Maar ik schreef bouten. Nu weet ik zeker dat ik hem niet meer wil. Ik ben goed in kaarsjes dus ja!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw broer voor mijn broer? Weet niet of je dat wilt.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ik schreef bouten. Nu weet ik zeker dat ik hem niet meer wil. Ik ben goed in kaarsjes dus ja!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha dus dat wist je nog, van het kerstdiner.![]()
Ongeveer.
Want je moet dus juist niét goed zijn in kaarsjes! Helder electrisch licht, denk erom, als je het gezellig wilt houden. Meneer wil namelijk gewoon kunnen "ZIEN wat er GODVERDOMME aan VRETEN op tafel staat."![]()
Die van jou zegt tenminste geen driet'n. Laat maar komen.
Er zijn toch wel kaasjes toe enzo? Lekker bij de film. Daar krijgt hij dan mooi niéts van.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:39 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Anders breng ik hem zijn bordje boven wel. Dat gaat je bij de mijne niet lukken. Die sjouwt het hele diner mee, met tafel en gaat buiten zitten bikken terwijl wij beteuterd achterblijven met alleen Film1.
Stilte voor de storm?quote:
Neuh, ben wat programma's aan het terugkijkenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:07 schreef blomst het volgende:
iedereen kerstinkopen aan het doen, of ziek op bed??
'Keep the soul alive'quote:
lekkerquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Keep the soul alive'![]()
*koffie gaat zetten
Ben je al een beetje opgeknapt?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, ben wat programma's aan het terugkijken
Ik weet het niet, voel met nog niet super en nog niet gegeten vandaag dus nog even afwachtenquote:
koekje erbij?quote:
Het moet ook niet gekker wordenquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:20 schreef Dementor het volgende:
'Rotterdam gaat wijk bouwen in Marokkaanse stijl'
Blij dat ik daar weg ben!
eten jijquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, voel met nog niet super en nog niet gegeten vandaag dus nog even afwachten
Denk dat het wel weer goed komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |