quote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd. geen brood meer voor hem
juist ja .. snap em.. me zus heeft hetzlefde.. ook een aannemers bedrijf voor de bouw enzo.. die vliegt er de volgende maand uit.. !!quote:Op woensdag 17 december 2008 11:52 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Nee dat niet eens hahaha. Ik werk voor een bouwbedrijf (weet niet of je het nieuws de laatste tijd hebt gevolgd?) het gaat daar slecht dus ze gaan saneren. Heb gister gehoord dat behalve de uitzendkrachten er nog meer mensen uitvliegen
en bedankt...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou idd. geen brood meer voor hem
Jaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja kredietcrisis... in de olie&gas sector is dat nauwelijks te merken
Helemaal niksquote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
juist ja .. snap em.. me zus heeft hetzlefde.. ook een aannemers bedrijf voor de bouw enzo.. die vliegt er de volgende maand uit.. !!
tja wat doe je deraan !?
Gelijk heb jequote:Op woensdag 17 december 2008 11:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, vanmorgen hoop gedaan en mn collega heeft toen geluierd, nu is het haar beurt om te werken
Ik heb geen zin
ach ja, geen idee waar het naartoe gaat, maar volgens mij kan ik nog op genoeg plaatsen aan de gang, mocht het nodig zijn...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jadat geluk heb jij
ik hoop dat het bij me volgende werkgever wel stabiel blijft
aangezien de autohandel er ook onder te lijden heeft. Maar volgens hem is dat bij hun
(nog) niet het geval
goed bezig meidquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenwat ze die dieren aan kunnen doen.
Bah...ik kom vast kapot thuis vanmiddag. Maar ik probeer wel iets met de foto's te doen
aandacht vragen voor het asiel en de beestjes
ja dat snap ik ja.. administratief werk???quote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Helemaal niksdaarom ben ik blij dat ik al wat anders heb gevonden
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff nietquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ach ja, geen idee waar het naartoe gaat, maar volgens mij kan ik nog op genoeg plaatsen aan de gang, mocht het nodig zijn...
mjaquote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef DTC_danny het volgende:
pfff jezus... nou denk dat je dat beter zelf effe naar belgie kunt gaan wahah..!! ..
Niet via Lanakenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:55 schreef DTC_danny het volgende:
pfff jezus... nou denk dat je dat beter zelf effe naar belgie kunt gaan wahah..!! ..
ja, ook op voetgangersquote:
dan zou je 1x in de week mijn kamer wel mogen deonquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff niet
Dit jaar zijn ze goed bezigquote:
ik hoop niet dat je dat hoeft tegen te komenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat vanmiddag niet tegen te komenwat ze die dieren aan kunnen doen.
Bah...ik kom vast kapot thuis vanmiddag. Maar ik probeer wel iets met de foto's te doen
aandacht vragen voor het asiel en de beestjes
ja dat is zeker zo... ik kan ook gewoon niet te lang stilzitten... was vorige maand twee dagen ziek... pff ik wist niet hoe snel ik weer moest gaan werken...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach er is altijd wel werk te vinden toch? Al moet ik gaan schoonmaken. Maar dat hoeft dan gelukkig nog ff niet
True het viel me eerst wat tegen qua vacatures enzo, maar toen toch. En nu wordt ik doorquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef DTC_danny het volgende:
[..]
ja dat snap ik ja.. administratief werk???
ach ja tis ook niet zo heel moeilijk om weer wat nieuws te vinden als je ergens goed in bent tog?
eet smakelijkquote:Op woensdag 17 december 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga eten . tot later
en daar is tie weer
[ afbeelding ]
baarle-nassau en ulvenhout is ook niet handig.quote:Op woensdag 17 december 2008 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Niet via Lanaken
ben tot nu toe iedere dag aangehouden voor controle
Neej ik heb Spike toch alquote:Op woensdag 17 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
ik hoop niet dat je dat hoeft tegen te komenmisschien zie je wel een leuk hondje
die je kan meenemen
maar wel , nais dat je aandacht vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |