Het hele afkicken was toch al iets van een jaar geleden gebeurt? De terugkom aflevering was 2 maanden na het afkicken dus waarom komt hij niet online te staanquote:Op maandag 12 januari 2009 14:52 schreef northernlight81 het volgende:
Precies, die terugkom aflevering is volgende week. Die is dus niet van tevoren opgenomen en zal daarom niet online staan. Vorig jaar was dat en 1,5 uur durende live-uitzending (zeiden ze vooraf, betwijfelde of het live was).
Ik hoop eigenlijk dat ze dan in plaats van allemaal stukjes uit de afleveringen te herhalen ook de stoppers van seizoen 1 even terug haalde om te horen hoe het met ze gaat.
Serieus? Had ik eerlijk gezegd niet achter 'm gezocht. Petje af voor Niels.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:48 schreef MikeyMo het volgende:
Niels heeft nu zijn eigen verslavingszorgcentrum... dus ik denk dat ie nog steeds clean is
dat vertelde google mijquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus? Had ik eerlijk gezegd niet achter 'm gezocht. Petje af voor Niels.
http://www.addictioncare.nl/wie-zijn-wij-addication-carequote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef ikJur het volgende:
maar ik zie nergens een link op ze hyves naar die site en ook geen naam op de site zelf, enkel een adres.
en dan nog, zo'n gozer is toch helemaal niet capabel om een afkickcentrum te runnen. Ja ok hij heeft een beetje het reilen en zeilen meegemaakt maar enkel zijn eigen specifieke verslavingen zijn daarbij behandeld. Dat wil nog niet zeggen dat je alle ins en outs van t vak weet.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:05 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
http://www.addictioncare.nl/wie-zijn-wij-addication-care
Zo moeilijk is het allemaal niet
quote:Ze danken hun deskundigheid op het gebied van verslaving aan hun uitgebreide praktijkervaring
Ze werken wel samen met psychologen, maar ik ben het met je eens (op basis van wat ik in de uitzending gezien heb) dat hij niet capabel is om zo`n kliniek te runnen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef ikJur het volgende:
maar ik zie nergens een link op ze hyves naar die site en ook geen naam op de site zelf, enkel een adres.
en dan nog, zo'n gozer is toch helemaal niet capabel om een afkickcentrum te runnen. Ja ok hij heeft een beetje het reilen en zeilen meegemaakt maar enkel zijn eigen specifieke verslavingen zijn daarbij behandeld. Dat wil nog niet zeggen dat je alle ins en outs van t vak weet.
Misschien was Niels wel al een tijdje niet meer verslaafd en heeft hij alleen aan dit programma mee gedaan om bekendheid te krijgen?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:58 schreef ikJur het volgende:
Daar zie ik Gert Jan wel voor aan, maar Niels niet..quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Misschien was Niels wel al een tijdje niet meer verslaafd en heeft hij alleen aan dit programma mee gedaan om bekendheid te krijgen?
Nee, van Gert-Jan zou ik dat ook niet begrijpen, vandaar dat ik niet denk dat hij 'nep' is. Maar voor iemand die een afkickkliniek wil runnen, is het wel voordelig om eerst 'bekend' te worden als junk; iedereen weet dan immers dat hij ervaringsdeskundige is?!quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:39 schreef northernlight81 het volgende:
Je gaat toch niet voor wat bekendheid jezelf wegzetten als junk. En wat is hij er dan mee opgeschoten?
Dat wel, maar je hebt een leven naast je werk, dat toch iets belangrijker is. Wat die moeder van GertJan over hem zei in die videoboodschap en die vriendin van Niels... Dat laat je toch niet op tv vertellen als het niet waar is.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nee, van Gert-Jan zou ik dat ook niet begrijpen, vandaar dat ik niet denk dat hij 'nep' is. Maar voor iemand die een afkickkliniek wil runnen, is het wel voordelig om eerst 'bekend' te worden als junk; iedereen weet dan immers dat hij ervaringsdeskundige is?!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |