Kan je niet naar de bank toe danquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:02 schreef CarOnline het volgende:
Ah nee dat meen je niet!
Ik ben vandaag vrij!
CarOquote:
Rennen dan!quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:05 schreef CarOnline het volgende:
Haha ik kijk weer en het staat erop![]()
Althans, dat kan ik aan het saldo zien. Dat er geld is bijgeboekt kan ik níet zien
Hahaha een plakbandhouder, ik moet er echt zó hard om lachenquote:Op dinsdag 16 december 2008 10:43 schreef Manu82 het volgende:
Weer een goede reden om kerst te boycotten:
Eénderde van de vrouwen dumpt partner voor fout kerstcadeau
Met internetbankieren staat het gelijk op de andere rekening per traditionele post duurt langer.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:02 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah nee dat meen je niet!
Ik ben vandaag vrij!
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
Heeft iemand hier het woord weleens in de mond genomen dit jaar? "Zal ik jou eens even een lekker swaffel geven?" Of, voor vrouwen: "O schatje, swaffel eens even lekker tegen m'n wangen."
Ja, met ons familieweekendje. Mijn moeder moest er erg om lachen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:13 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
"Swaffelen" is het woord van het jaar.
Daar sta je dan, als Van Dale UItgevers en Genootschap Onze Taal. Leuk joh, die internetverkiezingen.![]()
Heeft iemand hier het woord weleens in de mond genomen dit jaar? "Zal ik jou eens even een lekker swaffel geven?" Of, voor vrouwen: "O schatje, swaffel eens even lekker tegen m'n wangen."
Ik wist iig sinds een paar jaar wat het betekendequote:Op dinsdag 16 december 2008 12:26 schreef Gert het volgende:
Dus jullie alle drie niét omdat er daadwerkelijk geswaffeld ging worden.
Op Manu misschien na, in de kroeg. Lachen joh, tegen een bierglas.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, met ons familieweekendje. Mijn moeder moest er erg om lachen.
Beschamend, dat is het.
Maar dat kwam door mijn broer, die drukke zatlap. Die zei dat hij ging zwaffelen.quote:
En tóch was het fijn dat-ie plassen bedoelde.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dat kwam door mijn broer, die drukke zatlap. Die zei dat hij ging zwaffelen.
Dus ik zo van,"Mijn broer, wat doe je??" Hij zei dat het plassen was. Dus ik zo van," Noeeees man! Jij bent een Epic Fail, jeweetz!!" Mijn moeder die zich werkelijk overal mee bemoeit,"Maar Noekje, wat is het dan?"
Dus toen heb ik op mijn i-netz uitgelegd wat het was.
Rimmen?quote:
Bouten. Wil je hem hebben? Of zullen we ruilen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En tóch was het fijn dat-ie plassen bedoelde.
Doet-ie dat altijd trouwens, aankondigen dat hij naar de WC gaat? En ook of het dan poepen of pissen gaat worden?
Hoe noemt-ie poepen?![]()
Jouw broer voor mijn broer? Weet niet of je dat wilt.quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Bouten. Wil je hem hebben? Of zullen we ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |