flapquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:01 schreef MarkM het volgende:
Appel.
Mijn leraar chemie zegt dat nu nog steedsquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:00 schreef IQM het volgende:
Dat zei m'n lerares Nederlands uit het eerste jaar altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Nu welquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:02 schreef IQM het volgende:
"Ducky weet het denk ik niet van de lapo - nieuwe sc "
Dat dacht ik dus ook. We hebben 'm onderschat.
awwhquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:03 schreef Zotheid het volgende:
DEZUH~!!11
Hoi, ik zit nog zeker tot half januari in de ziektewet.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:07 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kwaliteitsinjectie ter behoud van dit topic.
Ja.quote:
deze vrees ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar welke SC gaat het nu worden?
Treinstation Utrecht Centraal?quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
EN WAAROM DOET DAT KANKERDIGID HET NOU WEER NIET.
Er is een fout opgetreden:
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot dinsdag 16 december 2008 14:20:37. Wellicht hebt u meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevoerd. U kunt het na de blokkering opnieuw proberen. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u opnieuw een DigiD inlogcode aanvragen.
AHHHH!!!
I don't know. Ik dacht dat Dd niet zou weten dat er van hem werd verwacht een nieuwe te openen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar welke SC gaat het nu worden?
Yep.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Treinstation Utrecht Centraal?
Daar gaat mijn 850 euro.quote:
Leuke woordgrap trouwensquote:
kan ik er iets aan doen dat mijn pc vastlooptquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:14 schreef IQM het volgende:
[..]
I don't know. Ik dacht dat Dd niet zou weten dat er van hem werd verwacht een nieuwe te openen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:16 schreef Hout_Bos het volgende:
DigiD, nooit begrepen waar dat voor is
iets met online overheidszaken belasting etc. :squote:Op dinsdag 16 december 2008 14:16 schreef Hout_Bos het volgende:
DigiD, nooit begrepen waar dat voor is
welke woordgrap?quote:
Een paar lessen Nederlands zouden ook niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ken ik d'r wat aan doen dat mijn pc vastloopt
miss moet ik wat minder games download
en me pa download zoveel dat internet net een zoutzak word
slecht hequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een paar lessen Nederlands zouden ook niet verkeerd zijn.
Oh, oke. Binnenkort ook maar eens aanvragenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Om m'n belastingaangifte te doen. EN dingen bij de IBG te regelen.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:17 schreef Zotheid het volgende:
Let me take you down, 'cause I'm going to Strawberry Fields.
Nothing is real and nothing to get hung about.
Strawberry Fields forever.
Je mag me niet te vaak laten lachen, want ik heb buikspier-pijn...quote:
Er zal nooit een systeem komen, wat ineens werkt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef Zotheid het volgende:
Aanvraag activeren
Help
Dit account is al geactiveerd of is niet meer geldig.
AHHHHHHHHHHHHHHHHH
Fijn, nu kan ik weer zo'n schijtactiveringscode aanvragen. Duurt nog weer een week.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:22 schreef Zotheid het volgende:
Aanvraag activeren
Help
Dit account is al geactiveerd of is niet meer geldig.
AHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nu deze nog.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:23 schreef Dagoduck het volgende:
heb mijn nederlans in dat bericht al verbeterd
Dank je. De code die ik hier nu voor me heb liggen is dus niks meer. Mag ik weer een nieuwe aanvragen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zal nooit een systeem komen, wat ineens werkt.
Suc6
weet nooit of het met d of t is dus..of dt ofzoquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weet nooit of het met d of t is dus..of dt ofzo
Voor de verandering is het vandaag nederlandts jaquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan in elk geval wel iets aan je interpunctie en hoofdletters doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
weed nooid of hed med d of t is dus..of dt ofzo
Nederlandtsquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Auw ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:30 schreef sezten het volgende:
[..]
Voor de verandering is het vandaag nederlandts ja![]()
Staat er echt help?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:32 schreef Zotheid het volgende:
Aanvraag activeren
Help
Uw DigiD inlogcode is geblokkeerd tot woensdag 17 december 2008 14:28:10. Wellicht hebt u meerdere malen een verkeerd wachtwoord ingevoerd. U kunt het na de blokkering opnieuw proberen. Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u opnieuw een DigiD inlogcode aanvragen.Kan ik die formulieren ook gewoon ergens offline vinden?
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Staat er echt help?![]()
Sorry,ik kan je niet helpen, even een telefoontje plegen naar de belastingdienst?
Je doet het er gewoon om, of niet?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
anter onterwerb
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
Ik ben al aan het bellen, maar alle medewerkers zijn natuurlijk bezet.
Als je een bepaalde periode in deze reeks actief meepost.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:37 schreef Hout_Bos het volgende:
Wanneer mag er iemand in de opening post staan?
Ik ken de verhalen. Zo is mijn verhuizing niet goed doorgekomen bij de gemeente. Ik mocht het verschil over een jaar tussen thuiswonend en uitwonend terugbetalen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een keer 20 minuten in de wacht gestaan bij de IB-groep ...
nu welquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:37 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Je doet het er gewoon om, of niet?
Klasgenote van mij kreeg ineens een lening, paar keer gebeld, iedereen keer weer een bevestigend antwoord: ja de lening is er nu af hoor. Niet dusquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ken de verhalen. Zo is mijn verhuizing niet goed doorgekomen bij de gemeente. Ik mocht het verschil over een jaar tussen thuiswonend en uitwonend terugbetalen.
nooitquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:37 schreef Hout_Bos het volgende:
Wanneer mag ik in de OP staan?
Oke, nog even doorposten danquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je een bepaalde periode in deze reeks actief meepost.
En als je aardig bent natuurlijk..
Volgens mij hoef ik jou niet serieus te nemen.quote:
Dat heb ik dus ook, maar dan met een of andere toelage die maar blijft komen. Ik zet het allemaal apart, ze komen er zelf wel achter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klasgenote van mij kreeg ineens een lening, paar keer gebeld, iedereen keer weer een bevestigend antwoord: ja de lening is er nu af hoor. Niet dus![]()
Nu heeft ze de hoop opgegeven en het geld op een rekening gezet zodat ze er rente van kan trekken...
sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:48 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Volgens mij hoef ik jou niet serieus te nemen.
Wat een zooitje...quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, maar dan met een of andere toelage die maar blijft komen. Ik zet het allemaal apart, ze komen er zelf wel achter.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:49 schreef Zotheid het volgende:
Activeren van een door uzelf aangevraagde DigiD gebruikersnaam
Uw DigiD gebruikersnaam is met succes geactiveerd. Vanaf nu kunt u terecht bij overheidsinstellingen die gebruikmaken van DigiD.
Yes!
En wat is er Fasci?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:45 schreef Fascination het volgende:
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Ja. Maar als je zelf iets niet op tijd doet weten ze je wel snel te vinden.quote:
't Is mijn startpagina.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Okeee... wie heeft mijn hyves-adres?
Kloptquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Maar als je zelf iets niet op tijd doet weten ze je wel snel te vinden.![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:
Precies. Net als dat hele gedoe met de ovchipkaart.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Als zij uit moeten betalen, kan het nog even duren, maar als jij moet betalen...
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vindenquote:
"Waar heb je 'm voor het laatst gezien?"quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vinden. Morgen tentamen.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Okeee... wie heeft mijn hyves-adres?
De middelbare is gewoon lolz.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Achteraf gezien vond ik de middelbare school eigenlijk best wel leuk
Die verdomde arresten ook altijdquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vinden. Morgen tentamen.
Mama?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
"Waar heb je 'm voor het laatst gezien?"
Ja WTF, waar is mijn pasfoto van 2 jaar geleden gebleven??!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Net als dat hele gedoe met de ovchipkaart.
Ik word gekrabbeld door een fokker, maar ik weet niet wie...quote:
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik ook. Alleen niet deze versie.Nice one!
Ik ben opgegroeid met Simon and Garfunkel.
En Herman van Veen, Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy...
Hahahaha, nou ik ben het niet iigquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word gekrabbeld door een fokker, maar ik weet niet wie...
Kietelen verschrikkelijk...dat gevoel bah!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik als mensen me in m'n zij prikken. Daar kan ik dus echt niet tegen, dan spring ik op en gaat er in een reflex een hand naar de kant van diegene die dacht grappig te zijn.
Ik kan ook totaal niet tegen kietelen.
Ik niet. Je snapt mijn sig niet?!?!?!!??!!?!?quote:
Ik mag niet hopen dat die op mijn chipkaart komt, die ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja WTF, waar is mijn pasfoto van 2 jaar geleden gebleven??!
Ik vind het wel fijn maar ik kan er alleen totaal niet tegen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kietelen verschrikkelijk...dat gevoel bah!
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha, nou ik ben het niet iig. Spanneeeend.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.
Die vond ik vroeger bijna het mooist. Ik vond Meneer de President het mooiste. Naast jouw vind ik nu wel baas.quote:
Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn maar ik kan er alleen totaal niet tegen.
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger bijna het mooist. Ik vond Meneer de President het mooiste. Naast jouw vind ik nu wel baas.
Sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?
...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef Fascination het volgende:
Iemand die deze arresten vindt is geweldig.
EHRM 11-07-2006 NJ 2007, 226 Jalloh/Duitsland
HR 19-6-2007, NJ 2007, 626 Relativering noodzakelijkheidscriterium
Dat heb ik dus ook. Als mensen me daar ook kietelen lig ik al snel te smeken op de grond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.
Ik zat zowat tegen het plafon...
Dat gevoel...
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?
nu heb je 2 krabbelsquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.
Jawelquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet. Je snapt mijn sig niet?!?!?!!??!!?!?
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf van de zijkant in mijn zij porren. The horror.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Als mensen me daar ook kietelen lig ik al snel te smeken op de grond.
mhuwhahahaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelmaar jij hoorde nu te zeggen, ik heb dit aan de admin gemeld.
Je snapt mijn grapje niet!?!?!?!?!?!!
Hij moet andersom.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelmaar jij hoorde nu te zeggen, ik heb dit aan de admin gemeld.
Je snapt mijn grapje niet!?!?!?!?!?!!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker ofzo.
Tot hier was het ronduit geil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf *knip*
Vrouwenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.
Ik zat zowat tegen het plafon...
Dat gevoel...
Gaat ze dan ook een soort van hikken? Ik wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf van de zijkant in mijn zij porren. The horror.
Ik lik wel eens onder oksels.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwenik ben bestand tegen kietelen
behalve onder mn oksels, dan sterf ik en sla ik mensen per ongeluk heeel erg hard
!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Hout_Bos het volgende:
Boudewijn de GrootDat is een bekende van m'n oom
Ik weet wel zeker van niet, tenzij hij ineens een make-over heeft gehadquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
volgens mij is mem, sezten :x
Waarom zou zij gaan hikken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook een soort van hikken? Ik wel.
We zijn aan de koning van Spanje ontsnapt
Die had ons in zijn bed en de provisiekast betrapt
We staken alle kerken met brandewijn in brand
't is koud vuur dus het geeft niet en het komt niet in de
krant
Dat zijn geen oksels, gewoon ongeschoren poesjes.quote:
Bij jezelf?quote:
Goede vriend van m'n oom. Ik zie hem alleen op verjaardagen en soms met kerst.quote:
Ik hoop niet dat dat je echte sofinummer is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat die op mijn chipkaart komt, die ziet er niet uit.
Uw aangifte is ontvangen
De Belastingdienst heeft op 16-12-2008 om 15:00 uur de aangifte inkomstenbelasting 2007 ontvangen van:
* naam: M.G. Jansen
* BSN/sofinummer: 134637363Het is me gelukt!
Daar zit haar, dat is bah.quote:
\quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat die op mijn chipkaart komt, die ziet er niet uit.Het is me gelukt!
Alsof iemand daar iets mee kan of gaat doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat je echte sofinummer is?
Bij mij was het dezelfde als op m'n OVkaart.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
\
Nee, ik weet eigenlijk niet eens welke foto ik heb ingeleverd..
Verrassing, verrassing... Ik hoop een aangename...
Yeuy
Dat is stoerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Goede vriend van m'n oom. Ik zie hem alleen op verjaardagen en soms met kerst.
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof iemand daar iets mee kan of gaat doen.
quote:
Die heb ik op de basisschool met muziek leren zingenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:19 schreef Zotheid het volgende:
Moet Igor het maar wezen--nee want Igor speelt viool
Wat vind je van Natasha--maar die leert zo goed op school
En Sonja dan--nee Sonja niet, zij heeft een mooie alt
Zodat de keus tenslotte op de kleine Pjotr valt
Dus onder het gezang pak ik het ventje handig beet
Daar vliegt hij uit de troïka met een griezelige kreet
De wolven hebben alle aandacht voor die lekkernij
Nog vierentachtig werst en o wat zijn wij heden blij![]()
Ja, tante Julia, ik lijk al weer veel ouderquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is stoer
Zingt ie dan ook wat?![]()
Ja, bij mij ook...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij mij was het dezelfde als op m'n OVkaart.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is stoer
Zingt ie dan ook wat?![]()
Niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja.Ik heb je handtekening, je echte naam, je woonplaats, adres, rekeningnummer...
Het zou wel kunnen ja.quote:
Wij ook. Meester Peter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die heb ik op de basisschool met muziek leren zingengeniaal nummer
Geus?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook...
Hmz, daar word ik niet vrolijk van
beter kwaliteitquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:19 schreef Zotheid het volgende:
Moet Igor het maar wezen--nee want Igor speelt viool
Wat vind je van Natasha--maar die leert zo goed op school
En Sonja dan--nee Sonja niet, zij heeft een mooie alt
Zodat de keus tenslotte op de kleine Pjotr valt
Dus onder het gezang pak ik het ventje handig beet
Daar vliegt hij uit de troïka met een griezelige kreet
De wolven hebben alle aandacht voor die lekkernij
Nog vierentachtig werst en o wat zijn wij heden blij![]()
Hij heeft nog nooit iets gezongen voor jullie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHij wil ook weleens graag met bekenden en familie gezellig doen in plaats van te zingen
.
Meneer Rob.quote:
Dat zou wel zo grappig zijn als er een tante Julia wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, tante Julia, ik lijk al weer veel ouder
Ik speel piano als u wilt
Maar haal uw borsten van m'n schouder
Jij gaat altijd als ik ga, denk je niet dat het een beetje begint op te vallen?quote:
Oh het valt wel mee, deze stijve hark kan het ook...quote:
Dat ik M.J. uit D.H. ben weet zo goed als iedereen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat jij wil, 20-jarige M.J. uit D.H. Wat jij wil.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zou wel zo grappig zijn als er een tante Julia was![]()
Wie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
kennen jullie jack spijkerman nogachterneef van mijn oom
Wie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
kennen jullie jack spijkerman nogachterneef van mijn oom
Maar ik weet meer. Ik ben de Google-master!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ik M.J. uit D.H. ben weet zo goed als iedereen.
Wat wil je met sommige teksten van hemquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]![]()
Hij is trouwens wel een droogkloot.
Sorry. De fout met Latijn zal ik in elk geval niet meer maken.quote:
Moet je het vooral zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij gaat altijd als ik ga, denk je niet dat het een beetje begint op te vallen?
Hihi, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh het valt wel mee, deze stijve hark kan het ook...
Dat blijkt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik weet meer. Ik ben de Google-master!
MOEWAHAHAHAHAHAHA
Mijn Hyves.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik weet meer. Ik ben de Google-master!
MOEWAHAHAHAHAHAHA
die jaquote:
Oepsiequote:
Ik geloof niet dat ik hier blij mee moet zijn...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef Zotheid het volgende:
Hihi, ik zie het al helemaal voor me.
Nu vind ik je wel een beetje eng worden, hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
And that's just the beginning.
MOEWAHAHAHAHAHAHA!!!
Hihi..quote:
Jij weet niet hoe ik jou fantaseer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier blij mee moet zijn...
Ik ga even douchen en dan kom ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou ik ga nu écht, zie ik je zo zotheid?![]()
Maar dat is nog niks waar je m'n sofinummer voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
And that's just the beginning.
MOEWAHAHAHAHAHAHA!!!
quote:
Sorry.quote:
quote:
IK! BEN! DE! GOOGLE-MASTER!!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:33 schreef Zotheid het volgende:
'Scholieren moeten op google-les'
Uitgegeven: 16 december 2008 11:49
Laatst gewijzigd: 16 december 2008 12:45
AMSTERDAM - Scholieren moeten les krijgen in het kritischer beoordelen van informatie op internet. Ze 'knippen en plakken nu vaak', zonder dat ze goed weten of ze een betrouwbare bron in handen hebben.
Dat stelt docent Amber Walraven van de Universiteit Twente, die vrijdag op dit onderwerp promoveert aan de Open Universiteit Nederland.
De google-lessen moeten ervoor zorgen dat scholieren beter gaan kijken of de informatie die zij vinden waardevol is en of het om betrouwbare sites gaat.
Nederlands
Scholieren zouden nu vooral kijken of de informatie in het Nederlands is, of de site snel een antwoord geeft op hun vraag en of die er leuk uitziet. Het onderzoek werd verricht onder scholieren van het vwo.
Het is volgens de promovenda niet de bedoeling dat het kritischer leren zoeken een speciaal vak moet worden. Docenten moeten zoekinstructies opnemen en verhelderen in hun lessen voordat leerlingen aan een zoekopdracht beginnen.
Het onderzoek werd mede gefinancierd door de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO).
Wtf.
Waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig.
quote:
quote:Today is gonna be the day
That they're gonna throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you gotta do
I don't believe that anybody
Feels the way I do about you now
Backbeat the word was on the street
That the fire in your heart is out
I'm sure you've heard it all before
But you never really had a doubt
I don't believe that anybody feels
The way I do about you now
And all the roads we have to walk are winding
And all the lights that lead us there are blinding
There are many things that I would
Like to say to you
I don't know how
Because maybe
You're gonna be the one who saves me ?
And after all
You're my wonderwall
Today was gonna be the day?
But they'll never throw it back to you
By now you should've somehow
Realized what you're not to do
I don't believe that anybody
Feels the way I do
About you now
And all the roads that lead to you were winding
And all the lights that light the way are blinding
There are many things that I would like to say to you
I don't know how
I said maybe
And after all
You're my wonderwall
I said maybe
And after an
You're my wonderwall
Said maybe
You're gonna be the one that saves me
lekker nummerquote:
live in rockwerchter !!quote:
Ja: http://karelmijnkat.hyves.nl/quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
lekker nummer
heb je mijn hyve al?
Copy/paste. Of quickquoten, je berichtje eronder typen en dan nog een keer op die rode knop (quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:38 schreef Dagoduck het volgende:
hoe doe ik eigenlijk meerdere quote in 1 bericht?
das flauw die heb ik al 8x verteldquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Misschien omdat ie m 10 minuten geleden ofzo heeft gepost.
Ja, nou! En?! Hij vroeg het toch?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
das flauw die heb ik al 8x verteld
je avaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou! En?! Hij vroeg het toch?!
Ik weet toevallig ook dat ie op het Lyceum aan zee zit en bierviltjes verzamelt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:40 schreef IQM het volgende:
[..]
[..]
Ja, nou! En?! Hij vroeg het toch?!
En ik weet nog iets. Wat hij heel leuk zal vinden om te horen. Maar wat jij dan weer wat minder leuk vindt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet toevallig ook dat ie op het Lyceum aan zee zit en bierviltjes verzamelt.
je wilt niet weten wat er nog meer op mijn hyve staatquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet toevallig ook dat ie op het Lyceum aan zee zit en bierviltjes verzamelt.
waddan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef IQM het volgende:
[..]
En ik weet nog iets. Wat hij heel leuk zal vinden om te horen. Maar wat jij dan weer wat minder leuk vindt.
Sorry maar dit is geen plaats voor bagger!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef santax het volgende:
heej is de nachtbagger al begonnen, of ben ik te vroeg
TIETEN!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:42 schreef fraubitch het volgende:
WAT ZITTEN JULLIE OVER MIJ TE RODDELEN!?!?!?
2!!quote:
puhleasequote:
En wat voor.quote:
Je bent iets te vroeg...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:41 schreef santax het volgende:
heej is de nachtbagger al begonnen, of ben ik te vroeg
die wil ik ookquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef IQM het volgende:
[..]
En wat voor.Die ene fotoshoot met pet staat nog steeds op m'n netvlies gebrand.
En op een cd'tje.
heujj,..quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef Hoogstaande het volgende:
Verdoving![]()
Tanden laten trekken gaat wel snel trouwens
wat dacht je van 19:00 ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:46 schreef santax het volgende:
[..]
Dan kom ik achter een uurtje nog weleens kijken
quote:
hoi.quote:
maar wat weet jij dat ik leuk vind en breathtaking niet?quote:
Abbo nemen...quote:
quote:
Puhlease.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
maar wat weet jij dat ik leuk vind en breathtaking niet?
Owquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:45 schreef IQM het volgende:
[..]
En wat voor.Die ene fotoshoot met pet staat nog steeds op m'n netvlies gebrand.
En op een cd'tje.
Neem gers even mee, dies nog nooit in de KFC geweestquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
Opweg naar de KFC. De neger uithangen.
ik 1 keer in egyptequote:Op dinsdag 16 december 2008 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem gers even mee, dies nog nooit in de KFC geweest
Ik ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neem gers even mee, dies nog nooit in de KFC geweest
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:48 schreef IQM het volgende:
Someday
I'll look into her green eyes
And know that she'll come with me
A girl like you
[ afbeelding ]
Dan kan je mensen gaan blocken... maar no way dat ik voor fok! ga betalen.quote:
Hehe veel Antillianen en Surinamers daar altijd ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:51 schreef Broekpaling het volgende:
Opweg naar de KFC. De neger uithangen.
Succesquote:
quote:
ASPERRO RANJA MET EEN RIETJE ERBIJ!!!!!!!1quote:
Wtfquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ASPERRO RANJA MET EEN RIETJE ERBIJ!!!!!!!1
*ontkent lied verzonnen voor teamlid bij voetbal die Felix heet*
Gastquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
duss... allemaal baggere in me fobo !!
neequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
duss... allemaal baggere in me fobo !!
FELIX NAVIDAD ASPERRO RANJA MET EEN RIETJE ERBIJ!!!!!!!!!!111quote:
Gowzerquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:54 schreef Danny het volgende:
Heb wat db-optimalisaties uitgevoerd op de games-db en een ENORME (als in HOE DE FUCK heb ik die 4 jaar over het hoofd kunnen zien) fout in een paar queries van games opgelost (naar een ip-adres zoeken in een INT veld gaat niet lukken). Dat lijkt een flink verschil te maken qua snelheid.
Ik wel!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
FELIX NAVIDAD ASPERRO RANJA MET EEN RIETJE ERBIJ!!!!!!!!!!111
Wil je ook het 2 couplet weten?
fuck die moet nog verzonnen wordenquote:
quote:
Hoor je ze al lallen op de gang?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:06 schreef jitzzzze het volgende:
Terwijl iedereen naar een borrel is moet ik verder werken
Meelallen met de 'muziek' ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor je ze al lallen op de gang?
quote:
Ja, je weet niet hoe hard ze zingen heh...quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Meelallen met de 'muziek' ?
Nee, nog niet. Maar de borrel is aan de andere kant van het pand (en dat is toch zeker 5 min lopen) dus ik hoop dat ik rust heb
op het moment welquote:
Wut?quote:
quote:
Ik zit me hier op te vreten van frustratiequote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan je mensen gaan blocken... maar no way dat ik voor fok! ga betalen.
Als ik ze dan hier kan horen dan ga ik het stiekem wel weer een beetje, eventjes, leuk vindenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je weet niet hoe hard ze zingen heh...
O jee..quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zit me hier op te vreten van frustratie.
Dankjequote:Op dinsdag 16 december 2008 16:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O jee..
*stressbal ter grootte van een voetbal gooit..
watquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lakituyour resistance only makes my penis harder!
watquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |