abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2008 @ 15:42:29 #81
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_64247229
Dat animatiegebeuren met Angelina Jolie.
(Un)masking for the greater good.
pi_64249149
Halls of Montezuma

Klassieke oorlogsfilm over de strijd tegen de jappen in wo2.

Voor de liefhebber goed te doen !
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 22 december 2008 @ 21:19:14 #83
862 Arcee
Look closer
pi_64259015
Monsters, Inc. (2001)

Voor de vijfde keer, of zo, maar ik had 'm al een hele tijd niet meer gezien.

Fantastisch. Wat een ontzettend leuke film. En wat ziet-ie er puntgaaf uit. Doet niet onder voor films van tegenwoordig en is toch al weer 7 jaar oud.

Uitermate origineel en creatief.

En Boo is het leukste kind ooit in een film.

Pixar.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 21:23:38 #84
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_64259223
narnia op tv
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 21:24:03 #85
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_64259236
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Arcee het volgende:
Monsters, Inc. (2001)

[ afbeelding ]

Voor de vijfde keer, of zo, maar ik had 'm al een hele tijd niet meer gezien.

Fantastisch. Wat een ontzettend leuke film. En wat ziet-ie er puntgaaf uit. Doet niet onder voor films van tegenwoordig en is toch al weer 7 jaar oud.

Uitermate origineel en creatief.

En Boo is het leukste kind ooit in een film.

Pixar.
dat is zn toffe film he
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_64259292
'Die Welle': een 7.0 .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 22 december 2008 @ 21:27:09 #87
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64259396
I love Dries (2008)
Alle jezus wat is dit!

Teuntje een uberfan wil zwanger worden. Haar man ontvoert Dries na een concert omdat hij onvruchtbaar is. Dries wordt gedwongen tot het verwekken van een kind bij Teuntje. Weken lang wordt hij vast gehouden.

De frikandelscene, scheten in bed en de daad zijn echt diepte punten in filmgeschiedenis.
Bah... maar aan de andere kant wel ernstig over de top...

cijfer 4
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64267881
En nog steeds een 4

Net Polar Express gekeken en pffff heb me toch wel geergerd aan de animatie zeg. De trailer ziet er alleraardigst uit maar de film vond ik slecht. BIjvoorbeeld die conducteur zo heel droogjes "this is the polar express". Bij bijvoorbeeld de trailer zit daar weer een luid muziekje onder om er toon aan te geven snap niet dat dit dan ook in dit geval in de film is gedaan. Is een voorbeeldje van de vele. Maar om een lang verhaal kort te maken de vlam in de film ontbrak.
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:40:12 #89
52357 Lambiekje
pi_64269190
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:08 schreef Wouser het volgende:
En nog steeds een 4
Ik heb wel vreselijk moeten lachen om met wat voor vreselijke afzichtelijke tokkie hij moet neuken. Ik heb er nog trauma van En de frikandellen laat ik nog maar mooi in de ijskast liggen.

Je weet vooraf al dat je een wanstaltige film gaat kijken. Kijk films als Monsturd, Battefield Earth, Death Tunnel of The Hillz is toch echt erger.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64278336
Forgetting Sarah Marshall

Met Jason Segel, Kristen Bell, Mila Kunis, Russell Brand.

Vermakelijke film, voor een avond met een biertje op de bank. Met wat mindere momenten, maar ook onverwachte hele grappige momenten. Vooral Russell Brand zorgt voor een hilarische noot, beetje over the top maar zelfs dat kun je hem vergeven.

En mocht je hem gaan kijken, Rachel (Mila Kunis), ja die is van de seventies show (ik heb zitten denken tijdens het kijken!).

Ik zeg, een 7+. IMDB zegt 7,5.

PS Als je niet om de trailer kunt lachen, probeer het dan maar niet

[ Bericht 3% gewijzigd door Guppi op 23-12-2008 12:02:34 ]
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:45:11 #91
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64279937
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Guppi het volgende:
Forgetting Sarah Marshall

[ afbeelding ]

Met Jason Segel, Kristen Bell, Mila Kunis, Russell Brand.

Vermakelijke film, voor een avond met een biertje op de bank. Met wat mindere momenten, maar ook onverwachte hele grappige momenten. Vooral Russell Brand zorgt voor een hilarische noot, beetje over the top maar zelfs dat kun je hem vergeven.

En mocht je hem gaan kijken, Rachel (Mila Kunis), ja die is van de seventies show (ik heb zitten denken tijdens het kijken!).

Ik zeg, een 7+. IMDB zegt 7,5.

PS Als je niet om de trailer kunt lachen, probeer het dan maar niet
lijkt me wel wat, trailer niet gezien nog! maar ik 'haal' hem alvast even
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_64281404
veel plezier!
pi_64283985
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:37 schreef PhoenixNLx het volgende:
Gister Burn After Reading gezien. Erg aparte film! zit heel leuk in elkaar. Iedereen heeft met elkaar te maken en daardoor komen er leuke wentelingen aan de film. George Cloony speelt weer een leuke rol in de film(als womenizer ) maar ook daar zit een leuke wenteling aan! (kut om een verhaal te typen zonder spoilers )

IMDB: 7,5
Mijn score: 7,5
Gister gezien, vond hem erg tegenvallen, erg verwarrend verhaal en verloopt nogal traag.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_64284301
Ik vond hem te gek, ik houd van die surrealistische sfeer, personages waar je nog lang aan blijft denken.
  Moderator dinsdag 23 december 2008 @ 19:54:35 #95
9859 crew  Karina
Woman
pi_64295876
Transsiberian
Een getrouwd stel gaat met de trein door Rusland en ontmoet onderweg een ander stel, een Spanjaard met een jong Amerikaans meisje. Onderweg mist de man van het getrouwde stel de trein en zijn vrouw en het andere stel besluiten op het volgende station op hem te wachten.

Tot zover lijkt het een leuk reisverhaal en ik begon het al een klein beetje saai te vinden. Maar dan neemt de film een andere wending (hoewel je natuurlijk op je klompen kunt aanvoelen dat er met dat andere stel wat aan de hand is).

Wat er vervolgens gebeurt is niet echt wat je verwacht. De film wordt daarna spannend en blijft dat ook tot het eind.

Goede film, leuke plot en, zoals gezegd, het blijft spannend tot het eind.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 23 december 2008 @ 19:56:11 #96
9859 crew  Karina
Woman
pi_64295933
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
I love Dries (2008)
Alle jezus wat is dit!

Teuntje een uberfan wil zwanger worden. Haar man ontvoert Dries na een concert omdat hij onvruchtbaar is. Dries wordt gedwongen tot het verwekken van een kind bij Teuntje. Weken lang wordt hij vast gehouden.

De frikandelscene, scheten in bed en de daad zijn echt diepte punten in filmgeschiedenis.
Bah... maar aan de andere kant wel ernstig over de top...

cijfer 4
Wat ik nog het meest vies vond, was dat die vrouw haar teennagels ging knippen en je dat echt midden in beeld mocht bekijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_64297094

http://www.imdb.com/title/tt1139797/
Wat een film

De beelden en de muziek WOW! En dan is dit de laatste scene:

Owja en jullie moeten zeker de OST checken Let The Right One In, Eli's Theme en Then We Are Together o.a.
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:29:27 #98
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_64297232
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Karina het volgende:

[..]

Wat ik nog het meest vies vond, was dat die vrouw haar teennagels ging knippen en je dat echt midden in beeld mocht bekijken.
Hmm, misschien toch maar eens opzoeken die film .

Requiem
Degelijk drama over een Duits meisje dat leidt aan epileptische aanvallen. Haar omgeving besluit na veel tegenslagen over te gaan op de exorcistische toer. De uitdrijvingenscenes doen natuurlijk denken aan The Exorcist, al is die film heel anders van toon. Requiem is doodserieus. Het grootste gedeelte van de film beslaat de weg naar de onvermijdelijke climax. Wat voor persoon is de hoofdpersoon, het begin van haar nieuwe studie, hoe is de relatie met haar vader en moeder. Uiteraard komt haar geloofsovertuiging ook aan bod, gelukkig zonder dat simpele gebash op het geloof. Het is allemaal wel aardig gedaan, al werd ik niet meegezogen in de film. Cijfer: 7

The Chronicles of Narnia: The Lion, the Witch and the Wardrobe
Leuke kinderfilm voor diegenen die rond de 12 jaar oud zijn. Wel een beetje jammer, die overdaad aan fantasie-elementen, al was dat wel knap gedaan, dat dan weer wel. Cijfer: 5,5.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:08:57 #99
52357 Lambiekje
pi_64298973
Butterfly on a Wheel (2007)
Neill (Gerard Butler) en Abby (Maria Bello) zijn een stel gaan een weekend weg zonder kind. Er is een oppas geregeld. Al snel tijdens de rit komt een overvaller Tom (Pierce Brosnan) van de achterbank en bedreigd het stel. En moeten al hun geld opnemen anders over komt hun dochter wat. Het wordt een idioot race-tegen-de-klok spel begint om hun dochter te redden.

Het is een goede en spannende thriller.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cijfer 7.5 / imdb 6.7
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:11:18 #100
52357 Lambiekje
pi_64299090
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef raptorix het volgende:

[..]

Gister gezien, vond hem erg tegenvallen, erg verwarrend verhaal en verloopt nogal traag.
ik snap het niet. Echt elke scene is subliem. Waarom zetten mensen deze film uit of vinden hem slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')