quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zag helemaal geen topic![]()
en ik wilde even welterusten zeggen
LS heb ik gezien Joling bedreigd door fan
en ik heb er spijt vandus deze is voor Geer
![]()
Welterusten allemaal![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
de mijne mag dicht ik zet mijn berichtje wel hier.........
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o god ik heb er ook net één geopend
Ja jij had het moeten doen lapoquote:
Sweet dreams maffiequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk effe welterusten zeggen.....
hé geen topic....
effe openen.....
enzo![]()
laters Muis![]()
Ik dacht, met mijn pc ben ik 5 min verder. Dus ik kijk nog een keer of er een nieuwe is, nog niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:51 schreef Coos het volgende:
O nee Soury was eerder![]()
Ja, wat WJ zegt. Droe topics over een mooie OP zitten miepen en wie hem MOET openen en dan krijg je er 4 dagen later gewoon drie.
Ik blijf in deze.
Flesje of twee in je mik?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:54 schreef Soury het volgende:
Ach ja HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHa
Sorry mijn schuld .. Leek wel 20 minutenquote:
Mwhahhh ik was al op weg maar blijf steeds hangenquote:
Laat me radenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:58 schreef Soury het volgende:
En er zit nog maar een klein laagje in die fles .. Bedoel wat mot je ermee
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat me raden![]()
Ik draai er nog één en nog één biertje in dan ga ik ook legge
LS is vuur en vlam..quote:
Ik dacht, in vuur en vlamquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Soury het volgende:Met soep maken dan he? en zeer waarschijnlijk onder de dekens. Waar ik me ook ga begeven
Pas je op onder de dekens?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Soury het volgende:Met soep maken dan he? en zeer waarschijnlijk onder de dekens. Waar ik me ook ga begeven
in een zee van Pammetjes?quote:
Nee, ik ben momenteel volledig vrij van elke roes.quote:
Ik heb nog Ritalin in de aanbiedingquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze schijnen trouwens best wel veel op te brengen als je ze verkoopt.
Trusten (zonder zwaaismiley, want daar probeer ik wat zuinig mee te zijn).quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:23 schreef Coos het volgende:
Slaap lekker allemaal. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen en misschien wel mooie prijzen.
quote:
Ik ben nog erger, ik als ooit avondmens zijnde heb gepit en heeeeeel belachelijk vroeg wakker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
omg, straks word ik nog een ochtendmens ofzo.![]()
Goedemorgen Fok!
Nah, topdag weet ik niet, maar wel dat ik na vandaag 5 dagen vrij ben!quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben nog erger, ik als ooit avondmens zijnde heb gepit en heeeeeel belachelijk vroeg wakker.![]()
Maar: mogge en we maken er wel weer een topdag van!
Oef! Nog aan het griepen? Wens je veel beterschap, balen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:56 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen Lies en Kaat
Topdag zit er denk ik niet in, ga zo nog maar een paar uur slapen
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beterquote:Op dinsdag 16 december 2008 05:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef! Nog aan het griepen? Wens je veel beterschap, balen!
Voelt je rug ook al wat beter?quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beter
quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt je rug ook al wat beter?
Ohw! Ziek zijn is gewoon per definitie kut!quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dat was gistermorgen ook al, komt waarschijnlijk in de loop van de dag
'quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beter
Mja, ik slaap ook niet al te best momenteel, en dan is het gewoon balen als je dan ook nog een uur voordat de wekker gaat wakker wordt, en niet meer in slaap kan komen.!quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
'
Gedoe zo'n stomme griep! Lekker ff jezelf verwennen en rust houden, dester eerder over.
Over rust gesproken, ik heb weer een slaapstoornisje, word ik ook gaar van.
naar postbank duurt meestal wat langer als naar andere banken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:54 schreef CarOnline het volgende:
Hoelang duurt het als je geld overmaakt van de ene rekening naar de andere?
(ABN naar Postbank)
Is gister overgemaakt maar heb het nog niet![]()
En ik wilde nog wel kerstinkopen doen.
Ligt er dus aan in hoeverre alle financiele instellingen nog liquide middelen hebben en hoe snel de markt hersteld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef hondjes het volgende:
En wat komt er nog meer.
Ordinair? Hoe kom je daar nu bij? Heel stijlvol gedaan juist. Met enkel functioneel naakt. Je kleding zal tenslotte maar eens nat worden tijdens het autowassen. En als ik de auto was, draag ik ook altijd hoge hakken, anders kan ik mezelf niet helemaal over de motorkap vlijen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik zag dat Amanda een kalender heeft
. Wil hier geen foto's bekijken maar 't zal wel ordinair zijn
.
Ah nee dat meen je niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
Naar Postbank kan volgens mij wel een paar dagen overheen gaan.
Gelukkig heb je nog een week voor je kerstinkopen.
En een goede, zij het ietwat slaperige, morgen!
Pietjequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik zag dat Amanda een kalender heeft
. Wil hier geen foto's bekijken maar 't zal wel ordinair zijn
.
Hup, ga spenden! En BIG ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik kijk weer en het staat erop![]()
Althans, dat kan ik aan het saldo zien. Dat er geld is bijgeboekt kan ik níet zien
Kan je niet naar de bank toe danquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:02 schreef CarOnline het volgende:
Ah nee dat meen je niet!
Ik ben vandaag vrij!
CarOquote:
Rennen dan!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik kijk weer en het staat erop![]()
Althans, dat kan ik aan het saldo zien. Dat er geld is bijgeboekt kan ik níet zien
Hahaha een plakbandhouder, ik moet er echt zó hard om lachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Weer een goede reden om kerst te boycotten:
Eénderde van de vrouwen dumpt partner voor fout kerstcadeau
Met internetbankieren staat het gelijk op de andere rekening per traditionele post duurt langer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah nee dat meen je niet!
Ik ben vandaag vrij!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand hier het woord weleens in de mond genomen dit jaar? "Zal ik jou eens even een lekker swaffel geven?" Of, voor vrouwen: "O schatje, swaffel eens even lekker tegen m'n wangen."
Ja, met ons familieweekendje. Mijn moeder moest er erg om lachen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
"Swaffelen" is het woord van het jaar.
Daar sta je dan, als Van Dale UItgevers en Genootschap Onze Taal. Leuk joh, die internetverkiezingen.![]()
Heeft iemand hier het woord weleens in de mond genomen dit jaar? "Zal ik jou eens even een lekker swaffel geven?" Of, voor vrouwen: "O schatje, swaffel eens even lekker tegen m'n wangen."
Ik wist iig sinds een paar jaar wat het betekendequote:Op dinsdag 16 december 2008 12:26 schreef Gert het volgende:
Dus jullie alle drie niét omdat er daadwerkelijk geswaffeld ging worden.
Op Manu misschien na, in de kroeg. Lachen joh, tegen een bierglas.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, met ons familieweekendje. Mijn moeder moest er erg om lachen.
Beschamend, dat is het.
Maar dat kwam door mijn broer, die drukke zatlap. Die zei dat hij ging zwaffelen.quote:
En tóch was het fijn dat-ie plassen bedoelde.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat kwam door mijn broer, die drukke zatlap. Die zei dat hij ging zwaffelen.
Dus ik zo van,"Mijn broer, wat doe je??" Hij zei dat het plassen was. Dus ik zo van," Noeeees man! Jij bent een Epic Fail, jeweetz!!" Mijn moeder die zich werkelijk overal mee bemoeit,"Maar Noekje, wat is het dan?"
Dus toen heb ik op mijn i-netz uitgelegd wat het was.
Rimmen?quote:
Bouten. Wil je hem hebben? Of zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch was het fijn dat-ie plassen bedoelde.
Doet-ie dat altijd trouwens, aankondigen dat hij naar de WC gaat? En ook of het dan poepen of pissen gaat worden?
Hoe noemt-ie poepen?![]()
Jouw broer voor mijn broer? Weet niet of je dat wilt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Bouten. Wil je hem hebben? Of zullen we ruilen?
Maar ik schreef bouten. Nu weet ik zeker dat ik hem niet meer wil. Ik ben goed in kaarsjes dus ja!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw broer voor mijn broer? Weet niet of je dat wilt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik schreef bouten. Nu weet ik zeker dat ik hem niet meer wil. Ik ben goed in kaarsjes dus ja!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha dus dat wist je nog, van het kerstdiner.![]()
Ongeveer.
Want je moet dus juist niét goed zijn in kaarsjes! Helder electrisch licht, denk erom, als je het gezellig wilt houden. Meneer wil namelijk gewoon kunnen "ZIEN wat er GODVERDOMME aan VRETEN op tafel staat."![]()
Die van jou zegt tenminste geen driet'n. Laat maar komen.
Er zijn toch wel kaasjes toe enzo? Lekker bij de film. Daar krijgt hij dan mooi niéts van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Anders breng ik hem zijn bordje boven wel. Dat gaat je bij de mijne niet lukken. Die sjouwt het hele diner mee, met tafel en gaat buiten zitten bikken terwijl wij beteuterd achterblijven met alleen Film1.
Stilte voor de storm?quote:
Neuh, ben wat programma's aan het terugkijkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef blomst het volgende:
iedereen kerstinkopen aan het doen, of ziek op bed??
'Keep the soul alive'quote:
lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Keep the soul alive'![]()
*koffie gaat zetten
Ben je al een beetje opgeknapt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, ben wat programma's aan het terugkijken
Ik weet het niet, voel met nog niet super en nog niet gegeten vandaag dus nog even afwachtenquote:
koekje erbij?quote:
Het moet ook niet gekker wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl'
Blij dat ik daar weg ben!
eten jijquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, voel met nog niet super en nog niet gegeten vandaag dus nog even afwachten
Denk dat het wel weer goed komt
Dat kan ik me voorstellen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl'
Blij dat ik daar weg ben!
quote:
Alles beter dan Achmed en Pachmed die je van je bankpasjes ontdoen in de metro.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen!
Ook in Apeldoorn kent men bedrijvigheid, en daarmee gepaard gaande fraaie kantoor-architektuur:
[ afbeelding ]
Het is nooit leuk als je huis in brand staat! Echter dankzij de kordaat optredende Apeldoornse brandweer, bleef de schade hier uiteindelijk beperkt tot een nieuwe voordeur, wat schilderwerk en een nest jonge hondjes.
[ afbeelding ]
De fractie van Leefbaar Apeldoorn: een treffende afspiegeling van het uitbundige en kleurrijke leven in hun stad
[ afbeelding ]
http://www.alles-over.com/tools/ip-naar-land/quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef Sporti het volgende:
Middag allemaal! weten jullie of je aan een IP adres het land van herkomst kan zien?
Stoofperenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef hondjes het volgende:
spruiten , stoofperen, en draadjesvlees.,,met aardappels.
en gestreken de kleding om mee te nemen..boodschappen gedaan...
Dank je!!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.alles-over.com/tools/ip-naar-land/
Normaal gesproken welquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef Sporti het volgende:
Middag allemaal! weten jullie of je aan een IP adres het land van herkomst kan zien?
Ach ja, Aboutaleb ook weer blij. Misschien is Lelystad zo gek nog niet.quote:
Wat verkering al niet met een mens kan doenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef Dementor het volgende:
Alles beter dan Achmed en Pachmed die je van je bankpasjes ontdoen in de metro.
niet zelf gemaakt hoor...dat kan ik niet..gewoon uit de supermarkt..kant en klaar voor mannetjequote:
Que?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:48 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wat verkering al niet met een mens kan doen![]()
Heb ik nog nooit meegemaakt op Ebay vroeg iemand om mijn IP omdat hij wilde zien of ik wel echt uit NL kwamquote:
De pagina kan niet worden weergegeven.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef Gert het volgende:
[..]
http://www.alles-over.com/tools/ip-naar-land/
Bij mij welquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De pagina kan niet worden weergegeven.
Ik zou het niet geven, veel kwaad kan het niet, maar je kunt zo een andere IP-adres aannemen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit meegemaakt op Ebay vroeg iemand om mijn IP omdat hij wilde zien of ik wel echt uit NL kwam
Ik heb het ook niet gedaan hoor!quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou het niet geven, veel kwaad kan het niet, maat je kunt zo een andere IP-adres aannemen.
Ben je een complot op het spoor??quote:
De verhuiswagen is nauwelijks de straat uit of Rotterdam deugd niet meer, dat raakt kant nog walquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Que?
Dan zou het eerder andersom zijn.
Dus die opmerking slaat zoals gewoonlijk kant noch wal.
Ik heb het nooit op gehad met wat er in het centrum en in west woont.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
De verhuiswagen is nauwelijks de straat uit of Rotterdam deugd niet meer, dat raakt kant nog wal
Nee hoor maar heb al zo vaak iets gekocht via Ebay maar nog nooit die vraag gehad, ik werd er achterdochtig vanquote:
Wacht maar, over een half jaar wordt ie gek van verveling tussen die gristenenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:59 schreef Sporti het volgende:
[..]
De verhuiswagen is nauwelijks de straat uit of Rotterdam deugd niet meer, dat raakt kant nog wal
Ja, bij mij nu ook. Het zal wel te lang geduurt hebbenquote:
Maar je woont toch in Duitsland?quote:
Sowieso:metro. Dan is er toch iets uit het jasje gegroeid hè, als je dat soort fratsen nodig hebt. In Apeldoorn spring je op de trekschuit van bolle Bertus, of rijd je een eindje meer op de mestkar van inteelt-Driesje. Betalen kan nog met ouderwetse duppies, maar meestal willen ze er niet eens iets voor hebben.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alles beter dan Achmed en Pachmed die je van je bankpasjes ontdoen in de metro.
ik woon nog steeds in Nederlandquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar je woont toch in Duitsland?
Vergeet de fiets van Dries niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso:metro. Dan is er toch iets uit het jasje gegroeid hè, als je dat soort fratsen nodig hebt. In Apeldoorn spring je op de trekschuit van bolle Bertus, of rijd je een eindje meer op de mestkar van inteelt-Driesje. Betalen kan nog met ouderwetse duppies, maar meestal willen ze er niet eens iets voor hebben.
Lekker hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:57 schreef Coos het volgende:
Kippensoep
Lamsbiefstukjes met port/honing/tijm saus
komkommersalade
druiven
![]()
Apeldoorn![]()
http://www.politiemuseum.nl/text.php?t_ID=34
Daar ben ik echt dol op, kan het helaas zelf niet zo lekker maken dus koop ik altijd kant en klare.quote:
Sorry, dacht echt dat je inmiddels al in Duitsland woonde. Maar wat heeft een IP adres te maken met een aankoop op Ebay?quote:
ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sorry, dacht echt dat je inmiddels al in Duitsland woonde. Maar wat heeft een IP adres te maken met een aankoop op Ebay?
Iedere website die je bezoekt heeft je IP, maar het koppelen aan jou persoon is iets anders.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:06 schreef hondjes het volgende:
dacht altijd dat je nooit je IP adres mag geven...
Heel aardig en vooral lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:10 schreef Coos het volgende:
Aahhhhhh wah liefffff.............. komt net Man hee het zoontje van m'n chinese vliendinnetje een boldje met kleine pittige loempiaatjes blengen.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:13 schreef Gert het volgende:
Coos waarom vreet jij eigenlijk 5 keer per week lam? Grazen die beesten tegenwoordig in je tuin of zo?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:13 schreef Gert het volgende:
Coos waarom vreet jij eigenlijk 5 keer per week lam? Grazen die beesten tegenwoordig in je tuin of zo?
Ik eet geen varken en morgen eet ik maiskip zelf gegrilld uiteraard met zelfgemaakte appelmoes van appelen uit eigen tuin.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:13 schreef Gert het volgende:
Hebben ze niet in Apeldoorn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef Coos het volgende:
Misschien komt het omdat ik meestal alleen bij de Turkse slager kom.
Uitmuntende kwaliteit vlees en altijd kersvers! Voah wènag.
Daar wonen toch enkel varkens?quote:
En waarom eet jij geen varkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik eet geen varken en morgen eet ik maiskip zelf gegrilld uiteraard met zelfgemaakte appelmoes van appelen uit eigen tuin.![]()
Misschien komt het omdat ik meestal alleen bij de Turkse slager kom.
Uitmuntende kwaliteit vlees en altijd kersvers! Voah wènag.
Apeldoorn is top.quote:
Gossie toch.............................zennnnnnnnnquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Apeldoorn is top.
Jaloezie en afgunst mogen buiten blijven, mij gaat het eindelijk voor de wind en haters (jij niet Gert) worden daar niet blij van maar dat geeft niet want ik ben dat gewend.
Het toont des te meer hun falen aan i.p.v er zelf iets van te maken lekker blijven schoppen want mij heb je er niet mee.
Laters.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:26 schreef Sporti het volgende:
[..]
Gossie toch.............................zennnnnnnnn
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Apeldoorn is top.
Jaloezie en afgunst mogen buiten blijven, mij gaat het eindelijk voor de wind en haters (jij niet Gert) worden daar niet blij van maar dat geeft niet want ik ben dat gewend.
Het toont des te meer hun falen aan i.p.v er zelf iets van te maken lekker blijven schoppen want mij heb je er niet mee.
Laters.
Wordt er zo geschopt dan? Ik heb de afgelopen weken lang niet alles meer gelezen hier, maar ik dacht dat het wel meeviel toch?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Apeldoorn is top.
Laters.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wil jij soms ook een tussen haakjes vermelding![]()
Ja, nu slaap ik vannacht niet door zo'n opmerking.quote:
Wat jij wil, mop.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef Sporti het volgende:
[..]
Wil jij soms ook een tussen kaajes vermelding![]()
R'dam Oost is wel leuk om te wonen maar Apeldoorn bevalt mij nu al beter.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Wordt er zo geschopt dan? Ik heb de afgelopen weken lang niet alles meer gelezen hier, maar ik dacht dat het wel meeviel toch?
Maar een beetje plagen als jij je negatiet uitlaat over je oude woonplaats en je nieuwe de hemel inprijst, da's wel leuk vind ik.![]()
En dat er Rotterdam in mijn paspoort staat, heeft daar niets mee te maken.![]()
Och er zijn genoeg sc'ers waarmee je kunt babbelen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:28 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, nu slaap ik vannacht niet door zo'n opmerking.
Wat is het?quote:
Het bord voor je kop wordt met het uur dikker lijkt wel.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Och er zijn genoeg sc'ers waarmee je kunt babbelen.
Je bent gewoon hartstikke in loveeeeeeeee en dan is alles leuk. zelfs Apeldoornquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
R'dam Oost is wel leuk om te wonen maar Apeldoorn bevalt mij nu al beter.
West, Noord en het Centrum zijn gewoon verkloot door de jaren heen.
Ik vond Apeldoorn altijd al mooi.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Je bent gewoon hartstikke in loveeeeeeeee en dan is alles leuk. zelfs Apeldoorn
Ik zou precies hetzelfde kunnen zeggen maar zo cheap ben ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Het bord voor je kop wordt met het uur dikker lijklt wel.
oke dan ik ga etenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond Apeldoorn altijd al mooi.
Verzin eens iets anders.
Kom je oorspronkelijk ook uit die buurt dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond Apeldoorn altijd al mooi.
Verzin eens iets anders.
Den Haag vind ik juist wel mooi, maar te duur....quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Apeldoorn vind ik helemaal geen mooie stad. Het is een beetje een saai truttig vierkantachtig dorp, net zoals Den Haag en Rijswijk trouwens![]()
. Wat je daar, in Apeldoorn, wel kunt is lekker rustig wonen, mooi tegen de Veluwe aan.
Is ook mooi. Dat genuil over steden in zo'n klein kutland. Serieus.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Den Haag vind ik juist wel mooi, maar te duur....
Ach het is allemaal subjectief denk ik dan. Veel mensen vinden Manchester niet mooi, maar ik vind het gewoon een van de leukste stedenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Is ook mooi. Dat genuil over steden in zo'n klein kutland. Serieus.
Zo is dat. Dnjepopetrovsk versus St. Petersburg, dát gaat pas ergens over.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over steden maar het afzeiken van Dementor, bah.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
Ik vind het wél mooier dan Apeldoorn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het is allemaal subjectief denk ik dan. Veel mensen vinden Manchester niet mooi, maar ik vind het gewoon een van de leukste steden
I know, darling. Easy breezy.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over steden maar het afzeiken van Dementor, bah.
Nee joh, het gaat om mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dat had ik niet doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oei, jij hebt wél wat grootsteedse assertiviteit opgedaan zeg! Misschien valt het dan tóch wel mee met die spuitjeslucht daar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:50 schreef noekje het volgende:
Het was dan ook een vrij matige aanval. Ik zou er mijn reet mee afvegen en ik ging in Bizzy's op de tafels dansen. De tering.
Apeldoorn is een dorp. Daar zeggen ze starf. Starf. Mooi man!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, jij hebt wél wat grootsteedse assertiviteit opgedaan zeg! Misschien valt het dan tóch wel mee met die spuitjeslucht daar.![]()
![]()
_____
II^^^^II
Maar waarom zou je het bos inrijden als je thuis ook op de hometrainer kunt zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
Apeldoorn is okay om te wonen, je zit met een uurtje treinen in het hartje van Amsterdam en als je de bebouwde kom uitrijdt, rij je rechtstreeks het bos in.
Ik wil er niet meer weg.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het bos inrijden als je thuis ook op de hometrainer kunt zitten
Zonder gekheid, omgeving Apeldoorn is nix mis mee, goeie restaurants ook. 't Wordt weer tijd om het dorp onveilig te maken Peter.......
Eindhovenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, dat had ik niet door
Apeldoorn topstad![]()
Rotterdam trouwens ook en Almere ook
hoi hondjes, ik word soms melig van je grappige schrijfstijl, ga zo doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef hondjes het volgende:
spruiten , stoofperen, en draadjesvlees.,,met aardappels.
en gestreken de kleding om mee te nemen..boodschappen gedaan...
Afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor de laatste keer friet gegeten?
nmns, peter en zo. fijne avond en eet gezond en lekker!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor de laatste keer friet gegeten?
Fuck, ben je nu al terug van je rondje "lopen"quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..
wanneer ga je op reis?
eet u smakelijk! draadjesvlees rules!
oja, hier nog niets bekend over voedselbonnen maar denk dat het een curry wordt![]()
leters
"ontregelde" zah je bedoelequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag.
Maar dat was de uitzondering die de regel bevestigde.
edit: Nee, de uitzondering die de regel ontkende, die spreuk klopt niet.
Afgelopen zaterdag, friet en gebakken aardappeltjes, met mayo.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag.
Maar dat was de uitzondering die de regel bevestigde.
edit: Nee, de uitzondering die de regel ontkende, die spreuk klopt niet.
Nah, vaker dan mij lief is merk ik. Eén tandje minder zou wel mogen van mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mag je weer niet op de lelijke blonde?
Heb je tenminste een leuke maand gehadquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, vaker dan mij lief is merk ik. Eén tandje minder zou wel mogen van mij![]()
Af en toe heb ik de indruk dat het het allemaal in één maand af moet of zo....![]()
ben een dagje ouder aan het worden
't Zal wel weer normaliseren ooit toch? Hoop ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je tenminste een leuke maand gehad
neeen. 3x p week. vandaag rustdagquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Fuck, ben je nu al terug van je rondje "lopen"
quote:Nederlandse werkgevers snijden minder in banen'
AMSTERDAM - Nederlandse werkgevers snijden fors minder in hun personeelsbestand vergeleken met het Europees gemiddelde. Dat blijkt uit dinsdag gepubliceerd onderzoek van onderzoeks- en adviesbureau Hay Group.
In Nederland zetten werkgevers het mes in ongeveer 5 procent van hun personeel. Op Europees niveau schrappen werkgevers gemiddeld 9,2 procent van de arbeidsplaatsen. Wereldwijd is dat gemiddelde 7,5 procent.
Van alle ondervraagde werkgevers in Nederlandse snijdt 17 procent in zijn personeel, ongeveer gelijk aan het gemiddelde in Europa. Wereldwijd ligt dat iets lager, namelijk op 15 procent.
Hay ondervroeg ruim 2500 bedrijven uit 91 landen.
Nou, ik zou er niet op rekenenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Zal wel weer normaliseren ooit toch? Hoop ik
heiquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:17 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik ben zó ontzettend geslaagd vandaag![]()
Kerstprul en kleding en zooi en meuk![]()
En echt té kíkke Cancanlaarsjes gekocht![]()
Wat zal ik lekker dansen in mn Cancanjurk die ik niet heb.
Nu naar Kindje haar kerstavond op school.
Op mn nieuwe Cancanlaarsjes![]()
Vanavond lees ik wel wat jullie allemaal beleefd hebben![]()
<knip>quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
neeen. 3x p week. vandaag rustdag.
en, staat je baan nog op de tocht na bericht laatst dat je eea moest verantwoorden?
jezus, dat duurde. zat uit beleefdheid maar op je te wachtenquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
knap knee![]()
[..]
Wordt vervolgd
quote:UTRECHT -
De onderwijsvakbonden CNV en AOb hebben een cao-akkoord gesloten met werkgeversorganisatie VO-raad voor de leraren in het voortgezet onderwijs.
De docenten in het middelbaar onderwijs krijgen de komende twee jaar 7 procent loonsverhoging erbij. Ook mogen startende leraren 20 procent minder lessen geven.
Zag net iemand die dezelfde avatar heeft?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef blomst het volgende:
iedereen kerstinkopen aan het doen, of ziek op bed??
Jups, motherfuckers zijn 't, allemaalquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
jezus, dat duurde. zat uit beleefdheid maar op je te wachten![]()
da's een aardige wending. goede zaak dus (niet voor dementor)!
ff veldwerken wie die mthrfckr is en daar een sniper op zetten (waar jij woont zal het wel een boer met een melkbus carbid worden).
ga nu echt naar de supermarsjee.
leters
zal straks wel allemaal recht getrokken worden door onze lieve heer als blijkt dat je hivIII gekregen hebt van die blonde, of zo..quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nog meer goed nieuws![]()
[..]
In onze relatie bèn ik de Lieve Heerquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zal straks wel allemaal recht getrokken worden door onze lieve heer als blijkt dat je hivIII gekregen hebt van die blonde, of zo..
nog nooit gewerkt, lekker huismoedertje...heerlijkquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi hondjes, ik word soms melig van je grappige schrijfstijl, ga zo door![]()
[ afbeelding ]
lekkere korte zinnen en gewoon tot de kern komen; geen gelul, dus dat. zeg maar, dus, dat![]()
hoe komt het eigenlijk, ben je net met pensioen en heb je jaren achter de telex gezeten?
wanneer ga je op reis?
eet u smakelijk! draadjesvlees rules!
oja, hier nog niets bekend over voedselbonnen maar denk dat het een curry wordt![]()
leters
Denk je wel aan een logeerkamertje voor Coos?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
alhoewel.,,,dan zit ik met mijn luie kont in spanje...en zal aan je denken...
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk je wel aan een logeerkamertje voor Coos?
En hoezo is kinderen (op)voeden geen werk?
volgens mij de droom van iedere jongen..quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:21 schreef Manu82 het volgende:
Later als ik groot ben word ik huisvader
de mijne?quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:49 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zag net iemand die dezelfde avatar heeft?
drink ook nooit koffie me de burenquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:36 schreef Manu82 het volgende:
Nou koffie drinken met de buurvrouw hoeft niet echt.
Zal er uiteindelijk wel op uitdraaien dat ik een leuke baan krijg
Kan nu trouwens weer een retour ticket kopen voor ¤ 14 pp naar ManchesterIs gewoon goedkoper dan naar m'n ouders gaan met de trein
quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
drink ook nooit koffie me de buren![]()
nou, voor 14 euro, zou het doen.
Zelfde bloem, rood/witte vacht, alleen iets meer uitvergroot en zonder vuurwerk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef blomst het volgende:
de mijne?
zag het ook, maar die is niet gelijk als die van mij, wel vanuit hetzelfde plaatje.
geen probleem mee
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zijn d'r hier nog meer die willen neukuh?
vervoegt u zich dan bij aar(t)sfucker WJ![]()
oorspronkelijke plaatje komt van sultane.nl.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zelfde bloem, rood/witte vacht, alleen iets meer uitvergroot en zonder vuurwerk.
Gelukkig voor die andere dat je er geen probleem mee hebt, zolang je niet beiden mee met
de ava-wedstrijd doet, ik zou raar staan te kijken wanneer ik iemand met de tuinfluiters-ava
zie rondlopen.![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
Oeioeioei, wat heb ik toch lekkere cappuccino gemaakt!
Vertel of heb je 'm nog niet op? Dan wacht ik nog even, ben heul geduldig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
Oeioeioei, wat heb ik toch lekkere cappuccino gemaakt!
Welk apparaat heb jij dan, we willen hier betere koffie op ten duur maar geen zin om weer zo'n cup of pad systeem te kopen.quote:
Nespresso werkt wel met cups. Maar wel verdomd goede koffie. Maar wil je geen cups. dan moet je een bonenapparaat kopen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef Dementor het volgende:
Welk apparaat heb jij dan, we willen hier betere koffie op ten duur maar geen zin om weer zo'n cup of pad systeem te kopen.
Ja, daar ga ik kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nespresso werkt wel met cups. Maar wel verdomd goede koffie. Maar wil je geen cups. dan moet je een bonenapparaat kopen.
Hier zitten de kenners: Koffie voor de fijnproever (2)
Ohh dacht dat de avatar eigen ontwerp van jou en Nachtzuster was,quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:11 schreef blomst het volgende:
oorspronkelijke plaatje komt van sultane.nl.
Die van jou is ws orgineler.
heb een Michelangelo,,bonen maalt hij, 1 tel koffie, fantastisch apparaat..quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welk apparaat heb jij dan, we willen hier betere koffie op ten duur maar geen zin om weer zo'n cup of pad systeem te kopen.
Ik heb al twee Aeroccino's gesloopt. Nu ga ik het maar met de hand doen, van de Blokker. Who else?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
Niks bijzonders, maar hij is gewoon erg lekker. Goed heet, stevig melkschuim.
Houdbare melk schuimt toch beter dan dagmelk.
Ik heb een apparaat met zo'n schuimstaafje dat boven verwachting lang blijft levenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
Ik heb al twee Aeroccino's gesloopt. Nu ga ik het maar met de hand doen, van de Blokker. Who else?!
Doe maar Stout & Donker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb al twee Aeroccino's gesloopt. Nu ga ik het maar met de hand doen, van de Blokker. Who else?!
Hoi Liesje, lekker 5 dagen vrij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:50 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, topdag weet ik niet, maar wel dat ik na vandaag 5 dagen vrij ben!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi Liesje, lekker 5 dagen vrij.
Lekker Ruud!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke vanaf kerstmis tot en met 1 januari![]()
Ik ga het iig proberen! Ik hoop dat het nog een tijdje lukt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Verwacht je dat je thuis ook een beetje kan uitrusten en bijkomen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
![]()
CENTO MILA EURO
![]()
![]()
![]()
Dat winnen ze bij Bo nooit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, wat is loos, zie je dansen..dus dacht..die heeft prijs gewonnen...![]()
![]()
![]()
Prima, ik ben 5 dagen vrij, dus ik doe wel mee!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
geen idee..we dansen gewoon even mee..liesje
Jeuj! Coos danst ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Coos het volgende:
Zo Prison Break![]()
![]()
![]()
Gert verraad nog even snel wat er deze aflevering gebeurd.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, ik ben 5 dagen vrij, dus ik doe wel mee!
Jawel, soort van Deal Or No Deal, bleef over een "kerstpakket" met onbekende inhoud, een bod van ¤33.000 en haar "eigen doos" (quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, wat is loos, zie je dansen..dus dacht..die heeft prijs gewonnen...![]()
![]()
![]()
En dat met z'n moeilijke voetjesquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Coos het volgende:
Nee ik heb 'm net binnengehaald. Ga 'm vanavond ook kijken, sorry.quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:22 schreef Coos het volgende:
Zo Prison Break![]()
![]()
![]()
heel verstandig...de dagen gaan snel, het is zo volgende week..barcelona..quote:
Graziequote:Op dinsdag 16 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
heel verstandig...de dagen gaan snel, het is zo volgende week..barcelona..
nog een laatste dansje voor ruud![]()
Alsof er nooit ene reet te zien is op TVquote:
Mwoah, niet zoveel last van. tv staat hier altijd aan, maar ik kijk bijna niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Alsof er nooit ene reet te zien is op TVIk weet niet meer waar ik nou naartoe moet zappen
Zeker met mijn naar zuid-europa verlegde grens
Wie stopt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Hij stopt.
Verstandig, op je hoogtepunt stoppen, en dan leuke dingen gaan doen.
Wie?quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Hij stopt.
Verstandig, op je hoogtepunt stoppen, en dan leuke dingen gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |