Idd, en wat een rommelige aflevering.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef henkde_j het volgende:
Nou nou, het afkicken heeft wel z'n vruchten afgeworpen![]()
Clean:
Niels
Annelies
Terugval:
Dennis
Jet
Ries
Marvin
Christiaan
(Andy)
Gert Jan dus ook clean, weliswaar na een terugval.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:18 schreef henkde_j het volgende:
Nou nou, het afkicken heeft wel z'n vruchten afgeworpen![]()
Clean:
Niels
Annelies
Terugval:
Dennis
Jet
Ries
Marvin
Christiaan
(Andy)
TBS?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:23 schreef Specularium het volgende:
En waar was Andy? Helemaal naar de klote?
Doodquote:Op maandag 19 januari 2009 00:23 schreef Specularium het volgende:
Je zag eerder toch al dat het addiction care was?quote:Op maandag 19 januari 2009 00:20 schreef henkde_j het volgende:
Heheh. Eigenlijk mag Niels toch geen reclame maken? Balkje over bedrijfsnaam en niezen over de vermelding van de website
Ik denk dat Filemon te bang was om 'm op te zoeken en ze dus maar verzonnen hebben dat ie onvindbaar isquote:Op maandag 19 januari 2009 00:23 schreef Specularium het volgende:
Ja, ik had ook wel verwacht dat ze meegingen naar dat feest van christiaan of zo.. Ze hebben het er wel makkelijk van afgedaan.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:47 schreef northernlight81 het volgende:
Maar waarom hebben ze Annelies nou niet opgezocht of in ieder geval even gebeld. Ze was niet thuis en daarmee namen ze genoegen.
Geen enkele organisatie gaat natuurlijk een camerateam van afkicken binnenlaten. Maarja, opzich hebben ze iedereen al eens langs laten komen met hun vertyfte kop als ze onder invloed waren, hoeft opzich wat mij betreft niet nog een keer over.quote:Op maandag 19 januari 2009 00:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik had ook wel verwacht dat ze meegingen naar dat feest van christiaan of zo.. Ze hebben het er wel makkelijk van afgedaan.
Ze woont bij mij in de buurt, ik zal een oogje openhouden de volgende keer dat ik in die winkel benquote:Op maandag 19 januari 2009 00:47 schreef northernlight81 het volgende:
Maar waarom hebben ze Annelies nou niet opgezocht of in ieder geval even gebeld. Ze was niet thuis en daarmee namen ze genoegen.
en christiaan die er dus nog 20x kutter uitzag dan daarvoor "Ja ik heb nog een keer gebruikt laatst maar ik ga wel stoppen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 07:57 schreef Longmen het volgende:
Die rappert (Marvin??) is ook een loser hoor. "ik blow nog af en toe" nog net zoveel dus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |