abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64299115
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Karina het volgende:
Transsiberian
Een getrouwd stel gaat met de trein door Rusland en ontmoet onderweg een ander stel, een Spanjaard met een jong Amerikaans meisje. Onderweg mist de man van het getrouwde stel de trein en zijn vrouw en het andere stel besluiten op het volgende station op hem te wachten.

Tot zover lijkt het een leuk reisverhaal en ik begon het al een klein beetje saai te vinden. Maar dan neemt de film een andere wending (hoewel je natuurlijk op je klompen kunt aanvoelen dat er met dat andere stel wat aan de hand is).

Wat er vervolgens gebeurt is niet echt wat je verwacht. De film wordt daarna spannend en blijft dat ook tot het eind.

Goede film, leuke plot en, zoals gezegd, het blijft spannend tot het eind.
[ afbeelding ]
Ik heb m halverwege stopgezet. Zal m ooit wel eens afkijken, maar ik vond het eigenlijk vrij saai.
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:13:01 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64299165
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1139797/
Wat een film

De beelden en de muziek WOW! En dan is dit de laatste scene:

Owja en jullie moeten zeker de OST checken Let The Right One In, Eli's Theme en Then We Are Together o.a.
Thanks for the tip.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:01:17 #103
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_64302318
Net gezien:

Crank
Wat een geweldige, compleet over the top actie film. Het ziet er tof uit, de montage is geweldig snel en Jason Statham doet precies dat waar ie zo goed in is. Het tempo van de film is meteen vanaf het begin fantastisch hoog en dat wordt tot aan het einde ook niet meer minder. De stunts zijn cool, de muziek opzwepend.
Kortom: ontzettend geslaagd. Voor mij één van de leukste en meest vermakelijke actie films die ik de afgelopen jaren heb gezien. Laat deel 2 maar komen!

IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 8,0/10

[ Bericht 0% gewijzigd door Timo20 op 23-12-2008 22:20:35 ]
pi_64303002

Wing Commander. Net als vorige keer (in 2000) vond ik het een hele leuke film, best aardig plot en nette special effects. Muziek ook "not bad", dus van mij een 7 1/2.
  Moderator dinsdag 23 december 2008 @ 22:15:48 #105
9859 crew  Karina
Woman
pi_64303159
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef tevebe het volgende:

[..]

Ik heb m halverwege stopgezet. Zal m ooit wel eens afkijken, maar ik vond het eigenlijk vrij saai.
Ik vond het in het begin ook saai, maar toch door blijven kijken en daarna werd het spannend, ik ben blij dat ik ben blijven kijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_64303580
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik vond het in het begin ook saai, maar toch door blijven kijken en daarna werd het spannend, ik ben blij dat ik ben blijven kijken.
Ik heb morgen toch niks te doen ( ) dan kijk ik hem dan wel af.
pi_64314985
Disaster movie. Uitgeroepen tot slechtste film van 2008 meen ik. Maar vond hem in verhouding met epic movie en meet the spartans best wel weer leuk.
  woensdag 24 december 2008 @ 08:47:40 #108
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64315384
The day the earth stood still

Gister in de bios gezien! Wat moet ik ervan zeggen! Acteur werk is niet briljant, verhaal ook niet... Al met al een grappige film om thuis te kijken. Geen bios aanrader. Opzich wel vermakelijk.

IMDB: 5,8
Mijn score: 6,3
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_64316528
Pineapple Express

Met Seth Rogen e.a.

Ik heb me duidelijk niet in de film verdiept voordat ik hem ging kijken. Ik ben echt dol op flauwe humor, maar stonerfilms doen me niet zoveel.
Er zaten een paar leuke momenten in de film, maar een sloom gesprek zonder verrassingen vind ik niet hilarisch. En dat soort gesprekken kwamen er erg veel in voor.
Ik miste ook een beetje een personage waar je iets bij voelt, dat had ik eigenlijk bij niemand.

(IMDB: 7,5)
Mijn cijfer: 5.

Mijn vriend zegt: Een zesje, maar als je stoned bent denk ik een dikke 10.
En dat vat de film goed samen!

edit: ik zie nu dat de ondertitel me wel een dikke hint gaf Maar ik had de poster niet eens bekeken
pi_64316814
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef PhoenixNLx het volgende:

[..]

lijkt me wel wat, trailer niet gezien nog! maar ik 'haal' hem alvast even

En, al gekeken?
  woensdag 24 december 2008 @ 10:14:07 #111
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64316843
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Guppi het volgende:
Pineapple Express

[ afbeelding ]

Met Seth Rogen e.a.

Ik heb me duidelijk niet in de film verdiept voordat ik hem ging kijken. Ik ben echt dol op flauwe humor, maar stonerfilms doen me niet zoveel.
Er zaten een paar leuke momenten in de film, maar een sloom gesprek zonder verrassingen vind ik niet hilarisch. En dat soort gesprekken kwamen er erg veel in voor.
Ik miste ook een beetje een personage waar je iets bij voelt, dat had ik eigenlijk bij niemand.

(IMDB: 7,5)
Mijn cijfer: 5.

Mijn vriend zegt: Een zesje, maar als je stoned bent denk ik een dikke 10.
En dat vat de film goed samen!

edit: ik zie nu dat de ondertitel me wel een dikke hint gaf Maar ik had de poster niet eens bekeken

heb die ook opgezet laatst, maar ook niet mijn ding hoor! afgezet na 20 minuten...
kroegtijger: 'Vrouwen zijn in staat om van een mug een olifant te maken (moet je niet doen...die kunnen namelijk niet vliegen)'
pi_64317337
En Forgetting Sarah Marshall ook gezien?
  woensdag 24 december 2008 @ 10:39:52 #113
194743 PhoenixNLx
Rise from the Ashes
pi_64317513
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:33 schreef Guppi het volgende:
En Forgetting Sarah Marshall ook gezien?
nope! Moet deze dagen nog werken en gisteravond dus The day the earth stood still gezien. Maar heb deze dagen nog wel tijd denk ik Heb hem iig al klaar liggen
pi_64319816
Passchendaele

Bij een groot gebrek aan WO1 films was het niet verwonderlijk dat ik uitkeek naar deze film. Uiteindelijk heb ik er teveel van verwacht, want het verhaal speelt zich in tegenstelling tot de titel voor meer dan de helft van de tijd af in Canada. Een gewonde soldaat terug van het slagveld Belgie ontmoet een zuster en wordt verliefd op haar. Door allerlei rare verhaaltwisten en toevalligheden die de sfeer niet ten goede kwamen gaan bijna alle hoofdpersonen naar het front toe waar de rest van de film zich afspeelt. Het beeld wat wordt geschetst doet erg realistisch aan en je kan zien dat er goed naar foto's is gekeken om de sets zo authentiek mogelijk eruit te laten zien. Dat dan vervolgens 9 op de 10 soldaten met een keurig geschoren gezicht voorbij komt lopen is jammer, maar het typeert mijn mening over de film wel goed. Het is mij te overgeromantiseerd, bij grote vlagen te toevallig, geen noemenswaardige acteerprestaties en qua authenticiteit uiteindelijk het halve werk.Wel zeker een goeie poging..
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Guppi het volgende:
Pineapple Express

maar als je stoned bent denk ik een dikke 10.
Uit ervaring kan ik je melden, nee
Where facts are few, experts are many.
pi_64320079
Ik vond Pineapple Express wel leuk. Samen met m'n vriendin redelijk om kunnen lachen, en zij is echt geen fan van stonerfilms
pi_64320106
Gisteravond naar Burn After Reading geweest in Nijmegen. Wat een heerlijke film, hilarisch.
Din jävla kuk!
pi_64320367
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik snap het niet. Echt elke scene is subliem. Waarom zetten mensen deze film uit of vinden hem slecht.
Dat wel, maar zat wel heel weinig vaart in die film, daarnaast was ik op gegeven moment beetje de draad kwijt, zo heb ik absoluut geen idee wat nou de rol van George Clooney was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 24 december 2008 @ 12:18:49 #118
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_64320515
The Nightmare Before Christmas

Zo hoort een kerstfilm te zijn: origineel, leuke liedjes en visueel een feestje! Cijfer: 8
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_64322962
Ben hem al aan het eh.. aanschaffen!
pi_64324777
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef Falco het volgende:
The Nightmare Before Christmas

Zo hoort een kerstfilm te zijn: origineel, leuke liedjes en visueel een feestje! Cijfer: 8
pi_64326445
Denk dat ik hem vanavond ook nog maar weer even ga kijken.
pi_64334289
Vandeweek A Christmas Carol voor het eerst gezien.. Ik ben opgegroeid met de Muppet versie. Die ik overigens een heel stuk leuker vind. Want muppets zijn cool, en de liedjes uit The Muppet Christmas Carol ook.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_64342912
Orgy of the Dead (1965)
Een verfilming van een boek(!) van Ed Wood, dus dan weet je eigenlijk al... Criswell is weer van de partij, samen met een Vampira-achtige verschijning die hem van entertaiment moet voorzien. Samen houden ze op een begraafplaats een stel vast dat net een auto ongeluk heeft overleefd. De overige driekwart van de film bestaat louter uit halfnaakte dames die om beurten een dansje mogen doen (en dat is veel saaier dan het klinkt ). Het enige positieve daaraan is dat ze tenminste geen houterige dialogen hebben om uit te spreken.
Plot: vrijwel geheel afwezig. Boeiend: nee. Advies: links laten liggen, zelfs als je Plan 9 wel interessant vond.

cijfer: 4, IMDB: 2.9
  donderdag 25 december 2008 @ 00:05:39 #124
238744 Ikzoekiets
Weet jij waar het ligt?
pi_64344763

P.S. I love you

Wel leuke romcom 8/10
Hilary Swank is leuk totdat ze haar mond opendoet.
Ik kan niet geloven dat mijn moeder zo laag is gegaan.....
Onderwaterweegtest (c) Ikzoekiets
Mijn zus moest een strak broekje aan en een sport bh.
pi_64344793
Waarom gaan mensen nog steeds een film kijken als ze zien dat het op IMDB een 2.9 heeft?

Echt tijd verspilling...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')