quote:
volgende week een aflevering waar ze terugkomen na 2 maandenquote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef LoudGirl het volgende:
Is aflevering 10 de laatste?
Nee Jet is volgens mij gewoon in d'r oude leventje teruggevallen aangezien ze met oud&nieuw alweer op een teknoparty stond.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:08 schreef northernlight81 het volgende:
Dat vind ik ook echt te slecht voor woorden, ze hadden van tevoren al moeten zorgen dat Jet na die 4 weken ergens anders terecht zou kunnen. Nu zal het me echt verbazen als ze nog clean is volgende week.
dat hoeft niet, dr stond toch al eerder verteld dat t dik n jaar geleden is opgenomen, misschien heeft ze die vervolgclinic al achter de rugquote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef ikJur het volgende:
[..]
Nee Jet is volgens mij gewoon in d'r oude leventje teruggevallen aangezien ze met oud&nieuw alweer op een teknoparty stond.
Hoe weet je dat ze bij een teknoparty was?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:00 schreef ikJur het volgende:
[..]
Nee Jet is volgens mij gewoon in d'r oude leventje teruggevallen aangezien ze met oud&nieuw alweer op een teknoparty stond.
Jet heeft dus nog steeds niet de vervolgbehandelingquote:Lieve Ries,Wens je ook een zeer vruchtbaar 2009 toe!(Denk wel aan je hoor!Had zelf je zus op Hyves bericht!helaas niks meer van jou gehoord!)Ikzit bijna nooit op Hyves wel op MSN geef je mn mail adres jet.p76@live.nl hoop dat snel een mailtje naar mij stuurt & dat je maybe ook op messenger zit zodat we es kunnen chatten!!!iksta helaas nog steeds op de wachtlijst voor vervolg behandeling,aankomende donderdag weer voor gesprek naar Zwolle & hopelijk zit er wat schot erin want het duurt mij echt telang!!!
Dag lieverd,ben je niet vergeten hoor hoop snel wat tevernemen van je(k) Jet
omdat ik daar ook wasquote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze bij een teknoparty was?
Hier werkt het via open network, ik heb de engelse versie, er staat wel een http selectie voor.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:34 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Dat heb ik dus geprobeerd en alles lukte behalve dat laatste. Ik weet niet precies waar ik die link moet neerzetten. Ik heb een NL pratende vlc player en na het kiezen van open netwerk stream staan er meerdere opties, met udp; http; rtsp of zoiets als keuzemogelijkheden. Ik heb deze allemaal geprobeerd, maar bij geen van allen doet ie het. Weet iemand wat er hier verkeerd gaat?
p.s. dat customize zie ik dus nergens staan in dat veld bij open netwerk stream omdat het een player in het nederlands is.
Je kon gister mooi horen hoe er langs elkaar heen gewerkt wordt.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:58 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Belachelijk dat Jet nog steeds niet behandeld is. In vier weken afkicken van Heroïne zonder nazorg
Dat zou me ergens weer niks verbazen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 01:20 schreef northernlight81 het volgende:
En die vervolgklinieken hebben gewoon standaardprocedures en ik denk dat Edy een slechte naam heeft bij die andere klinieken.
Ik durf te wedden dat die momenten geregisseerd zijn om nog wat leuke momenten in de serie te hebben.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 02:11 schreef northernlight81 het volgende:
Als je de reacties hier leest is dat niet echt positief. En er zitten dus mensen tussen die met Edy te maken hebben gehad. Christina uit seizoen 1 is wel positief en nog enkele.
Maar ook uit seizoen 1, hoe kun je een alcoholverslaafde al na 3 weken op stap laten gaan en zonder begeleiding tussen allemaal zatte mensen in zichzelf laten vermaken. Hij kon het bier zo pakken. En in seizoen 2, hoe kan het nou dat er een stuk of 5-6 van de 9 man 's nachts meerdere malen weten te 'ontsnappen' om bier te stelen.
Ook in seizoen 1, Mike die in de tuin daar staat te blowen en in de supermarkt 2 pilsjes koopt en die buiten opzuipt (ook na een paar dagen al ofzo). Natuurlijk doen ze dit allemaal zelf, maar ze zitten daar niet voor niets. Het is wel leuke televisie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |