Hoe dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
Oeioeioei, wat heb ik toch lekkere cappuccino gemaakt!
Vertel of heb je 'm nog niet op? Dan wacht ik nog even, ben heul geduldig.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:12 schreef Copycat het volgende:
Oeioeioei, wat heb ik toch lekkere cappuccino gemaakt!
Welk apparaat heb jij dan, we willen hier betere koffie op ten duur maar geen zin om weer zo'n cup of pad systeem te kopen.quote:
Nespresso werkt wel met cups. Maar wel verdomd goede koffie. Maar wil je geen cups. dan moet je een bonenapparaat kopen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef Dementor het volgende:
Welk apparaat heb jij dan, we willen hier betere koffie op ten duur maar geen zin om weer zo'n cup of pad systeem te kopen.
Ja, daar ga ik kijken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nespresso werkt wel met cups. Maar wel verdomd goede koffie. Maar wil je geen cups. dan moet je een bonenapparaat kopen.
Hier zitten de kenners: Koffie voor de fijnproever (2)
Ohh dacht dat de avatar eigen ontwerp van jou en Nachtzuster was,quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:11 schreef blomst het volgende:
oorspronkelijke plaatje komt van sultane.nl.
Die van jou is ws orgineler.
heb een Michelangelo,,bonen maalt hij, 1 tel koffie, fantastisch apparaat..quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Welk apparaat heb jij dan, we willen hier betere koffie op ten duur maar geen zin om weer zo'n cup of pad systeem te kopen.
Ik heb al twee Aeroccino's gesloopt. Nu ga ik het maar met de hand doen, van de Blokker. Who else?!quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
Niks bijzonders, maar hij is gewoon erg lekker. Goed heet, stevig melkschuim.
Houdbare melk schuimt toch beter dan dagmelk.
Ik heb een apparaat met zo'n schuimstaafje dat boven verwachting lang blijft levenquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
Ik heb al twee Aeroccino's gesloopt. Nu ga ik het maar met de hand doen, van de Blokker. Who else?!
Doe maar Stout & Donker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:31 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik heb al twee Aeroccino's gesloopt. Nu ga ik het maar met de hand doen, van de Blokker. Who else?!
Hoi Liesje, lekker 5 dagen vrij.quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:50 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, topdag weet ik niet, maar wel dat ik na vandaag 5 dagen vrij ben!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hoi Liesje, lekker 5 dagen vrij.
Lekker Ruud!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ikke vanaf kerstmis tot en met 1 januari![]()
Ik ga het iig proberen! Ik hoop dat het nog een tijdje lukt!quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Verwacht je dat je thuis ook een beetje kan uitrusten en bijkomen?
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:![]()
![]()
CENTO MILA EURO
![]()
![]()
![]()
Dat winnen ze bij Bo nooit.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
neen, wat is loos, zie je dansen..dus dacht..die heeft prijs gewonnen...![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |