quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
en omdat ze goeie jetsers hebben en een lekker lichaam
ONTKEN HET MAAR NIET
dat bedoel ikquote:
OOPS! Did my sarcasm hurt your feelings?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ONTKEN HET MAAR NIET
dat valt best wel mee vind ikquote:Op woensdag 17 december 2008 11:18 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ONTKEN HET MAAR NIET
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt best wel mee vind ikdies wel oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat valt best wel mee vind ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ligt eraan natuurlijk he !
je moet ze VULLEN !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen. Zweedse dames daar moet je niet alleen over lullen (woordgrapje) maar die moet je ervaren
weet jij wel meer van of niet ouwe snoepzakquote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen. Zweedse dames daar moet je niet alleen over lullen (woordgrapje) maar die moet je ervaren
nou ik zou best een avondje plezier ermee willen hebben hoor.quote:
ja sinds dat verhaal van jou, ben ik echt geneigd wow te gaan spelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
ja ik ookquote:Op woensdag 17 december 2008 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zou best een avondje plezier ermee willen hebben hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:25 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik ook
ik ga ff computer een dvd brander in een computer zettentotso
Thnx man !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:25 schreef MaleDuck het volgende:
Ow welkom danny... zo te zien kan je goed meekomen met crazy en WL
is geen msn gekquote:Op woensdag 17 december 2008 11:28 schreef DTC_danny het volgende:
keep on talking people !!....
NIET LULLEN MAAR VULLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
kunnen we er wel van makenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |