quote:
Precies. Net als dat hele gedoe met de ovchipkaart.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Als zij uit moeten betalen, kan het nog even duren, maar als jij moet betalen...
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vindenquote:
"Waar heb je 'm voor het laatst gezien?"quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vinden. Morgen tentamen.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Okeee... wie heeft mijn hyves-adres?
De middelbare is gewoon lolz.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Achteraf gezien vond ik de middelbare school eigenlijk best wel leuk
Die verdomde arresten ook altijdquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vinden. Morgen tentamen.
Mama?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
"Waar heb je 'm voor het laatst gezien?"
Ja WTF, waar is mijn pasfoto van 2 jaar geleden gebleven??!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Net als dat hele gedoe met de ovchipkaart.
Ik word gekrabbeld door een fokker, maar ik weet niet wie...quote:
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik ook. Alleen niet deze versie.Nice one!
Ik ben opgegroeid met Simon and Garfunkel.
En Herman van Veen, Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy...
Hahahaha, nou ik ben het niet iigquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word gekrabbeld door een fokker, maar ik weet niet wie...
Kietelen verschrikkelijk...dat gevoel bah!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik als mensen me in m'n zij prikken. Daar kan ik dus echt niet tegen, dan spring ik op en gaat er in een reflex een hand naar de kant van diegene die dacht grappig te zijn.
Ik kan ook totaal niet tegen kietelen.
Ik niet. Je snapt mijn sig niet?!?!?!!??!!?!?quote:
Ik mag niet hopen dat die op mijn chipkaart komt, die ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja WTF, waar is mijn pasfoto van 2 jaar geleden gebleven??!
Ik vind het wel fijn maar ik kan er alleen totaal niet tegen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kietelen verschrikkelijk...dat gevoel bah!
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha, nou ik ben het niet iig. Spanneeeend.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.
Die vond ik vroeger bijna het mooist. Ik vond Meneer de President het mooiste. Naast jouw vind ik nu wel baas.quote:
Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn maar ik kan er alleen totaal niet tegen.
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger bijna het mooist. Ik vond Meneer de President het mooiste. Naast jouw vind ik nu wel baas.
Sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?
...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef Fascination het volgende:
Iemand die deze arresten vindt is geweldig.
EHRM 11-07-2006 NJ 2007, 226 Jalloh/Duitsland
HR 19-6-2007, NJ 2007, 626 Relativering noodzakelijkheidscriterium
Dat heb ik dus ook. Als mensen me daar ook kietelen lig ik al snel te smeken op de grond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.
Ik zat zowat tegen het plafon...
Dat gevoel...
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?
nu heb je 2 krabbelsquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.
Jawelquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet. Je snapt mijn sig niet?!?!?!!??!!?!?
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf van de zijkant in mijn zij porren. The horror.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Als mensen me daar ook kietelen lig ik al snel te smeken op de grond.
mhuwhahahaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelmaar jij hoorde nu te zeggen, ik heb dit aan de admin gemeld.
Je snapt mijn grapje niet!?!?!?!?!?!!
Hij moet andersom.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelmaar jij hoorde nu te zeggen, ik heb dit aan de admin gemeld.
Je snapt mijn grapje niet!?!?!?!?!?!!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker ofzo.
Tot hier was het ronduit geil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf *knip*
Vrouwenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.
Ik zat zowat tegen het plafon...
Dat gevoel...
Gaat ze dan ook een soort van hikken? Ik wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf van de zijkant in mijn zij porren. The horror.
Ik lik wel eens onder oksels.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwenik ben bestand tegen kietelen
behalve onder mn oksels, dan sterf ik en sla ik mensen per ongeluk heeel erg hard
!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Hout_Bos het volgende:
Boudewijn de GrootDat is een bekende van m'n oom
Ik weet wel zeker van niet, tenzij hij ineens een make-over heeft gehadquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
volgens mij is mem, sezten :x
Waarom zou zij gaan hikken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook een soort van hikken? Ik wel.
We zijn aan de koning van Spanje ontsnapt
Die had ons in zijn bed en de provisiekast betrapt
We staken alle kerken met brandewijn in brand
't is koud vuur dus het geeft niet en het komt niet in de
krant
Dat zijn geen oksels, gewoon ongeschoren poesjes.quote:
Bij jezelf?quote:
Goede vriend van m'n oom. Ik zie hem alleen op verjaardagen en soms met kerst.quote:
Ik hoop niet dat dat je echte sofinummer is?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat die op mijn chipkaart komt, die ziet er niet uit.
Uw aangifte is ontvangen
De Belastingdienst heeft op 16-12-2008 om 15:00 uur de aangifte inkomstenbelasting 2007 ontvangen van:
* naam: M.G. Jansen
* BSN/sofinummer: 134637363Het is me gelukt!
Daar zit haar, dat is bah.quote:
\quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik mag niet hopen dat die op mijn chipkaart komt, die ziet er niet uit.Het is me gelukt!
Alsof iemand daar iets mee kan of gaat doen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat je echte sofinummer is?
Bij mij was het dezelfde als op m'n OVkaart.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
\
Nee, ik weet eigenlijk niet eens welke foto ik heb ingeleverd..
Verrassing, verrassing... Ik hoop een aangename...
Yeuy
Dat is stoerquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:18 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Goede vriend van m'n oom. Ik zie hem alleen op verjaardagen en soms met kerst.
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Alsof iemand daar iets mee kan of gaat doen.
quote:
Die heb ik op de basisschool met muziek leren zingenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:19 schreef Zotheid het volgende:
Moet Igor het maar wezen--nee want Igor speelt viool
Wat vind je van Natasha--maar die leert zo goed op school
En Sonja dan--nee Sonja niet, zij heeft een mooie alt
Zodat de keus tenslotte op de kleine Pjotr valt
Dus onder het gezang pak ik het ventje handig beet
Daar vliegt hij uit de troďka met een griezelige kreet
De wolven hebben alle aandacht voor die lekkernij
Nog vierentachtig werst en o wat zijn wij heden blij![]()
Ja, tante Julia, ik lijk al weer veel ouderquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is stoer
Zingt ie dan ook wat?![]()
Ja, bij mij ook...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij mij was het dezelfde als op m'n OVkaart.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat is stoer
Zingt ie dan ook wat?![]()
Niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja.Ik heb je handtekening, je echte naam, je woonplaats, adres, rekeningnummer...
Het zou wel kunnen ja.quote:
Wij ook. Meester Peter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die heb ik op de basisschool met muziek leren zingengeniaal nummer
Geus?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij mij ook...
Hmz, daar word ik niet vrolijk van
beter kwaliteitquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:19 schreef Zotheid het volgende:
Moet Igor het maar wezen--nee want Igor speelt viool
Wat vind je van Natasha--maar die leert zo goed op school
En Sonja dan--nee Sonja niet, zij heeft een mooie alt
Zodat de keus tenslotte op de kleine Pjotr valt
Dus onder het gezang pak ik het ventje handig beet
Daar vliegt hij uit de troďka met een griezelige kreet
De wolven hebben alle aandacht voor die lekkernij
Nog vierentachtig werst en o wat zijn wij heden blij![]()
Hij heeft nog nooit iets gezongen voor jullie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:23 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]
Tuurlijk nietHij wil ook weleens graag met bekenden en familie gezellig doen in plaats van te zingen
.
Meneer Rob.quote:
Dat zou wel zo grappig zijn als er een tante Julia wasquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, tante Julia, ik lijk al weer veel ouder
Ik speel piano als u wilt
Maar haal uw borsten van m'n schouder
Jij gaat altijd als ik ga, denk je niet dat het een beetje begint op te vallen?quote:
Oh het valt wel mee, deze stijve hark kan het ook...quote:
Dat ik M.J. uit D.H. ben weet zo goed als iedereen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat jij wil, 20-jarige M.J. uit D.H. Wat jij wil.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat zou wel zo grappig zijn als er een tante Julia was![]()
Wie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
kennen jullie jack spijkerman nogachterneef van mijn oom
Wie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
kennen jullie jack spijkerman nogachterneef van mijn oom
Maar ik weet meer. Ik ben de Google-master!quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat ik M.J. uit D.H. ben weet zo goed als iedereen.
Wat wil je met sommige teksten van hemquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Hout_Bos het volgende:
[..]![]()
Hij is trouwens wel een droogkloot.
Sorry. De fout met Latijn zal ik in elk geval niet meer maken.quote:
Moet je het vooral zeggen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij gaat altijd als ik ga, denk je niet dat het een beetje begint op te vallen?
Hihi, ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh het valt wel mee, deze stijve hark kan het ook...
Dat blijkt...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik weet meer. Ik ben de Google-master!
MOEWAHAHAHAHAHAHA
Mijn Hyves.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Maar ik weet meer. Ik ben de Google-master!
MOEWAHAHAHAHAHAHA
die jaquote:
Oepsiequote:
Ik geloof niet dat ik hier blij mee moet zijn...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:28 schreef Zotheid het volgende:
Hihi, ik zie het al helemaal voor me.
Nu vind ik je wel een beetje eng worden, hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
And that's just the beginning.
MOEWAHAHAHAHAHAHA!!!
Hihi..quote:
Jij weet niet hoe ik jou fantaseer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik hier blij mee moet zijn...
Ik ga even douchen en dan kom ik.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Nou ik ga nu écht, zie ik je zo zotheid?![]()
Maar dat is nog niks waar je m'n sofinummer voor nodig hebt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:29 schreef IQM het volgende:
[..]
And that's just the beginning.
MOEWAHAHAHAHAHAHA!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |