quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik zag helemaal geen topic![]()
en ik wilde even welterusten zeggen
LS heb ik gezien Joling bedreigd door fan
en ik heb er spijt vandus deze is voor Geer
![]()
Welterusten allemaal![]()
Ja hoorquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:47 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
de mijne mag dicht ik zet mijn berichtje wel hier.........
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:44 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
o god ik heb er ook net één geopend
Ja jij had het moeten doen lapoquote:
Sweet dreams maffiequote:Op dinsdag 16 december 2008 00:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik denk effe welterusten zeggen.....
hé geen topic....
effe openen.....
enzo![]()
laters Muis![]()
Ik dacht, met mijn pc ben ik 5 min verder. Dus ik kijk nog een keer of er een nieuwe is, nog niet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:51 schreef Coos het volgende:
O nee Soury was eerder![]()
Ja, wat WJ zegt. Droe topics over een mooie OP zitten miepen en wie hem MOET openen en dan krijg je er 4 dagen later gewoon drie.
Ik blijf in deze.
Flesje of twee in je mik?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:54 schreef Soury het volgende:
Ach ja HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHa
Sorry mijn schuld .. Leek wel 20 minutenquote:
Mwhahhh ik was al op weg maar blijf steeds hangenquote:
Laat me radenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:58 schreef Soury het volgende:
En er zit nog maar een klein laagje in die fles .. Bedoel wat mot je ermee
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Laat me raden![]()
Ik draai er nog één en nog één biertje in dan ga ik ook legge
LS is vuur en vlam..quote:
Ik dacht, in vuur en vlamquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Soury het volgende:Met soep maken dan he? en zeer waarschijnlijk onder de dekens. Waar ik me ook ga begeven
Pas je op onder de dekens?quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:09 schreef Soury het volgende:Met soep maken dan he? en zeer waarschijnlijk onder de dekens. Waar ik me ook ga begeven
in een zee van Pammetjes?quote:
Nee, ik ben momenteel volledig vrij van elke roes.quote:
Ik heb nog Ritalin in de aanbiedingquote:Op dinsdag 16 december 2008 01:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze schijnen trouwens best wel veel op te brengen als je ze verkoopt.
Trusten (zonder zwaaismiley, want daar probeer ik wat zuinig mee te zijn).quote:Op dinsdag 16 december 2008 01:23 schreef Coos het volgende:
Slaap lekker allemaal. Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen en misschien wel mooie prijzen.
quote:
Ik ben nog erger, ik als ooit avondmens zijnde heb gepit en heeeeeel belachelijk vroeg wakker.quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:43 schreef liesje1979 het volgende:
omg, straks word ik nog een ochtendmens ofzo.![]()
Goedemorgen Fok!
Nah, topdag weet ik niet, maar wel dat ik na vandaag 5 dagen vrij ben!quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik ben nog erger, ik als ooit avondmens zijnde heb gepit en heeeeeel belachelijk vroeg wakker.![]()
Maar: mogge en we maken er wel weer een topdag van!
Oef! Nog aan het griepen? Wens je veel beterschap, balen!quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:56 schreef Manu82 het volgende:
Goedemorgen Lies en Kaat
Topdag zit er denk ik niet in, ga zo nog maar een paar uur slapen
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beterquote:Op dinsdag 16 december 2008 05:58 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Oef! Nog aan het griepen? Wens je veel beterschap, balen!
Voelt je rug ook al wat beter?quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beter
quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voelt je rug ook al wat beter?
Ohw! Ziek zijn is gewoon per definitie kut!quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]maar dat was gistermorgen ook al, komt waarschijnlijk in de loop van de dag
'quote:Op dinsdag 16 december 2008 05:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gaat alweer wat beter, vandaag weer wat meer eten en dan ben ik morgen bijna beter
Mja, ik slaap ook niet al te best momenteel, en dan is het gewoon balen als je dan ook nog een uur voordat de wekker gaat wakker wordt, en niet meer in slaap kan komen.!quote:Op dinsdag 16 december 2008 06:06 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
'
Gedoe zo'n stomme griep! Lekker ff jezelf verwennen en rust houden, dester eerder over.
Over rust gesproken, ik heb weer een slaapstoornisje, word ik ook gaar van.
naar postbank duurt meestal wat langer als naar andere banken.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:54 schreef CarOnline het volgende:
Hoelang duurt het als je geld overmaakt van de ene rekening naar de andere?
(ABN naar Postbank)
Is gister overgemaakt maar heb het nog niet![]()
En ik wilde nog wel kerstinkopen doen.
Ligt er dus aan in hoeverre alle financiele instellingen nog liquide middelen hebben en hoe snel de markt hersteld.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:57 schreef hondjes het volgende:
En wat komt er nog meer.
Ordinair? Hoe kom je daar nu bij? Heel stijlvol gedaan juist. Met enkel functioneel naakt. Je kleding zal tenslotte maar eens nat worden tijdens het autowassen. En als ik de auto was, draag ik ook altijd hoge hakken, anders kan ik mezelf niet helemaal over de motorkap vlijen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik zag dat Amanda een kalender heeft
. Wil hier geen foto's bekijken maar 't zal wel ordinair zijn
.
Ah nee dat meen je niet!quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:58 schreef Copycat het volgende:
Naar Postbank kan volgens mij wel een paar dagen overheen gaan.
Gelukkig heb je nog een week voor je kerstinkopen.
En een goede, zij het ietwat slaperige, morgen!
Pietjequote:Op dinsdag 16 december 2008 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik zag dat Amanda een kalender heeft
. Wil hier geen foto's bekijken maar 't zal wel ordinair zijn
.
Hup, ga spenden! En BIG ook!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik kijk weer en het staat erop![]()
Althans, dat kan ik aan het saldo zien. Dat er geld is bijgeboekt kan ik níet zien
Kan je niet naar de bank toe danquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:02 schreef CarOnline het volgende:
Ah nee dat meen je niet!
Ik ben vandaag vrij!
CarOquote:
Rennen dan!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik kijk weer en het staat erop![]()
Althans, dat kan ik aan het saldo zien. Dat er geld is bijgeboekt kan ik níet zien
Hahaha een plakbandhouder, ik moet er echt zó hard om lachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Weer een goede reden om kerst te boycotten:
Eénderde van de vrouwen dumpt partner voor fout kerstcadeau
Met internetbankieren staat het gelijk op de andere rekening per traditionele post duurt langer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah nee dat meen je niet!
Ik ben vandaag vrij!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand hier het woord weleens in de mond genomen dit jaar? "Zal ik jou eens even een lekker swaffel geven?" Of, voor vrouwen: "O schatje, swaffel eens even lekker tegen m'n wangen."
Ja, met ons familieweekendje. Mijn moeder moest er erg om lachen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
"Swaffelen" is het woord van het jaar.
Daar sta je dan, als Van Dale UItgevers en Genootschap Onze Taal. Leuk joh, die internetverkiezingen.![]()
Heeft iemand hier het woord weleens in de mond genomen dit jaar? "Zal ik jou eens even een lekker swaffel geven?" Of, voor vrouwen: "O schatje, swaffel eens even lekker tegen m'n wangen."
Ik wist iig sinds een paar jaar wat het betekendequote:Op dinsdag 16 december 2008 12:26 schreef Gert het volgende:
Dus jullie alle drie niét omdat er daadwerkelijk geswaffeld ging worden.
Op Manu misschien na, in de kroeg. Lachen joh, tegen een bierglas.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, met ons familieweekendje. Mijn moeder moest er erg om lachen.
Beschamend, dat is het.
Maar dat kwam door mijn broer, die drukke zatlap. Die zei dat hij ging zwaffelen.quote:
En tóch was het fijn dat-ie plassen bedoelde.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat kwam door mijn broer, die drukke zatlap. Die zei dat hij ging zwaffelen.
Dus ik zo van,"Mijn broer, wat doe je??" Hij zei dat het plassen was. Dus ik zo van," Noeeees man! Jij bent een Epic Fail, jeweetz!!" Mijn moeder die zich werkelijk overal mee bemoeit,"Maar Noekje, wat is het dan?"
Dus toen heb ik op mijn i-netz uitgelegd wat het was.
Rimmen?quote:
Bouten. Wil je hem hebben? Of zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch was het fijn dat-ie plassen bedoelde.
Doet-ie dat altijd trouwens, aankondigen dat hij naar de WC gaat? En ook of het dan poepen of pissen gaat worden?
Hoe noemt-ie poepen?![]()
Jouw broer voor mijn broer? Weet niet of je dat wilt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Bouten. Wil je hem hebben? Of zullen we ruilen?
Maar ik schreef bouten. Nu weet ik zeker dat ik hem niet meer wil. Ik ben goed in kaarsjes dus ja!quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Jouw broer voor mijn broer? Weet niet of je dat wilt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |