Daar ben ik ooit eens aan begonnen. Na 10min stopgezet. Misschien moet ik het toch nog eens een poging wagen.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:02 schreef Miam het volgende:
Equilibrium
Nu aan het kijken. niet bijster spannend.
Ik zelf vind films uit de jaren '30, '40 en '50 oude films. Uit de jaren '60 en '70 noem ik wat oudere films.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
tja de grens van oude film is voor mening al voor 2000. Ik hoor het vaak hoor.
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar welk jaar men hier een film oud bestempeld?
Zelf vind ik de grens midjaren 70, paar jaar voor ik geboren ben ...
Zou je kunnen doen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:48 schreef tevebe het volgende:
[..]
Daar ben ik ooit eens aan begonnen. Na 10min stopgezet. Misschien moet ik het toch nog eens een poging wagen.
Ook pas gezien, vond het een van de minste van Anderson.quote:Op zondag 21 december 2008 22:21 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
The Darjeeling Limited
man man man...wat heb ik gelachen. Heerlijk droog en subtiel. Ik kan niet uitleggen waarom, maar ik vind de films van Wes Anderson écht geniaal.
Cijfer 8,50
IMDB 7,40
Net ook maar even gekeken dan. De film moet een parodie zijn op films als '10 things I hate about you', 'Pretty in pink', 'She's all that' en noem maar op. Ik heb geloof ik een paar kunnen glimlachen en dat was het dan. Wat een ongelooflijk flauwe film zeg. Onvoorstelbaar. De kleine gastrol van Molly Ringwald was nog wel het leukste... en dat zegt genoeg.quote:Op zondag 21 december 2008 18:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Not Another Teen Movie (2001, VS, Joel Gallen)
Blijft een verschrikkelijk geinig parodie films op andere films. Zelfs de zoveelste keer dat ik hem zie lig ik weer dubbel alle karikaturen.
cijfer: 8
Die ga ik dus morgen maar even bekijken. Kan wel eens leuk zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 14:07 schreef Falco het volgende:
A Boyfriend for Christmas
Bweergh, zo'n tenenkrommende formulefilm, die misbruik maakt van het kerstfeest. Cijfer: 3,5
Ik had ook een hoog cijfer gegeven. Maar sommige hier hebben het na 15 minuten al weer uitgezet. Zonde. Het is z'n hilarische film.quote:Op zondag 21 december 2008 18:01 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Burn After Reading (2008. VS, De Coen broertjes)
De films van de Coen broertjes worden al meestal niet bevolkt door de grootste lichten in de wereld. Maar deze film is wel echt een wedstrijdje om wie de meest incapabele, incompetente, domste debiel is. Wat nog eens extra grappig wordt omdat ze zich zelf allemaal (behalve dan misschien Pitt's karakter) absoluut niet zo zien. De situatie die door hun incompetentie ontstaan zijn verschrikkelijk hilarisch. Als film is het daardoor een zeer geslaagde komedie. Maar als je gaat bedenken dat de film misschien niet eens zo ver van de werkelijkheid staat en de CIA echt vol zit met dit soort figuren, dan is het eigenlijk meer een horror.
cijfer: 8.5
Raar ik lag destijds ook helemaal krom van het lachen... het is gewoon een paradie op paradiiefilms en American Pie geleeste films.quote:Op maandag 22 december 2008 03:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Net ook maar even gekeken dan. De film moet een parodie zijn op films als '10 things I hate about you', 'Pretty in pink', 'She's all that' en noem maar op. Ik heb geloof ik een paar kunnen glimlachen en dat was het dan. Wat een ongelooflijk flauwe film zeg. Onvoorstelbaar. De kleine gastrol van Molly Ringwald was nog wel het leukste... en dat zegt genoeg.
-
[..]
Er worden gewoon rechtstreek personages en scenes gebruikt uit de films die ik noemde. Twee scenes met Heath Ledger uit '10 things' proberen ze ook op een 'grappige' manier na te doen. Verder ook een en al 'John Hughes' verwijzingen. Ik vond niets grappig, maar ja... humor is erg breed. Deze film vond ik gewoon veel te makkelijk, net als de 'naked gun' serie enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 08:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Raar ik lag destijds ook helemaal krom van het lachen... het is gewoon een paradie op paradiiefilms en American Pie geleeste films.
Welke beowulf?quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef Natalie het volgende:
Beowulf.
Vond hem wel aardig. Niet spectaculair.
dat is zn toffe film hequote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Arcee het volgende:
Monsters, Inc. (2001)
[ afbeelding ]
Voor de vijfde keer, of zo, maar ik had 'm al een hele tijd niet meer gezien.
Fantastisch. Wat een ontzettend leuke film. En wat ziet-ie er puntgaaf uit. Doet niet onder voor films van tegenwoordig en is toch al weer 7 jaar oud.
Uitermate origineel en creatief.
En Boo is het leukste kind ooit in een film.
Pixar.
Ik heb wel vreselijk moeten lachen om met wat voor vreselijke afzichtelijke tokkie hij moet neuken. Ik heb er nog trauma vanquote:
lijkt me wel wat, trailer niet gezien nog! maar ik 'haal' hem alvast evenquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:57 schreef Guppi het volgende:
Forgetting Sarah Marshall
[ afbeelding ]
Met Jason Segel, Kristen Bell, Mila Kunis, Russell Brand.
Vermakelijke film, voor een avond met een biertje op de bank. Met wat mindere momenten, maar ook onverwachte hele grappige momenten. Vooral Russell Brand zorgt voor een hilarische noot, beetje over the top maar zelfs dat kun je hem vergeven.![]()
En mocht je hem gaan kijken, Rachel (Mila Kunis), ja die is van de seventies show (ik heb zitten denken tijdens het kijken!).
Ik zeg, een 7+. IMDB zegt 7,5.
PS Als je niet om de trailer kunt lachen, probeer het dan maar niet
Gister gezien, vond hem erg tegenvallen, erg verwarrend verhaal en verloopt nogal traag.quote:Op donderdag 18 december 2008 08:37 schreef PhoenixNLx het volgende:
Gister Burn After Reading gezien. Erg aparte film! zit heel leuk in elkaar. Iedereen heeft met elkaar te maken en daardoor komen er leuke wentelingen aan de film. George Cloony speelt weer een leuke rol in de film(als womenizer) maar ook daar zit een leuke wenteling aan! (kut om een verhaal te typen zonder spoilers
)
IMDB: 7,5
Mijn score: 7,5
Wat ik nog het meest vies vond, was dat die vrouw haar teennagels ging knippen en je dat echt midden in beeld mocht bekijken.quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Lambiekje het volgende:
I love Dries (2008)
Alle jezus wat is dit!
Teuntje een uberfan wil zwanger worden. Haar man ontvoert Dries na een concert omdat hij onvruchtbaar is. Dries wordt gedwongen tot het verwekken van een kind bij Teuntje. Weken lang wordt hij vast gehouden.
De frikandelscene, scheten in bed en de daad zijn echt diepte punten in filmgeschiedenis.
Bah... maar aan de andere kant wel ernstig over de top...
cijfer 4
Hmm, misschien toch maar eens opzoeken die filmquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik nog het meest vies vond, was dat die vrouw haar teennagels ging knippen en je dat echt midden in beeld mocht bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7.5 / imdb 6.7Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
ik snap het niet. Echt elke scene is subliem. Waarom zetten mensen deze film uit of vinden hem slecht.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Gister gezien, vond hem erg tegenvallen, erg verwarrend verhaal en verloopt nogal traag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |