Ik vind het wél mooier dan Apeldoorn.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ach het is allemaal subjectief denk ik dan. Veel mensen vinden Manchester niet mooi, maar ik vind het gewoon een van de leukste steden
I know, darling. Easy breezy.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat allang niet meer over steden maar het afzeiken van Dementor, bah.
Nee joh, het gaat om mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oeh, dat had ik niet doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oei, jij hebt wél wat grootsteedse assertiviteit opgedaan zeg! Misschien valt het dan tóch wel mee met die spuitjeslucht daar.quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:50 schreef noekje het volgende:
Het was dan ook een vrij matige aanval. Ik zou er mijn reet mee afvegen en ik ging in Bizzy's op de tafels dansen. De tering.
Apeldoorn is een dorp. Daar zeggen ze starf. Starf. Mooi man!quote:Op dinsdag 16 december 2008 17:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Oei, jij hebt wél wat grootsteedse assertiviteit opgedaan zeg! Misschien valt het dan tóch wel mee met die spuitjeslucht daar.![]()
![]()
_____
II^^^^II
Maar waarom zou je het bos inrijden als je thuis ook op de hometrainer kunt zittenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:47 schreef Peter6000 het volgende:
Apeldoorn is okay om te wonen, je zit met een uurtje treinen in het hartje van Amsterdam en als je de bebouwde kom uitrijdt, rij je rechtstreeks het bos in.
Ik wil er niet meer weg.
quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar waarom zou je het bos inrijden als je thuis ook op de hometrainer kunt zitten
Zonder gekheid, omgeving Apeldoorn is nix mis mee, goeie restaurants ook. 't Wordt weer tijd om het dorp onveilig te maken Peter.......
Eindhovenquote:Op dinsdag 16 december 2008 17:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh, dat had ik niet door
Apeldoorn topstad![]()
Rotterdam trouwens ook en Almere ook
hoi hondjes, ik word soms melig van je grappige schrijfstijl, ga zo doorquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:43 schreef hondjes het volgende:
spruiten , stoofperen, en draadjesvlees.,,met aardappels.
en gestreken de kleding om mee te nemen..boodschappen gedaan...
Afgelopen vrijdag.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor de laatste keer friet gegeten?
nmns, peter en zo. fijne avond en eet gezond en lekker!quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor de laatste keer friet gegeten?
Fuck, ben je nu al terug van je rondje "lopen"quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..
wanneer ga je op reis?
eet u smakelijk! draadjesvlees rules!
oja, hier nog niets bekend over voedselbonnen maar denk dat het een curry wordt![]()
leters
"ontregelde" zah je bedoelequote:Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag.
Maar dat was de uitzondering die de regel bevestigde.
edit: Nee, de uitzondering die de regel ontkende, die spreuk klopt niet.
Afgelopen zaterdag, friet en gebakken aardappeltjes, met mayo.....quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag.
Maar dat was de uitzondering die de regel bevestigde.
edit: Nee, de uitzondering die de regel ontkende, die spreuk klopt niet.
Nah, vaker dan mij lief is merk ik. Eén tandje minder zou wel mogen van mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mag je weer niet op de lelijke blonde?
Heb je tenminste een leuke maand gehadquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, vaker dan mij lief is merk ik. Eén tandje minder zou wel mogen van mij![]()
Af en toe heb ik de indruk dat het het allemaal in één maand af moet of zo....![]()
ben een dagje ouder aan het worden
't Zal wel weer normaliseren ooit toch? Hoop ikquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Heb je tenminste een leuke maand gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |