Ik heb m halverwege stopgezet. Zal m ooit wel eens afkijken, maar ik vond het eigenlijk vrij saai.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef Karina het volgende:
Transsiberian
Een getrouwd stel gaat met de trein door Rusland en ontmoet onderweg een ander stel, een Spanjaard met een jong Amerikaans meisje. Onderweg mist de man van het getrouwde stel de trein en zijn vrouw en het andere stel besluiten op het volgende station op hem te wachten.
Tot zover lijkt het een leuk reisverhaal en ik begon het al een klein beetje saai te vinden. Maar dan neemt de film een andere wending (hoewel je natuurlijk op je klompen kunt aanvoelen dat er met dat andere stel wat aan de hand is).
Wat er vervolgens gebeurt is niet echt wat je verwacht. De film wordt daarna spannend en blijft dat ook tot het eind.
Goede film, leuke plot en, zoals gezegd, het blijft spannend tot het eind.
[ afbeelding ]
Thanks for the tip.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1139797/
Wat een film
De beelden en de muziekWOW! En dan is dit de laatste scene:
![]()
![]()
Owja en jullie moeten zeker de OST checkenLet The Right One In, Eli's Theme en Then We Are Together o.a.
Ik vond het in het begin ook saai, maar toch door blijven kijken en daarna werd het spannend, ik ben blij dat ik ben blijven kijken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef tevebe het volgende:
[..]
Ik heb m halverwege stopgezet. Zal m ooit wel eens afkijken, maar ik vond het eigenlijk vrij saai.
Ik heb morgen toch niks te doen (quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin ook saai, maar toch door blijven kijken en daarna werd het spannend, ik ben blij dat ik ben blijven kijken.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:45 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
lijkt me wel wat, trailer niet gezien nog! maar ik 'haal' hem alvast even
heb die ook opgezet laatst, maar ook niet mijn ding hoor! afgezet na 20 minuten...quote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Guppi het volgende:
Pineapple Express
[ afbeelding ]
Met Seth Rogen e.a.
Ik heb me duidelijk niet in de film verdiept voordat ik hem ging kijken. Ik ben echt dol op flauwe humor, maar stonerfilms doen me niet zoveel.![]()
Er zaten een paar leuke momenten in de film, maar een sloom gesprek zonder verrassingen vind ik niet hilarisch. En dat soort gesprekken kwamen er erg veel in voor.
Ik miste ook een beetje een personage waar je iets bij voelt, dat had ik eigenlijk bij niemand.
(IMDB: 7,5)
Mijn cijfer: 5.
Mijn vriend zegt: Een zesje, maar als je stoned bent denk ik een dikke 10.
En dat vat de film goed samen!
edit: ik zie nu dat de ondertitel me wel een dikke hint gafMaar ik had de poster niet eens bekeken
![]()
nope! Moet deze dagen nog werken en gisteravond dus The day the earth stood still gezien. Maar heb deze dagen nog wel tijd denk ikquote:Op woensdag 24 december 2008 10:33 schreef Guppi het volgende:
En Forgetting Sarah Marshall ook gezien?
Uit ervaring kan ik je melden, neequote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Guppi het volgende:
Pineapple Express
maar als je stoned bent denk ik een dikke 10.
Dat wel, maar zat wel heel weinig vaart in die film, daarnaast was ik op gegeven moment beetje de draad kwijt, zo heb ik absoluut geen idee wat nou de rol van George Clooney was.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ik snap het niet. Echt elke scene is subliem. Waarom zetten mensen deze film uit of vinden hem slecht.
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef Falco het volgende:
The Nightmare Before Christmas
Zo hoort een kerstfilm te zijn: origineel, leuke liedjes en visueel een feestje! Cijfer: 8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |