Gewoon niets geven dusquote:1 vrouw op 3 dumpt partner voor fout kerstcadeau
36 procent van de vrouwen dumpt haar partner als hij haar een kerstcadeautje geeft dat haar niet aanstaat. Een man kan voornamelijk vrezen voor zijn relatie als hij gerief voor het huishouden koopt, blijkt uit een Britse enquête.
Kookgerief
Een man heeft de grootste kans aan de kant gezet te worden als het cadeautje volgt op andere teleurstellingen in de relatie. Voorbeelden van slechte cadeautjes die in de enquête naar voren kwamen zijn kookgerief, poetsproducten en plakbandhouders. Vooral hoogopgeleide vrouwen zullen vanwege een slecht cadeautje hun relatie beëindigen. Zij die voor de wet werken blijken heel veeleisend te zijn, daarvan zegt bijna twee derde een man te dumpen om deze reden.
Verschil in belang
Slechts 17 procent van de mannen zou een geliefde dumpen bij een teleurstellend kerstcadeau. Relatie-expert Dan Winchester: "Er is duidelijk een groot verschil tussen mannen en vrouwen en het belang dat ze aan cadeautjes binnen een relatie hechten. Het gevaar is dat mannen het cadeautje voor hun partner afstemmen op hun eigen verwachtingen en die zijn duidelijk veel lager." (ep)
Beste reactie tot nu toequote:Op maandag 15 december 2008 21:08 schreef MouzurX het volgende:
Nep onderzoek idd om mannen er toe aan te zetten dure cadeaus te kopen
Precies, ik zou bijna expres iets afschuwelijks uitkiezen. Dan weet je tenminste meteen wat voor partner je hebt.quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef McKillem het volgende:
Zijn er mensen die elkaar kerstcadeau's geven en vervolgens hun relatie laten afhangen van het soort cadeau?
Wat voor een materialistisch stuk vreten ben je dan.
Zou mij dat overkomen zou ik om haar in ieder geval geen traan kunnen laten.![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef McKillem het volgende:
Zijn er mensen die elkaar kerstcadeau's geven en vervolgens hun relatie laten afhangen van het soort cadeau?
Wat voor een materialistisch stuk vreten ben je dan.
Zou mij dat overkomen zou ik om haar in ieder geval geen traan kunnen laten.![]()
Deze is nog beterquote:Op maandag 15 december 2008 21:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beste reactie tot nu toe![]()
Dat is het
ja, dan noem je ook cadeaus...quote:Voorbeelden van slechte cadeautjes die in de enquête naar voren kwamen zijn kookgerief, poetsproducten en plakbandhouders.
mijn vriendin is wel blij met mooi kookgerei. en ik ken er meerdere.quote:Op maandag 15 december 2008 21:38 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
ja, dan noem je ook cadeaus...
Mensen die dat geven verdienen dan ook een soort van Darwin-award, voor het voorkomen dat ze zichzelf voortplanten...
quote:Op maandag 15 december 2008 21:08 schreef MouzurX het volgende:
Nep onderzoek idd om mannen er toe aan te zetten dure cadeaus te kopen
quote:Vooral hoogopgeleide vrouwen zullen vanwege een slecht cadeautje hun relatie beëindigen.
Dat staat er, maar heb ik een beetje moeite mee.quote:Op maandag 15 december 2008 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus domme vrouwen vechten harder voor een relatie? Is dat de conclusie?
quote:Voorbeelden van slechte cadeautjes die in de enquête naar voren kwamen zijn kookgerief, poetsproducten en plakbandhouders.
wat krijg je voor een potje schoenpoets?quote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef Hyperdude het volgende:
Je wilt niet weten hoeveel smerige sexik thuis krijg voor 1 toffe plakbandhouder.
Domme vrouwen hebben zelf geen/weinig geld, dus die zijn al lang blij als ze iets krijgen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus domme vrouwen vechten harder voor een relatie? Is dat de conclusie?
Vlgones een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in een wrood saatn.quote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef zoalshetis het volgende:
oh gutte gut, weer zo'n brits onderzoekje.
ook poetsproducten en plakbandhouders. als dat is wat ze nog mist?quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mijn vriendin is wel blij met mooi kookgerei. en ik ken er meerdere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |