Idd, en wat een rommelige aflevering.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef henkde_j het volgende:
Nou nou, het afkicken heeft wel z'n vruchten afgeworpen![]()
Clean:
Niels
Annelies
Terugval:
Dennis
Jet
Ries
Marvin
Christiaan
(Andy)
Gert Jan dus ook clean, weliswaar na een terugval.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef henkde_j het volgende:
Nou nou, het afkicken heeft wel z'n vruchten afgeworpen![]()
Clean:
Niels
Annelies
Terugval:
Dennis
Jet
Ries
Marvin
Christiaan
(Andy)
TBS?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:23 schreef Specularium het volgende:
En waar was Andy? Helemaal naar de klote?
Doodquote:Op maandag 19 januari 2009 00:23 schreef Specularium het volgende:
Je zag eerder toch al dat het addiction care was?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:20 schreef henkde_j het volgende:
Heheh. Eigenlijk mag Niels toch geen reclame maken? Balkje over bedrijfsnaam en niezen over de vermelding van de website
Ik denk dat Filemon te bang was om 'm op te zoeken en ze dus maar verzonnen hebben dat ie onvindbaar isquote:Op maandag 19 januari 2009 00:23 schreef Specularium het volgende:
Ja, ik had ook wel verwacht dat ze meegingen naar dat feest van christiaan of zo.. Ze hebben het er wel makkelijk van afgedaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:47 schreef northernlight81 het volgende:
Maar waarom hebben ze Annelies nou niet opgezocht of in ieder geval even gebeld. Ze was niet thuis en daarmee namen ze genoegen.
Geen enkele organisatie gaat natuurlijk een camerateam van afkicken binnenlaten. Maarja, opzich hebben ze iedereen al eens langs laten komen met hun vertyfte kop als ze onder invloed waren, hoeft opzich wat mij betreft niet nog een keer over.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik had ook wel verwacht dat ze meegingen naar dat feest van christiaan of zo.. Ze hebben het er wel makkelijk van afgedaan.
Ze woont bij mij in de buurt, ik zal een oogje openhouden de volgende keer dat ik in die winkel benquote:Op maandag 19 januari 2009 00:47 schreef northernlight81 het volgende:
Maar waarom hebben ze Annelies nou niet opgezocht of in ieder geval even gebeld. Ze was niet thuis en daarmee namen ze genoegen.
en christiaan die er dus nog 20x kutter uitzag dan daarvoor "Ja ik heb nog een keer gebruikt laatst maar ik ga wel stoppen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 07:57 schreef Longmen het volgende:
Die rappert (Marvin??) is ook een loser hoor. "ik blow nog af en toe" nog net zoveel dus.
Dat was van de zomer toch opgenomen? Jammer dat ze geen update meer van hem hadden. Maar ik geloof niet dat het helemaal goed is gegaan met Crhistiaan, en dan druk ik me nog positief uit.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en christiaan die er dus nog 20x kutter uitzag dan daarvoor "Ja ik heb nog een keer gebruikt laatst maar ik ga wel stoppen hoor"
Nou, die Ries vond ik er ook niet echt lekker gezond uit zien.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en christiaan die er dus nog 20x kutter uitzag dan daarvoor "Ja ik heb nog een keer gebruikt laatst maar ik ga wel stoppen hoor"
Ja, er lag wat sneeuw en was erg koud. Edy vond het dus niet nodig nog wat te zeggen, zoals vorig seizoen. Ik blijf erbij dat het erg jammer is dat ze geen recentere update hadden van Annelies. Zo'n Hyves zegt echt niets.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:42 schreef MikeyMo het volgende:
ik begrijp nou wel waarom die aflevering dus niet online stond... zo te zien waren ze nog bezig met opnames vorige week
Ja inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 10:57 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ja, er lag wat sneeuw en was erg koud. Edy vond het dus niet nodig nog wat te zeggen, zoals vorig seizoen. Ik blijf erbij dat het erg jammer is dat ze geen recentere update hadden van Annelies. Zo'n Hyves zegt echt niets.
Annelies zei dacht ik in die winkel dat ze 8 weken clean was, dus 4 weken na de laatste aflevering. De meeste hadden dacht ik hun terugval pas later, dus ik durf er mijn hand echt niet voor in het vuur te steken.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:17 schreef MissCupcake het volgende:
Behalve bij Annelies en Christiaan. Dat was in de zomer opgenomen.
Maar bij de vorige serie was de terugblik 2 maanden nadat ze eruit waren opgenomen.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:03 schreef MissCupcake het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Jammer dat ze niet zoals de vorige serie nog eventjes met zijn allen om de tafel zaten.
Maar ik geloof dat de mensen uit de vorige serie ook wat betere scores hadden qua afkicken
Ik miste echt het groepsgevoel.
Ik denk dat Filemon twee weken geleden bij Jet was. Toen lag er in Zwolle wel aardig wat.quote:Op maandag 19 januari 2009 11:15 schreef RaymanNL het volgende:
Wanneer was deze uitzending nou opgenomen dan? Ik hoor iets over sneeuw? Dan moet het november/december zijn geweest ofzo? Ik moet de uitzending trouwens nog zien.
Heet die Gert-Jan echt Hennipman van zijn achternaamquote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef redcable het volgende:
en die gert-jan met z;n koksmuts
En z'n pannenkoeken hyves http://pannaria.hyves.nl/
Idd. Wat een pretentieuze mongool is het ook. Destijds in dat 'huis' kon hij nog geen pannenkoekje bakken.quote:Op maandag 19 januari 2009 18:59 schreef redcable het volgende:
en die gert-jan met z;n koksmuts
En z'n pannenkoeken hyves http://pannaria.hyves.nl/
In de eerste aflevering stelde hij zichzelf voor aan de groep. Hij zei toen iets in de trant van: Ook mensen zoals ik kunnen verslaafd raken. Toen zei Christiaan: wat voor soort ben jij dan en wat zijn wij dan? Lekkere binnenkomerquote:Op maandag 19 januari 2009 19:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Wat een pretentieuze mongool is het ook. Destijds in dat 'huis' kon hij nog geen pannenkoekje bakken.
Hij is ook nog steek veranderd met zijn ingestudeerde melige grapjes. Ook hoe hij afsloot gister tegen Filemon: "En niet verslaafd raken aan m'n pannenkoeken he". Met een gemaakte lach en wanhopige blik zich afvragend of er mensen zijn die lachen. Wat een koekebakker.
En nog niet ingestudeerd ook.quote:
Ik ben het wel met je eens behalve met dit argument. Als hij gewoon een goed idee heeft en dat wordt een succes, maakt het geen fuck uit dat hij nog geen pannenkoek kon bakken. Dat is juist het makkelijkste deel van het beginnen van zo'n bedrijfje, iedereen kan dat zo leren in een halve dag.quote:Op maandag 19 januari 2009 19:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. Wat een pretentieuze mongool is het ook. Destijds in dat 'huis' kon hij nog geen pannenkoekje bakken.
Nee uiteraard is dat niet heel relevant.. Maar het past wel erg bij hem om er zoveel over te praten en dat dan niet te kunnen. Niet dat het wel goed kunnen iets zou zeggen, maar het typeert hem wel imo.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens behalve met dit argument. Als hij gewoon een goed idee heeft en dat wordt een succes, maakt het geen fuck uit dat hij nog geen pannenkoek kon bakken. Dat is juist het makkelijkste deel van het beginnen van zo'n bedrijfje, iedereen kan dat zo leren in een halve dag.
Ik vond dat hij sowieso een beetje té enthousiast was. Ik hoop dat dat is omdat hij goed weet waar hij zit en vooral vandaan kwam, want ik zie hem zo weer terugvallen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef Mascleta het volgende:
Is die BMW op die oprit nou van Niels?? want dan loopt die volgens mij wel iets te hard van stapel
http://pannaria.hyves.nl/(...)eo/386808642/0/l7dw/ Damn dat lachje weer
Cool zeg.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn broer had Niels ff gekrabbeld..:
Jet gaat naar een afkickkliniek in Zuid-Afrika, en Niels betaalt haar behandeling!
Ze had een week of 8 na de behandeling een vervolgtraject kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:46 schreef Burdie het volgende:
Wel schrijnend dat ze die hulp nu pas krijgt.
Die scooters ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:26 schreef Mascleta het volgende:
Is die BMW op die oprit nou van Niels?? want dan loopt die volgens mij wel iets te hard van stapel
http://pannaria.hyves.nl/(...)eo/386808642/0/l7dw/ Damn dat lachje weer
LOL NL'se mentaliteit in een notendop.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vond dat hij sowieso een beetje té enthousiast was. Ik hoop dat dat is omdat hij goed weet waar hij zit en vooral vandaan kwam, want ik zie hem zo weer terugvallen.
Van coke word je overmoedig.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:29 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vond dat hij sowieso een beetje té enthousiast was. Ik hoop dat dat is omdat hij goed weet waar hij zit en vooral vandaan kwam, want ik zie hem zo weer terugvallen.
Daar heeft ze vermoedelijk geen zak aan omdat het een kortdurende behandeling is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:23 schreef 9611Niels het volgende:
Jet gaat naar een afkickkliniek in Zuid-Afrika, en Niels betaalt haar behandeling!
Wie zegt dat? Dat het een kortdurige behandeling is.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daar heeft ze vermoedelijk geen zak aan omdat het een kortdurende behandeling is.
Jet heeft een LANGDURIGE behandeling nodig (geeft ze zelf ook aan).
Ik kan het idd niet 100 procent hardmaken, maar in deze luxe gaan ze Jet volgens mij echt niet minimaal een jaar 'vasthouden', en ik denk dat ze minimaal een jaar intern nodig heeft om een kans(je) te maken clean te blijven.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:04 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dat het een kortdurige behandeling is.
Ze waren daar aan het verbouwen, die BMW kan ook van de aannemer zijn, of misschien wel van Filemon of van Niels zijn vader, zegt niks.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:35 schreef Mascleta het volgende:
Ben ik nou de enige die die toko van Niels een raar verhaal vind?
Niels was zwaar verslaaft aan coke en GHB en die rotzooi, hij had een enorme schuld, liegt en bedriegt, en start opeens een bedrijf.
- www.addictioncare.nl ( zal toch niet het goedkoopste domeinnaampjes zijn )
- Logo's briefpapier website ( heeft toch ook wat gekocht om te laten maken )
- Dikke BMW op oprit. ( ik weet niet waar dat opeens vandaan komt )
- mooi bedrijfspand
Ik zie hem niet in staat een volledig bedrijf te runnen, mensen in verslavingszorg zijn doorgaans toch professionals met een lange opleiding.
Niels liep tijdens de serie dagelijks in stone island kleding, ook zijn manier van opvattingen en taalgebruik dat getuigde ervan dat hij een fanatiek voetbalhooligan was. oostfront???
Ik vind het hele verhaal nogal raar.
http://player.omroep.nl/?aflID=8713831quote:Op woensdag 14 januari 2009 15:54 schreef Petfles het volgende:
Uitzending 11 nog steeds niet online..![]()
Ben benieuwd wie er clean zijn gebleven!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 03:49 schreef northernlight81 het volgende:
Ik zie toevallig net dit:
http://www.curatoren.nl/fo/verslag_faillprofiel.php?id=115194
Cascade international van Edy is dus failliet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |