ja, 1 nieuwequote:
Jeweetschquote:Op woensdag 17 december 2008 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
klinkt bekend... lang leve het ritme van om half 7 opstaan...
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:44 schreef Runx het volgende:
[..]
naja tuurlijk is het zielig maar we moeten blij zijn dat zo iets bestaat
ik heb vroeger stage gelopen in een dierenasiel in enschede, ze verzorgen die dieren echt goedelke dag alles schrobben en schoon maken, en toen ik er was hadden we meer tijd en konden we de honden vaker uitlaten
LL is niet NIEUW!!quote:
Yessss thats me... ik ben dus danny !! .. en heb niet veel te doen op mijn stage... vandaar dat ik hier rondhang!!.. aangenaam kennis te makenquote:
*gaat even op mappy kjiken waar dat isquote:Op woensdag 17 december 2008 11:45 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Als jij ze in doetinchem op wilt halen ... JA.!
haha van die spaanse vlinders.. zijn 2 x zo groot als die normale.. ! zitten in bruine verpakking
en ik heb een zwak tegen dieren...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.
iets vergelijkbaars bij jou en je schapen
Hoi Dannyquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
Yessss thats me... ik ben dus danny !! .. en heb niet veel te doen op mijn stage... vandaar dat ik hier rondhang!!.. aangenaam kennis te maken
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en ik heb een zwak tegen dieren...
geen dieren in mijn huis... iieeww...
hahaa idd !!! t lijkt wel een beetje op handele?? of vergis ik me nouquote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef crazy987 het volgende:
[..]
*gaat even op mappy kjiken waar dat is
lang leve OV
ik weet niet waar je het ove hebtquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
LL is niet NIEUW!!die kwam hier vroeger wel vaak toch LL?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Ik voel me vereerd dat je me nog kentquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
LL is niet NIEUW!!die kwam hier vroeger wel vaak toch LL?
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het ove hebtLadyLikeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bedoel ik
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
haha uiteraard... !quote:Op woensdag 17 december 2008 11:48 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hoi Dannyik ben Debbie. Ik werk niet op woensdag
o ja en ik ben ontslagen, maar heb alweer
een nieuwe baan waar ik natuurlijk ook hoop op fok! te kunnen.
sorry...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat valt me dan weer even tegen zeg...vooral omdat je een eend als ava hebt
Ik vergeet niet zo snel mensen hoorquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd dat je me nog kent
Ja, kwam hier vaker.. vroegah
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werkenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik vergeet niet zo snel mensen hoor
Maar welcome backheb je weer geen ruk te doen?
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
haha uiteraard... !
want een dag zonder FOK is een dag niet geleefd !! haha .. begrijp denk ik wel een beetje waarom je ontslagen ben... heeft het iets met FOK te maken?
ja ik ook , tuurlijk is het zielig, maar de mensen verzorgen de dieren erg goed, alleen de dieren asiel waar ik stage liep werkte samen met de dieren ambulance en als je soms zag wat er binnen kwamquote:Op woensdag 17 december 2008 11:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor dieren. ik zou ze gelijk allemaal mee willen nemen.
iets vergelijkbaars bij jou en je schapen
haha goede taakverdelingquote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werken
Ik heb geen zin
150 kmquote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
hahaa idd !!! t lijkt wel een beetje op handele?? of vergis ik me nou
nou idd. geen brood meer voor hemquote:Op woensdag 17 december 2008 11:49 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dat valt me dan weer even tegen zeg...vooral omdat je een eend als ava hebt
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef Runx het volgende:
[..]
ja ik ook , tuurlijk is het zielig, maar de mensen verzorgen de dieren erg goed, alleen de dieren asiel waar ik stage liep werkte samen met de dieren ambulance en als je soms zag wat er binnen kwamdat mensen dat aan kunnen doen aan dieren echt niet normaal, die eigenaren zullen echt gestraft moeten worden
![]()
maar was wel leuk om stage te lopen
tja kredietcrisis... in de olie&gas sector is dat nauwelijks te merkenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |