg je gewoon in het vliegtuig he
Da's 2xquote:Op woensdag 17 december 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen drank meer ?
ff nieuw halen he
krijg trouwens vandaag m`n voorraadje nitraten
quote:
kreeg jij vandaag trouwens niet je voorraadje nitraten ?quote:Op woensdag 17 december 2008 10:00 schreef crazy987 het volgende:
[..]
geen drank meer ?
ff nieuw halen he
krijg trouwens vandaag m`n voorraadje nitraten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.catch ya mby later...#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kreeg jij vandaag trouwens niet je voorraadje nitraten ?
sorryquote:Op woensdag 17 december 2008 10:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's 2xDat had je vanmorgen ook al gezegd
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dank u voor de leuke tijd hier
beller,dracu,sgele,wl,Crazy, en wie ik ook vergeten mag zijn.
have funn in het topicbedankt voor je inzet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.catch ya mby later...De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
http://www.dumpert.nl/med(...)hoen_gif_galore.htmlquote:Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Vanochtend hoorde ik iets heel triests op het nieuws
De kerel die die schoen naar Bush gooide kan worden aangeklaagd wegens poging tot moord op de president van Amerika
hoe triest is dat?
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:03 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
dank u voor de leuke tijd hier
beller,dracu,sgele,wl,Crazy, en wie ik ook vergeten mag zijn.
have funn in het topicBedankt voor uw inzet! En een fijne verjaardag nog!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.catch ya mby later...Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op woensdag 17 december 2008 10:08 schreef crazy987 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)hoen_gif_galore.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |