dat is zn toffe film hequote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Arcee het volgende:
Monsters, Inc. (2001)
[ afbeelding ]
Voor de vijfde keer, of zo, maar ik had 'm al een hele tijd niet meer gezien.
Fantastisch. Wat een ontzettend leuke film. En wat ziet-ie er puntgaaf uit. Doet niet onder voor films van tegenwoordig en is toch al weer 7 jaar oud.
Uitermate origineel en creatief.
En Boo is het leukste kind ooit in een film.
Pixar.
Ik heb wel vreselijk moeten lachen om met wat voor vreselijke afzichtelijke tokkie hij moet neuken. Ik heb er nog trauma vanquote:
lijkt me wel wat, trailer niet gezien nog! maar ik 'haal' hem alvast evenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Guppi het volgende:
Forgetting Sarah Marshall
[ afbeelding ]
Met Jason Segel, Kristen Bell, Mila Kunis, Russell Brand.
Vermakelijke film, voor een avond met een biertje op de bank. Met wat mindere momenten, maar ook onverwachte hele grappige momenten. Vooral Russell Brand zorgt voor een hilarische noot, beetje over the top maar zelfs dat kun je hem vergeven.![]()
En mocht je hem gaan kijken, Rachel (Mila Kunis), ja die is van de seventies show (ik heb zitten denken tijdens het kijken!).
Ik zeg, een 7+. IMDB zegt 7,5.
PS Als je niet om de trailer kunt lachen, probeer het dan maar niet
Gister gezien, vond hem erg tegenvallen, erg verwarrend verhaal en verloopt nogal traag.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:37 schreef PhoenixNLx het volgende:
Gister Burn After Reading gezien. Erg aparte film! zit heel leuk in elkaar. Iedereen heeft met elkaar te maken en daardoor komen er leuke wentelingen aan de film. George Cloony speelt weer een leuke rol in de film(als womenizer) maar ook daar zit een leuke wenteling aan! (kut om een verhaal te typen zonder spoilers
)
IMDB: 7,5
Mijn score: 7,5
Wat ik nog het meest vies vond, was dat die vrouw haar teennagels ging knippen en je dat echt midden in beeld mocht bekijken.quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
I love Dries (2008)
Alle jezus wat is dit!
Teuntje een uberfan wil zwanger worden. Haar man ontvoert Dries na een concert omdat hij onvruchtbaar is. Dries wordt gedwongen tot het verwekken van een kind bij Teuntje. Weken lang wordt hij vast gehouden.
De frikandelscene, scheten in bed en de daad zijn echt diepte punten in filmgeschiedenis.
Bah... maar aan de andere kant wel ernstig over de top...
cijfer 4
Hmm, misschien toch maar eens opzoeken die filmquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik nog het meest vies vond, was dat die vrouw haar teennagels ging knippen en je dat echt midden in beeld mocht bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / imdb 6.7Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
ik snap het niet. Echt elke scene is subliem. Waarom zetten mensen deze film uit of vinden hem slecht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gister gezien, vond hem erg tegenvallen, erg verwarrend verhaal en verloopt nogal traag.
Ik heb m halverwege stopgezet. Zal m ooit wel eens afkijken, maar ik vond het eigenlijk vrij saai.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Karina het volgende:
Transsiberian
Een getrouwd stel gaat met de trein door Rusland en ontmoet onderweg een ander stel, een Spanjaard met een jong Amerikaans meisje. Onderweg mist de man van het getrouwde stel de trein en zijn vrouw en het andere stel besluiten op het volgende station op hem te wachten.
Tot zover lijkt het een leuk reisverhaal en ik begon het al een klein beetje saai te vinden. Maar dan neemt de film een andere wending (hoewel je natuurlijk op je klompen kunt aanvoelen dat er met dat andere stel wat aan de hand is).
Wat er vervolgens gebeurt is niet echt wat je verwacht. De film wordt daarna spannend en blijft dat ook tot het eind.
Goede film, leuke plot en, zoals gezegd, het blijft spannend tot het eind.
[ afbeelding ]
Thanks for the tip.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1139797/
Wat een film
De beelden en de muziekWOW! En dan is dit de laatste scene:
![]()
![]()
Owja en jullie moeten zeker de OST checkenLet The Right One In, Eli's Theme en Then We Are Together o.a.
Ik vond het in het begin ook saai, maar toch door blijven kijken en daarna werd het spannend, ik ben blij dat ik ben blijven kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik heb m halverwege stopgezet. Zal m ooit wel eens afkijken, maar ik vond het eigenlijk vrij saai.
Ik heb morgen toch niks te doen (quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook saai, maar toch door blijven kijken en daarna werd het spannend, ik ben blij dat ik ben blijven kijken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
lijkt me wel wat, trailer niet gezien nog! maar ik 'haal' hem alvast even
heb die ook opgezet laatst, maar ook niet mijn ding hoor! afgezet na 20 minuten...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Guppi het volgende:
Pineapple Express
[ afbeelding ]
Met Seth Rogen e.a.
Ik heb me duidelijk niet in de film verdiept voordat ik hem ging kijken. Ik ben echt dol op flauwe humor, maar stonerfilms doen me niet zoveel.![]()
Er zaten een paar leuke momenten in de film, maar een sloom gesprek zonder verrassingen vind ik niet hilarisch. En dat soort gesprekken kwamen er erg veel in voor.
Ik miste ook een beetje een personage waar je iets bij voelt, dat had ik eigenlijk bij niemand.
(IMDB: 7,5)
Mijn cijfer: 5.
Mijn vriend zegt: Een zesje, maar als je stoned bent denk ik een dikke 10.
En dat vat de film goed samen!
edit: ik zie nu dat de ondertitel me wel een dikke hint gafMaar ik had de poster niet eens bekeken
![]()
nope! Moet deze dagen nog werken en gisteravond dus The day the earth stood still gezien. Maar heb deze dagen nog wel tijd denk ikquote:Op woensdag 24 december 2008 10:33 schreef Guppi het volgende:
En Forgetting Sarah Marshall ook gezien?
Uit ervaring kan ik je melden, neequote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Guppi het volgende:
Pineapple Express
maar als je stoned bent denk ik een dikke 10.
Dat wel, maar zat wel heel weinig vaart in die film, daarnaast was ik op gegeven moment beetje de draad kwijt, zo heb ik absoluut geen idee wat nou de rol van George Clooney was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik snap het niet. Echt elke scene is subliem. Waarom zetten mensen deze film uit of vinden hem slecht.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef Falco het volgende:
The Nightmare Before Christmas
Zo hoort een kerstfilm te zijn: origineel, leuke liedjes en visueel een feestje! Cijfer: 8
Jij vormt je mening naar cijfers op IMDB?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gaan mensen nog steeds een film kijken als ze zien dat het op IMDB een 2.9 heeft?
Echt tijd verspilling...
2.9 lijkt me toch duidelijk? Dat is niveau Baby Geniuses en Epic/Disaster Moviequote:Op donderdag 25 december 2008 00:09 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Jij vormt je mening naar cijfers op IMDB?IMDB zegt niet alles. Je moet juist films kijken ook al is deze laag gewaardeerd om je perspectief op dingen uit te breiden. Neem nou The dark knight. Helemaal omhoog gestemd op IMdB maar in feite als mensen objectief hun mening zouden geven zou deze film ongeveer op een 8 uitkomen want zo geweldig is die film ook niet.
Maar als jij lekker imdb cijfertjes wilt volgen, ga je gang
Wat jij slecht vindt kan iemand anders goed vinden. zo is het maar net.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
2.9 lijkt me toch duidelijk? Dat is niveau Baby Geniuses en Epic/Disaster Movie
En dat doet ze vrij veel, dus die 8 is dan wel heel erg vreemd.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:05 schreef Ikzoekiets het volgende:
[ afbeelding ]
P.S. I love you
Wel leuke romcom8/10 [ afbeelding ]
Hilary Swank is leuk totdat ze haar mond opendoet.![]()
Duidelijk begrijp je de 'so bad it's good' factor niet. Deathstalker 2 *bounce bounce* geweldig fout!quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gaan mensen nog steeds een film kijken als ze zien dat het op IMDB een 2.9 heeft?
Echt tijd verspilling...
Waarom houden mensen rekening met een cijfer op IMDB? Die lijst is al lang niet meer representatief voor de gemiddelde filmkijker. Heel veel films die door de gemiddelde filmkijker best wel worden gewaardeerd, scoren daar gewoon een 5 ofzo.quote:Op donderdag 25 december 2008 00:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt tijd verspilling...
Hee ja IMDb wilt blijkbaar niet hotlinkenquote:Op donderdag 25 december 2008 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat doet ze vrij veel, dus die 8 is dan wel heel erg vreemd.
Trouwens, geen van je foto's doet het.
5 kan nog wel idd. Maar een 2.9 is gewoon duidelijk. Als iemand deze film geweldig vond mag hij het hier meldenquote:Op donderdag 25 december 2008 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom houden mensen rekening met een cijfer op IMDB? Die lijst is al lang niet meer representatief voor de gemiddelde filmkijker. Heel veel films die door de gemiddelde filmkijker best wel worden gewaardeerd, scoren daar gewoon een 5 ofzo.
Dat zegt weinig. Zo'n film kan nog best vermakelijk zijn... als je ervan houdt.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
5 kan nog wel idd. Maar een 2.9 is gewoon duidelijk. Als iemand deze film geweldig vond mag hij het hier melden
Als je gewoon een avondje wil lachen met vrienden, drank en chips wel ja. Als je een fatsoenlijke film wil kijken absoluut nietquote:Op donderdag 25 december 2008 14:44 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Dat zegt weinig. Zo'n film kan nog best vermakelijk zijn... als je ervan houdt.
quote:Op donderdag 25 december 2008 14:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je gewoon een avondje wil lachen met vrienden, drank en chips wel ja. Als je een fatsoenlijke film wil kijken absoluut niet.
Ga ik wel doen maar niet nu, waarom moeten amerikanen alles verpesten?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:06 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
En natuurlijjk niet de amerikaanse remake kijken (iig niet als eerste)
Elisha Cuthbert kán niets verpestenquote:Op donderdag 25 december 2008 17:12 schreef Ikzoekiets het volgende:
[..]
Ga ik wel doen maar niet nu, waarom moeten amerikanen alles verpesten?!
Mooi zijn die twee hè?quote:Op donderdag 25 december 2008 00:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Byôsoku 5 Senchimêtoru (2007) 2de keer gezien
Alternatieve titel: 5 Centimeters per Second: A Chain of Short Stories about Their Distance
geplaatst: 16 december
4,5
[ afbeelding ]
Kumo no Mukô, Yakusoku no Basho (2004)
Alternatieve titel: The Place Promised in Our Early Days
geplaatst: 16 december
3,5
quote:Op donderdag 25 december 2008 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nope, maar het verhaal van The Place Promised in Our Early Days vond ik minder...
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
5 Centimeters is gewoon![]()
![]()
Vooral in 1080p...
quote:Op donderdag 25 december 2008 21:44 schreef Elegy het volgende:
[..]Hoewel
![]()
![]()
![]()
ook wel op zijn plaats is. Maar dat laatste zou ik niet weten
Zo mooi hèquote:Op donderdag 25 december 2008 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan voorstellen dat het beweegt
Film over The red cross?quote:Op vrijdag 26 december 2008 10:41 schreef Wakusei het volgende:
[ afbeelding ]
Deze afgelopen nacht bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |