* crazy987 checkt foboquote:
jij hebt je schapenquote:
kan ook wel vlinders voor je regele !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef crazy987 het volgende:
ik ga eventjes m`n nitraten ophalen
hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:
kindjequote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef crazy987 het volgende:
Aangezien je mn Fobo gechecked hebt weet je precies wie ik benquote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 checkt fobo
ja hoor
wie ben jij
stel je voor
* LL gooit poten op tafelquote:
ga je daar heenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoe meer zielen, hoe meer vreugd
dat is ook mijn motto voor als ik naar zweden ga
ja tochquote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef Runx het volgende:
[..]
ga je daar heen
ik wil regelen dat we in maart ofzo kunnen gaan maarjaiedereen gaat wel weer kutten
oke gaan we zo beginnen !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien je mn Fobo gechecked hebt weet je precies wie ik ben
[..]
* LL gooit poten op tafel
ja is goed!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
kan ook wel vlinders voor je regele !
vuurwerkquote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef crazy987 het volgende:
volgens mij was jij de eerste die zei dat daar niks te doen wasquote:
* -Madskillz28TH maakt foto van danny's hoofd met toetsafdrukken eropquote:Op woensdag 17 december 2008 11:38 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
oke gaan we zo beginnen !!.
DTC_danny legt hoofd op toetsen bord !
Knallersquote:
dat is wat mijn ma zeiquote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
volgens mij was jij de eerste die zei dat daar niks te doen was
goodmeuningquote:
komt dat doordat die slogan iets met een rund heeft en niet met een schaap???quote:
nitraten zijn illegaal hoor, dus dan ben je heeeel stoer als je dat doet !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Knallers
goedkoop en voor kindertjes
quote:
gooeed alleen wel moe maarjaquote:
Jaaah best welquote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat werd ook eens tijd... lekker uitgeslapen deb?
ik heb ook een fobo echt waarquote:Op woensdag 17 december 2008 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Aangezien je mn Fobo gechecked hebt weet je precies wie ik ben
[..]
* LL gooit poten op tafel
Ja lekker lui tot nu toe. Moet vanmiddag fotoreportage maken in het asielquote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
gooeed alleen wel moe maarja
geniet je al een beetje van je vrije dagje ?
oh zielige beestjes. nou suc6quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lekker lui tot nu toe. Moet vanmiddag fotoreportage maken in het asiel
LL is niet nieuw hier hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 11:33 schreef crazy987 het volgende:
[..]
* crazy987 checkt fobo
ja hoor
wie ben jij
stel je voor
wahAHAHA ! my god !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH maakt foto van danny's hoofd met toetsafdrukken eropen zet deze op internet
, gephotoshopped uiteraard
aha naisquote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja lekker lui tot nu toe. Moet vanmiddag fotoreportage maken in het asiel
Eerlijk???quote:
supervlinders ?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:35 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
kan ook wel vlinders voor je regele !
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef Runx het volgende:
[..]
aha naisje kan dat ook doen op mijn schapenweiland
Mwoaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eerlijk???tuurlijk... wilde je bijna als vermist opgeven...
maar mooi dat je weer lekker fris en fruitig bent door het uitslapen
mijn god! er komt geen einde aan!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
swaffelvlinders ?
want die zoek ik nog
ik draai al jaren op dat nederlandse flutvuurwerkquote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nitraten zijn illegaal hoor, dus dan ben je heeeel stoer als je dat doet !
naja tuurlijk is het zielig maar we moeten blij zijn dat zo iets bestaatquote:Op woensdag 17 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh zielige beestjes. nou suc6
het is geen vrijdag godverdegodverquote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn god! er komt geen einde aan!
Als jij ze in doetinchem op wilt halen ... JA.!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:43 schreef crazy987 het volgende:
[..]
supervlinders ?
want die zoek ik nog
Uiteraard moeten we daar blij om zijn. Maar het blijft altijd beetje een vervelende zaakquote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
naja tuurlijk is het zielig maar we moeten blij zijn dat zo iets bestaat
ik heb vroeger stage gelopen in een dierenasiel in enschede, ze verzorgen die dieren echt goedelke dag alles schrobben en schoon maken, en toen ik er was hadden we meer tijd en konden we de honden vaker uitlaten
Oh .. I Forgotquote:Op woensdag 17 december 2008 11:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nitraten zijn illegaal hoor, dus dan ben je heeeel stoer als je dat doet !
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb ook een fobo echt waar
kuch hint ... kuch
Een nieuwe poster?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Als jij ze in doetinchem op wilt halen ... JA.!
haha van die spaanse vlinders.. zijn 2 x zo groot als die normale.. ! zitten in bruine verpakking
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Mwoalijkt wel hoe later ik op sta...hoe luier ik ben
ja, 1 nieuwequote:
Jeweetschquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt bekend... lang leve het ritme van om half 7 opstaan...
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
naja tuurlijk is het zielig maar we moeten blij zijn dat zo iets bestaat
ik heb vroeger stage gelopen in een dierenasiel in enschede, ze verzorgen die dieren echt goedelke dag alles schrobben en schoon maken, en toen ik er was hadden we meer tijd en konden we de honden vaker uitlaten
LL is niet NIEUW!!quote:
Yessss thats me... ik ben dus danny !! .. en heb niet veel te doen op mijn stage... vandaar dat ik hier rondhang!!.. aangenaam kennis te makenquote:
*gaat even op mappy kjiken waar dat isquote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Als jij ze in doetinchem op wilt halen ... JA.!
haha van die spaanse vlinders.. zijn 2 x zo groot als die normale.. ! zitten in bruine verpakking
en ik heb een zwak tegen dieren...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.
iets vergelijkbaars bij jou en je schapen
Hoi Dannyquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Yessss thats me... ik ben dus danny !! .. en heb niet veel te doen op mijn stage... vandaar dat ik hier rondhang!!.. aangenaam kennis te maken
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik heb een zwak tegen dieren...
geen dieren in mijn huis... iieeww...
hahaa idd !!! t lijkt wel een beetje op handele?? of vergis ik me nouquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
*gaat even op mappy kjiken waar dat is
lang leve OV
ik weet niet waar je het ove hebtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
LL is niet NIEUW!!die kwam hier vroeger wel vaak toch LL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ik voel me vereerd dat je me nog kentquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
LL is niet NIEUW!!die kwam hier vroeger wel vaak toch LL?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het ove hebtLadyLikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoel ik
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
haha uiteraard... !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi Dannyik ben Debbie. Ik werk niet op woensdag
o ja en ik ben ontslagen, maar heb alweer
een nieuwe baan waar ik natuurlijk ook hoop op fok! te kunnen.
sorry...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat valt me dan weer even tegen zeg...vooral omdat je een eend als ava hebt
Ik vergeet niet zo snel mensen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat je me nog kent
Ja, kwam hier vaker.. vroegah
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werkenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vergeet niet zo snel mensen hoor
Maar welcome backheb je weer geen ruk te doen?
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
haha uiteraard... !
want een dag zonder FOK is een dag niet geleefd !! haha .. begrijp denk ik wel een beetje waarom je ontslagen ben... heeft het iets met FOK te maken?
ja ik ook , tuurlijk is het zielig, maar de mensen verzorgen de dieren erg goed, alleen de dieren asiel waar ik stage liep werkte samen met de dieren ambulance en als je soms zag wat er binnen kwamquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.
iets vergelijkbaars bij jou en je schapen
haha goede taakverdelingquote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werken
Ik heb geen zin
150 kmquote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
hahaa idd !!! t lijkt wel een beetje op handele?? of vergis ik me nou
nou idd. geen brood meer voor hemquote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat valt me dan weer even tegen zeg...vooral omdat je een eend als ava hebt
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik ook , tuurlijk is het zielig, maar de mensen verzorgen de dieren erg goed, alleen de dieren asiel waar ik stage liep werkte samen met de dieren ambulance en als je soms zag wat er binnen kwamdat mensen dat aan kunnen doen aan dieren echt niet normaal, die eigenaren zullen echt gestraft moeten worden
![]()
maar was wel leuk om stage te lopen
tja kredietcrisis... in de olie&gas sector is dat nauwelijks te merkenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegen
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd. geen brood meer voor hem
juist ja .. snap em.. me zus heeft hetzlefde.. ook een aannemers bedrijf voor de bouw enzo.. die vliegt er de volgende maand uit.. !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegen
en bedankt...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd. geen brood meer voor hem
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja kredietcrisis... in de olie&gas sector is dat nauwelijks te merken
Helemaal niksquote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
juist ja .. snap em.. me zus heeft hetzlefde.. ook een aannemers bedrijf voor de bouw enzo.. die vliegt er de volgende maand uit.. !!
tja wat doe je deraan !?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werken
Ik heb geen zin
ach ja, geen idee waar het naartoe gaat, maar volgens mij kan ik nog op genoeg plaatsen aan de gang, mocht het nodig zijn...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jadat geluk heb jij
ik hoop dat het bij me volgende werkgever wel stabiel blijft
aangezien de autohandel er ook onder te lijden heeft. Maar volgens hem is dat bij hun
(nog) niet het geval
goed bezig meidquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenwat ze die dieren aan kunnen doen.
Bah...ik kom vast kapot thuis vanmiddag. Maar ik probeer wel iets met de foto's te doen
aandacht vragen voor het asiel en de beestjes
ja dat snap ik ja.. administratief werk???quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helemaal niksdaarom ben ik blij dat ik al wat anders heb gevonden
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff nietquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja, geen idee waar het naartoe gaat, maar volgens mij kan ik nog op genoeg plaatsen aan de gang, mocht het nodig zijn...
mjaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef DTC_danny het volgende:
pfff jezus... nou denk dat je dat beter zelf effe naar belgie kunt gaan wahah..!! ..
Niet via Lanakenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef DTC_danny het volgende:
pfff jezus... nou denk dat je dat beter zelf effe naar belgie kunt gaan wahah..!! ..
ja, ook op voetgangersquote:
dan zou je 1x in de week mijn kamer wel mogen deonquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff niet
Dit jaar zijn ze goed bezigquote:
ik hoop niet dat je dat hoeft tegen te komenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenwat ze die dieren aan kunnen doen.
Bah...ik kom vast kapot thuis vanmiddag. Maar ik probeer wel iets met de foto's te doen
aandacht vragen voor het asiel en de beestjes
ja dat is zeker zo... ik kan ook gewoon niet te lang stilzitten... was vorige maand twee dagen ziek... pff ik wist niet hoe snel ik weer moest gaan werken...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff niet
True het viel me eerst wat tegen qua vacatures enzo, maar toen toch. En nu wordt ik doorquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja dat snap ik ja.. administratief werk???
ach ja tis ook niet zo heel moeilijk om weer wat nieuws te vinden als je ergens goed in bent tog?
eet smakelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga eten . tot later
en daar is tie weer
[ afbeelding ]
baarle-nassau en ulvenhout is ook niet handig.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet via Lanaken
ben tot nu toe iedere dag aangehouden voor controle
Neej ik heb Spike toch alquote:Op woensdag 17 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dat hoeft tegen te komenmisschien zie je wel een leuk hondje
die je kan meenemen
maar wel , nais dat je aandacht vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |