abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64715110
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belachelijk dat Jet nog steeds niet behandeld is. In vier weken afkicken van Heroïne zonder nazorg
Je kon gister mooi horen hoe er langs elkaar heen gewerkt wordt.
Er was al een afspraak voor Jet gemaakt maar de vervolgkliniek wilde eerst afwachten
hoe die behandeling daar aansloeg, maarja 4 weken zijn zo om en als er niet gebeld wordt
krijg je dit soort onnodige wachttijden.

En die Gert-Jan geloof ik niet meer.
pi_64715739
Het is geloof ik in Maart of April opgenomen, dus dan kan het dat ze met nieuwjaar een keer op stap gaat. Naar een tekknopaty hoeft niet te betekenen dat ze ook dugs gebruikt. Maar als ze nu dus meldde dat ze nog steeds op de wachtlijst staat voor een vervolg behandeling is ze weer teruggevallen lijkt me, anders is die vervolg behandeling haast niet meer nodig. Ook zegt ze dus in afl 10 nog heroine te willen gebruiken (nog 1x afscheid nemen, dan heb je ook niet heel veel geleerd daar).

En die vervolgklinieken hebben gewoon standaardprocedures en ik denk dat Edy een slechte naam heeft bij die andere klinieken.
pi_64715848
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 01:20 schreef northernlight81 het volgende:

En die vervolgklinieken hebben gewoon standaardprocedures en ik denk dat Edy een slechte naam heeft bij die andere klinieken.
Dat zou me ergens weer niks verbazen.
pi_64716410
Als je de reacties hier leest is dat niet echt positief. En er zitten dus mensen tussen die met Edy te maken hebben gehad. Christina uit seizoen 1 is wel positief en nog enkele.

Maar ook uit seizoen 1, hoe kun je een alcoholverslaafde al na 3 weken op stap laten gaan en zonder begeleiding tussen allemaal zatte mensen in zichzelf laten vermaken. Hij kon het bier zo pakken. En in seizoen 2, hoe kan het nou dat er een stuk of 5-6 van de 9 man 's nachts meerdere malen weten te 'ontsnappen' om bier te stelen.

Ook in seizoen 1, Mike die in de tuin daar staat te blowen en in de supermarkt 2 pilsjes koopt en die buiten opzuipt (ook na een paar dagen al ofzo). Natuurlijk doen ze dit allemaal zelf, maar ze zitten daar niet voor niets. Het is wel leuke televisie.
pi_64721192
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 02:11 schreef northernlight81 het volgende:
Als je de reacties hier leest is dat niet echt positief. En er zitten dus mensen tussen die met Edy te maken hebben gehad. Christina uit seizoen 1 is wel positief en nog enkele.

Maar ook uit seizoen 1, hoe kun je een alcoholverslaafde al na 3 weken op stap laten gaan en zonder begeleiding tussen allemaal zatte mensen in zichzelf laten vermaken. Hij kon het bier zo pakken. En in seizoen 2, hoe kan het nou dat er een stuk of 5-6 van de 9 man 's nachts meerdere malen weten te 'ontsnappen' om bier te stelen.

Ook in seizoen 1, Mike die in de tuin daar staat te blowen en in de supermarkt 2 pilsjes koopt en die buiten opzuipt (ook na een paar dagen al ofzo). Natuurlijk doen ze dit allemaal zelf, maar ze zitten daar niet voor niets. Het is wel leuke televisie.
Ik durf te wedden dat die momenten geregisseerd zijn om nog wat leuke momenten in de serie te hebben.
pi_64724538
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 10:54 schreef Gehannes het volgende:

[..]

Ik durf te wedden dat die momenten geregisseerd zijn om nog wat leuke momenten in de serie te hebben.
Ik kan het me niet voorstellen, ondanks dat Filemon er wel bij was toen 's avonds en Niels toen nog overgehaald had het weg te gooien. Filemon zal daar echt niet iedere avond slapen. Misschien is hij gebeld door het BNN-team dat daar wel slaapt. Mooi toneelstukje van Filemon de volgende ochtend toen hij ging vragen wie het gedaan had.
Maar Edy zou dat toch nooit toestaan om de reputatie van haar kliniek niet naar de klote te helpen.
pi_64741005
quote:
Op maandag 5 januari 2009 20:45 schreef MikeyMo het volgende:
Oh ja, die Ries is natuurlijk zo gay als wat, voor diegene die dat nog niet doorhadden
Volgens mij is ie bi want hij heeft ook wel eens over lekkere wijven enz.
Crazy wolken buiten, regen, wat een kut weer, ik bel je op telefoon ik wil je kut weer. Dan zeg je kutweer? Ik zeg ik maak een grapje dushi ja ik kut weer.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 19:45:19 #128
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64741727
mjah en hij had ook allemaal posters van lekkere wijven, anderzijds zou dat natuurlijk allemaal show kunnen zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  † In Memoriam † dinsdag 6 januari 2009 @ 20:02:12 #129
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_64742581
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:50 schreef ikJur het volgende:

[..]

omdat ik daar ook was
en, hoe zag ze eruit

Maar als ze echt binnenkort pas kan worden opgenomen is de kans wel heel groot dat ze in de tussentijd is teruggevallen en is het hele afkicken tvgebeuren nutteloos geweest voor dr.
:')
  dinsdag 6 januari 2009 @ 23:21:41 #130
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_64751998
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 00:54 schreef Specularium het volgende:
En die Gert-Jan geloof ik niet meer.
Want ? Mis ik iets ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_64791251
Hahah die stem uit de ANWB reclame is nét Jet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64793922
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Bellic het volgende:

[..]

Dat heet ontkenningsfase
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_64796686
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 19:31 schreef Bellic het volgende:

[..]

Tja, soms lijken dingen anders dan ze zijn. Ik dacht ook dat Antoine Bodar, Beau van Erven Dorens, Tijs van den Brink, Jort Kelder, Ruben NicolaÏ, Dennis Storm homo's waren. Alhoewel ik bij sommigen nog steeds mijn twijfels heb.
[Seinfeld modus aan:]'Not that there is anything wrong with that!' [/Seinfeld modus uit]
Er is leven na de lach.
pi_64799209
Niels zei in een van de 1e afleveringen iets als "" hang jij je ballen dan bij mannen in de kont?" oid. Waarop Ries ja antwoorde.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_64800271
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Tja, soms lijken dingen anders dan ze zijn. Ik dacht ook dat Antoine Bodar, Beau van Erven Dorens, Tijs van den Brink, Jort Kelder, Ruben NicolaÏ, Dennis Storm homo's waren. Alhoewel ik bij sommigen nog steeds mijn twijfels heb.
[Seinfeld modus aan:]'Not that there is anything wrong with that!' [/Seinfeld modus uit]
Plasterk!
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_64800359
Ries haalde tijdens een gesprek met Edi ook z'n sexualiteit aan, toen ze het hadden over dingen die 'm dwars zaten oid.
But if you could just see the beauty These things I could never describe
These pleasures a wayward distraction This is my one lucky prize
  donderdag 8 januari 2009 @ 09:30:41 #137
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64800405
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Plasterk!
daar had ik ook tijdenlang mijn twijfels over...

Rutger van Geenstijl vind ik ook zo'n twijfelgeval
[..]
pi_64802392
Die heroine verslaafde van vorig jaar is die wel meteen in een vervolgprogramma opgenomen dan?
Daar ging het geloof ik wel goed mee toch?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64802561
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 23:21 schreef elcastel het volgende:

[..]

Want ? Mis ik iets ?
Deze post:
[BNN] Afkicken
Lees ook de post daaronder even.

Ik geloof hem ook niet.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:08:13 #140
240288 RonBurgundy
You stay classy
pi_64832776
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 10:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Deze post:
[BNN] Afkicken
Lees ook de post daaronder even.

Ik geloof hem ook niet.
Ik twijfel ook vanaf vrijwel het begin aan zijn integriteit.
Vooral als je kijkt naar zijn televisie ambities en houding.
Altijd het beste beentje voor zetten, zich in de kijker spelen en het heilige boontje uithangen, iets wat ik geen andere "afkicker" zie doen.
Hij is ook totaal het tegenovergestelde van alle deelnemers (zowel seizoen 1 als dit seizoen).
Het type "goed opgevoed/geleid persoon uit een goed milieu" is uiteraard wel de insteek van BNN geweest in deze..

Trouwens.. Hennipman
Well, I could be wrong, but I believe diversity is an old, old wooden ship that was used during the Civil War era.
  donderdag 8 januari 2009 @ 23:11:05 #141
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_64832909
Hij doet het wel voortreffelijk, zo 4 weken lang niet alleen zonder wiet maar ook zonder sigaretten en dat laatste wirdt wel door iedereen om hem heen gebruikt....
[..]
pi_64833146
Intressant topic ik val er midden in dus val ongetwijfeld in herhaling:

• Is bekend hoe de mensen uit de eerste reeks er nu aan toe zijn?

• Linkje naar de kliniek in Arnhem?

en ja ook ik denk dat dit niet allemaal echt is
  • Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
    pi_64833492
    ja gasten jullie moeten niet overal een complot achter zoeken. gert jan is gewoon een vreemde snuiter maar dat bnn er acteurs bij stopt lijkt me heel erg sterk.
    0023
    pi_64836687
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 23:08 schreef RonBurgundy het volgende:

[..]

Ik twijfel ook vanaf vrijwel het begin aan zijn integriteit.
    Vooral als je kijkt naar zijn televisie ambities en houding.
    Altijd het beste beentje voor zetten, zich in de kijker spelen en het heilige boontje uithangen, iets wat ik geen andere "afkicker" zie doen.
    Hij is ook totaal het tegenovergestelde van alle deelnemers (zowel seizoen 1 als dit seizoen).
    Het type "goed opgevoed/geleid persoon uit een goed milieu" is uiteraard wel de insteek van BNN geweest in deze..

Trouwens.. Hennipman
    Zijn hyves heet ook hennipman, misschien daarom. Ik vind het te ver gezocht. Vraag me dan altijd af waarom BNN dat zou doen. Een gewone verslaafde zorgt al voor genoeg spektakel.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 07:01:51 #145
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_64838926
    Zijn achternaam is dan ook Hennip man

Overigens kon ik de site van de panneria gister totaal niet meer vinden
    [..]
      vrijdag 9 januari 2009 @ 07:03:40 #146
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_64838934
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 07:01 schreef MikeyMo het volgende:
    Zijn achternaam is dan ook Hennip man

Overigens kon ik de site van de panneria gister totaal niet meer vinden
    en dat ligt dus aan het feit dat ik zocht op panneria ipv pannaria... Gert-Jan, pas je metatags aan men!
    [..]
    pi_64853225
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 10:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
    Die heroine verslaafde van vorig jaar is die wel meteen in een vervolgprogramma opgenomen dan?
    Daar ging het geloof ik wel goed mee toch?
    Marco, maar die had wel een terugval gehad en coke gebruikt. Maar bij die live-uitzending was hij clean. Maar die was ook duidelijk minder ver heen dan Jet.
    Ik hoop dat Jet gewoon nog een keer goed kan afkicken, maar ga ervan uit dat ze volgende aflevering weer aan de hero zit. Ze woont ook alleen toch? Dan heb je ook niemand die je motiveert niet te gebruiken.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 15:20:21 #148
    3288 MikeyMo
    jou are een essol!
    pi_64853432
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 15:15 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Marco, maar die had wel een terugval gehad en coke gebruikt. Maar bij die live-uitzending was hij clean. Maar die was ook duidelijk minder ver heen dan Jet.
    Ik hoop dat Jet gewoon nog een keer goed kan afkicken, maar ga ervan uit dat ze volgende aflevering weer aan de hero zit. Ze woont ook alleen toch? Dan heb je ook niemand die je motiveert niet te gebruiken.
    ze woont samen met een gebruiker
    [..]
      maandag 12 januari 2009 @ 09:53:39 #149
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_64940298
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 00:59 schreef northernlight81 het volgende:

[..]

Zijn hyves heet ook hennipman, misschien daarom. Ik vind het te ver gezocht. Vraag me dan altijd af waarom BNN dat zou doen. Een gewone verslaafde zorgt al voor genoeg spektakel.
    Ik ken hem via via, en hij heet echt hennipman. Voor mij was de associatie zelfs andersom: k kende zijn familienaam eerder dan dat ik leerde dat een wietplant ook een hennipplant was (en nee, dit was niet pas 10 weken geleden )

Gisterenavond was toch de terugkom aflevering? Ik kan 'm niet vinden online...
    I'm just a girl in the world.
    pi_64941023
    Gisteravond zaten ze op een boot, maar was volgens mij geen terugkom aflevering, maar eerder de laatste aflevering van het seizoen. Volgende week volgens mij wel terugkom aflevering.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')