quote:
Precies. Net als dat hele gedoe met de ovchipkaart.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt![]()
Als zij uit moeten betalen, kan het nog even duren, maar als jij moet betalen...
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vindenquote:
"Waar heb je 'm voor het laatst gezien?"quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vinden. Morgen tentamen.
Wat is er dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Okeee... wie heeft mijn hyves-adres?
De middelbare is gewoon lolz.quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Achteraf gezien vond ik de middelbare school eigenlijk best wel leuk
Die verdomde arresten ook altijdquote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik moet arresten vinden die ik niet kan vinden. Morgen tentamen.
Mama?quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:58 schreef IQM het volgende:
[..]
"Waar heb je 'm voor het laatst gezien?"
Ja WTF, waar is mijn pasfoto van 2 jaar geleden gebleven??!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies. Net als dat hele gedoe met de ovchipkaart.
Ik word gekrabbeld door een fokker, maar ik weet niet wie...quote:
Boudewijn de Grootquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Ken ik ook. Alleen niet deze versie.Nice one!
Ik ben opgegroeid met Simon and Garfunkel.
En Herman van Veen, Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy...
Hahahaha, nou ik ben het niet iigquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik word gekrabbeld door een fokker, maar ik weet niet wie...
Kietelen verschrikkelijk...dat gevoel bah!quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:35 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik als mensen me in m'n zij prikken. Daar kan ik dus echt niet tegen, dan spring ik op en gaat er in een reflex een hand naar de kant van diegene die dacht grappig te zijn.
Ik kan ook totaal niet tegen kietelen.
Ik niet. Je snapt mijn sig niet?!?!?!!??!!?!?quote:
Ik mag niet hopen dat die op mijn chipkaart komt, die ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja WTF, waar is mijn pasfoto van 2 jaar geleden gebleven??!
Ik vind het wel fijn maar ik kan er alleen totaal niet tegen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Kietelen verschrikkelijk...dat gevoel bah!
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha, nou ik ben het niet iig. Spanneeeend.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.
Die vond ik vroeger bijna het mooist. Ik vond Meneer de President het mooiste. Naast jouw vind ik nu wel baas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |