abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 17:49:27 #102
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_64694799
wat was de naam van die begeleidster?
pi_64695564
Edy Eland is de eigenares van een verslavingskliniek en zij is de baas daar zeg maar en en counselor (begeleidster). Marcus is die mannelijke counselor en Sandra is de nachtzuster.
  maandag 5 januari 2009 @ 18:38:00 #104
139407 jorienvdherik
pi_64696861
  maandag 5 januari 2009 @ 18:54:05 #105
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_64697486
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  maandag 5 januari 2009 @ 18:57:08 #106
139407 jorienvdherik
pi_64697595
zag je die mooie kont gister?
pi_64697791
Tenenkrommend ook hoor dat een heroineverslaafde een traject ingestuurd wordt van 4 weken, wat duidelijk niet genoeg is om van díe drug af te kicken en dat ze daarna dan gewoon nergens heen kan. Dan hadden ze die 4 weken niet met haar in moeten gaan.

En die Marcus vind ik gewoon zo verschrikkelijk nep. Niet eens perse onoprecht ofzo, maar iets in hem klopt niet. Hij praat te veel het boekje na ofzo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64698099
Dat vind ik ook echt te slecht voor woorden, ze hadden van tevoren al moeten zorgen dat Jet na die 4 weken ergens anders terecht zou kunnen. Nu zal het me echt verbazen als ze nog clean is volgende week.

Maar die Edy Eland is sowieso niet onomstreden. Op internet lees je maar weinig positieve verhalen over haar kliniek (Cascade international). Zelfs berichten van oplichterij enzo. Ze heeft dat ook niet, net zoals bijvoorbeeld Keith Bakker, opgericht uit onvrede over de huidige klinieken of om mensen te helpen, maar puur omdat ze dacht dat dit een gat in de markt was en er veel mee te verdienen valt. Het is echt een zakenvrouw.
pi_64699544
Is aflevering 10 de laatste?
  maandag 5 januari 2009 @ 19:54:53 #110
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64700306
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef LoudGirl het volgende:
Is aflevering 10 de laatste?
volgende week een aflevering waar ze terugkomen na 2 maanden
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_64700590
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef northernlight81 het volgende:
Dat vind ik ook echt te slecht voor woorden, ze hadden van tevoren al moeten zorgen dat Jet na die 4 weken ergens anders terecht zou kunnen. Nu zal het me echt verbazen als ze nog clean is volgende week.
Nee Jet is volgens mij gewoon in d'r oude leventje teruggevallen aangezien ze met oud&nieuw alweer op een teknoparty stond.
0023
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 5 januari 2009 @ 20:01:24 #112
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64700655
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef ikJur het volgende:

[..]

Nee Jet is volgens mij gewoon in d'r oude leventje teruggevallen aangezien ze met oud&nieuw alweer op een teknoparty stond.
dat hoeft niet, dr stond toch al eerder verteld dat t dik n jaar geleden is opgenomen, misschien heeft ze die vervolgclinic al achter de rug
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  † In Memoriam † maandag 5 januari 2009 @ 20:29:55 #113
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_64702180
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef ikJur het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze bij een teknoparty was?
:')
pi_64702367
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een clown ben je ook
  maandag 5 januari 2009 @ 20:42:23 #115
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64702899
Krabbel bij Ries:
quote:
Lieve Ries,Wens je ook een zeer vruchtbaar 2009 toe!(Denk wel aan je hoor!Had zelf je zus op Hyves bericht!helaas niks meer van jou gehoord!)Ikzit bijna nooit op Hyves wel op MSN geef je mn mail adres jet.p76@live.nl hoop dat snel een mailtje naar mij stuurt & dat je maybe ook op messenger zit zodat we es kunnen chatten!!!iksta helaas nog steeds op de wachtlijst voor vervolg behandeling,aankomende donderdag weer voor gesprek naar Zwolle & hopelijk zit er wat schot erin want het duurt mij echt telang!!!
Dag lieverd,ben je niet vergeten hoor hoop snel wat tevernemen van je(k) Jet
Jet heeft dus nog steeds niet de vervolgbehandeling
[..]
  maandag 5 januari 2009 @ 20:45:22 #116
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64703073
Oh ja, die Ries is natuurlijk zo gay als wat, voor diegene die dat nog niet doorhadden
[..]
pi_64703775
Belachelijk dat Jet nog steeds niet behandeld is. In vier weken afkicken van Heroïne zonder nazorg
  maandag 5 januari 2009 @ 21:14:03 #118
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_64704660
Schandalig inderdaad...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_64714958
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze bij een teknoparty was?
omdat ik daar ook was
0023
pi_64715042
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Dat heb ik dus geprobeerd en alles lukte behalve dat laatste. Ik weet niet precies waar ik die link moet neerzetten. Ik heb een NL pratende vlc player en na het kiezen van open netwerk stream staan er meerdere opties, met udp; http; rtsp of zoiets als keuzemogelijkheden. Ik heb deze allemaal geprobeerd, maar bij geen van allen doet ie het. Weet iemand wat er hier verkeerd gaat?

p.s. dat customize zie ik dus nergens staan in dat veld bij open netwerk stream omdat het een player in het nederlands is.
Hier werkt het via open network, ik heb de engelse versie, er staat wel een http selectie voor.
pi_64715110
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belachelijk dat Jet nog steeds niet behandeld is. In vier weken afkicken van Heroïne zonder nazorg
Je kon gister mooi horen hoe er langs elkaar heen gewerkt wordt.
Er was al een afspraak voor Jet gemaakt maar de vervolgkliniek wilde eerst afwachten
hoe die behandeling daar aansloeg, maarja 4 weken zijn zo om en als er niet gebeld wordt
krijg je dit soort onnodige wachttijden.

En die Gert-Jan geloof ik niet meer.
pi_64715739
Het is geloof ik in Maart of April opgenomen, dus dan kan het dat ze met nieuwjaar een keer op stap gaat. Naar een tekknopaty hoeft niet te betekenen dat ze ook dugs gebruikt. Maar als ze nu dus meldde dat ze nog steeds op de wachtlijst staat voor een vervolg behandeling is ze weer teruggevallen lijkt me, anders is die vervolg behandeling haast niet meer nodig. Ook zegt ze dus in afl 10 nog heroine te willen gebruiken (nog 1x afscheid nemen, dan heb je ook niet heel veel geleerd daar).

En die vervolgklinieken hebben gewoon standaardprocedures en ik denk dat Edy een slechte naam heeft bij die andere klinieken.
pi_64715848
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:20 schreef northernlight81 het volgende:

En die vervolgklinieken hebben gewoon standaardprocedures en ik denk dat Edy een slechte naam heeft bij die andere klinieken.
Dat zou me ergens weer niks verbazen.
pi_64716410
Als je de reacties hier leest is dat niet echt positief. En er zitten dus mensen tussen die met Edy te maken hebben gehad. Christina uit seizoen 1 is wel positief en nog enkele.

Maar ook uit seizoen 1, hoe kun je een alcoholverslaafde al na 3 weken op stap laten gaan en zonder begeleiding tussen allemaal zatte mensen in zichzelf laten vermaken. Hij kon het bier zo pakken. En in seizoen 2, hoe kan het nou dat er een stuk of 5-6 van de 9 man 's nachts meerdere malen weten te 'ontsnappen' om bier te stelen.

Ook in seizoen 1, Mike die in de tuin daar staat te blowen en in de supermarkt 2 pilsjes koopt en die buiten opzuipt (ook na een paar dagen al ofzo). Natuurlijk doen ze dit allemaal zelf, maar ze zitten daar niet voor niets. Het is wel leuke televisie.
pi_64721192
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 02:11 schreef northernlight81 het volgende:
Als je de reacties hier leest is dat niet echt positief. En er zitten dus mensen tussen die met Edy te maken hebben gehad. Christina uit seizoen 1 is wel positief en nog enkele.

Maar ook uit seizoen 1, hoe kun je een alcoholverslaafde al na 3 weken op stap laten gaan en zonder begeleiding tussen allemaal zatte mensen in zichzelf laten vermaken. Hij kon het bier zo pakken. En in seizoen 2, hoe kan het nou dat er een stuk of 5-6 van de 9 man 's nachts meerdere malen weten te 'ontsnappen' om bier te stelen.

Ook in seizoen 1, Mike die in de tuin daar staat te blowen en in de supermarkt 2 pilsjes koopt en die buiten opzuipt (ook na een paar dagen al ofzo). Natuurlijk doen ze dit allemaal zelf, maar ze zitten daar niet voor niets. Het is wel leuke televisie.
Ik durf te wedden dat die momenten geregisseerd zijn om nog wat leuke momenten in de serie te hebben.
pi_64724538
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Gehannes het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat die momenten geregisseerd zijn om nog wat leuke momenten in de serie te hebben.
Ik kan het me niet voorstellen, ondanks dat Filemon er wel bij was toen 's avonds en Niels toen nog overgehaald had het weg te gooien. Filemon zal daar echt niet iedere avond slapen. Misschien is hij gebeld door het BNN-team dat daar wel slaapt. Mooi toneelstukje van Filemon de volgende ochtend toen hij ging vragen wie het gedaan had.
Maar Edy zou dat toch nooit toestaan om de reputatie van haar kliniek niet naar de klote te helpen.
pi_64741005
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef MikeyMo het volgende:
Oh ja, die Ries is natuurlijk zo gay als wat, voor diegene die dat nog niet doorhadden
Volgens mij is ie bi want hij heeft ook wel eens over lekkere wijven enz.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:45:19 #128
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64741727
mjah en hij had ook allemaal posters van lekkere wijven, anderzijds zou dat natuurlijk allemaal show kunnen zijn
[..]
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2009 @ 20:02:12 #129
pi_64742581
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:50 schreef ikJur het volgende:

[..]

omdat ik daar ook was
en, hoe zag ze eruit

Maar als ze echt binnenkort pas kan worden opgenomen is de kans wel heel groot dat ze in de tussentijd is teruggevallen en is het hele afkicken tvgebeuren nutteloos geweest voor dr.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:21:41 #130
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_64751998
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:54 schreef Specularium het volgende:
En die Gert-Jan geloof ik niet meer.
Want ? Mis ik iets ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_64791251
Hahah die stem uit de ANWB reclame is nét Jet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_64793922
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Bellic het volgende:

[..]

Dat heet ontkenningsfase
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_64796686
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Bellic het volgende:

[..]

Tja, soms lijken dingen anders dan ze zijn. Ik dacht ook dat Antoine Bodar, Beau van Erven Dorens, Tijs van den Brink, Jort Kelder, Ruben NicolaÏ, Dennis Storm homo's waren. Alhoewel ik bij sommigen nog steeds mijn twijfels heb.
[Seinfeld modus aan:]'Not that there is anything wrong with that!' [/Seinfeld modus uit]
Er is leven na de lach.
pi_64799209
Niels zei in een van de 1e afleveringen iets als "" hang jij je ballen dan bij mannen in de kont?" oid. Waarop Ries ja antwoorde.
pi_64800271
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Tja, soms lijken dingen anders dan ze zijn. Ik dacht ook dat Antoine Bodar, Beau van Erven Dorens, Tijs van den Brink, Jort Kelder, Ruben NicolaÏ, Dennis Storm homo's waren. Alhoewel ik bij sommigen nog steeds mijn twijfels heb.
[Seinfeld modus aan:]'Not that there is anything wrong with that!' [/Seinfeld modus uit]
Plasterk!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_64800359
Ries haalde tijdens een gesprek met Edi ook z'n sexualiteit aan, toen ze het hadden over dingen die 'm dwars zaten oid.
But if you could just see the beauty These things I could never describe
These pleasures a wayward distraction This is my one lucky prize
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:30:41 #137
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64800405
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Plasterk!
daar had ik ook tijdenlang mijn twijfels over...

Rutger van Geenstijl vind ik ook zo'n twijfelgeval
[..]
pi_64802392
Die heroine verslaafde van vorig jaar is die wel meteen in een vervolgprogramma opgenomen dan?
Daar ging het geloof ik wel goed mee toch?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64802561
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef elcastel het volgende:

[..]

Want ? Mis ik iets ?
Deze post:
[BNN] Afkicken
Lees ook de post daaronder even.

Ik geloof hem ook niet.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:08:13 #140
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_64832776
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Deze post:
[BNN] Afkicken
Lees ook de post daaronder even.

Ik geloof hem ook niet.
Ik twijfel ook vanaf vrijwel het begin aan zijn integriteit.
Vooral als je kijkt naar zijn televisie ambities en houding.
Altijd het beste beentje voor zetten, zich in de kijker spelen en het heilige boontje uithangen, iets wat ik geen andere "afkicker" zie doen.
Hij is ook totaal het tegenovergestelde van alle deelnemers (zowel seizoen 1 als dit seizoen).
Het type "goed opgevoed/geleid persoon uit een goed milieu" is uiteraard wel de insteek van BNN geweest in deze..

Trouwens.. Hennipman
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:11:05 #141
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64832909
Hij doet het wel voortreffelijk, zo 4 weken lang niet alleen zonder wiet maar ook zonder sigaretten en dat laatste wirdt wel door iedereen om hem heen gebruikt....
[..]
pi_64833146
Intressant topic ik val er midden in dus val ongetwijfeld in herhaling:

• Is bekend hoe de mensen uit de eerste reeks er nu aan toe zijn?

• Linkje naar de kliniek in Arnhem?

en ja ook ik denk dat dit niet allemaal echt is
  • Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_64833492
    ja gasten jullie moeten niet overal een complot achter zoeken. gert jan is gewoon een vreemde snuiter maar dat bnn er acteurs bij stopt lijkt me heel erg sterk.
    0023
    pi_64836687
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef RonBurgundy het volgende:

[..]

Ik twijfel ook vanaf vrijwel het begin aan zijn integriteit.
    Vooral als je kijkt naar zijn televisie ambities en houding.
    Altijd het beste beentje voor zetten, zich in de kijker spelen en het heilige boontje uithangen, iets wat ik geen andere "afkicker" zie doen.
    Hij is ook totaal het tegenovergestelde van alle deelnemers (zowel seizoen 1 als dit seizoen).
    Het type "goed opgevoed/geleid persoon uit een goed milieu" is uiteraard wel de insteek van BNN geweest in deze..

Trouwens.. Hennipman
    Zijn hyves heet ook hennipman, misschien daarom. Ik vind het te ver gezocht. Vraag me dan altijd af waarom BNN dat zou doen. Een gewone verslaafde zorgt al voor genoeg spektakel.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 07:01:51 #145
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_64838926
    Zijn achternaam is dan ook Hennip man

Overigens kon ik de site van de panneria gister totaal niet meer vinden
    [..]
      vrijdag 9 januari 2009 @ 07:03:40 #146
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_64838934
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 07:01 schreef MikeyMo het volgende:
    Zijn achternaam is dan ook Hennip man

Overigens kon ik de site van de panneria gister totaal niet meer vinden
    en dat ligt dus aan het feit dat ik zocht op panneria ipv pannaria... Gert-Jan, pas je metatags aan men!
    [..]
    pi_64853225
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Die heroine verslaafde van vorig jaar is die wel meteen in een vervolgprogramma opgenomen dan?
    Daar ging het geloof ik wel goed mee toch?
    Marco, maar die had wel een terugval gehad en coke gebruikt. Maar bij die live-uitzending was hij clean. Maar die was ook duidelijk minder ver heen dan Jet.
    Ik hoop dat Jet gewoon nog een keer goed kan afkicken, maar ga ervan uit dat ze volgende aflevering weer aan de hero zit. Ze woont ook alleen toch? Dan heb je ook niemand die je motiveert niet te gebruiken.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 15:20:21 #148
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_64853432
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 15:15 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Marco, maar die had wel een terugval gehad en coke gebruikt. Maar bij die live-uitzending was hij clean. Maar die was ook duidelijk minder ver heen dan Jet.
    Ik hoop dat Jet gewoon nog een keer goed kan afkicken, maar ga ervan uit dat ze volgende aflevering weer aan de hero zit. Ze woont ook alleen toch? Dan heb je ook niemand die je motiveert niet te gebruiken.
    ze woont samen met een gebruiker
    [..]
      maandag 12 januari 2009 @ 09:53:39 #149
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_64940298
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 00:59 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Zijn hyves heet ook hennipman, misschien daarom. Ik vind het te ver gezocht. Vraag me dan altijd af waarom BNN dat zou doen. Een gewone verslaafde zorgt al voor genoeg spektakel.
    Ik ken hem via via, en hij heet echt hennipman. Voor mij was de associatie zelfs andersom: k kende zijn familienaam eerder dan dat ik leerde dat een wietplant ook een hennipplant was (en nee, dit was niet pas 10 weken geleden )

Gisterenavond was toch de terugkom aflevering? Ik kan 'm niet vinden online...
    I'm just a girl in the world.
    pi_64941023
    Gisteravond zaten ze op een boot, maar was volgens mij geen terugkom aflevering, maar eerder de laatste aflevering van het seizoen. Volgende week volgens mij wel terugkom aflevering.
    pi_64950005
    Precies, die terugkom aflevering is volgende week. Die is dus niet van tevoren opgenomen en zal daarom niet online staan. Vorig jaar was dat en 1,5 uur durende live-uitzending (zeiden ze vooraf, betwijfelde of het live was).
    Ik hoop eigenlijk dat ze dan in plaats van allemaal stukjes uit de afleveringen te herhalen ook de stoppers van seizoen 1 even terug haalde om te horen hoe het met ze gaat.
      † In Memoriam † maandag 12 januari 2009 @ 15:46:03 #152
    pi_64952282
    quote:
    Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef northernlight81 het volgende:
    Precies, die terugkom aflevering is volgende week. Die is dus niet van tevoren opgenomen en zal daarom niet online staan. Vorig jaar was dat en 1,5 uur durende live-uitzending (zeiden ze vooraf, betwijfelde of het live was).
    Ik hoop eigenlijk dat ze dan in plaats van allemaal stukjes uit de afleveringen te herhalen ook de stoppers van seizoen 1 even terug haalde om te horen hoe het met ze gaat.
    Het hele afkicken was toch al iets van een jaar geleden gebeurt? De terugkom aflevering was 2 maanden na het afkicken dus waarom komt hij niet online te staan
    pi_64952373
    Ik weet niet, op de site van BNN staat dat we nog even geduld moeten hebben.
      maandag 12 januari 2009 @ 18:40:50 #154
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_64959210
    Ohh, dan ben ik in de war omdat ik die aflevering vorige week al op internet gezien heb. Bedankt!
    I'm just a girl in the world.
    pi_64999015
    Nog steeds niet online
      dinsdag 13 januari 2009 @ 19:25:59 #156
    99045 Terreros85
    Of toch niet?
    pi_65001374
    Ik ben wel benieuwd wie nog clean zijn en wie niet. Ik denk dat Gert-Jan, Ries en Christiaan clean zijn, maar bij de rest weet ik het echt niet. Annelies heeft die verslaafde vriend nog, Marvin wist iets te zeker dat hij clean zou blijven en Niels was sowieso al een probleemgeval. Als Niels weer gebruikt, is hij waarschijnlijk echt in de goot geraakt.

BNN is trouwens waardeloos wat betreft de internetsite. Dat de aflevering nog niet online is, zegt niet zoveel
    De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
      dinsdag 13 januari 2009 @ 19:48:41 #157
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_65002368
    Niels heeft nu zijn eigen verslavingszorgcentrum... dus ik denk dat ie nog steeds clean is
    [..]
      dinsdag 13 januari 2009 @ 20:23:58 #158
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_65003883
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
    Niels heeft nu zijn eigen verslavingszorgcentrum... dus ik denk dat ie nog steeds clean is
    Serieus? Had ik eerlijk gezegd niet achter 'm gezocht. Petje af voor Niels.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      dinsdag 13 januari 2009 @ 20:24:33 #159
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_65003907
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Serieus? Had ik eerlijk gezegd niet achter 'm gezocht. Petje af voor Niels.
    dat vertelde google mij
    [..]
    pi_65006931
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 20:24 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dat vertelde google mij
    linkie dan?
    0023
      dinsdag 13 januari 2009 @ 21:41:24 #161
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_65007060
    [..]
    pi_65007847
    maar ik zie nergens een link op ze hyves naar die site en ook geen naam op de site zelf, enkel een adres.

en dan nog, zo'n gozer is toch helemaal niet capabel om een afkickcentrum te runnen. Ja ok hij heeft een beetje het reilen en zeilen meegemaakt maar enkel zijn eigen specifieke verslavingen zijn daarbij behandeld. Dat wil nog niet zeggen dat je alle ins en outs van t vak weet.
    0023
      dinsdag 13 januari 2009 @ 22:05:37 #164
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_65008199
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef ikJur het volgende:
    maar ik zie nergens een link op ze hyves naar die site en ook geen naam op de site zelf, enkel een adres.

en dan nog, zo'n gozer is toch helemaal niet capabel om een afkickcentrum te runnen. Ja ok hij heeft een beetje het reilen en zeilen meegemaakt maar enkel zijn eigen specifieke verslavingen zijn daarbij behandeld. Dat wil nog niet zeggen dat je alle ins en outs van t vak weet.
    http://www.addictioncare.nl/wie-zijn-wij-addication-care

Zo moeilijk is het allemaal niet
    [..]
    pi_65008637
    quote:
    Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

http://www.addictioncare.nl/wie-zijn-wij-addication-care

Zo moeilijk is het allemaal niet
    ik ben ook zo aardslui
    quote:
    Ze danken hun deskundigheid op het gebied van verslaving aan hun uitgebreide praktijkervaring
    0023
      † In Memoriam † dinsdag 13 januari 2009 @ 22:19:37 #166
    128220 Peter6000
    pi_65008822
    quote:

Ze werken wel samen met psychologen, maar ik ben het met je eens (op basis van wat ik in de uitzending gezien heb) dat hij niet capabel is om zo`n kliniek te runnen.
    Ik vind het ook erg snel, na zijn afkicken (een jaartje geleden opgenomen ofzo), en dan zo`n kort afkickproces (een maandje), en wat dan verder.

Goede bedoelingen ongetwijfeld.

En ook flauw van BNN dat ze die laatste uitzending niet online zetten.
    pi_65012260
    Volgens mij is Niels in dienst van Edy.
    Kan het mis hebben natuurlijk.
    Geld maakt niet gelukkig,maar gelukkig maken ze geld.
    pi_65033677
    Uitzending 11 nog steeds niet online..

Ben benieuwd wie er clean zijn gebleven!
      woensdag 14 januari 2009 @ 16:03:44 #169
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65034035
    quote:

Misschien was Niels wel al een tijdje niet meer verslaafd en heeft hij alleen aan dit programma mee gedaan om bekendheid te krijgen?
    KuikenGuppy
    pi_65034877
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Burdie het volgende:

[..]

Misschien was Niels wel al een tijdje niet meer verslaafd en heeft hij alleen aan dit programma mee gedaan om bekendheid te krijgen?
    Daar zie ik Gert Jan wel voor aan, maar Niels niet..
    pi_65035503
    Je gaat toch niet voor wat bekendheid jezelf wegzetten als junk. En wat is hij er dan mee opgeschoten?
      woensdag 14 januari 2009 @ 16:50:46 #172
    74065 Burdie
    Cogito ergo Fok!
    pi_65036016
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef northernlight81 het volgende:
    Je gaat toch niet voor wat bekendheid jezelf wegzetten als junk. En wat is hij er dan mee opgeschoten?
    Nee, van Gert-Jan zou ik dat ook niet begrijpen, vandaar dat ik niet denk dat hij 'nep' is. Maar voor iemand die een afkickkliniek wil runnen, is het wel voordelig om eerst 'bekend' te worden als junk; iedereen weet dan immers dat hij ervaringsdeskundige is?!
    KuikenGuppy
    pi_65036171
    quote:
    Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, van Gert-Jan zou ik dat ook niet begrijpen, vandaar dat ik niet denk dat hij 'nep' is. Maar voor iemand die een afkickkliniek wil runnen, is het wel voordelig om eerst 'bekend' te worden als junk; iedereen weet dan immers dat hij ervaringsdeskundige is?!
    Dat wel, maar je hebt een leven naast je werk, dat toch iets belangrijker is. Wat die moeder van GertJan over hem zei in die videoboodschap en die vriendin van Niels... Dat laat je toch niet op tv vertellen als het niet waar is.
    pi_65038170
    tvp
    pi_65038993
    Hoe moeilijk kan het zijn om een aflevering online te zetten?
    pi_65047561
    Vind het echt belachelijk dat Jet nog steeds niet geholpen word :S
    Wat is de zorg in Nederland toch slecht! Hoe ze aan de telefoon deden met dat gesprek over een plek na het programma en nu nog steeds niet geholpen worden Een SCHANDE!!!!
    Ik hoop echt dat die meid zo snel mogelijk geholpen word en van Niels echt petje af en eigenlijk wel voor allemaal =] Ik wens ze een goed jaar toe in 2009 met alle liefde en gezondheid en alles wat ze maar nodig hebben...Of te wel het beste <3
    pi_65190564
    Nu de terugblik.
    pi_65190600
    Of toch niet?

zondag 18 januari 2009 @ 22:35:27 #179
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_65190616
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 22:34 schreef Rens_Wilders het volgende:
    Nu de terugblik.
    Pas om kwart voor twaalf. Met dank aan Obama.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_65190652
    Oke dan. Nou dit is ook leuk
      † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 22:39:33 #181
    pi_65190799
    ben benieuwd, vooral over jet.
    pi_65191339
    Ben ook benieuwd of er nog andere terugvallers zijn. Net zoals Dennis vorig jaar, die na afloop crack is gaan gebruiken
      zondag 18 januari 2009 @ 23:34:00 #183
    94609 TheVotary
    Let's go Apeshit!
    pi_65192766
    1 van de weinige programma's die ik echt volg (dus alle afleveringen) op de Nederlandse tv. Ben benieuwd!

Ik denk dat Gert-Jan tegenwoordig aan de crack zit en zijn kontje verkoopt op Amsterdam Centraal voor 2 tientjes.
    pi_65192883
    Jet weten we dan vast al; aan de hand van het voorstukje.
      † In Memoriam † zondag 18 januari 2009 @ 23:41:38 #185
    pi_65193016
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 23:34 schreef TheVotary het volgende:

Ik denk dat Gert-Jan tegenwoordig aan de crack zit en zijn kontje verkoopt op Amsterdam Centraal voor 2 tientjes.
    We kunnen altijd hopen..

Over 5 min gaan we van start
    pi_65193068
    quote:
    Op zondag 18 januari 2009 23:34 schreef TheVotary het volgende:
    1 van de weinige programma's die ik echt volg (dus alle afleveringen) op de Nederlandse tv. Ben benieuwd!

Ik denk dat Gert-Jan inmiddels de pimp is en meerdere dames heeft die zorgen voor zijn inkomen.
    Met zijn handelsgeest.
      zondag 18 januari 2009 @ 23:46:44 #187
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_65193187
    En zal Ries eindelijk uit de kast gekomen zijn?
    Jij begrijpt _O_
    pi_65193230
    Ai, Ries is nummer 1 die terug gevallen is. Niet verwacht.
      zondag 18 januari 2009 @ 23:52:18 #189
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_65193370
    Hahaha, wat een baas die Niels.
    Jij begrijpt _O_
    pi_65193598
    Wat een teringzooi hebben ze gemaakt.
    pi_65193667
    Wat een domme mongool is die Christiaan toch.
      maandag 19 januari 2009 @ 00:02:50 #192
    168304 Mani89
    We try not to sexualize them.
    pi_65193749
    hehe die Christiaan .. Cocaine Bizznizzzz
    Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
    pi_65193813
    Met die Christiaan komt het dus nooit goed
      maandag 19 januari 2009 @ 00:06:23 #194
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_65193846
    Wat een bagger uitzending trouwens. Terugblikken zit niemand op te wachten. Iedereen wil toch juist weten hoe het nu gaat met de verslaafden. Besteed daar dan meer tijd aan!
    Jij begrijpt _O_
    pi_65193871
    Ik hoop dat er nog iemand komt waarbij het afkicken wel is gelukt .
    pi_65194077
    Tering wat een score dit jaar zeg, alleen Niels en Annelies nog clean tot nu toe. En Annelies was pas na 8 weken .
    pi_65194078
    Lekker behulpzaam die Tokkiefamilie.
      maandag 19 januari 2009 @ 00:18:32 #198
    171605 henkde_j
    BAM BAM BAM
    pi_65194155
    Nou nou, het afkicken heeft wel z'n vruchten afgeworpen

Clean:
    Niels
    Annelies

Terugval:
    Dennis
    Jet
    Ries
    Marvin
    Christiaan
    (Andy)
    Jij begrijpt _O_
      maandag 19 januari 2009 @ 00:19:50 #200
    127809 SuperrrTuxxx
    Zwerver met een wekker
    pi_65194198
    Blegh, nou krijg ik zin in pannenkoek.
    Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
    Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
      maandag 19 januari 2009 @ 00:20:01 #201
    240288 RonBurgundy
    You stay classy
    pi_65194205
    Jammer, had die gekke Andy wel willen zien
    Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
      maandag 19 januari 2009 @ 00:20:07 #202
    22416 elcastel
    Maggot Brain
    pi_65194208
    quote:
    Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef henkde_j het volgende:
    Nou nou, het afkicken heeft wel z'n vruchten afgeworpen

Clean:
    Niels
    Annelies

Terugval:
    Dennis
    Jet
    Ries
    Marvin
    Christiaan
    (Andy)
    Idd, en wat een rommelige aflevering.
    The Hick from French Lick
    The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')