Je kon gister mooi horen hoe er langs elkaar heen gewerkt wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belachelijk dat Jet nog steeds niet behandeld is. In vier weken afkicken van Heroïne zonder nazorg
Dat zou me ergens weer niks verbazen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:20 schreef northernlight81 het volgende:
En die vervolgklinieken hebben gewoon standaardprocedures en ik denk dat Edy een slechte naam heeft bij die andere klinieken.
Ik durf te wedden dat die momenten geregisseerd zijn om nog wat leuke momenten in de serie te hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:11 schreef northernlight81 het volgende:
Als je de reacties hier leest is dat niet echt positief. En er zitten dus mensen tussen die met Edy te maken hebben gehad. Christina uit seizoen 1 is wel positief en nog enkele.
Maar ook uit seizoen 1, hoe kun je een alcoholverslaafde al na 3 weken op stap laten gaan en zonder begeleiding tussen allemaal zatte mensen in zichzelf laten vermaken. Hij kon het bier zo pakken. En in seizoen 2, hoe kan het nou dat er een stuk of 5-6 van de 9 man 's nachts meerdere malen weten te 'ontsnappen' om bier te stelen.
Ook in seizoen 1, Mike die in de tuin daar staat te blowen en in de supermarkt 2 pilsjes koopt en die buiten opzuipt (ook na een paar dagen al ofzo). Natuurlijk doen ze dit allemaal zelf, maar ze zitten daar niet voor niets. Het is wel leuke televisie.
Ik kan het me niet voorstellen, ondanks dat Filemon er wel bij was toen 's avonds en Niels toen nog overgehaald had het weg te gooien. Filemon zal daar echt niet iedere avond slapen. Misschien is hij gebeld door het BNN-team dat daar wel slaapt. Mooi toneelstukje van Filemon de volgende ochtend toen hij ging vragen wie het gedaan had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die momenten geregisseerd zijn om nog wat leuke momenten in de serie te hebben.
Volgens mij is ie bi want hij heeft ook wel eens over lekkere wijven enz.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef MikeyMo het volgende:
Oh ja, die Ries is natuurlijk zo gay als wat, voor diegene die dat nog niet doorhadden
en, hoe zag ze eruitquote:
Want ? Mis ik iets ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:54 schreef Specularium het volgende:
En die Gert-Jan geloof ik niet meer.
Dat heet ontkenningsfasequote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Bellic het volgende:
[..]
Volgens mij is ie bi want hij heeft ook wel eens over lekkere wijven enz.
Tja, soms lijken dingen anders dan ze zijn. Ik dacht ook dat Antoine Bodar, Beau van Erven Dorens, Tijs van den Brink, Jort Kelder, Ruben NicolaÏ, Dennis Storm homo's waren. Alhoewel ik bij sommigen nog steeds mijn twijfels heb.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Bellic het volgende:
[..]
Volgens mij is ie bi want hij heeft ook wel eens over lekkere wijven enz.
Plasterk!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Tja, soms lijken dingen anders dan ze zijn. Ik dacht ook dat Antoine Bodar, Beau van Erven Dorens, Tijs van den Brink, Jort Kelder, Ruben NicolaÏ, Dennis Storm homo's waren. Alhoewel ik bij sommigen nog steeds mijn twijfels heb.![]()
[Seinfeld modus aan:]'Not that there is anything wrong with that!' [/Seinfeld modus uit]
daar had ik ook tijdenlang mijn twijfels over...quote:
Ik twijfel ook vanaf vrijwel het begin aan zijn integriteit.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze post:
[BNN] Afkicken
Lees ook de post daaronder even.
Ik geloof hem ook niet.
Zijn hyves heet ook hennipman, misschien daarom. Ik vind het te ver gezocht. Vraag me dan altijd af waarom BNN dat zou doen. Een gewone verslaafde zorgt al voor genoeg spektakel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef RonBurgundy het volgende:
[..]
Ik twijfel ook vanaf vrijwel het begin aan zijn integriteit.
Vooral als je kijkt naar zijn televisie ambities en houding.
Altijd het beste beentje voor zetten, zich in de kijker spelen en het heilige boontje uithangen, iets wat ik geen andere "afkicker" zie doen.
Hij is ook totaal het tegenovergestelde van alle deelnemers (zowel seizoen 1 als dit seizoen).
Het type "goed opgevoed/geleid persoon uit een goed milieu" is uiteraard wel de insteek van BNN geweest in deze..
Trouwens.. Hennipman
en dat ligt dus aan het feit dat ik zocht op panneria ipv pannaria... Gert-Jan, pas je metatags aan men!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:01 schreef MikeyMo het volgende:
Zijn achternaam is dan ook Hennip man
Overigens kon ik de site van de panneria gister totaal niet meer vinden
Marco, maar die had wel een terugval gehad en coke gebruikt. Maar bij die live-uitzending was hij clean. Maar die was ook duidelijk minder ver heen dan Jet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die heroine verslaafde van vorig jaar is die wel meteen in een vervolgprogramma opgenomen dan?
Daar ging het geloof ik wel goed mee toch?
ze woont samen met een gebruikerquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:15 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Marco, maar die had wel een terugval gehad en coke gebruikt. Maar bij die live-uitzending was hij clean. Maar die was ook duidelijk minder ver heen dan Jet.
Ik hoop dat Jet gewoon nog een keer goed kan afkicken, maar ga ervan uit dat ze volgende aflevering weer aan de hero zit. Ze woont ook alleen toch? Dan heb je ook niemand die je motiveert niet te gebruiken.
Ik ken hem via via, en hij heet echt hennipman. Voor mij was de associatie zelfs andersom: k kende zijn familienaam eerder dan dat ik leerde dat een wietplant ook een hennipplant was (en nee, dit was niet pas 10 weken geledenquote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:59 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Zijn hyves heet ook hennipman, misschien daarom. Ik vind het te ver gezocht. Vraag me dan altijd af waarom BNN dat zou doen. Een gewone verslaafde zorgt al voor genoeg spektakel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |