Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn maar ik kan er alleen totaal niet tegen.
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger bijna het mooist. Ik vond Meneer de President het mooiste. Naast jouw vind ik nu wel baas.
Sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?
...quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef Fascination het volgende:
Iemand die deze arresten vindt is geweldig.
EHRM 11-07-2006 NJ 2007, 226 Jalloh/Duitsland
HR 19-6-2007, NJ 2007, 626 Relativering noodzakelijkheidscriterium
Dat heb ik dus ook. Als mensen me daar ook kietelen lig ik al snel te smeken op de grond.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.
Ik zat zowat tegen het plafon...
Dat gevoel...
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker ofzo.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:07 schreef IQM het volgende:
[..]
"Naast jouw"! Heb je typekanker ofzo?
nu heb je 2 krabbelsquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, tenzij je mem heet, mannelijk en van allochtone afkomst bent.
Jawelquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik niet. Je snapt mijn sig niet?!?!?!!??!!?!?
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf van de zijkant in mijn zij porren. The horror.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Als mensen me daar ook kietelen lig ik al snel te smeken op de grond.
mhuwhahahaaquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelmaar jij hoorde nu te zeggen, ik heb dit aan de admin gemeld.
Je snapt mijn grapje niet!?!?!?!?!?!!
Hij moet andersom.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jawelmaar jij hoorde nu te zeggen, ik heb dit aan de admin gemeld.
Je snapt mijn grapje niet!?!?!?!?!?!!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker ofzo.
Tot hier was het ronduit geil.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf *knip*
Vrouwenquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op de middelbare school zat ik voor een jongen die het leuk vond om mij in mn zij te prikken.
Ik zat zowat tegen het plafon...
Dat gevoel...
Gaat ze dan ook een soort van hikken? Ik wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin die overal naast me zit wil ook nog wel eens met 2 vingers zo baf van de zijkant in mijn zij porren. The horror.
Ik lik wel eens onder oksels.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrouwenik ben bestand tegen kietelen
behalve onder mn oksels, dan sterf ik en sla ik mensen per ongeluk heeel erg hard
!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:15 schreef Hout_Bos het volgende:
Boudewijn de GrootDat is een bekende van m'n oom
Ik weet wel zeker van niet, tenzij hij ineens een make-over heeft gehadquote:Op dinsdag 16 december 2008 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
volgens mij is mem, sezten :x
Waarom zou zij gaan hikken?quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook een soort van hikken? Ik wel.
We zijn aan de koning van Spanje ontsnapt
Die had ons in zijn bed en de provisiekast betrapt
We staken alle kerken met brandewijn in brand
't is koud vuur dus het geeft niet en het komt niet in de
krant
Dat zijn geen oksels, gewoon ongeschoren poesjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |